|
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
|
|
|
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
31 |
|
|
|
|
|
|
Narozeniny:
| |
|
|
|
|
|
|
| Opět úsměvná historka z FARO. Právě mi volala paní Schmiedová, tentokrát jsem telefon zvednul (ačkoliv to běně z cizích čísel v pracovní době nedělám), a povídala mi, e prý mám u FARA ji z loňského roku objednávku na Tatru a jestli model chci. Odpověděl jsem, e jsem objednávku ji v dubnu tohoto roku ruil. Paní Schmiedová trochu překvapena z mé odpovědi sluně poděkovala a zavěsila. Buď opět nefunkční komunikace nebo to prostě jen zkusila, zda mě nepřemluví. Nepřemluvila :-)
Dalí týden je za námi a v podstatě nic nového. V pondělí jsem se krátce seel s Tomáem Z., který jel přes HK a měl jsem u něj nějaké nové zboí, které si kluci v HK objednali. Chvíli jsem hovořili o stavu dráhových obchodů u nás a o pár dalích věcech.
Během týdne jsem asi dvakrát jezdil s Matýskem na nově postavené Scalextric 4line, kterou si chci teď o dovolené smontovat v pracovně. Bohuel Slot.it vodítka na dřevo neprojedou přes napájecí panel, protoe se zadrhnou o drobné kablíky v dráce. Mimo Power Base ale vodítko funguje bez problémů. U abych měl vlastní napájení a připojení na banánkové ovladače zespodu !!! Jinak si toti nezajezdím. Teda zajezdím jen s Matýskovými auty. Má ji u si 8 a aktuálně nejvíce pouíváme Audi TT od Scalextricu.
K ničemu dalímu jsem se nedostal. Auta stojí na polici a čekají na nástřik. Jsou tam obě RS 130 (lexan a laminát) a pár Porscháků. Na stole rozdělané počítadlo pro Scalextric, které mi připravil Lubor (díky) a pro které stavím bránu.
Jetě se na chvíli vrátím do předchozího týdne. Minulý čtvrtek jsme v HK jeli dalí závod Rallye ligy. Do klubu jsem dorazil ji v 17 hodin, protoe jsem nejel domů pro Matýska. Měl jsem tak čas se na závod trochu připravit. Začal jsem dovaovat VW Polo u zadních kol. Bohuel jsem pouil málo lepidla a při testovací jízdě mně závaí odpadlo a rozřízlo pneumatiku. Co teď? Mám to risknout? Pouil jsem trochu gelového sekunďáku a pneumatika drí. Přesto raději jetě vybaluji P911. Toto auto je moje oblíbené a mám ho docela dlouho. Auto je odladěné na Porsche Cup, ale na této naí malé dráze prostě ten 30.000 motor od NSR nebrzdí, a to zpřevoduji tak nebo tak. Take rychlá zástavba 20.500 Flat Slot.it a zajídím stejná kola jako s Polem. Zkouíme potom trénovat se Standou Lakomým, který má stejné auto. Jezdíme bok po boku a na monitoru se objevuje 9,565 a u druhého 9,566 :-) Bude to napínavý boj. Standa mě nakonec předjel a skončil jsem tudí na 3. místě.
Včera se u mě na chvíli stavoval LS. Chvíli jsme probírali rozdíly NSR P917 David Piper oproti těm, které jsou v setu. Prolistovali jsme poslední číslo RC-CARS a tak nějak hovořili o vem moném. Dráhu jsem jetě neměl hotovou, tak jsem nemohl nabídnout svezení. Snad u přítě.
Dneska jetě poslat data do RC-CARS do sekce novinky.
Od pondělí mě čeká 14 dnů dovolená, tak snad stihnu vechny resty, které na mě v e-mailech čekají. | |
| |
|
| Zatím nebyl vloen ádný komentář.
| |
|
|
| Pro odeslání je nutné být přihláen.
| |
|
|
|
|
Zapomněli jste heslo? Zaádejte o nové zde.
| |
|
|
|
01
Tunning českých modelů
| |
|
|
| Pro zaslání musíte být přihláen.
Dosud ádné vzkazy.
| |
|
|
| Hosté: 17
ádný člen online
Registr. členů klubu: 255
Neaktivovaných členů: 0
Nejnovějí člen: Gobio
| |
|
|
|