AUTODRÁHA ON-LINE / SLOTCARSWORLD.CZ - Internetov� server o autodr�h�ch
  
ÚvodnĂ­ strĂĄnka ::  ČlĂĄnky ::  Seznam krĂĄtkĂ˝ch zprĂĄv ::  DiskuznĂ­ fĂłrum ::  Fotogalerie ::  Ke staĹženĂ­ ::  Odkazy ::  VyhledĂĄvĂĄnĂ­
December 27 2024 10:24:49 
 
Kalendář
PoÚtStČtSoNe
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
ZÁVODY

1:32
Porsche Cup
Krušnohorský pohár
Moravská liga
Slovakia Cup

POSLEDNÍ ČLÁNKY
Test Corvette C5R Fl...
Aston Martin DBR9 – ...
Test TATRA T602 Tatr...
Porsche 997 RSR od F...
Test TATRA 607/2 (FA...
VW Golf Gr.2 "KAMEI"...
Jak vznikají modely ...
Slotlandia 2011
Dodge Charger 500 od...
Scaleauto Porsche 91...
Flyslot cars Ferrari...
SCX Volkswagen Touar...
SCX Aston Martin DBR9
SCX Aston Martin - p...
GSLOT - Nová značka ...
KLUBY A KROUŽŽKY
AMC Podbaba 132
Česká Třebová
DDM Hradec Králové
MC SRC Most
Pražský klub SCX
SCRC - Praha 7
SRC Brno
KONTAKTY
MEDIA

 
Moravská liga 2011 - Brno
 
ZávodyDnes jsme se se Standou zúčastnili za Hradec prvního letošního závodu Moravské ligy 2011, která se jela na autodráze v Brně.

Brno má perfektní zázemí, dokonalou dráhu, jen ty párečky nebo gulᚠmě tam chyběly. Lidl vedle je super, ale alespoň jedno teplé jídlo za den by bodlo. Ale sám vím, že to chce další sílu, která se bude starat jen o bufet :-)

Celková účast byla akorát, na osmi dráze jet na 2 skupiny je OK a mohli jsme tak v klidu v 15.30h vyrazit domů.

Teď něco ke kategoriím. Bohužel se zde ukázala nesmyslnost omezení motoru v kategorii Historik. Omezení na 25.000 ot si prý vymohl zástupce olomouckého klubu kvůli možnosti použití aut poháru Slot.it Historik. Bohužel mezi motory 25.000 od Slot.it a NSR je tak velký rozdíl, že kdo se chce umístit, musí použít stejně ten od NSR.

Kategorie GT je v podstatě Mosler Cup. Navíc, na příští závod bude mít celé čelo motory Motraxx. Škoda, rozmanitost nebude, Mosler je jednoznačným vítězem.

Kategorie LMP zajímavá, inline motory mají své omezení a závody byly celkem vyrovnané.

Celková atmosféra závodů byla dle mého názoru pouze nesmyslně ovlivněna nervózním chováním olomouckého závodníka (zvyšování hlasu na nasazovače apod.), který se navíc na svůj požadavek nechával při výměnách drážek (když byl na výjezdu z pod mostu) posouvat pokaždé o metr a více vpřed (aby prý viděl na model při rozjezdu) a nakonec to olomoučtí završili podáním protestu na motor NSR Standy Němečka (protest nebyl uznán).



Po odjetí 1:32 následovala nová kategorie 1:24, která však nemá na Moravě moc příznivců a závodu se tak účasnili pouze 4 jezdci.

Brnu dávám za 1, bohužel pokud bych se měl účastnit trvale dále, znamenovalo by to investici do dalších 2 vozů, což nehodlám, takže se možná jen zúčastním ještě 1-2 závodů.

Díky za příjemný den
Komentáře
vitek dne January 29 2011 22:07:33
V zásadě s Tebou naprosto souhlasím.
Je určitým paradoxem, že Ti co požadovali omezení motoru, nakonec měli vůči použitému motoru výhrady (jakým nekulturním chováním k nim došli nechám radši bez komentáře). A to bylo přesně to, čemu jsme chtěli předejít neomezováním motoru - viz. původní pravidla.
Standa dne January 30 2011 08:21:44
Mně ten protest taky mrzel, jelikož kdybych ten motor chtěl cinknout, tak mám takové znalosti a známosti, že bych to dokázal tak, že by na to nikdo nepřišel, a vzláště když vím, jak jsou moje modely sledovány a považovat "ošuchané "hrany kotvy po roce ježdění u otevřeného motoru který se nemůže rozdělat za pokus o vyvážení je opravdu demence...no a taky dotlačit 917 Fly bez klece na druhé místo o 2kola po 32 minutách v záplavě NSR a S-i taky nemusí někomu vyhovovatsmileysmiley
Pepino dne January 30 2011 10:59:14
Už jsem sice pár protestů v komerčkách taky zažil, ale zajímavé je, že vždycky jsou jen od lidí z velkého SRC smiley

Jinak pohoda, i to houknutí na nasazovače k tomu občas patří, ale prostě v přátelském duchu s nadsázkou, protože je třeba si uvědomit to, že ten člověk tam může být prvně a toto ho může od další účasti na závodech odradit
Ruda dne January 30 2011 14:01:28
Chtěl bych tady jen poopravit to co tady povídá Pepino.
Pokud vím žádnej protest podán nebyl!Jen vzniklo pochybení ohledně Standova motoru.A nebylo to jen ze strany Olomouckého klubu,ale i Brněnského.
Vykládá se tady něco co není pravda.Ostatní komentovat nebudu,každej má nárok na svůj názor.
Děkuji
Pepino dne January 30 2011 14:55:12
Pokud nebyl prodán protest, pak nechápu, proč měl Standa někomu ukazovat po závodě motor, auto rozmontovat a nechat nahlížet tech. komisaře a něco obhajovat. Na to pak nemá nikdo právo, protože je to otázka přejímky. Takže pokud nebyl podán oficiální protest, omlouvám se za dezinformaci, ale pak po něm nemůžete nic chtít !!!

A pokud se jednalo o pouhý výklad pravidel, kdy má komisař na předepsaném místě po závodě možnost nahlédnout do vozu, tak nebylo ani předepsáno místo, ke kontrole došlo poměrně dost po samotném závodě a v tomto případě mu podle mě nemůže nikdo z dalších soutězících koukat přes rameno a dávat k tomu připomínky.
Ivan dne January 30 2011 15:29:49
Škoda, že termín kolidoval s "Krušnohorem". Určitě bych, i když nejsem žádný borec, zúčastnil. Uchvátila mě totiž atmosféra na loňském závodu slot.It seriálu v Olomouci a tak jsem si tu atmosféru chtěl letos zopakovat. Liga bude mít jistě pokračování a tak to někdy vyjde.
Standa dne January 30 2011 15:48:51
jenom pro upřesnění-to rozdělání modelu jsem navrhl a následně provedl já sám,nebylo to Lubošem požadováno, mně se nechtělo poslouchat ty poznámky okolo.smiley
Standa dne January 30 2011 15:54:12
takže Luboš po mně chtěl akorát, abych mu dal auto k nahlédnutí-což jsem provedl./no a ti "radilové" přez rameno samozřejmně byli".smiley
vitek dne January 30 2011 16:11:16
Za sebe můžu říct (i když z logiky věci bych měl všechno chválit), že jsme problém sporů a protestů trochu podcenili. A musíme sjednat nápravu. V obecné rovině je přirozené, že někdo může být s něčím nespokojen a má právo to poukázat. A k tomu slouží ona zmiňovaná procedura prostestu (nepěkné slovo). Bohužel ML tuto proceduru v pravidelch nemá. Přesněji se k tomu vztahuje jen jeden bod z organizace: "Závodníci jsou povinni na konci jednotlivých jízd ponechat vozy na předepsaném místě k jejich případné kontrole
a pro tento účel na požádání komisaře demontovat karosérii."

Ale i tak existuje zůsob, kdy lze slušně říct, že se mi nezdá to a nebo ono a provést kontrolu. V tomto případě stačilo říct, nezdá se nám ten motor, mohla by se udělat následná kontrola. A tu provést. A proto je nutné uvést, že takovéhoto chování mnozí nejsou schopni a že někdo vzal Standovi bez jeho vědomí auto z kufru, prohlídnul a pak začal mluvit o cinklé kotvě. Bohužel jsem u toho nebyl abych mohl takovému jednání zabránit. A když jsem na to poukázal, tak mi bylo řečeno jestli chci podporovat porušování pravidel. To určitě ne, ale zásadně nesouhlasím s některýmiu cestami pro sjednání nápravy.
A dovolím si tvrdit, že k tomu byla využita a zneužita doba, kdy Standa jezdil a někteří využili práva nenasazovat v kategorii, kterou nejedou. Tímto ještě jednou děkuji těm, co nasazovali i když nejeli.
vitek dne January 30 2011 16:37:04
Ale byl bych nerad aby jeden moment zakryl jinak po mém soudu celkově vydařený den.
kmasita dne January 30 2011 18:26:59
Ahoj Kluci nechci rýpat ale zase se ukazuje že nesmyslné zákazy - tím myslím 25.000 tisícové motory přinesou spíš víc problémů než rovného závodění. Ty rozdíly mezi slabšímy motory jsou obrovské - to si mohl všimnout každý kdo jel slot.it cup....
Honza65 dne January 30 2011 18:41:53
Nic mi do toho není ML nejezdím,ale co se týče protestu velice se mi zamlouvá způsob z doby kdy jsem jezdil MČR GT 24.(nevím jak je to dnes).
Tenkrat mohl kdokoliv ze závodníků za 100kč,podat protest,(během závodu)
k tech.komisaři,ten auto zkontroloval,pokavaď byl protest oprávněný stokoruna se vrátila protestujícímu,pokavaď auto bylo v pořádku peníze propadli pořádajícímu klubu.
Protesty tenkrát byli,ale většinou opravdu oprávněné a každý si to nejdříve dvakrát rozmyslel,stovka je stovka.smiley
vitek dne January 30 2011 19:18:23
Souhlasím s Tebou Květo. Pravidla s "neomezenými" motory platila do 13.1. Pak došlo po nátlaku ke změně. Paradoxně tento nátlak na změnu měli Ti, co teď "protestovali".
To Honza65 Mᚠpravdu, systém protestů jsme podcenili a musíme doplnit. Čili formu protestu nějak regulovat. To o čem píšeš je jedna z variant.
Víš ale nejhorší není podle mého řádný protest, ale takové ty postranní kecy - jak Standa kulantně píše - poznámky okolo, které zamořují dobrou atmosféru a vztahy. Já vím, Ty byly, jsou a budou, ale obečel bych se bez nich.
Honza65 dne January 30 2011 20:46:26
Vítku postraní kecy také nemam rád,ale bohužel jak píšeš,byly,jsou a budou.smiley
JMS dne January 31 2011 10:25:41
To co je popsané v článku mě vůbec nepřekvapuje.
Ono je to všude stejné, a se jedná o cokoli, kde se dá třeba jen pro pocit vyhrát.
Rudovi se nelíbí nikde nic a pořád hledá u těch co jsou na špici nějaký podvod.
A to bylo v SRC, u žáků a teď i v komerčkách.
Uvidíme jak to bude u 24 hodinovky v Brně....
Pepino dne January 31 2011 10:31:53
vitek dne January 30 2011 16:37:04
Ale byl bych nerad aby jeden moment zakryl jinak po mém soudu celkově vydařený den.


Přesně tak, závod to byl velmi vydařený a pokud budou mít kluci na ML takovouto stabilní účast "moraváků", budou závody v pohodě.
Vlož komentář
Pro odeslání je nutné být přihlášen.
INFORMACE
PRAVIDLA WEBU
Copyright, autorská práva
Administrátoři

TOPlist

DDM HRADEC KRÁLOVÉ

Seznam novinek
Kalendář
BPA Gallardo + Výsledky
O DDM Barák

PŘIHLÁŠENÍ
Jméno

Heslo



Zapomněli jste heslo?
Zažádejte o nové zde.
NÁHODNÁ FOTOGRAFIE
MTR32
MTR32
Setkání Libošovice
RYCHLÝ VZKAZ
Pro zaslání musíte být přihlášen.

Dosud žádné vzkazy.
PŘÍTOMNI
Hosté: 8
Žádný člen online

Registr. členů klubu: 255
Neaktivovaných členů: 0
Nejnovější člen: Gobio