Celý týden jsem čekal, zda se děti uzdraví a budem se moc zajet do České Třebové na závody VP. V sobotu se nám u ale moc nechtělo a navíc jsme potřebovali vzít i mamku a podívat se někam na rodinný výlet. Jeliko jsme ale poblí nic nenali a shodou okolností byly Barborkové slavnosti v Litomyli na zámku, vzali jsme auta a vyrazili do České Třebové, která je jen o 10 km dále.
V České Třebové čeká vdy milé přivítání. Jetě ne jsme sundali kabáty měli jsme od aníka na stole gulá (opět výborný, moc děkujeme) a Eda Nechvátal st. dovolil klukům startovat v kategorii GT, která se zrovna připravovala na závod. Kluci doplnili startovní pole GT na 12 účastníků a vyrazili zdolat místní plastovou FARO čtyřdráhu.
Kromě místních borců doplnil startovní pole Eda Nechvátal z Hlinska, Petr Veselský ze ďáru a z HK přijel taky Vaek Kohout. Bohuel celkově je vidět slabá účast v seriálu. Nebo jinak, nedá se říci slabá (účast je dokonce podobná jako v PC), ale různorodá. Přijde mě, e málokdo má zájem cestovat. Na lokální závody vdy přijde nejvíce lokálních (jako u kadého závodu), ale na přespolní závody u skoro nikdo nedorazí. A to i přesto, e kluby jsou jen kousek od sebe.
Taky jsem se dozvěděl, e Česká Třebová snad se závody VP končí. Ale tady bych kdytak poprosil někoho z ČT o doplnění, vysvětlení. Obecným problémem je to, e kluci mají plastovou dráhu a auta na plast a dřevo jsou prostě rozdílná. Oni tak nemohou trénovat na dřevo a naopak na plastu dostáváme na prdel my ostatní.
V tuto chvíli tak nevím, co ČT doporučit. Ruit dráhu je nesmysl, jde tedy jen o to, zda si vystačí sami ze sebou a svým jeděním. Protoe třeba místní FARO CUP má na webu jen výsledky ze 3 kol a takté slabou účast.
Ivane, můe kdytak doplnit, napsat svůj názor, vysvětlit situaci v klubu apod. Díky.