|
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
|
|
|
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
|
|
| |
|
|
|
|
|
|
| Z Hradce Králové jsme s Láďou a Luborem vyjíděli kolem 8 hodiny. Cesta přes Týnitě, Vamberk a Ústí nad Orlicí proběhla bez náznaku komplikací. Kde klub leí jsem ji věděl, nebo jsem zde byl týden před tím na slavnostním otevření (viz tato reportá).
Hned po zaparkování jsme se jetě venku pozdravili s Mitchem a JMS. Rád jsem oba opět viděl.
Uvnitř jsme se pozdravili s dalími kluky z Třebové a začali si v klidu prohlíet jejich svatostánek. Narazili jsme také na Vítka, pro kterého jsem z HK vezli sety od Carrery.
Musím znovu říci, e třebovákům závidím. Je velký rozdíl mezi tím, kdy upravujete prostory pro potřeby autodráhového klubu, ne kdy do musíte do malých prostor upravovat dráhy.
Poté jsme si vynosili z auta své nádobíčko a začali jezdit na nejdelí autodráze v ČR. Znovu opakuji, e plastová FARO čtyřdráha je dlouhá 62,46 m
Dráze vévodí dlouhá 15m rovinka, zakončená do 90° zatáčky. Moná bych doporučil kromě mantinelu vyuít i záchranou sí, protoe jsme byli několikrát svědky toho, jak jde auto ze stolu proti zdi a na zem.
Po nějakém čase dorazil do klubu i Petr Krka, viditelně znavem účastí na firemním večírku :D Později přijídí i Sutor.
Sám zkouím Audi DTM od Carrery. V půlce nejdelí rovinky poutím spout a auto dobrďuje cca po 7 metrech přesně v zatáčce. Tak to nebude to pravé. Williams F1 je na tom o poznání lépe. GT1 EVO na silikonech je pak nejrychlejí.
Mezi dalími vozy se tu objevují různá BMW, Peugeoty, Jaguáry a dalí nadupané káry. V zadu nezůstává ani česká produkce. Závodní Favority jsou honěny Luborovým policejním. Tyrelly, Ligiery a dalí značky se tu hbitě pohybují po trati.
Přichází velká návtěva. Starosta České Třebové p. Zedník nemohl na oficiální otevření minulý týden, tak přiel (s kameramanem za zády) a dnes.
Jirka Míček ukazuje svoji techniku a nářadí, vysvětluje a my jen koukáme, jak je svět klasických závodních lexanek o pár století dále.
První velký závod. Na startu starosta p. Zedník, majitel objektu p. Nejedlý, Jirka Míček a já. Jede se na body, kadý ve vech drákách a měníme si i vozy. Pravidlo o jednom vypadnutí a tím pádem nedokončení závodu je vraedné. Závodíme s novými NF1400 od FARA.
Při součtu bodů je remíza mezi mnou a panem starostou. Take o vítěze na 1 kolo. Jedu na půl plynu, přeci jen nechat vyhrát pana starostu je slunost. Bohuel se nedaří, protoe panu Zedníkovi to nějak nejede. Zlatá Fidorka je tedy moje.
Následovali dalí závody, Favority, volná kategorie apod. Vichni čile závodí. Třebováci nakoupil spousty Fidorek, tak je o co jezdit. Nakonec se dozvídáme, e místní jeli mimo pořadí, take vechny ceny si odváí přespolní. Díky, hoi!
Opomenul jsem pochválit polední guláek. Dvojitá či trojitá porce nebyla zvlátností. Doufám, e bude k dispozici na kadou místní akci.
Restaurace v prostorách klubu je výtečná věc. Pivo a rum dělají svoje a já tak ztrávil polovinu cesty domů se dvěma spáči v autě :D
Názory dalích zúčastněných byly zveřejněny v diskuzi.
Jetě jednou díky za prima den.
| |
| |
|
|
dne December 18 2007 06:44:12
Pepino, tys jel fakt přes Ústí nad LABEM? nebo Ustí nad ORLICÍ? |
dne December 18 2007 06:53:48
Fajn reportá, myslím es skutečně nic podstatného nevynechal. |
dne December 18 2007 07:15:21
Mitchi, tu chybu udělal zřejmě editor pravopisu. Mně, ne jsem si ho přidal do slovníku, neustále měnil amberk na Vamberk. |
dne December 18 2007 07:38:41
Jasně Mitchi, rád řídím .. opraveno |
dne December 18 2007 13:51:02
Dráha vypadá pěkně, projídět tu zatáčku na konci nejdelí rovinky ve vnitřní stopě musí být síla co? |
dne December 18 2007 15:09:27
To Petr L: To mi povídej ale pro mojí Cosie 4x4 to nebyl nejmení problém.
To pepino: No já jen es mi říkal es vyjel z Hradce před hodinkou a půl, tak mi bylo divný e bys stihl projet celá severní čechy. U jsem myslel e se na tebe natvu za to es mi nenabídl místo copilota. |
dne December 18 2007 17:35:51
Vechna slova a fotky nestačí. Musí se to zaít. Dráha, lidi, atmosféra ... DÍKY! |
dne December 19 2007 17:31:06
To Mitch, u 4x4 není divu, ale co auta co "jedou"? |
dne December 19 2007 21:21:57
Tak ty tam moc neuspěli, právě kvůli nízkýmu brzdnýmu účinku a pak rychlost jim byla k ničemu v moná 30metrové technické pasái. jediný co tam fakt jelo byli itesy s lexankama a magnetem. a JMSův speciál 1/32. tam nerozhodovbvla rychlost ale zrychlení, brzdy a jak to drelo v zatáčkáck. Vítek měl co dělat aby ukočíroval Astona a se spouspu věcí si ani moc nezajezdil. |
dne December 19 2007 21:24:47
Cosie 4x4 zrychlovala jako splaená a brzdila na fleku. ikdy měla slunou ztrátu na max rovince tak to rychle nahnala v zatáčkách a krátkých rovinkách. |
dne December 19 2007 21:30:37
Ale tos mi připoměl e tam byla fakt moc pěkná noční jízda. Kluci zhasli nad dráhou a svítilo se jen ve vedlejí místnosti. To byla bomba jak tam krouili ty modely s "xenonama". Moc hezká podívaná i pro diváky |
dne December 20 2007 17:59:30
Ale měl jsem nejrychlejí rovinku s pevným startem.
F1 Jaguar SCX - motor Slot.it s redukcí na SCX a zadní osa včetně silikon pneu Slot.it.
Myslím, e problém byl jak v nevyjeděnosti, tak ve slabém brzdném účinku. A taky v originál vodítku SCX.
Moc nezajezdil??? Chtěl jsem vyzkouet ve a nevézt domů hromadu rotu. |
| |
|
|
| Pro odeslání je nutné být přihláen.
| |
|
|
|
|
Zapomněli jste heslo? Zaádejte o nové zde.
| |
|
|
| Pro zaslání musíte být přihláen.
Dosud ádné vzkazy.
| |
|
|
| Hosté: 31
ádný člen online
Registr. členů klubu: 255
Neaktivovaných členů: 0
Nejnovějí člen: Gobio
| |
|
|
|