|
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
|
|
|
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
31 |
|
|
|
|
|
|
Narozeniny:
| |
|
|
|
|
Nové así Flyslot
Flyslot představil nové así. Jedná se o inline así pro modely Alpha series.
Toto řeení povede jistě ke zlepení jízdních vlastností a výrobce očekává e se mu podaří oslovit nové zákazníky, kteří nekupují modely do vitrýny, ovem to ve na úkor detailu interiéru.
První modely kde bude nové así pouito:
F 704101 - Porsche 997 RSR LeMans 2010 - M.Lieb / R.Lietz / W.Henzler
F 706101 - Porsche 917K 1000km SPA 1970 - J.Siffert / B.Redman
F 707101 - Ferrari 512 S Le Mans 1970 - Guinti / Vaccarella
Zdroj: Slot Forum JEXY1
| |
| |
|
|
dne November 10 2011 13:28:54
Jestli mi něco podstatného v nákresu neuniklo, tak tato změna ádný revoluční posun neznamená, ve vlastně z hlediska funkčnosti zůstává při starém. V radikální zlepení jízdních vlastností bych taky moc nevěřil, snad jedině na plastu díky 1 přidanému magnetu.
Myslím, e FLY u tak cca 3 roky marně dobíhá ujídějící rychlík ostatních výrobců a pomalu přestává být i tím vyhledávaným autem do vitríny jako v minulosti. |
dne November 10 2011 13:36:46
Podvozek je prakticky shodný s tím co má jejich Riley. To nejezdí zase tak patně, minimálně je to na stejné úrovni jako aktuální podvozky Carrera. Hlavně je podstatně jednoduí. Společne s jednoduím kokpitem dojde k zajímavému sníení počtu dílů a sloitosti montáe :-)) |
dne November 10 2011 13:48:17
Kdy já se na podobné změny vdycky snaím dívat v kontextu s tím, co je ve stejné době k dispozici u cenově srovnatelné konkurence. Tohle je jen provýrobní kosmetika - doufejme, e se to aspoň pozitivně projeví v kvalitě montáe. |
dne November 10 2011 14:13:14
Kluci myslim e budeme rádi vzpominat na ty stare SW podvozky. |
dne November 10 2011 14:31:39
To je víc ne jasný..., nic jiného taky od FLY na dřevu pořádně nejezdilo. |
dne November 10 2011 14:48:52
F 704101 - Porsche 997 RSR LeMans 2010 - M.Lieb / R.Lietz / W.Henzler je u Fly asi větí novinka ne celý podvozek.
http://www.racingsportscars.com/photo/2010/Le_Mans-2010-06-13-077.jpg |
dne November 10 2011 16:12:19
Pánové, můete mi vysvětlit, jaký bude mít vliv na jízdní vlastnosti, to e pilot nemá "nohy"......atd..
to je vlastně zjednoduení výroby po "vzoru" Carrery a Ninca, i kdy u Ninca
pilot není součást výlisku |
dne November 10 2011 16:26:17
To Jan:
to je právě ten majstrtyk - přesvědčit zákazníka, e jde o vylepení jízdních vlastností a přitom jde jen o sníení nákladů výrobce zjednoduením výrobního procesu . Ale třeba se u kokpitu nakonec přece jen nějaký ten gram uetří, sníí se tak těitě a můe se tím argumentovat.
To Vitek:
Doufejme, e jen neopráí master staré 934 . |
dne November 10 2011 17:27:36
Jestli budou nadále produkovat majdavá kola, nakřivo nasazené převody, prasklé pastorky, zjednoduovat potisky (nápisy na pneu u vypustili úplně), atd. atd., tak budou pro větinu z nás jen příjemným rezervoárem velmi pěkných karosérií, kterým je nutno implantovat jiný podvozek, viz T70, 512S, 917LH... Není mi jasné, proč se nemůou vydat cestou SlotIt, cena kolem 50,-, jezdivý podvozek, Alu kola alespoň na hnané nápravě... a k tomu jejich maketově velice sluné kastle v irokém sortimentu. Pokud vím tak Slot It a Fly se v současnosti cenově nelií, co do maketovosti, bych se tyto dvě firmy odváil srovnávat, ale po technické stránce určitě ne. Je smutné, e model Fly koupený v roce 2001 je podstatně lepí ne ten současný, a to po vech stránkách. Tento nový podvozek mi přijde spí e směřuje od modelů k hračkám, ale proč ne, pokud zvýí kvalitu kompletace a cenově se budou brutto pohybovat mírně nad 40,-, tak si myslím e přeijí a přál bych jim to. V íři sortimentu jsou, nebo alespoň byli, nepřekonatelní. Autíčko se ale musí vyndat z krabičky, dát na dráhu a jezdit... To je alfa a omega. Pokud dostane současné autíčko Fly pod stromeček natěený kluk, tak se radost brzo změní v pláč a ani průměrně zručný otec nemá anci si s autíčkem poradit. Zprovozníme ho jen my, kteří sem přispíváme a nám podobní, ti co prostě mají ten pověstný "kufr", a e se pak autíčko cenově posouvá jinam o tom u ani nepřemýlíme . |
dne January 19 2012 20:25:31
Dnes jsem si na potě vyzvednul Porsche 917K 1000km SPA 1970 a musím konstatovat, e to není tak ílené, jak to na první pohled ze zpráv vypadalo. Karoserie k nerozeznání od klasických Fly. Potisk perfektní a není ani redukovaný počet detailů. Nejmarkantějí změnou je jiný vnitřek světlometů, kde chybí čočky světlometů, co je koda, ove díky konstrukci je to ideální pro instalaci led diod na osvětlení. Zjednoduená kokpit je provedený velmi pěkně a rozhodně vypadá lépe jak větina kokpitů od Carrera a vadí na celém modelů nejméně. Nejhorí je zadní partie. Jakési podélné ebrování a nad ním parodie na rezervní pneu, Charakteristické výfuky nejsou ani v náznaku. Kolem a kolem, není to vytrýnovka, ovem na jedění bude jistě super, i proto, e má komplet přední nápravu a inline stejně provedený jako např. Dallary. Jednoznačně posun hodně nahoru v kvalitě montáe. Jako lowcost perfekt. |
| |
|
|
| Pro odeslání je nutné být přihláen.
| |
|
|
|
|
Zapomněli jste heslo? Zaádejte o nové zde.
| |
|
|
|
06
Papír na domácí dráze
| |
|
|
| Pro zaslání musíte být přihláen.
Dosud ádné vzkazy.
| |
|
|
| Hosté: 11
ádný člen online
Registr. členů klubu: 255
Neaktivovaných členů: 0
Nejnovějí člen: Gobio
| |
|
|
|