|
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
|
|
|
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
31 |
|
|
|
|
|
|
Narozeniny:
| |
|
|
|
| Nové výkonné motory XSLOT |
| |
| Ná dodavatel motorů, německá firma MOTRAXX nám nabídla evoluce naich motorů (typ 130).
V provedení XSLOT 10S Tuning se jedná o 7,5 watový motor, který točí 26 550 ot./min. Zlepených parametrů je dosaeno jiným vinutím.
Pod označením XSLOT 10S Race je dodáván 10ti watový motor, který je opatřen neodymovými magnety, co se pochopitelně odrazilo ve vyí ceně. Výkon i kroutící moment je ale podstatně vyí ne u sériových motorů Normal nebo Super.
Motory najdete v sekci Faro Import a v detailech výrobku najdete rozměrový náčrtek, výkonostní diagram a technické údaje.
- XSLOT motor RACE/Neo
- SLOT motor TUNINGX
| |
| |
|
|
dne October 31 2007 20:59:39
hele u nejsou na 12V ale na 14.8V.
Snad se nebudou přehřívat a časem si jeden testovní učitě koupím... |
dne November 01 2007 07:50:43
Nejdřív si ale pořiď pořádný régl, který ty motory utáhne |
dne November 01 2007 08:28:20
Jenom koda, e motory nemají osičku protaenou i na druhé straně, to by podstatně rozířilo monost jejich vyuití. |
dne November 01 2007 09:30:18
Kdy tak koukám na tu voltá, není to i hlavní dodavatel pro Carreru? Ta má zdroje dimenzované na 14,8V.
Ale to je jen taková úvaha. |
dne November 01 2007 15:09:20
Vidíte u XSlotu se u dostáváme i cenově jinam.
Velmi chválím podrobné info na webu, včetně grafů. To se často nevidí. Jen aby bylo pravdivé. |
dne November 01 2007 23:12:31
Ano, je to hlavní dodavatel nejen Carrery. |
dne December 07 2007 12:12:22
Při návtěvě Fara v Plzni jsem dostal na odzkouení oba typy motorků, tak jsem jeden osadil do formulky z kupráku.
Druhý mám připravený na přeroubování, aby se dalo porovnat ve stejném podvozku, jaké mají vlastnosti.
Zítra to v Třebové vyzkouíme |
dne December 07 2007 18:34:28
super budu se těit, také mě zajmá rozdíl |
dne December 15 2007 22:58:57
Dneska bylo více času, tak jsem zkouel tyto dva typy motorků.
Doma jsem osadil i druhý motorek do stejného podvozku a vyrazil do Třebové zkouet.
Protoe dráha byla zase hodně zapráená, důleité bylo zajet stopu.
Hlavně jsem tam jel odzkouet nový ovladač, ale o tom se rozepíu v jiném vlákně.
Teď k motorkům- motor Race má úplně jinou charakteristiku záběru a brzdí tak hrozně, e pokud není na ovladači regulovatelná brzda stojí okamitě po putění páčky.
Motor Tuning byl o něco rychlejěí, ale zase brzdí velmi slabě, proto se muselo jezdit s plnou brzdou.
Později kluci jezdili pouze s motorem Race, i kdy byl díky zpřevodování do pomala po rovince pomalejí, ale zato průjezdy zatáček byly parádní.
Dokonce mi připadá, e ty Neodymové magnety v motorku plní efekt přídavných magnetů.
Auto sedělo opravdu perfektně a protoe jsem tentokrát neměl ssebou kufr s pájkou a potřebným vercajkem, nemohl jsem předělat pastorek.
Zvolil jsem 30zubů převod a 8z. pastorek.
Bude potřeba vyzkouet 9, nebo dokonce 10zubý pastorek, aby se to zrychlilo po rovině. Moné to snese i 11zubů.
motor brzdí dobře, tak by se to nejen zrychlilo, ale taky by to přestalo tolik brzdit.
Vyzkouíme přítě.
kluci u jezdili jenom s tímto autíčkem a měřili si časy na jedno kolo a bylo zajímavé, e dosahovali vyrovnaných výsledků. |
| |
|
|
| Pro odeslání je nutné být přihláen.
| |
|
|
|
|
Zapomněli jste heslo? Zaádejte o nové zde.
| |
|
|
| Pro zaslání musíte být přihláen.
Dosud ádné vzkazy.
| |
|
|
| Hosté: 9
ádný člen online
Registr. členů klubu: 255
Neaktivovaných členů: 0
Nejnovějí člen: Gobio
| |
|
|
|