V sobotu jsem vzal kluky na závody Východočeského poháru, protoe ji delí dobu nebyli na "baráku" jezdit a poslední dobou se ptali, kdy budeou u Vaka zase jezdit.
Nabrali jsme tedy vechny moné modely (asi 30 ks), které normálně na závody neberu a vyrazili. Nakonec jsem se rozhodl taky jet, take ve startovní listině se objevili 3 x kluci Víchovi a pak také 3 x kluci Veseltí.
Jetě ne začal trénink, trochu nás pozlobil Spytech, protoe nekomunikoval s Windows. Nakonec byl problém zjitěn u kontaktu na kabelu.
Na závodech byl nakonec zástup dětí, co jsem rád.
Jeliko jsem měl spálené Ninco 997, neměl jsem závodní auto pro kategorii GT, vzal jsem si tedy Aston Martina od SCX, co je krabičkové auto s tím, e alespoň bude legrace. Musel jsem jet sice na 14 V, aby to vůbec jelo, ale i tak jelo překvapivě dobře.
Kategorie LM
1. Vích Pepino - 74,25 (Si P956C)
2. Veselský Petr - 72,26 (Si P956C)
3. Kohout Václav - 68,00 (NSR P917)
4. Pejchl Dan () - 53,21
5. Veselský Karel - 53,19
6. Nechvátal Eduard - 53,16
7. Veselský Martin () - 45,14 (Fly Venturi)
8. Vích Matěj () - 43,12 (Fly P911 GT1 98)
9. Michálek Martin () - 42,24 (Si P956)
10. Sýkora Matyá () - 33,09 (Si P962)
11. Vích Adam () - 20,21 (Fly P911 GT1 98)
Kategorie GT
1. Kohout Václav - 64,04 (Fly P935)
2. Veselský Petr - 58,01 (Scalextric Aston Martin DBR9)
3. Vích Pepino - 57,25 (SCX Aston Martin DBR9 ... z krabičky)
4. Nechvátal Eduard - 55,22 (Fly P935)
5. Veselský Martin () - 53,16
6. Pejchl Dan () - 53,14
7. Vích Matěj () - 49,10 (Ninco P997)
8. Vích Adam () - 31,20 (Ninco P997)
Výsledky dalích kategorií ji nemám, protoe jsme jeli domů a měli dalí program.