|
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
|
|
|
|
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
31 |
|
|
|
|
|
| |
|
|
|
|
|
|
| Asi jsem nenapravitelný optimista |
| |
| Asi jsem nenapravitelný optimista,
ale kdy se ohlédnu, tak vidím docela povedený rok. Nebyl tak klidný a spořádaný jak bych si přál, závodů jsem stihnul jen pár - moná opravdu pouze dva, ale i tak mám z celého loňského roku dobrý pocit.
Poprvé v ivotě jsem se zúčastnil stavby dřevěné dráhy, stokrát jsem to před tím viděl na fotografiích a v různých tutoriálech, ale naivo je stavba o něčem úplně jiném a mám k naemu úternímu jedění od té doby trochu jiný vztah. Auta mi sice pořád jezdí tak nějak spí pomaleji, ne e by zrychlovala, ale díky tomu, e jsem během roku konečně dovybavil a po těch letech na dráze u tolik nezničím, zbyly mi síly i na pořízování modelů spí do sbírky, ne na otloukání.
A u toho bych se rád zastavil. Leckdo okolo tvrdí, e nebylo co koupit, ale já osobně si to vloni uil. Moná se neobjevilo na trhu pro sběratele dost zásadních sběratelských hitů, ale modelů se i tak objevilo a a. Ninco mne potěilo dvěma nádhernými modely Porsche - 356 SOFT TOP a 356 Coupe. Carrera vrátila do výroby Porsche 935/78, objevily se modely Porsche 917/30 a McLaren M20, Slot.It a NSR uvedli Ford GT40, Fly se zdá, e má nejhorí za sebou a díky jejich ne zrovna pozitivně přijímané nové ekonomické řadě klasických modelů si asi dovolím konečně pořídit P917 na digitál ani bych měl pocit, e nenávratně ničím sběratelský kousek. MRRC a Scalextric také myslím nezaháleli, Avant Slot uvedl mj. modely Gulf Mirage a Kremer K8. Faro pokračuje ve velmi atraktivní kolekci modelů Tatra, Sideways potěili prototypy vozů skupiny 5. To na dráze také chybělo a jestli pojedou jako jejich Daytony, máme se na co těit.
I v digitálu se vylepovalo a tak i Scalextric ji jezdí ze esti modely a Carrera konečně plnohodnotně komunikuje s PC. Pro ty kteří jetě nevědí jak s digitálem vyla kniha, kde jsou vechny systémy pečlivě popsané a pomohou začátečníků s rozhodnutím jaký systém zvolit a jak s ním zacházet.
Ve výe píi proto, e mám, tak jak jsem napsal v úvodu prostě pocit, e ten rok 2011 byl vlastně z hlediska autodráhy docela povedený a i na aktivitě na naem webu to bylo myslím znát. Po celý rok nebyl problém plnit rubriku krátkých zpráv, já jich mám v archívu 131 a i počet členů rostl.
Take pokud ne lépe, a se nám daří v tomto roce alespoň tak dobře jako v tom loňském.
Petr L
| |
| |
|
|
dne January 03 2012 08:39:12
Jj, s tou dráhou jsem na tom úplně stejně. Vdy, kdy někam přijedu, tak se hned podvědomě dívám na stav jejich stínění, rovinnost atd. - prostě na těch 640 metrů ručně lepeného a dolisovávaného stínění ve feáckých výparech se jen tak nedá zapomenout. A taky o to víc dodatečně oceňuji koordinační roli a stálý tah Libora Kacíře a samozřejmě i Jury, protoe bez nich by to dopadlo kdovíjak. |
| |
|
|
| Pro odeslání je nutné být přihláen.
| |
|
|
|
|
Zapomněli jste heslo? Zaádejte o nové zde.
| |
|
|
|
03
Zimní pohár 2004/2005 HK
| |
|
|
| Pro zaslání musíte být přihláen.
Dosud ádné vzkazy.
| |
|
|
| Hosté: 25
ádný člen online
Registr. členů klubu: 255
Neaktivovaných členů: 0
Nejnovějí člen: Gobio
| |
|
|
|