|
Po | t | St | t | P | So | Ne |
|
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
31 |
|
| |
|
|
|
|
|
|
| Ano, 14. z tomu bude pesn 1 rok do data, kdy jsem poloil zkladn kmen tchto internetovch strnek. A proto je tu as na krtkou rekapitulaci.
Se strnkami o autodrze jsem zaal ji v roce 2004, kdy jsme v Hradci Krlov zaali jezdit zimn pohr s eskmi auty. Okamit po jejich sputn jsem odpovdal na e-maily nejrznjch lid z cel republiky i ze zahrani, jak zprovoznit star esk auto, co kde koupit apod. Tak jsem prvn kontaktoval firmu FARO.
Zatky jsou vdy tk a naden vdy asem zmiz, take po ukonen pohru neml ji nikdo ze 14 zvodnk zjem v autodrze pokraovat. Takt spoluprce s FAREM se nijak neprojevila. Zkouel jsem pot jet spustit asi 2-3 varianty strnek o esk autodrze, ale vdy bez odezvy a tak jsem drhu na del dobu odklidil na vedlej kolej.
V prbhu przdnin 2006 se mi rozpadl mj projekt cyklistickho portlu HRADEC NA KOLE pro nezjem cyklist v naem cyklistickm mst, take jsem pemlel, zda se pustit do neho dalho.
A tak m napadlo oprit autodrhu a zkusit ji zakomponovat do redaknho systmu, kter by umonil jednodu zprvu obsahu a hlavn jsem doufal, e bude obsah strnek zaloen na diskuzi mezi registrovanmi leny a to se myslm povedlo.
Jak si nkte z vs jist pamatuj, pvodn byl cel web komponovn pouze jako strnky o esk autodrze. Ji koncem roku 2006 jsem se snail nkolikrt kontaktovat firmu FARO a domluvit se na zk spoluprci, je mla bt zaloena na zveejovn aktulnch informac o produktech, dle historii IGLA, ITES atd. Vzhledem k tomu, e odezva byla nulov a z vaich ad pichzeli nzory, e pokud bude web jen o esk, nebude za chvli o em pst, rozhodl jsem se strnky rozit na cel sortiment domcch autodrh.
Zaal jsem tak hledat stejn postien kolegy, kte by mn pomohli s obsahem webu. Administran team se tedy rozil o Mitche, Pecana a HWSlota.
O spoluprci jsem podal distributory znmch znaek. Nkter e-maily byly opt bez odezvy a proto jsem nelenil a obeslal pmo vrobce. Za Carreru mi odpovdli z Rakouska, za panlsk SCX se mi ozval esk distributor, stejn tak u Scalextricu. Od Ninca panlskho i eskho doposud dn odpov nepila.
Ve uveden odstavec ns trp pod. Spoluprce. To je pesn to, co nm chyb k tomu, aby se strnky posunuly nkam dl. Chpu, e jsme mal trh, ale pesn z tohoto dvodu je podle mho mnn spoluprce distributor, prodejc, domcch vrobc a jedinch internetovch strnek dleit. Bohuel si to myslm asi jen j. Tie zvidm zahraninm webm, i mnohem menm, kter mohou kad tden zveejovat recenze na nov uveden modely. Dostvaj informace a fotografie od mench vrobc, srovnvaj nap. 1 model od dvou rznch vrobc apod. Bez toho web asem ume. Akoliv se sname zveejovat rzn recenze, vtinou se jedn o vbhov modely, kter si nkdo z ns zakoup. A to nen to prav.
Postupem asu jsme zaali spn spolupracovat s Pavlem ebkem, vlastncm nejvt internetov a kamenn obchod s autodrhami, kter nm zapjil na testovn nap. digitln autodrhu SCX Digital a nkter modely aut.
Objevilo se tu nkolik zajmavch lnk s postupy na vrobu ovlada, podvozk, devn drhy apod. Tchto postup je vak mlo. Jsme za n samozejm vdn a moc dkujeme. Rdi bychom vak vce vaich pspvk. Kad z vs si nco stav. Nebojte se pochlubit se svm vtvorem na tchto strnkch. Sta krtk popis, 5 foteek a je to. I kad kritika je pnosem.
Chci se tak omluvit za to, e stle jet nejsou dodlny sekce ESK AUTODRHA a DAL AUTODRHY. lovk je obas ln dohledat ty sprvn informace.
Pibyly rubriky o podanch zvodech. Objevil se Pohr Scalextric, Krunohorsk pohr a dal zvody rznch mench klub i nadenc. Bhem jara jsme tak zprovoznili sekci SEZNAMKA. I tato sekce podle m nepln to, co by mla. Kdy se podvte, kolik je zde registrovno lid a klub zjistte, e se vlastn autodrze vbec nikdo nevnuje.
FOTOALBA LEN KLUBU, dostupn po pihlen, ji tak nikdo nevyuv.
Co se te propagace, tak strnky nepropagujeme. Vlastn pouze v norovm sle MODEL-HOBBY byl mal inzert. Ostatn propagace je na vs. A to je myslm ta nejlep. Nap. kdy mete ptelm ci, e zde najdou to a to. Rdi bychom v nadchzejcm roce konen prkrt pronikli do nkolika asopis. Uvidme, zda se to bez finann pomoci povede.
O Liboovicch se rozepisovat nebudu. Myslm si, e napoprv se setkn povedlo a te to me bt jen lep a lep. Slibuji, e pokud pjde ve, tak jak m, pt rok se opt na njakm zajmavm mst setkme.
Z pozice administrtora jsem byl za rok pouze dvakrt nucen smazat vae pspvky. V obou ppadech se jednalo spe o vzjemn vpady dvou rznch len, kter prost do veejnch strnek nepatily.
Jet trocha statistiky. K dneku mme za 355 dn nvtvnost 38 660 uniktnch nvtvnk. To se rovn celoronmu prmru necelch 109 nvtv za den. Nejvt nvtvnost byla 10. 5. 2004, kdy se potadlo o plnoci zastavilo na 210 nvtvch. Poet stabilnch registrovanch len se pohybuje kolem 60. Ty ostatn, kte se ani jednou nepihlsili, i nepispvaj, po njakm ase maeme.
Pevn doufm, e se nm vem spolen poda strnky udret pi ivot a i nadle zlepovat jejich obsahovou npl.
Jet jednou vm vem dkuji
Pepino
P.S. a te vs chci poprosit o vyjden k webu. Co si myslte o obsahu. Co vm zde chyb apod. Bez zptn reakce nelze pokroit dl, tak doufm, e se nm tu pr odpovd sejde. | |
| |
|
|
dne September 05 2007 14:10:03
Myslm e si to shrnul dobe. Je to o lidech kolem. Co se zde diskuz te tak web nem chybku, co se informovanosti te tak to pokulhv, ale jak si sprvn podotknul ne na vinou. Mlo by bt v zjmu vrobce a vrobc dt o sob vdt a propagovat sv vrobky a pipravovan modely. No a jak si sprvn podotknul tak nejvt kmen razu jsou lnky v podob recenz, Typ a Trik, test a report. S tm se holt musme poprat sami. |
dne September 05 2007 16:14:15
Souhlas s Mitchem, jenom tm co kdo doma ukut se web naplnit pi 60ti lenech ned.
Ovem kolikrt je a s podivem, jakou nkter zveejnn drobnosti vyvolaj smr reakc ale kdy se konen objev njak vtvor, tak je ohlas mal, nkdy dn. I reakce typu, to se mi nelb je pece lep ne absolutn nezjem. Otevt web, proltnout ho a zavt bez jakhokoliv komente, nebo vloen poznmky je spolehliv zpsob, jak to cel pomalu pohbt, protoe je jen otzka asu, kdy nm pomalu dojdou tmata a budeme si pez web poslat vzkazy a blahopn k narozeninm. To by bylo koda. Jak toho npadu, tak t vloen energie.
Pojme tedy vymyslet zpsob jak vrobce a distributory probudit a zjskat tm pro udren dynamiky webu nezbytnou porci informac.
Nechce se mi vit tomu, e monost mt propagaci svch produkt pesn ve sv clov skupin je pro vrobce a distributory autodrhy nezajmav. Problm bude jinde. Pokud na to pijdeme, pl je hotovo. Pokud se o tu druhou plku podlme my, mme vyhrno. |
dne September 05 2007 17:55:04
Reakce na pspvky, diskuze atp.
Je tu (na jinech webech tomu nen jinak) pr lidiek, kte pou a spousta tch co nepou. Kdy to vezmu z osobnho hlediska, tak j se na web nejprve podvm...petu. Ale reaguji jen na nco, podle mne to nejnejnejnej !!!! dleitho,provokativnho, zajmavho,protoe......se musm zaregistrovat. V ten moment ztrcm pointu odpovdi, mnohdy i samotn lnek na kter jsem chtl reagovat. Take prost reakce typu" Franto to je huuuust" apod. prost vypoutm. Na druhou stranu vm, e spustit DF bez registrace je krok do zhuby,ale....... |
dne September 05 2007 17:56:31
Dodatek - na Hradeckej web chodm....jen jako ten....vytvet dal login na dalm webu se mi u prost nechce |
dne September 05 2007 19:28:51
Gratulace a velk podkovn za obtavost Pepna pi tvorb a provozu tohoto webu. Nr.1 v R!!!!! |
dne September 05 2007 20:22:53
to HWSLot:
HK web je v plenkch a o tom to nen. A an nen nutn se tam registrovat. Zajmav vci budu stejn koprovat sem.
Bez REGISTRACE tento systm ani nefunguje. |
dne September 06 2007 06:11:24
Na strnky chodm a rno. Doma pes pevnou je jejich protn moc zdlouhav a tak dnes koukm kolik u reakc lnek vyvolal. Tak j jsem rd, e tyto strnky existuj a moc provozovateli dkuji. |
dne September 06 2007 10:07:19
Tom m s tm nezajmem svatou pravdu. Pokad kdy jsem sem nco pidal, njak lnek i nvod nebo inspiraci tak to prost prolo bez povimnut, bez reakce. Ono se to nezd ale ne lovk v tom Cadu nco namr pak penese do klasickch obrzk a ne je vechny uprav a na hraje na web tak to zabere nkolik hodin. To nemluvm o prci s tm spojen jak to dl teba Tom step by step. To u jsou destky hodin. Napsan komente v rozsahu aspo pl A4 je v zvru jen tenika na dortu a i to d teba hodku.
A co z toho? BEZ KOMENTE.
Co si o tom pak me autor myslet? Kdyby tam nebyl ukazatel potu nvtch v danm lnku tak ani nevm jestli tam nkdo nkdy byl. To u jsem na tom byl tak patn, e jsem si dlal rky kolikrt jsem to byl j sm, abych se neradoval z novho tene i monho pspvku zbyten. |
dne September 06 2007 10:27:49
A co s tou komern st autodrhy, nikoho nenapad, jak je do webu zapojit? |
dne September 06 2007 10:55:36
Jen pro info, abyste vdli, co bude v dohledn dob:
- plnuji pr rozhovor s lidmi v oboru
- chyst se sout o ceny ve stavb konkrtnho modelu
- do konce roku upesnm termn a msto konn dalho spolenho setkn
- zapone stavba prvnho naeho modulu pro FARO modelovou autodrhu
Pete, ani m nenapad, jak distributory zapojit. Podle m prost nemaj zjem. |
dne September 06 2007 11:49:20
Co se te distributor tak by jsme si mli poloit zkladn otzku. Jsou to jen lidi, kte v tom vidj pouze zisk a vid to jako dobe se rozvjejc odvtv a zrove mezeru na eskm trhu nebo to jsou pacienti jako my a ta prce je zrove jejich konkem. Mus vdt jakmi zbranmi na n zatoit.
Pokud to je ta prvn skupina kter vlastn ani nev co podn prodv tak na ty zapome. Zbyten prce! Ty prodvaj podle svch osvdench metod a nic jim jejich prodej ani smlen neme naruit.
Ale pokud je to ta druh skupina tak s tmi by se mlo dt jednat.
Mus vymyslet nco m je oslovit tak, aby je to samotn zaujalo. Kolik distributor u ns vlastn je a kdo to je? Kdo je tu oficiln pes Carreru, Scalextric, Ninco, SCX, Fly, Spirit. Jsem tu u pes rok a pod to nevm. Mus je pimt ke vzjemnmu boji o trh. A jak jinak ne pes modely.
Te budu mluvit jako fantasta ale co teba velk zvod distributor jednotlivch znaek na Blue Kingovi. Velk msto, velk akce, velk reklama. Cena? Kdo vyhraje zsk ron titul jako nejdravj a nejsilnj znaka na eskm trhu. Te nemyslm v prodeji ale v technice. Samozejm jde i o zrunost ale ta se neprodv, prodv se technika nebo ne?
Pro Blue King? Neutrln pda pro vechny produkn modely, velk prostory a velk msto. Dost msta pro jejich firemn stnky, zkuebn okruhy a nvtvnky z ad normlnch lid.
Te si urit plka lid z vs mysl e jsem se zblznil, ale nic lepho jak prodejce vyburcovat m nenapad. Byl to jen npad. |
dne September 06 2007 12:07:02
Mitchi urit jsi se nezblznil, ale to me zat dlat a budeme mt njak vztahy navzan. Pokud na n vybafne bez ppravy s takovm kalibrem, tak to cel pohb.
Nejdv by jsme mli zjistit, kdo jsou bi a kdo alespo trochu modeli. A podle toho s nimi komunikovat, koho to chyt za srdko, ten bude zabrat na nco jinho, ne ten, koho to chzt za rajtofli. To e by se pak vichni seli na jednom mst je vc jin a k n je cesta dlouh.
Nejprve by stlo za to zjistit, m li nkdo z ns k nkomu takovmu cestu, nebo nco spolenho. To je cesta, kterou je teba odzkouet jako prvn. |
dne September 06 2007 12:49:22
Mitchi, tady m zkladn pehled dle web jednotlivch vrobc:
FLY ILPE s.r.o., Brno
SCX ASTRA, spol. s r.o, Uhersk Brod
Scalextric HTM s.r.o., Zln
Carrera Conquest Entertainment a.s., Praha /// OD Vagner - City Paper spol.s r.o., Brno
Ninco - Pama Hobby s r.o., Ronov pod Radhotm
Slot.it HTM s.r.o., Zln
Spirit - nem na svm webu dnho oficilnho distributora v R
A krom Pamy a OD Vgner jsem si se vemi psal. Ale j je peci nebudu uhnt kad msc o to, aby mn nco dodali. Ped Model-Hobby jim znovu napu ohledn spoluprce na rok 2008 a pokud z toho nic nebudu, prost je budu ignorovat. |
dne September 06 2007 12:49:34
Prv proto jsem psal kdo je v echch pes tu distribuci. Jak km mimo Milana od Scalextriku a chlpc od Fara o nikom jinm nevm. Nevm a neznm. Vm e je s tm hodn ppravy ale byl to jen nvrch jak na n. A na to se peci Pepino ptal. Obas mm pocit, e to jsou njac spekulanti kte nakupuj od vrobce ve velkm a dl to stlej na plty vech monejch supermrket ani by o nich nkdo nkdy slyel. A to je ten problm. Schovvaj se za Io Dio Fax Tel E-mail njak fiktivn firmy a ve skutenosti to je bchv kdo. |
dne September 06 2007 13:12:56
Dky Pepino. To je pesn to co jsem kal ped chvl v bledmodrym. Za kterou s tchto firem se schovv jedinec se smyslem pouze pro drhy? Tak akort HTM sro.Zln co je u z toho seznamu patrn pa zastupuje hned dv znaky. Prost sam velk firmy kter dovej ve co jim pjde pod ruku ani by k tomu mli jakkoliv vztah. Nevidj v tom nic jenho ne zbo za prachy. Kdyby jste jim vyprznili slady hraek a navezli tam pytlovanou sl a mouky a pepsali poloky na vdejkch a v paprech tak by jim to bylo jedno. Hlavn e se kefty hejbou a prachy toej. |
dne September 06 2007 14:22:51
Na zatku bych chtl, stejn jako ostatn, podkovat hlavn Pepinovi za jeho neutuchajc pozitivismus a vli - bez nj by asi tento web po pr mscch skonil ve studnici zapomnn. Svj neopomenuteln dl zsluh maj samozejm i dal administrtoi a hlavn aktivn pispvatel.
Na druhou stranu si myslm, e je jen logick, e st registrovanch nvtvnk zstv pi prohldnut strnek pouze v pasivn roli, a to bu z toho dvodu, e nepat zrovna mezi grafomany, nebo prost jen dle jejich vlastnho nzoru nemaj k vci co podstatnho ci. Kdy se pozornji podvte na sloen vech respondent, zjistte, e jsme dost rozmanit sebranka i z hlediska zjm - sbratel, zvodnci na plastu i na dev, prodejci, modeli i prost uivatel. Svm zpsobem je zzrak, e se alespo obas poda najt spolen e nad njakm nadhozenm tmatem, o souhlasnm nzoru nemluv.
Vt zapojen dovozc a distributor do dn okolo webu by sice bylo urit pozitivnm krokem, ale moc bych na nj nespolhal. Je to obchodn innost jako kad jin a jejm clem pro provozovatele je pedevm tvorba zisku. Jestlie identitu a kontakt na st z nich je vbec problematick zjistit i pro prodejce, jak bude asi pravdpodobnost jejich aktivnho zapojen tam, kde jim zrovna podstatn finann pnos nekyne...
Ale zase na zklad iniciativy dovozce jedn nejmenovan znaky jsou organizovny zvody (pohr), kter jsou pstupn pro kadho a to s libovolnm vozem libovolnho vrobce (v zahrani vc u znakovch pohr nevdan). Pinejmenm od poloviny t.r. je mon konstatovat, e tyto zvody jsou funkn, zkladn informace i asov harmonogram jejich konn jsou zveejnny pravideln na zdejm webu, ohlasy maj u astnk vech vkovch kategori veskrze ryze pozitivn, a..... pesto se jich astn pod zhruba stejn poet lid a njak mezi nimi nemohu najt ty nejvt kritiky pasivnho pstupu. Pro pasivita, pohodlnost, obava z nepoznanho i patnho umstn nebo nco jinho?
Take berme souasnou situaci realisticky web existuje, jeho nvtvnost je slun, vtina pspvk m njakou odezvu, dokonce i setkn pznivc se pes poten obavy vydailo pipad vm to snad mlo? Sta se podvat na jin weby z tto oblasti a hned je zejm rozdl tch pr osamocench diskutujcch si zde vtinou e vlastn vztahov problmy a averze. |
dne September 06 2007 18:13:30
To Pepno, to e se osloven obchodnci neozvou je jejich chyba, ale nae nejvt chyba by byla je ignorovat. Neodpov na podzim, mon na vnoce ano, nebo na jae, nebo na sraz atd. Vdy je stejn oslovuje nejakm prefabrikovanm zpsobem a to napodruh a napod je takka bez nmahy. Teba to jednou ta slena, nebo naelka, nebo kdo td potu nehod rovnou do koe, nebo nesmae a pete si to nkdo komu to zapaluje lpe.. |
dne September 06 2007 21:04:17
Mitch:
vzhledem k tomu, e se vemi tmito lidmi (myleno dodavateli) mluvm tm kad tden (kad den s od Vgner - Carrera, s Astrou - SCX), tak vm jac jsou, jak se kdo oborem zabr atd. tak mohu s klidem konstatovat, e vtinou jsou to obchodnci (vjimky jsou). Nem tady smysl Vm popisovat kdo jak je, kdy bude pepno chtt, klidn se podlm aby vdl jak na n.
Nechci te pepnovi kazit jeho rozhovor, kter se mnou udlal a kter se zde jet nezvejnil... take o mn se dozvte pozdji - ale s klidem eknu, e autodrhama iju kad den |
dne September 06 2007 21:59:42
Njak mi tady umik pointa - kdo vlastn tady na webu m zjem o komern informace ???
Nesta nm Rebas ? |
dne September 07 2007 07:29:41
To HWSlot: To v e by nm stail ale mt info z prvn ruky tak nen k zahozen. Jak kal pepino, vtina informac a novinek o novch i pipravovanch modelech je ze server zahraninch strnek. A jak jsem pochopil tak vrobci nejsou na svch serverech zrovna dvakrt zdln. Kdy se v jejich News objev njak foteka novho modelu s nzvem tak si mem ct JOoo to je bomba, ale jinak nevme nic, dn podrobnosti, nic. Nato njak akce, kter se kde konaj. Novinky a informace z evropskch veletrh by nm mohl dvat z prvn ruky teba prv distributor kter, ekl bych, je na takov akce vrobcem automaticky zvn. Myslm e je to i v jeho vlastnm zjmu. Vdy jakkoliv objednan model v R mus on dovst a tady prodat dl, tak pro by si svou znaku nepodpoil reklamou v podob reporte a pehledem havch novinek? |
dne September 07 2007 09:49:29
Mitch: kdy pijde njak novinka k mmu dodavateli, tak j j hned druh den (maximln tet - kdy mu to pijde pozdji k veeru) mm u sebe na stole.
Rychleji fungovat nedoku.
Co se te strkn budoucch novinek na shop, tak to prost nedlm. Ze zatku jsem to dlal, vichni se teba tili na urit autko, ekali na nj a vbec se nedokali. Proto dvm na shop jen to zbo, kter drm fyzicky alespo jednou v ruce. |
dne September 07 2007 14:29:52
Rebasi ty jsi ale na konci celho procesu, ty me sice suplovat aktivity dovozc a vrobc, ale to by jsi nedlal nic jinho.
Kad a nevm pro by to nemlo platit i v autodrze, vrobce m uritou pedstavu o trhu a produkty nevyrb jen tak, ale pesn podle urit strategie. Pokud ovem nefunguje prce s clovou skupinou tak neme mt odpovdajc vsledky.
My jsme mal trh a proto pmo vrobce nebude nijak znepokojen tm, e nm to zde nefunguje, ale ten dovozce je peci na tom, jakou maj jeho produkty na trhu pozici zvisl. A to je skoro na doktora, dobrovoln se vzdvat monosti vyho zisku ne?
To nikoho z nich neznepokojuje nstup levn produkce v supermarketech? Odklon k jinm produktm? Tomu nerozumm.
Takhle kdyby reagovali vrobci ly, tak dnes lye budou jen v Harachov v muzeu. I pez to, e jsme pro velk firmy nic a mme prd hory, tak se po nstupu SNB rozhoela po nezbytn inovaci vroby a nalezen cesty jak dl i u ns marketigov smr, kter po ase dobyla st ztracench pozic a dl ukrajuje vc a vc zpt. Kdo nkdy etl asopis pro lyae v o em mluvm. Tam je kolikrt tk rozliit co je placen inzerce a co ji lnek redakce. Pro to tedy nejde v autodrze, kdy se vude ve svt tvrd, e autodrh prov ve svt comeback? |
dne September 07 2007 17:29:40
J bych rd dal mraky autek do test a podobn. Le akoliv jsem tu nejvt, tak si to prost nemu dovolit...
Zapjen auto se vrt ojet, pomlcen atd. a u je neprodejn.
Z tohoto dvodu jsem s pepnem udlal dohodu, e kad admin na webu kter pe recencze me nakoupit peze mne 4 auta dle svho vbru do roka za tm nkupn cenu (kvli finanku).
Nejsp di nedokete pedstavit, jak moc se prodvaj autka. Nen to v tiscc, ani stovkch kusech od jednoho auta.
Schvln jsem si te vyjel dle mho nzoru nejprodvanj auto ze vech co tu mm. Je to Carrera GO!!! policejn auto a u mn stoj 365 K. Loni se prodalo 54 kus, letos 40 kus. Take kdy to tak vezmete, tak 94x365=34310 K. Z toho in 19% da sttu (5478K). ze zbytku 28832 je 25% mj zisk (7208 K). Take za 21 msc se na tto poloce vydlalo 7200 korun. Do vpotu nedvm dal nklady jako njem, elektriku, atd. atd.
Co z toho vyplv? Dle mho nzoru tento vpoet ukzal, pro distributoi v R neposlaj auta k recenzm, prost se jim to nevyplat...
P.S. Je mi jasn, e distribitui neprodvaj jen do m prodejny... |
dne September 07 2007 18:32:08
Ano, to je realita nen to v neschopnosti komunikace ze strany vrobc, dovozc nebo prodejc. Je to jen v na pohodlnosti, kter pozdji vede k tomu, e se radji nechvme bavit ze strany druhch...
Mimochodem, pro by mli vlastn distributoi povaovat astnky fora za njakou svou clovou privilegovanou skupinu? Jak je kupn sla zdejch pznivc autodrhy? Kdy si uvdomte ty zdej permanentn stesky na drahotu model, tak asi z obchodnho hlediska nejsme zrovna dvakrt perspektivn vdy kad blc se vnoce vygeneruj stonsobek zkaznk a to bez jakkoliv prezentace na internetu... |
dne September 07 2007 20:30:34
Koukm, e se tu zan omlat to, co jsem tu u psal. Ale taky se to zan obracet - jsme my vbec zajmav pro njakho distributora?
To tom59herder - kdo by na Jirkovu drhu ml tak reagovat? Myslm si, e je asi prvn, kdo s tm na doma zaal. Podvej se po zahraninch webech. Tam je podobnejch drah jako udlal Jirka bambilion.
A nechci tu njak breet, ale kdy jsem zaal dlat drhu j, taky jsem oekval vt odezvu a hlavn, e pes net seenu dal podobn postien pacoe. Jak to tak vypad, tak si zkuenosti se stavnm modelov drhy mu vymovat tak akurt sm se sebou, bo jsem asi jednej esky mluvci lovk,kter se tm zabejv. |
dne September 07 2007 21:05:38
Jestli se nepletu, tak na Jirkovu drhu reagovali skoro vichni, kte stavbu deva eili ve vlknu. Take m vlastn asi 80% ohlas tch, kter to njak bere a to je vzhledem k potu len fra 8% len - docela dobr skre ne? |
dne September 09 2007 09:02:14
J si myslm, e je to naopak hodn patn skre jednalo se pece o soukromou domc autodrhu, tj. o zsadn pedmt zdejho webu, navc o jednu z prvnch vlatovek v tomto smru (kdy nepotm ty dosavadn komern stavitele pro zisk). Take i j, stejn jako Tom, bych oekval ponkud vt ohlas, klidn i v negativnm duchu (nap. e to nkoho vbec nebere nebo pro stavt devo, kdy existuje plast apod.) nebo polemiku o stavebnch nkladech, ale ono nic. Pitom tch, kte si pspvek peetli, je spousta, stejn jako vdy. Rozhodn je to pro modele i zvodnky urit nesrovnateln zajmavj tma, ne teba een designov pravy novho webu prodejce v jinm vlknu.
Ale teba se mlm a nen to pohodlnost, jen Jirkv poin jen vem natolik vyrazil dech, e pln ztratili schopnost vyjaden se... |
dne September 12 2007 10:41:09
Njakou chvilku mi trvalo ne jsem se rozhodnul pispt k tto diskusi. Okolo modelainy se motm u njak ptek a myslm, e mm njak zkuenosti ze vech monch rovn. Proto jsem o to vc rd, e funguje tento web. A jsem taky mile pekvapen, e b tak dobe. I pes ve zmnn problmy.
Otepan frze k, e je ve o lidech. A plat i zde. Jak o dovozcch, tak o prodeji, tak o vce i mn pispvajch na tento web.
K obchodn problematice okolo drhy se vyjadovat nebudu. Bylo u napsno dost. Jen podotknu, e situace je podobn vude. A hodn to souvis s velikost eskho trhu, jeho koupschopnost a jistou tradic domc vroby veho monho.
Sp bych chtl upozornit na to, e mnoho lid, kte chod na tento web, a u registrovan a nebo neregistrovan, se za sv aktivity ve svm okol tak trochu styd. Aby je Ti ostan nemli tak trochu za blzna. Znm pbhy lid, kte i jezdili na zvody, ale "doma" ve dreli v tajnosti. Jen si sami piznejme komu jsme schopni ct o tom co dlme.
Druhm aspektem, kter stoj za zmnku, je esk averze k jakkoliv organizovanosti. To je to co minul systm maximln zdiskreditoval. A tak vytvoit jakkoliv klub, spolek apod. je usl skoro nadlidsk.
Tetm aspektem stojcm za zmnku je to, e se mnoz za sv vtvory styd a nebo maj obavy z kritiky. A ve valn vtin ppad zbyten. Sm jsem se tu piznal k pr nkupm a taky jsem si nabhnul (neptrejte, je smazno).
Seteno a podtreno. Bume rdi za web takov jak je. Za to, e se tu schz irok spektrum pznivc drhy. e je tu vc naslouchn a mlo invektiv. A mon bych dodal: "Kdo nen spokojen s mlem, nen vce hoden."
Pepino - D K Y ! |
dne September 12 2007 15:58:28
Jo , jednou, kdy to vypadalo na mrtvou sezonu, jsem zkusil povsit fotku svho prvnho podvozku
( mimochodem na prvn pohled naprosto nefunkn pokus) se zmrem vyprovokovat smvnou sondu do zatk naeho konka. kad se urit alespo jednou stal prkopnkem slepch uliek. Reakce veker dn, po tdnu jsem to smazal.
Druh vc je, e i kdy sdlen zkuenost je zkladem takovho webu, mm nkdy pocit, e kdy se na nkter vci ptm, kter mne zajmaj, nebo nevm jak na n, jsem podle nkterch reakc pro nkter za blba, nebo e obtuji. To se pak nelze nkterm plachm jedincm divit, e se nezeptaj, nebo nepipoj, e?
Skromnost a umn bt spokojen z mlem je sice lechetn vlastnost, ale bez vle mnit, nebo zlepovat pichz stagnace a padek. Take si dovolm tvrdit, e motorem kadho dn je spe ochota a vle hledat, mnit a zlepovat. Pepnovi tyto vlastnosti nechyb a my bychom se mli pipojit, kad podle toho jak um. |
| |
|
|
| Pro odesln je nutn bt pihlen.
| |
|
|
|
|
Zapomnli jste heslo? Zadejte o nov zde.
| |
|
|
|
16
Zajmav domc drhy
| |
|
|
| Pro zasln muste bt pihlen.
Dosud dn vzkazy.
| |
|
|
| Host: 4
dn len online
Registr. len klubu: 255
Neaktivovanch len: 0
Nejnovj len: Gobio
| |
|
|
|