AUTODRÁHA ON-LINE / SLOTCARSWORLD.CZ - Internetov� server o autodr�h�ch
  
ÚvodnĂ­ strĂĄnka ::  ČlĂĄnky ::  Seznam krĂĄtkĂ˝ch zprĂĄv ::  DiskuznĂ­ fĂłrum ::  Fotogalerie ::  Ke staĹženĂ­ ::  Odkazy ::  VyhledĂĄvĂĄnĂ­
December 26 2024 06:41:11 
 
Kalendář
PoÚtStČtSoNe
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31

Narozeniny:
AVATARlukowicz
AVATARkuba s

ZÁVODY

1:32
Porsche Cup
Krušnohorský pohár
Moravská liga
Slovakia Cup

POSLEDNÍ ČLÁNKY
Test Corvette C5R Fl...
Aston Martin DBR9 – ...
Test TATRA T602 Tatr...
Porsche 997 RSR od F...
Test TATRA 607/2 (FA...
VW Golf Gr.2 "KAMEI"...
Jak vznikají modely ...
Slotlandia 2011
Dodge Charger 500 od...
Scaleauto Porsche 91...
Flyslot cars Ferrari...
SCX Volkswagen Touar...
SCX Aston Martin DBR9
SCX Aston Martin - p...
GSLOT - Nová značka ...
KLUBY A KROUŽŽKY
AMC Podbaba 132
Česká Třebová
DDM Hradec Králové
MC SRC Most
Pražský klub SCX
SCRC - Praha 7
SRC Brno
KONTAKTY
MEDIA

 
Příprava na PORSCHE CUP
 
BlogDnes jsem našel trochu času, abych se pustil do přípravy modelů. Některé mé modely (např. Slot.it P956C) vstupují již do své páte sezóny.

Opět se ukazuje, že pokud auto nerozbijete divokou srážkou či vypadnutím na zem, je sféra komerčích modelů v podstatě malonákladová. Kromě občasné výměny kartáčků nás čeká jen 2-3 x ročně výměna pneumatik a samozřejmě očištění od zbytků mazání a nečistot z dráhy.

Jak je známo, já sám jezdím na všech modelech směs P6 od Slot.it a konkrétně rozměr 20 x 11 mm. Proto mě dnes čeká lepení těchto nových pneumatik. Disky mám na modelech nyní od třech různých výrobců. NSR P917 a nová NSR 997 (která asi nepojede) mají své originální disky NSR, zadomotor FLY 935 jezdí na velkých magneziových discích od Slot.it a SLOT.IT P956 a NINCO 997 jezdí malé disky Ilpe, které se mě zatím nejvíce osvědčily. Asi bych měl vyzkoušet i nové aero disky od Slot.it, ale zatím jsem se k tomu nedostal.

Aktuálním večerním problémem je to, jak dostat zbytky pneumatik z disků. V místě styku pneu a disku, kde bylo lepidlo, jsou velké kusy pneumatik, které nejdou rukou strhnou a klasické broušení smirkovým papírem mě nebaví, ačkoliv jsem to tak dřívě dělal. Dnes vyzkouším ředidlo a uvidíme.

Jinak prosím omluvte ten bordel na stole, dnes jsem uklízel v pracovně komplet celou podlahu, kde jsem měl rozložené asi 4 RC modely z víkendových závodů, stůl přijde na řadu až zítra :-)

Taky musím vyměnit mechová kola na 1:24 Porsche, protože už jsou sjeté a nesplňují minimální povolené rozměry.

Kromě svých modelů lepím kola ještě Filipu Jiránkovy a také mrknu na jeho placku, která nejede. filip tam má základní oranžový motor Slot.it, který bude na 8mi drahách nedostačující a jak vidíte níže na obrázku, převod nemůže pořádně fungovat, je tam veliká vůle mezi zuby.











Komentáře
Petr L dne January 28 2012 20:25:10
Jo jo, pravda, mám Slot.It Porsche 956 od roku 2008 a stále jezdí :-))
Dutch dne January 29 2012 20:48:57
Když je na motoru 10 zubovej pastorek místo 11zubovýho a převodový kolo má jenom 31 zubů jestli sem dobře počítal, tak proto to nemůže fungovat !!!
Petr L dne January 29 2012 22:13:00
Já teda nevím, ale na mých autech s převody Slot.It kombinace 10/31 funguje smiley
Pepino dne January 29 2012 23:48:43
V tomto případě hlavně nehraje průměr, mezi zuby je prostě moc velká díra. Jinak klasicky jezdíme 10/34 u 30.000 motorů.
Pavel 128 dne January 30 2012 09:00:01
Já tedy nechápu ty hodně "lehké" převody. Na Mosleru v KŠP jezdím 32/13 s 40 000, všichni mi říkají, že je to nesmysl (asi ano) ale jsem s ním pravidelně v top 10 a to mezi těmi vlčáky považuju za úspěch a navíc se mi s tím dobře jezdí, je to takové vláčné a na rovinkách extra rychlé, na Podbabě 7. místo. Jsem ale nervózní, že je to dost "proti proudu" a že by to třeba podle běžného receptu jelo líp, jenže se mi zas nechce měnit něco s čím jsem spokojen... Jaký je Vᚠnázor??
Pepino dne January 30 2012 09:02:39
Jinak Pavle, JÁ jezdím 10/34 úplně ve všech autech s motorem SW a vyhovuje mě to smiley
Standa dne January 30 2012 11:04:08
Pavlesmiley,...ty tam mᚠKinga s krouákem 320g., a pepíno Scaleauto s krouakem 160 g, to odpovídá, jedemeli P6 na málo namazaný dráze,nejsme schopni velký kroutící moment přenést, jsou li Fka atd...to už jsem tady napsalsmiley
Pavel 128 dne February 02 2012 21:55:28
Stando, tak Fka tam mám, to ano, ale motor je SHARK 40 000 ot. s krouákem 205g, prostě krátký fialový NSR. Ale ono by to mé zpřevodování lepším jezdcům nevyhovovalo, auto je na výjezdech líné ale mě se prostě lépe dávkuje výkon, či jak to mám napsat, ale překvapuje mě, že vaše zpřevodování je ještě mnohem "lehčí" než u aut z krabičky, tedy většinou 32-34-36/11, no ale evidentně vám to funguje.

Taky je zvláštní to co píšeš s tím přenosem krouáku, přeci když nemohu přenést výkon, protáčí se mi kola, třeba na sněhu nebo ledu, tak se právě rozjíždím na dvojku a řadím vyšší kvalty, takže bych očekával přesně opačný postup? Jakou to má logiku - ta fintami uniká smiley. Nebo když auto skáče, tak bych předpokládal, že potřebuje zpřevodovat víc do rychla, protože se mu prostě protáčí kola, ale většina tvrdí pravý opak smiley. Snažím se tahat rozumysmiley. Snad v sobotu popovídáme, zdravím.
Standa dne February 03 2012 09:41:40
Pavle, jestli to mᚠna Sharka, tak se divím, že to neshoří, je to hrozně podtočený v technice,..ten motor nejde za "prstem", musí to topit, ale záleží na namazání drráhy..smiley
Pavel 128 dne February 03 2012 10:09:46
V zásadě mᚠpravdu, ale zatím neshořel a už odjel šest nebo sedm závodů a x testování na Podbabě (ta je ovšem rychlá). A třeba teď v Mostě na té klikatější dráze (ne ve Velebudicích), jel skvěle, v technické části sice mírně ztrácel ale rovinu zas prolít jak blesk a nahnal to zpátky. Ideální to ale nebude, na rozdíl ode mne víte co děláte smiley. Až ten motor shoří, tak minimálně pastorek změním na 12. 32/12 jezdím v podstatě na všech autech s krátkými motory, která jsem si stavěl sám. Auta od tebe a 997 od Pepina mají samozřejmě vaše zpřevodování. Zajímavé je že v tom Mostě se mi jelo dobře s Moslerem s 32/13 i s tvým cesákem, který má tedy zajisté převod podstatně lehčí. A obě auta skončila devátá s osmadvaceti smiley. Přenastavoval jsem ovšem parametry na regelu, to ano.
Standa dne February 03 2012 10:25:39
Pavle, for je v tom, že jsis našel zpřevodování na tvůj prst,..takže pro tebe dobře, ale určitě je to to na LAP pomallejší, kolik "dostávᚠ"na lapu od vítěze,...je-li o 0,2-0,3s.na kolo rychlejší,jede jinou ligu,ale pro tebe je určitě lepší jet tenhle vláček-měně chybsmileysmiley
Pavel 128 dne February 03 2012 11:27:01
Přesně´s na to kápnul smiley. Pro zajímavost na Podbabě při Krušnohoru. 1. Dan Hameta 7,368; 7. já 7,863. Ovšem třeba Jirka Hameta byl 3. s 7, 969 a Vláďa Basák byl 5. s 7,879. Dá se ovšem předpokládat, že nejlepší čas vítěze byl vyjímečný a jinak jezdil kolem 7,6 a můj nejlepší asi taky a většinu kol jsem odjezdil kolem 8,05. Na druhou stranu byl tedy ovšem můj Top Lap asi pátý nejlepší, takže pro Podbabu to zpřevodování úplně mimo mísu nebylo, jak jsem ale psal Podbaba je hodně rychlá. Na jiných tratích budu ztrácet víc.
Standa dne February 03 2012 13:25:48
anoPavle, Podbaba je extrémně rychlá a s mnoha táhlejma zatáčkama, tam těžsmileyší převod není špatně,.....mně tam taky na rovinkách"docházej kvalty",..nicméně nějak okolo 7,5 jsem, tam jel s úzkou 956 na P6 s NSR Shark 40k, a převodem 34:10.
Standa dne February 03 2012 13:39:54
jo, tak jsem se podíval na loňský výsledky-7,66s.
Vlož komentář
Pro odeslání je nutné být přihlášen.
INFORMACE
PRAVIDLA WEBU
Copyright, autorská práva
Administrátoři

TOPlist

DDM HRADEC KRÁLOVÉ

Seznam novinek
Kalendář
BPA Gallardo + Výsledky
O DDM Barák

PŘIHLÁŠENÍ
Jméno

Heslo



Zapomněli jste heslo?
Zažádejte o nové zde.
NÁHODNÁ FOTOGRAFIE
Ferrari Challenge
Ferrari Challenge
Česká autodráha
RYCHLÝ VZKAZ
Pro zaslání musíte být přihlášen.

Dosud žádné vzkazy.
PŘÍTOMNI
Hosté: 19
Žádný člen online

Registr. členů klubu: 255
Neaktivovaných členů: 0
Nejnovější člen: Gobio