|
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
|
|
|
|
Narozeniny:
| |
|
|
|
| OSTATNÍ VÝROBCI - Norimberk 2012 |
| |
|
|
dne February 12 2012 10:59:41
Ten Dslot se mi zamlouvá,auta vypadaji supr,nevíte někdo kde sehnat podrobné info,a jestli to je unás k sehnání.Pro lidi s paneláku byt 60m,to je dost dobrá varianta. |
dne February 12 2012 18:26:52
Nejblí co já vím se zatím dají koupit v Německu
http://www.kyosho.de/?page=shop/product&
category_id=57d0f188d65d4fe408760289c1c3ab79&
ps_session=opolu68007866j31umj23lo927&mod_title=product&
setlang=deu
Ale ádná "lidovka" to není a co se týká paneláku, tak Dslot43 jezdí na dráze 1/32, take proti běné autodráze ádné místo neuetří |
dne February 12 2012 20:53:41
Jo dík,to u jsem protudoval a ta cena,opravdu ádná lidovka. |
dne February 12 2012 23:38:49
Mně ta cena zas tak straná nepřijde. 30,- euro. (samostatná kastle za 25,-)
Hlavně to mají jako novinku a ne skladem. A zde prezentovaný Aston Martin nebo McLaren tam ani není.
Ale mají k tomu i vlastní dráhu http://www.kyosho.de/?page=shop/flypage&product_id=24022&category_id=8376369a2b4e208d51903ec755833b88&
ps_session=krtc4a2p5at4q677oqtgh90ac7&mod_title=product&setlang=deu# Taky nedostupná. |
dne February 13 2012 08:20:45
Ano, to je ta dráha na fotkách 1,2,5,12 :-)) |
dne March 05 2012 23:17:11
Na modelbazaru je nabídka autíček DSlot43 za zajímavou cenu. |
dne March 05 2012 23:22:35
Jo jo, cena je +/- cena v GBP |
dne March 06 2012 17:12:21
No, mně s ohledem na dostupnost, cena v kč srovnatelná s cenou v librách nepřijde patná. U mám i komplet ceník na ND. A termín, kdy bude Aston. |
| |
|
|
| Pro odeslání je nutné být přihláen.
| |
|
|
|
|
Zapomněli jste heslo? Zaádejte o nové zde.
| |
|
|
|
02
Pohár SCALEXTRIC 5. závod
| |
|
|
| Pro zaslání musíte být přihláen.
Dosud ádné vzkazy.
| |
|
|
| Hosté: 10
ádný člen online
Registr. členů klubu: 255
Neaktivovaných členů: 0
Nejnovějí člen: Gobio
| |
|
|
|