|
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
31 |
|
|
|
|
| |
|
|
|
|
|
|
| Dnes jsem nael trochu času, abych se pustil do přípravy modelů. Některé mé modely (např. Slot.it P956C) vstupují ji do své páte sezóny.
Opět se ukazuje, e pokud auto nerozbijete divokou srákou či vypadnutím na zem, je sféra komerčích modelů v podstatě malonákladová. Kromě občasné výměny kartáčků nás čeká jen 2-3 x ročně výměna pneumatik a samozřejmě očitění od zbytků mazání a nečistot z dráhy.
Jak je známo, já sám jezdím na vech modelech směs P6 od Slot.it a konkrétně rozměr 20 x 11 mm. Proto mě dnes čeká lepení těchto nových pneumatik. Disky mám na modelech nyní od třech různých výrobců. NSR P917 a nová NSR 997 (která asi nepojede) mají své originální disky NSR, zadomotor FLY 935 jezdí na velkých magneziových discích od Slot.it a SLOT.IT P956 a NINCO 997 jezdí malé disky Ilpe, které se mě zatím nejvíce osvědčily. Asi bych měl vyzkouet i nové aero disky od Slot.it, ale zatím jsem se k tomu nedostal.
Aktuálním večerním problémem je to, jak dostat zbytky pneumatik z disků. V místě styku pneu a disku, kde bylo lepidlo, jsou velké kusy pneumatik, které nejdou rukou strhnou a klasické brouení smirkovým papírem mě nebaví, ačkoliv jsem to tak dřívě dělal. Dnes vyzkouím ředidlo a uvidíme.
Jinak prosím omluvte ten bordel na stole, dnes jsem uklízel v pracovně komplet celou podlahu, kde jsem měl rozloené asi 4 RC modely z víkendových závodů, stůl přijde na řadu a zítra :-)
Taky musím vyměnit mechová kola na 1:24 Porsche, protoe u jsou sjeté a nesplňují minimální povolené rozměry.
Kromě svých modelů lepím kola jetě Filipu Jiránkovy a také mrknu na jeho placku, která nejede. filip tam má základní oranový motor Slot.it, který bude na 8mi drahách nedostačující a jak vidíte níe na obrázku, převod nemůe pořádně fungovat, je tam veliká vůle mezi zuby.
| |
| |
|
|
dne January 28 2012 20:25:10
Jo jo, pravda, mám Slot.It Porsche 956 od roku 2008 a stále jezdí :-)) |
dne January 29 2012 20:48:57
Kdy je na motoru 10 zubovej pastorek místo 11zubovýho a převodový kolo má jenom 31 zubů jestli sem dobře počítal, tak proto to nemůe fungovat !!! |
dne January 29 2012 22:13:00
Já teda nevím, ale na mých autech s převody Slot.It kombinace 10/31 funguje |
dne January 29 2012 23:48:43
V tomto případě hlavně nehraje průměr, mezi zuby je prostě moc velká díra. Jinak klasicky jezdíme 10/34 u 30.000 motorů. |
dne January 30 2012 09:00:01
Já tedy nechápu ty hodně "lehké" převody. Na Mosleru v KP jezdím 32/13 s 40 000, vichni mi říkají, e je to nesmysl (asi ano) ale jsem s ním pravidelně v top 10 a to mezi těmi vlčáky povauju za úspěch a navíc se mi s tím dobře jezdí, je to takové vláčné a na rovinkách extra rychlé, na Podbabě 7. místo. Jsem ale nervózní, e je to dost "proti proudu" a e by to třeba podle běného receptu jelo líp, jene se mi zas nechce měnit něco s čím jsem spokojen... Jaký je Vá názor?? |
dne January 30 2012 09:02:39
Jinak Pavle, JÁ jezdím 10/34 úplně ve vech autech s motorem SW a vyhovuje mě to |
dne January 30 2012 11:04:08
Pavle,...ty tam má Kinga s krouákem 320g., a pepíno Scaleauto s krouakem 160 g, to odpovídá, jedemeli P6 na málo namazaný dráze,nejsme schopni velký kroutící moment přenést, jsou li Fka atd...to u jsem tady napsal |
dne February 02 2012 21:55:28
Stando, tak Fka tam mám, to ano, ale motor je SHARK 40 000 ot. s krouákem 205g, prostě krátký fialový NSR. Ale ono by to mé zpřevodování lepím jezdcům nevyhovovalo, auto je na výjezdech líné ale mě se prostě lépe dávkuje výkon, či jak to mám napsat, ale překvapuje mě, e vae zpřevodování je jetě mnohem "lehčí" ne u aut z krabičky, tedy větinou 32-34-36/11, no ale evidentně vám to funguje.
Taky je zvlátní to co píe s tím přenosem krouáku, přeci kdy nemohu přenést výkon, protáčí se mi kola, třeba na sněhu nebo ledu, tak se právě rozjídím na dvojku a řadím vyí kvalty, take bych očekával přesně opačný postup? Jakou to má logiku - ta fintami uniká . Nebo kdy auto skáče, tak bych předpokládal, e potřebuje zpřevodovat víc do rychla, protoe se mu prostě protáčí kola, ale větina tvrdí pravý opak . Snaím se tahat rozumy. Snad v sobotu popovídáme, zdravím. |
dne February 03 2012 09:41:40
Pavle, jestli to má na Sharka, tak se divím, e to neshoří, je to hrozně podtočený v technice,..ten motor nejde za "prstem", musí to topit, ale záleí na namazání drráhy.. |
dne February 03 2012 10:09:46
V zásadě má pravdu, ale zatím neshořel a u odjel est nebo sedm závodů a x testování na Podbabě (ta je ovem rychlá). A třeba teď v Mostě na té klikatějí dráze (ne ve Velebudicích), jel skvěle, v technické části sice mírně ztrácel ale rovinu zas prolít jak blesk a nahnal to zpátky. Ideální to ale nebude, na rozdíl ode mne víte co děláte . A ten motor shoří, tak minimálně pastorek změním na 12. 32/12 jezdím v podstatě na vech autech s krátkými motory, která jsem si stavěl sám. Auta od tebe a 997 od Pepina mají samozřejmě vae zpřevodování. Zajímavé je e v tom Mostě se mi jelo dobře s Moslerem s 32/13 i s tvým cesákem, který má tedy zajisté převod podstatně lehčí. A obě auta skončila devátá s osmadvaceti . Přenastavoval jsem ovem parametry na regelu, to ano. |
dne February 03 2012 10:25:39
Pavle, for je v tom, e jsis nael zpřevodování na tvůj prst,..take pro tebe dobře, ale určitě je to to na LAP pomallejí, kolik "dostává "na lapu od vítěze,...je-li o 0,2-0,3s.na kolo rychlejí,jede jinou ligu,ale pro tebe je určitě lepí jet tenhle vláček-měně chyb |
dne February 03 2012 11:27:01
Přesně´s na to kápnul . Pro zajímavost na Podbabě při Krunohoru. 1. Dan Hameta 7,368; 7. já 7,863. Ovem třeba Jirka Hameta byl 3. s 7, 969 a Vláďa Basák byl 5. s 7,879. Dá se ovem předpokládat, e nejlepí čas vítěze byl vyjímečný a jinak jezdil kolem 7,6 a můj nejlepí asi taky a větinu kol jsem odjezdil kolem 8,05. Na druhou stranu byl tedy ovem můj Top Lap asi pátý nejlepí, take pro Podbabu to zpřevodování úplně mimo mísu nebylo, jak jsem ale psal Podbaba je hodně rychlá. Na jiných tratích budu ztrácet víc. |
dne February 03 2012 13:25:48
anoPavle, Podbaba je extrémně rychlá a s mnoha táhlejma zatáčkama, tam těí převod není patně,.....mně tam taky na rovinkách"docházej kvalty",..nicméně nějak okolo 7,5 jsem, tam jel s úzkou 956 na P6 s NSR Shark 40k, a převodem 34:10. |
dne February 03 2012 13:39:54
jo, tak jsem se podíval na loňský výsledky-7,66s. |
| |
|
|
| Pro odeslání je nutné být přihláen.
| |
|
|
|
|
Zapomněli jste heslo? Zaádejte o nové zde.
| |
|
|
|
09
Pohár SCALEXTRIC 4. závod
| |
|
|
| Pro zaslání musíte být přihláen.
Dosud ádné vzkazy.
| |
|
|
| Hosté: 13
ádný člen online
Registr. členů klubu: 255
Neaktivovaných členů: 0
Nejnovějí člen: Gobio
| |
|
|
|