AUTODRÁHA ON-LINE / SLOTCARSWORLD.CZ - Internetov� server o autodr�h�ch
  
ÚvodnĂ­ strĂĄnka ::  ČlĂĄnky ::  Seznam krĂĄtkĂ˝ch zprĂĄv ::  DiskuznĂ­ fĂłrum ::  Fotogalerie ::  Ke staĹženĂ­ ::  Odkazy ::  VyhledĂĄvĂĄnĂ­
December 26 2024 19:00:08 
 
Kalendář
PoÚtStČtSoNe
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30

Narozeniny:
AVATARlukowicz
AVATARkuba s

ZÁVODY

1:32
Porsche Cup
Krušnohorský pohár
Moravská liga
Slovakia Cup

POSLEDNÍ ČLÁNKY
Test Corvette C5R Fl...
Aston Martin DBR9 – ...
Test TATRA T602 Tatr...
Porsche 997 RSR od F...
Test TATRA 607/2 (FA...
VW Golf Gr.2 "KAMEI"...
Jak vznikají modely ...
Slotlandia 2011
Dodge Charger 500 od...
Scaleauto Porsche 91...
Flyslot cars Ferrari...
SCX Volkswagen Touar...
SCX Aston Martin DBR9
SCX Aston Martin - p...
GSLOT - Nová značka ...
KLUBY A KROUŽŽKY
AMC Podbaba 132
Česká Třebová
DDM Hradec Králové
MC SRC Most
Pražský klub SCX
SCRC - Praha 7
SRC Brno
KONTAKTY
MEDIA

 
Setkání v České Třebové
 
KlubyZ Hradce Králové jsme s Láďou a Luborem vyjížděli kolem 8 hodiny. Cesta přes Týniště, Vamberk a Ústí nad Orlicí proběhla bez náznaku komplikací. Kde klub leží jsem již věděl, nebo jsem zde byl týden před tím na slavnostním otevření (viz tato reportáž).

Hned po zaparkování jsme se ještě venku pozdravili s Mitchem a JMS. Rád jsem oba opět viděl.

Uvnitř jsme se pozdravili s dalšími kluky z Třebové a začali si v klidu prohlížet jejich svatostánek. Narazili jsme také na Vítka, pro kterého jsem z HK vezli sety od Carrery.

Musím znovu říci, že „třebovákům“ závidím. Je velký rozdíl mezi tím, když upravujete prostory pro potřeby autodráhového klubu, než když do musíte do malých prostor upravovat dráhy.

Poté jsme si vynosili z auta své nádobíčko a začali jezdit na nejdelší autodráze v ČR. Znovu opakuji, že plastová FARO čtyřdráha je dlouhá 62,46 m

Dráze vévodí dlouhá 15m rovinka, zakončená do 90° zatáčky. Možná bych doporučil kromě mantinelu využít i záchranou sí, protože jsme byli několikrát svědky toho, jak jde auto ze stolu proti zdi a na zem.

Po nějakém čase dorazil do klubu i Petr Krška, viditelně znavem účastí na firemním večírku :D Později přijíždí i Sutor.

Sám zkouším Audi DTM od Carrery. V půlce nejdelší rovinky pouštím spouš’t a auto dobržďuje cca po 7 metrech přesně v zatáčce. Tak to nebude to pravé. Williams F1 je na tom o poznání lépe. GT1 EVO na silikonech je pak nejrychlejší.

Mezi dalšími vozy se tu objevují různá BMW, Peugeoty, Jaguáry a další nadupané káry. V zadu nezůstává ani česká produkce. Závodní Favority jsou honěny Luborovým policejním. Tyrelly, Ligiery a další značky se tu hbitě pohybují po trati.

Přichází velká návštěva. Starosta České Třebové p. Zedník nemohl na oficiální otevření minulý týden, tak přišel (s kameramanem za zády) až dnes.

Jirka Míček ukazuje svoji techniku a nářadí, vysvětluje a my jen koukáme, jak je svět klasických závodních lexanek o pár století dále.

První velký závod. Na startu starosta p. Zedník, majitel objektu p. Nejedlý, Jirka Míček a já. Jede se na body, každý ve všech drážkách a měníme si i vozy. Pravidlo o jednom vypadnutí a tím pádem nedokončení závodu je vražedné. Závodíme s novými NF1400 od FARA.

Při součtu bodů je remíza mezi mnou a panem starostou. Takže o vítěze na 1 kolo. Jedu na půl plynu, přeci jen nechat vyhrát pana starostu je slušnost. Bohužel se nedaří, protože panu Zedníkovi to nějak nejede. Zlatá Fidorka je tedy moje.
Následovali další závody, Favority, volná kategorie apod. Všichni čile závodí. Třebováci nakoupil spousty Fidorek, tak je o co jezdit. Nakonec se dozvídáme, že místní jeli mimo pořadí, takže všechny ceny si odváží přespolní. Díky, hoši!

Opomenul jsem pochválit polední gulášek. Dvojitá či trojitá porce nebyla zvláštností. Doufám, že bude k dispozici na každou místní akci.

Restaurace v prostorách klubu je výtečná věc. Pivo a rum dělají svoje a já tak ztrávil polovinu cesty domů se dvěma spáči v autě :D

Názory dalších zúčastněných byly zveřejněny v diskuzi.

Ještě jednou díky za prima den.































Komentáře
Mitch dne December 18 2007 06:44:12
Pepino, tys jel fakt přes Ústí nad LABEM? nebo Ustí nad ORLICÍ?smiley
Mitch dne December 18 2007 06:53:48
Fajn reportáž, myslím žes skutečně nic podstatného nevynechal.
Ivan dne December 18 2007 07:15:21
Mitchi, tu chybu udělal zřejmě editor pravopisu. Mně, než jsem si ho přidal do slovníku, neustále měnil Žamberk na Vamberk.
Pepino dne December 18 2007 07:38:41
Jasně Mitchi, rád řídím smiley .. opraveno
Petr L dne December 18 2007 13:51:02
Dráha vypadá pěkně, projíždět tu zatáčku na konci nejdelší rovinky ve vnitřní stopě musí být síla co?
Mitch dne December 18 2007 15:09:27
To Petr L: To mi povídej ale pro mojí Cosie 4x4 to nebyl nejmenší problém.smiley

To pepino: No já jen žes mi říkal žes vyjel z Hradce před hodinkou a půl, tak mi bylo divný že bys stihl projet celá severní čechy. Už jsem myslel že se na tebe naštvu za to žes mi nenabídl místo copilota.smiley
vitek dne December 18 2007 17:35:51
Všechna slova a fotky nestačí. Musí se to zažít. Dráha, lidi, atmosféra ... DÍKY!
Petr L dne December 19 2007 17:31:06
To Mitch, u 4x4 není divu, ale co auta co "jedou"?
Mitch dne December 19 2007 21:21:57
Tak ty tam moc neuspěli, právě kvůli nízkýmu brzdnýmu účinku a pak rychlost jim byla k ničemu v možná 30metrové technické pasáži. jediný co tam fakt jelo byli itesy s lexankama a magnetem. a JMSův speciál 1/32. tam nerozhodovbvla rychlost ale zrychlení, brzdy a jak to drželo v zatáčkáck. Vítek měl co dělat aby ukočíroval Astona a se spouspu věcí si ani moc nezajezdil.
Mitch dne December 19 2007 21:24:47
Cosie 4x4 zrychlovala jako splašená a brzdila na fleku. ikdyž měla slušnou ztrátu na max rovince tak to rychle nahnala v zatáčkách a krátkých rovinkách.
Mitch dne December 19 2007 21:30:37
Ale tos mi připoměl že tam byla fakt moc pěkná noční jízda. Kluci zhasli nad dráhou a svítilo se jen ve vedlejší místnosti. To byla bomba jak tam kroužili ty modely s "xenonama". Moc hezká podívaná i pro diváky
vitek dne December 20 2007 17:59:30
Ale měl jsem nejrychlejší rovinku s pevným startem. smiley
F1 Jaguar SCX - motor Slot.it s redukcí na SCX a zadní osa včetně silikon pneu Slot.it.
Myslím, že problém byl jak v nevyježděnosti, tak ve slabém brzdném účinku. A taky v originál vodítku SCX.
Moc nezajezdil??? Chtěl jsem vyzkoušet vše a nevézt domů hromadu šrotu.
Vlož komentář
Pro odeslání je nutné být přihlášen.
INFORMACE
PRAVIDLA WEBU
Copyright, autorská práva
Administrátoři

TOPlist

DDM HRADEC KRÁLOVÉ

Seznam novinek
Kalendář
BPA Gallardo + Výsledky
O DDM Barák

PŘIHLÁŠENÍ
Jméno

Heslo



Zapomněli jste heslo?
Zažádejte o nové zde.
NÁHODNÁ FOTOGRAFIE
Mitch
Mitch
Setkání Libošovice
RYCHLÝ VZKAZ
Pro zaslání musíte být přihlášen.

Dosud žádné vzkazy.
PŘÍTOMNI
Hosté: 9
Žádný člen online

Registr. členů klubu: 255
Neaktivovaných členů: 0
Nejnovější člen: Gobio