|
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
|
|
|
|
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
31 |
|
|
|
|
|
Narozeniny:
| |
|
|
|
| PORSCHE CUP ČR 2011 - Výsledky a info o 2. závodu (Praha 6) |
| |
|
|
dne April 14 2011 10:06:47
Pepíno,
dovolil bych si polemizovat o tvém vyjádření proč ti auta nejely.
Dráka pro vodiče je zahloubená frézou o průměru 20mm a stínění má 7mm!
Tudí 20 mínus dvě stínění po stranách(14mm) je 6mm !
I kdyby třeba 8mm, při nějaké nepřesnosti je rozteč od vnitřní hrany jednoho vodiče k vnitřní hraně druhého.
Nebylo to třeba tím, e ty vodiče jsou zaputěné pod povrchem dráhy cca 0,8 mm a po nasazení auta do dráky se ti auto opřelo o přední kola a nedosedaly ti kartáče k vodičům?
U lexanových kategorií to hraje velkou roli a někomu to jede líp, kdy doplní pod vodítko podloku silnějí o 0,05mm .
Tak bych to viděl já z mého pohledu, přezto e jsem tam u toho nebyl. |
dne April 14 2011 10:19:57
Juro, já to beru z pozice technického antitalenta. Třeba v Pcích, kde mají myslím také zahloubeno jsem problém neměl.
Kromě mých 4 vozů jsem velké V dělal asi na dalích 2 autech jiných lidí, kterým to také nejelo a obratem bylo po problémech. |
dne April 14 2011 10:36:29
Véčko na kartáčích se dělat musí, podloka pod vodítko je také nutná , zlobí to hlavně v prvnívh třech zatáčkách po startu.
Důleitá je také délka kartáčků, moc krátké i dlouhé dělají problémy |
dne April 14 2011 13:12:20
dráha na podbabě-neboli dřevěný Ites, je super a komerčky jsou okrajová kategorie-musíme se přizpůsobit. |
dne April 14 2011 23:07:08
Viděl jsem na fotkách u Ivana na trati i ji nějaké ty 997 čky od NSR. Kdo to kočíroval, případně jaké k tomu máte poznatky? |
dne April 15 2011 08:22:45
Jiriku, ses mohl klidně zeptat i u mne ...výsledovka je na http://porschecup.... a je to ta poslední kategorie - SCALEAUTO
pořadí Dvořák,Němeček, Vích, vec,Kubálek, Seidl, Karlíček, Tyl
A já to třebas kočíroval po parapetu okna...bo tu dráhu udělali nějakou úzkou |
dne April 15 2011 08:51:52
Jirka asi spí myslí 997 1:32, ty tam od NSR dvě byly. Ty 1:24 jsou od SCALEAUTO. Jednu pilotoval Mitch a svedli jsme pěkný souboj, který trval a do poslední dráky. Já jel s 997 od NINCA postaveného Pepinem. Mitche jsem sice porazil, ale pokud výsledkovka mluví pravdu, tak s tím 997 od NSR zajel nejlepí čas kategorie a to s pohodlným náskokem 0,6s. Ale asi byl častěji venku, nebo se vyskytl nějaký problém, skončil devátý s nájezdem 87 kol. |
dne April 15 2011 09:09:31
Jirko, jednu 997 měl Mitch (Honzovu) a jednu Standa Lakomý od nás z HK. Je to NSR, take pro zprovoznění samozřejmě jednoduí ne cokoliv jiného. Problémem je pouití té nové trojúhelníkové klece (pouze anglewinder a chybí volnost pohybu vpřed). Samozřejmě to rozjezdíme, ale letos chceme dojezdit s NINCEM celou sezonu, pak se uvidí. Kdo chce koupit Porsche teď, jiná volba není. |
dne April 15 2011 10:29:03
To by Mitch mohl přidat nějaký vlastní postřeh. |
dne April 15 2011 12:42:39
Díky za info. U se na ně těím a jsem zvědavej jak to pojede. |
dne April 15 2011 14:43:42
Porsche 997 NSR 1062 PORSCHE 997 RACING KIT CAR
[url]http://www.topslotsntrains.com/topslotsntrains/final.asp?ref=NSR-1062-PORSCHE-997-RACING-KIT-CAR-&id=7587&manufacturer='NSR'[/url]
Mám objednáno a zaplaceno i s potovným 53GBP t.j. 1482,-Kč.Dodání 3 a 10 dní. |
dne April 15 2011 17:01:49
No a to je právě ten Rally model co ma ty uí kola
Ale jinak v pohodě, cena super, potovné mírné, před hodinou jsem dostal email, e mi dva kousky dali na potu |
dne April 15 2011 18:08:00
No nevím Petře,nechci se přít,ale myslím,e NSR dělá jen jeden rozměr.To Scaleauto 1:24 má dvě íře. |
dne April 15 2011 18:45:27
U jsem to tu jednou vkládal v rámci dotazu o dostupnosti v ČR. Tady jsou technické specifikace obou verzí a jak píe Petr, tak jeden z rozdílů jsou zadní pneu.
http://www.slotbox.de/019011po997.jpg
Rally má 19x10 a GT 20x11. |
dne April 15 2011 20:05:42
Pánové, jak jsem psal výe, pominu li kokpit, tak je rozdíl ve vodítku a zadních discích. RSR má disky 5004 17x10 air a rally 5003 17x8
Zde je komplet specifikace, tak, jak ji NSR zveřejnili při představení modelu:
NSR1375 Medium black chassis
NSR1234 Guide drop arm 64mm Xhard violet
NSR1237 Triangular Anglewinder motor support Xhard violet
NSR3017 King EVO 21k long can motor, 21400rpm 322gr-cm
NSR4802 precision and very strong 54mm x 3/32" diameter axles
NSR5003 aluminium 17mm. diameter front - NO air system 4/40 set screw front wheels
NSR5004 aluminium 17 mm. diameter 'Air System' 4/40 set-screw rear wheels (5003 Rally version)
NSR5226 No-friction hard front rubbers 18 x 8mm
NSR5206 Supergrip' rear softer rubbers, 19 x 10mm
NSR4803 Autolubricant & no-friction oilites
NSR7114 Extralight & no-friction 14t pinion
NSR6531 Extralight & no-friction 31t red Anglewinder gear
NSR4843 Low friction racing pickup guide (4842 Rally version)
Kdo nevěří a si to najde sám |
dne April 15 2011 21:00:14
Věřím a díky za vysvětlení. |
dne April 15 2011 21:27:19
No hlavně aby to byla pravda i ve skutečnosti, kdo to auto bude mít v ruce, prosím oměřte to. Já to budu vědět cca za týden :-)) |
dne April 16 2011 06:55:42
kauza NSR 997 z mého pohledu-triangulární asi s padacím vodítkem je nová výzva, nicméně Salvatore s "Montim" nejsou ádný blbové, tak to určitě pojede..Pro mne je jenom koda, e zatím neexistuje, a ani nebude existovat konfigurace SW, kterou mám nejradi.Co se týče konfigurace plastových dílů podvozku, vidím to na klec orig a ostatni "hard".
Mám ho objednané v okruhové verzi, budu ho testovat a....letos ho nepojedu!!!!, pojedu starý Ninco, abych zvýil ance ostatním, v této kategorii....Tak pánové prosím, předveďte se |
dne April 16 2011 09:49:06
V tom neexistujícím sw bych neviděl problém - viz vae 997 ninco....dokonce mi přijde e ten AW má mení úhel ne ne třeba ta starí klec třeba u moslera. Mně tam spí překáí ten prolis ve kterém je umístěné rameno vodítka - není tam moc místa na dovaování.... Nemám zatím 997 ale Corvettu, ta je o trochu větí, tak e u té 997 to musí být jetě těsnějí... |
dne April 18 2011 13:12:08
Tak jsme měli taky na podbabě závody a schválně sem změřil tu rozteč od vodiče k vodiči a vude to bylo pod 7mm.
Odskočení stínění od dráky je uděláno záměrně, protoe rychlé auta při vypadnutí z dráky nadzvedávají vnitřní hranu stínění .
Take přítě v tréningu vyzkouet auto bez kastle jestli vám sedí kartáče a na vodiče popřípadě troku roztáhnout a bude po problému.
Přeju hezké pojedění |
dne April 19 2011 10:50:48
No klucí, já Vám toho k té 997čce od NSR moc neřeknu. Zeptejte se spí Honzy, kterému tímto mnohokrát děkuji za zapůjčení a dalo by se i říci obětování modelu nezkuenému nováčkovi. Fakt moc díky Honzo. Skvělej záitek.
Nemám to s čím porovnat, ale pro mě to bylo nejlepí auto co jsem kdy řídil. Měl jsem obyčejnej Parma Turbo Kit regl a neměl jsem nejmení problém to kočírovat. Doslova jsem si tu jízdu uíval, nechtěl jsem jet naplno pač nelo o můj model. Byla to taková ta pohodička kdy sedíte doma v křesle a proháníte něco s magnetem a jste naprosto v klidu pač to jen tak nevyskočí. Vím, e mě hrozně fascinovalo to nádherný plynulý klidný, ale zatraceně pekelný zrychlení a to u na výjezdu ze zatáček. Pak mě uhrančovalo to s jakou chutí a jistotou si to podávalo zatáčky a co do vyvádělo na té druhé táhlé zatáčce, kterou jsem si osobně pojmenoval Parabolika. Na výjezdu z první jsem za to plynule vzal a a do třetí zatáčky to letělo nádherným driftíkem a no a na jejím konci, kdy jsem el na brzdy se tomu ta prdelka pěkně a elegantně přehoupla smykem z jedné strany na druhou a dalím kontrolovaným smykem jsem vjel do třetí zatáčky. No prostě úasný, grandiózní. Perfektně odladěný i vyváený.
Vlastně to bylo vechno OK a do chvíle ne jsem si viml, e jedu docela rychle a pak jsem zjistil, e to jde i rychleji a jsem si viml, e jedu konečně s něčím čím předjídim i soupeře a v ten moment se to celé posralo pač jsem začal závodit (tzn: dělat chyby).
Take ten čas byl určitě ze začátku závodu, kdy jsem jel na pohodu a to konečné score najetých kol bylo tím zápalem. Hlavně mě před konce dost stresoval Pavel pač jsem chvílemi jeli snad ve stejném kole a bok po boku. Moc pěkný race, jen bych se měl naučit ovládat.
PS: Musím se přidat k Pepinovi, e na Parabolice, tedy ve druhé táhlé zatáčce, mi vynechávala modrá a orančová dráka. Mě to spí přilo jako by ty modiče byli od něčeho upatlaný nebo zalý. Kadopádně jsem také musel mít kartáčky mírně roztáhnuté. Ne tedy jako pro Itesu ale musel. Měl jsem na modelech standart Fly co je jak alobal take nic moc. Pod vodítky jsem měl podloku 0,5mm. |
dne April 19 2011 13:58:47
To: Mitch, jo, nádherný závod, nejlepí záitek dne, dostal jsem tě a ve chvíli kdy jsem si řekl "kalu na tebe " a jedu si svý... Zatím také moc neumím v klidu soupeřit ve stejném kole . |
dne April 19 2011 22:55:06
Je dobře Mitchi, es to napsal a tak jak jsi to napsal. Díky. |
dne April 20 2011 15:00:08
Mitchi- pokud jsi tam dal 0,5 podloku, tak je to málo.
Vodiče jsou zaputěné cca 0,8mm pod povrch.
Dej si auto na podloku s výřezem pro vodítko a musí mít pod áskem kolem 0,9mm a taky je třeba zkontrolovat, aby přední kola po nasazení do dráky nenadzvedávaly auto tak, e vodítko nedosedne a k vodičům. |
dne April 20 2011 18:40:38
Jura má pravdu, 0,5 je málo :-))
Před chvílí jsem vybalil to NSR P997 Rally, a koukám, jak koukám kastle vypadá jako RSR, nebo e by ten plnicí otvor v přední haubně měly u i v Rally?
Jinak vodítko zadní kola přesně podle popisu výe. Na nich pneu 20*10, take ádná trága, no uvidíme jak to pojede :-)) |
dne April 20 2011 23:23:53
Jak se probírám hromádkou dílů, docala mne začínají bavit. V jedno modelu je volant a notes pro spolujezdce modrý, v druhém červený, hasičák v jednom bílý, v druhém černý, altpáka bílá, v druhém černá, rám kokpitu edý, v druhém bílý. To asi abych se asi nenudil Ale jinak moc pěkný kousek. |
dne April 21 2011 09:36:22
Aspoň je od sebe podle altpáky na dráze pozná . Noviello ví co dělá. |
dne April 21 2011 21:20:55
Včera mi ,stejně jako Petrovi,přiel potou ranní model z Topslotsntrains.Já jsem jetě neměl dostatek klidu na otevření sáčku s díly. |
| |
|
|
| Pro odeslání je nutné být přihláen.
| |
|
|
|
|
Zapomněli jste heslo? Zaádejte o nové zde.
| |
|
|
|
04
koda 130 RS
| |
|
|
| Pro zaslání musíte být přihláen.
Dosud ádné vzkazy.
| |
|
|
| Hosté: 20
ádný člen online
Registr. členů klubu: 255
Neaktivovaných členů: 0
Nejnovějí člen: Gobio
| |
|
|
|