|
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
|
|
|
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
31 |
|
|
|
|
|
|
Narozeniny:
| |
|
|
|
|
|
|
| Reportá z Praského veletrhu hraček |
| |
|
Zdravim vechny. Jak by řekl klasik, právě jsem se vrátil z hradu. Tedy v naem případě z veletrhu.
Jednak jsem neodolal pozvání a navíc jsem se celý třásl na vystavované novinky a prototypy. Po osobním setkání s ředitelem firmy jsem měl chvilku si vechno detailně prohlednout a pořídit pár foteček. Je jich pár protoe né vechny se přes sklo vydařily. Jsou přiznám se jen z mobilu, ale lepí něco ne nic. Jízdou a klidným chodem převodů na Ferrari 360 jsem byl uneen, jako by byla na autodráhu odjakiva stavěná. Ikdy jsem neměl tu čest je vidět při plném výkonu tak myslím e jejich jízdní vlastnosti nebudou ani o malinko horí ne u Audi TT. Vidět byla i jízda obou formulí Dallara od firmy Scalextric a abych pravdu řekl, čekal jsem větí problemy s jízdou na české autodráze.
Nelu kdy říkám, e sem ádný problém nezaznamenal. Motal jsem se kolem asi hodinu a za celou dobu formule jezdily bez problému a s jedním smykem, který jsem zahlédl, si také bravůrně poradila. Nevilm jsem si, e by někdo po pár minutách kartáčky na irí rozchod vodiču upravoval. Formule jezdili jen po plohé dráze s nakloněnými zatáčkami novými podlokami z gumy které jsou u pár týdnů v prodeji a osobně si myslím, e toto mírné naklopení bohatě stačí. K vidění byl i sortiment dráhových modelů od firmy Revell jak vozů tak i figurek. Ale figurky na fotce jsou od firmy Faro, neřeknu vám vak jestli se dostanou do výroby. Já sám se nic nedozvěděl take také nemám tuení kdy co příjde a s čím nás překvapí.
Jinak velmi povedený se mi zdál závodní Tahač Tatra Jamal. Na fotografii to není příli zřetelné, ale disponoval větím plochým motorem třídy 280 uloeným pod kabinou a přes kardan hnanou zadní nápravou. Měl odpruenou přední nápravou s detailně zpracovanými koly i celou kabilou. Ovem jetě není jisté jestli se dostane do výroby. Jak jsem se dozvěděl tak podvozek by se měl stát realitou, ale o karosérii se jetě asi jedná.
K vidění byli ji tolik slibované obrubníky, které mě velmi potěili. Ale abych nebyl stále jen optimista tak se ukázalo i digitální počítadlo. Můj osobní názor je, e je to krok zpět a mělo by se začít s výrobou rovnou počítadla propojitelným s PC, které není jen počítadlem kol, ale i časomírou nehledě na několik dalích funkcí které by závody spestřili jetě víc. Ale teď opět z toho lepího soudku. Krom, ji vem známích, Favoritů MTX se poprvé představila jejich skladačková verze s jednotlivými díly a abych pravdu řek myslel jsem si e to bude sloitějí. karoserie je ji předřezaná i s prosklením a zbytek věcí je ji přiloen v pytlíčkách jako zvlátní díly modelu včetně obtisku.
Jediné co je od vystavovaných modelu odliuje je to e sestavovatená verze nebude lakovaná a to ani v případě interiéru. To u opravdu zůstává jen a pouze na modelové tvořivosti nového majitele. Dále pak bylo vidět do útrob připravované národní formule NF1400, ale i prototypů kody 130RS, okruhové Fábie i Octavie.
U kody 130RS byl dobře vidět pohon zadních kol s uloeným motoren a za zadní nápravo, za to naopak u obou nových kodovek byla pohoná jednotka umístěna za a lehce nad přední nápravu samozřejmě s pohonem na předek. Osobně se nemohu dočkat a jsem vemi zvědav na jízdní vlasnosti těchto modelů.
Pokud se Vám moje velmi stručná reportá z výstavitě PVA v Letňanech líbila tak věste, e to není ani třetina z toho co by jste se tam dověděli přímo od zaměstnanců Firmy nehledě na to, e toto byla jen jedna necelá vitrina ze čtyř. Pokud to máte aspoň kousek do Prachy a né jako Já 90km, tak jeďte protoe to i s ostatními vystavovateli stojí opravdu za to a moná tam najdete právě i u jiných firem to by se Vám mohlo hodit do Vaeho modelu dráhy nebo k modelům Vozů. Výstavy se účastní i ostatní zahraniční firmy zabívající se dráhovým odvětvím. Mějte na paměti, e na Internetu nikdy nenajdete vechno a neuvidíte vechno co by Vás zajmalo.
Já sám bych tam asi také nejel, protoe to mám krapet z ruky, ale jeliko jsme to s přítelkyní spojili i s návtěvou Praské Zoo tak to stálo skutečně za to a byl to skvěle strávený den pro nás oba. Teď vím, e bych tam jel klidně jetě jednou sám a proel si to tam vklidu a pořádně celé. Bohuel, čas nás tíil a tak jsme tam ztrávili jen 3 hodiny. Proto říkám, kdo můete tak jeďte, je to jetě celý víkend.
Mitch
| |
| |
|
|
dne October 09 2006 10:50:15
Moc pěkný.Hlavně aby se něco dostalo do výroby v dohledné době..Fabia,Octavia..Těíme se!!! |
| |
|
|
| Pro odeslání je nutné být přihláen.
| |
|
|
|
|
Zapomněli jste heslo? Zaádejte o nové zde.
| |
|
|
|
08
Pohár SCALEXTRIC 1. závod
| |
|
|
| Pro zaslání musíte být přihláen.
Dosud ádné vzkazy.
| |
|
|
| Hosté: 10
ádný člen online
Registr. členů klubu: 255
Neaktivovaných členů: 0
Nejnovějí člen: Gobio
| |
|
|
|