|
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
|
|
|
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
|
|
Narozeniny:
| |
|
|
|
|
|
|
|
dne March 16 2010 13:33:30
Z Helsinek dobrý, i kdy nic nevidím , z Adámka určo vyroste adept právě na to ME (pokud táta bude podporovat). Co mne ale úplně nadchlo je ta MAXIMÁLNÍ autodráha. Nedokáu si představit toho, komu se taková krásná bejkárna zrodí v hlavě a hlavně: kdo ji potom dokáe se stejnými "blázny" realizovat. O závodění SRC to vůbec není, ale je to krása |
dne March 16 2010 15:24:16
Paráda, vechny videa. Opravdu dobrý a gratulace českým reprezentantům. Toho britskýho moderátora znám a viděl jsem ho jak umí s GT 40. |
dne March 17 2010 08:49:15
Tak, kdybych si mohl dovolit známkovak
Helsinky-dráha-1 závod-5
"Top Gear"-dráha-není známka závod-1
"Adámek"-dráha-1 závodník-1
K tomu Finsku, já osobně jsem úplně "alergický" na tento druh "závodů", podle měto nemá nic společného s autíčkama, tyhle patří do kategorie leteckého modelářství
Top dráha je bez komentáře co se mi, ale líbí, ten velký zájem diváků, jak
fandily To se nedá říci o první G.P.-F-1 2010 |
dne March 17 2010 12:56:26
Je vidět , e na tom videu z Helsinek dráha vypadá pěkně.
Ale..... je křivá, napojení zdrojů patné a vodiče hrbaté, potrhané a ve spojích vypálené.
Na to, e je teprve rok stará opravdu nic moc.
K tomu , e by wingy měly být zařazeny mezi letecké by se asi leteckým moc nelíbilo.
Ty křídla tam nejsou na to, aby model vzlétl, ale, aby měl optimální přítlak a perfektně seděl v zatáčkách.
Kadému se prostě líbí něco jiného.
Někdo jezdí na Kingu s vytuněnýma komerčkama kolem 8 vteřin a někomu jsou wingy kolem 2 vteřin pomalé.
Společné mají název- dráhovky a buďme rádi, e existují.
Kdy jsem byl v roce 1986 na MS v Holandsku, tak byl vytvořen nový Světový rekord 2,66.
Nikdo si neodváil spekulovat o tom, e by se mohlo někdy zajet pod 2 vteřiny.
No a dnes je zajeto 1,406 !
Ve jde dopředu, i ty komerčky jezdily kolem 12 vteřin a teď jsou kolem 7-8 vteřin.
V obou případech jde o závody a tak se prostě snaíme vypiplat co nejlepí model.
Pokud mi bude stačit, e to autíčko co si koupím objede kolo bez vypadnutí, u nejde o závodníka ale Hobíse. |
dne March 17 2010 14:13:09
JMS, napsal:
K tomu , e by wingy měly být zařazeny mezi letecké by se asi leteckým moc nelíbilo.
Ty křídla tam nejsou na to, aby model vzlétl, ale, aby měl optimální přítlak a perfektně seděl v zatáčkách.
Opravdu mi věř, e vím na co jsou přítlačná křídla na závodních autech
Já jsem to spí porovnával jako "přejede-proletí" |
dne March 18 2010 06:59:19
e to ví ty, mě nepřekvapuje, ale chodí sem lidi, co takový kvapík nikdy neviděli a ani o tom jetě neslyeli.
Ty zpomalené záběry na závěr videa jsou lepí ne reál.
Pokud by ten model nebyl tlačen k dráze asi určitě by vzlétl.
Ono se taky stává, e kdy dojede někoho pomalejího, tak se dostane do nějakých turbulencí, které se tvoří za jeho modelem a prostě vypadne.
říkáme tomu, e ten pomalejí ti vzal vítr.
I s takovou alternativou je třeba počítat, ale je to hodně náročné, kdy se v závodě jezdí kolo kolem 2 vteřin.
Při kvalifikaci se jezdí jetě na vyí napětí (16voltů) a kadý jede na dráze sám. |
| |
|
|
| Pro odeslání je nutné být přihláen.
| |
|
|
|
|
Zapomněli jste heslo? Zaádejte o nové zde.
| |
|
|
|
14
Pohár SCALEXTRIC 1. závod
| |
|
|
| Pro zaslání musíte být přihláen.
Dosud ádné vzkazy.
| |
|
|
| Hosté: 24
ádný člen online
Registr. členů klubu: 255
Neaktivovaných členů: 0
Nejnovějí člen: Gobio
| |
|
|
|