AUTODRÁHA ON-LINE / SLOTCARSWORLD.CZ - Internetov� server o autodr�h�ch
  
ÚvodnĂ­ strĂĄnka ::  ČlĂĄnky ::  Seznam krĂĄtkĂ˝ch zprĂĄv ::  DiskuznĂ­ fĂłrum ::  Fotogalerie ::  Ke staĹženĂ­ ::  Odkazy ::  VyhledĂĄvĂĄnĂ­
December 26 2024 21:06:50 
 
Kalendář
PoÚtStČtSoNe
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31

Narozeniny:
AVATARlukowicz
AVATARkuba s

ZÁVODY

1:32
Porsche Cup
Krušnohorský pohár
Moravská liga
Slovakia Cup

POSLEDNÍ ČLÁNKY
Test Corvette C5R Fl...
Aston Martin DBR9 – ...
Test TATRA T602 Tatr...
Porsche 997 RSR od F...
Test TATRA 607/2 (FA...
VW Golf Gr.2 "KAMEI"...
Jak vznikají modely ...
Slotlandia 2011
Dodge Charger 500 od...
Scaleauto Porsche 91...
Flyslot cars Ferrari...
SCX Volkswagen Touar...
SCX Aston Martin DBR9
SCX Aston Martin - p...
GSLOT - Nová značka ...
KLUBY A KROUŽŽKY
AMC Podbaba 132
Česká Třebová
DDM Hradec Králové
MC SRC Most
Pražský klub SCX
SCRC - Praha 7
SRC Brno
KONTAKTY
MEDIA

 
Reportហz Pražského veletrhu hraček
 
FARO


Zdravim všechny. Jak by řekl klasik, právě jsem se vrátil z hradu. Tedy v našem případě z veletrhu.

Jednak jsem neodolal pozvání a navíc jsem se celý třásl na vystavované novinky a prototypy. Po osobním setkání s ředitelem firmy jsem měl chvilku si všechno detailně prohlednout a pořídit pár foteček. Je jich pár protože né všechny se přes sklo vydařily. Jsou přiznám se jen z mobilu, ale lepší něco než nic. Jízdou a klidným chodem převodů na Ferrari 360 jsem byl unešen, jako by byla na autodráhu odjakživa stavěná. Ikdyž jsem neměl tu čest je vidět při plném výkonu tak myslím že jejich jízdní vlastnosti nebudou ani o malinko horší než u Audi TT. Vidět byla i jízda obou formulí Dallara od firmy Scalextric a abych pravdu řekl, čekal jsem větší problemy s jízdou na české autodráze.

Nelžu když říkám, že sem žádný problém nezaznamenal. Motal jsem se kolem asi hodinu a za celou dobu formule jezdily bez problému a s jedním smykem, který jsem zahlédl, si také bravůrně poradila. Nevšilm jsem si, že by někdo po pár minutách kartáčky na širší rozchod vodiču upravoval. Formule jezdili jen po plohé dráze s nakloněnými zatáčkami novými podložkami z gumy které jsou už pár týdnů v prodeji a osobně si myslím, že toto mírné naklopení bohatě stačí. K vidění byl i sortiment dráhových modelů od firmy Revell jak vozů tak i figurek. Ale figurky na fotce jsou od firmy Faro, neřeknu vám však jestli se dostanou do výroby. Já sám se nic nedozvěděl takže také nemám tušení kdy co příjde a s čím nás překvapí.

Jinak velmi povedený se mi zdál závodní Tahač Tatra Jamal. Na fotografii to není příliš zřetelné, ale disponoval větším plochým motorem třídy 280 uloženým pod kabinou a přes kardan hnanou zadní nápravou. Měl odpruženou přední nápravou s detailně zpracovanými koly i celou kabilou. Ovšem ještě není jisté jestli se dostane do výroby. Jak jsem se dozvěděl tak podvozek by se měl stát realitou, ale o karosérii se ještě asi jedná.

K vidění byli již tolik slibované obrubníky, které mě velmi potěšili. Ale abych nebyl stále jen optimista tak se ukázalo i digitální počítadlo. Můj osobní názor je, že je to krok zpět a mělo by se začít s výrobou rovnou počítadla propojitelným s PC, které není jen počítadlem kol, ale i časomírou nehledě na několik dalších funkcí které by závody spestřili ještě víc. Ale teď opět z toho lepšího soudku. Krom, již všem známích, Favoritů MTX se poprvé představila jejich skladačková verze s jednotlivými díly a abych pravdu řek myslel jsem si že to bude složitější. karoserie je již předřezaná i s prosklením a zbytek věcí je již přiložen v pytlíčkách jako zvláštní díly modelu včetně obtisku.

Jediné co je od vystavovaných modelu odlišuje je to že sestavovatená verze nebude lakovaná a to ani v případě interiéru. To už opravdu zůstává jen a pouze na modelové tvořivosti nového majitele. Dále pak bylo vidět do útrob připravované národní formule NF1400, ale i prototypů Škody 130RS, okruhové Fábie i Octavie.

U Škody 130RS byl dobře vidět pohon zadních kol s uloženým motoren až za zadní nápravo, za to naopak u obou nových škodovek byla pohoná jednotka umístěna za a lehce nad přední nápravu samozřejmě s pohonem na předek. Osobně se nemohu dočkat a jsem vemi zvědav na jízdní vlasnosti těchto modelů.

Pokud se Vám moje velmi stručná reportហz výstaviště PVA v Letňanech líbila tak věste, že to není ani třetina z toho co by jste se tam dověděli přímo od zaměstnanců Firmy nehledě na to, že toto byla jen jedna necelá vitrina ze čtyř. Pokud to máte aspoň kousek do Prachy a né jako Já 90km, tak jeďte protože to i s ostatními vystavovateli stojí opravdu za to a možná tam najdete právě i u jiných firem to by se Vám mohlo hodit do Vašeho modelu dráhy nebo k modelům Vozů. Výstavy se účastní i ostatní zahraniční firmy zabívající se dráhovým odvětvím. Mějte na paměti, že na Internetu nikdy nenajdete všechno a neuvidíte všechno co by Vás zajmalo.

Já sám bych tam asi také nejel, protože to mám krapet z ruky, ale jelikož jsme to s přítelkyní spojili i s návštěvou Pražské Zoo tak to stálo skutečně za to a byl to skvěle strávený den pro nás oba. Teď vím, že bych tam jel klidně ještě jednou sám a prošel si to tam vklidu a pořádně celé. Bohužel, čas nás tížil a tak jsme tam ztrávili jen 3 hodiny. Proto říkám, kdo můžete tak jeďte, je to ještě celý víkend.

Mitch





















Komentáře
mcfik dne October 09 2006 10:50:15
Moc pěkný.Hlavně aby se něco dostalo do výroby v dohledné době.smiley.Fabia,Octavia..Těšíme se!!!
Vlož komentář
Pro odeslání je nutné být přihlášen.
INFORMACE
PRAVIDLA WEBU
Copyright, autorská práva
Administrátoři

TOPlist

DDM HRADEC KRÁLOVÉ

Seznam novinek
Kalendář
BPA Gallardo + Výsledky
O DDM Barák

PŘIHLÁŠENÍ
Jméno

Heslo



Zapomněli jste heslo?
Zažádejte o nové zde.
NÁHODNÁ FOTOGRAFIE
08
08
Pohár SCALEXTRIC 1. závod
RYCHLÝ VZKAZ
Pro zaslání musíte být přihlášen.

Dosud žádné vzkazy.
PŘÍTOMNI
Hosté: 10
Žádný člen online

Registr. členů klubu: 255
Neaktivovaných členů: 0
Nejnovější člen: Gobio