|
Po | t | St | t | P | So | Ne |
|
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
31 |
|
| |
|
|
|
|
|
|
| HISTORIE:
V roce 1978 se na startu Rally Monte Carlo ze znmch jezdc pedstavili Munari, Moutonov a Bacchelli (Lancia Stratos HF), Ragnotti a Frequelin (Renault 5 Alpine), Rohrl, Darniche a Andruet (Fiat 131 Abarth), Warmbold a Carlsson (Opel Kadet GT/E) a se soukromm vozem Porsche 911 Jean-Pierre Nicolas (Fr.) se spolujezdcem Vincentem Lavernem. Sponzorem byl tabkov vrobce Gitanes.
Po sedm RZ se dostal Nicolas do veden, vyhrl ob dv RZ na Col de Turini a s pehledem si
dojel pro vtzstv.
Poad:
1. Jean-Pierre Nicolas (Fr.), Porsche 911, 6h,57m,03s
2. Jean Ragnotti (Fr.), Renault 5 Alpine, +1m,52s
3. Guy Frequelin (Fr.), Renault 5 Alpine, +2m,52s
4.Walter Rohrl (Nm.) ,Fiat 131 Abarth, +3m,19s
5. Bernard Darniche (Fr.), Fiat 131 Abarth, +5m,41s
6. Jean-Claude Andruet (Fr.), Fiat 131 Abarth, +6m,21s
AUTODRHOV MODEL:
Vrobce: FLY
Karoserie: je prost ndhern a se lovku nechce ani auto poutt na drhu, tisk pkn, interir i s panky taky. Reklama Gitanes je piloena jako vodov obtisky, samozejmost je plnek na umstn.
Podvozek: tak to u je hor, majdajc pedn koleka, uvolnn disky, kter vbec nedrely na ose. Motor je uloen sidewinder, ale a za zadn npravou a hodn vysoko, co pro optimln rozloen tit podvozku nen ideln.
Jeliko jsem chtl s tmto vozem jezdit HRADECKOU RALLY LIGU a na devn drze bylo auto nepouiteln, pila na adu vmna pedn osy, zadn osy s disky a pevodem, silikonov pneumatiky a vodtka, ve Slot.it. Na zvr jsem na rady koleg z Hradce dovaoval.
Jzda na devn drze se vrazn zlepila, prjezd zatkami je dobr, ale na jezdeck schopnosti Pepina a Lubora a na jejich auta prost nemm.
Nejvt problm je brzdn z velk rychlosti., zadn st auta poskakuje, nepomohlo ani jin doven. Pravdpodobn je to umstnm motorku za zadn npravou a moji neschopnost.
Auto bylo ovldno ovladaem parma bez monosti sezen brzdy.
asy na devn drze v HK
Z krabiky: 13,5s
Po tuningu: 10,7s
lnek napsal:
standalak
| |
| |
|
|
dne November 09 2008 20:46:49
Opravdu krsn model.Jzda je,ale trpen.V prvn zvod Porsche cupu jsem se dokotrmelcoval na pedposledn msto jen dky tomu,e Vitek si nechtl svho Porschka pokodit.Jak pe tm docela brutlnm dovenm se jzda zlep,ale motor tu vhu neubrzd.Mon by mohl poradit Petr,tomu stejn podvozek jezdil docela slun. |
dne November 09 2008 23:05:27
Krom "racing" proveden maj vechny P911 od Fly zmnn podvozek s motorem za zadn osu. Zkouel jsem model v barvch Repsol v Hradci a i kdy se podvozek d tak njak dovit a volbou pevod trochu zklidnit, jeho jzdn vlastnosti bych oznail pinejmenm jako problematick. Vechny negativa se opravdu projev a na rychl drze. Jestlie v Hradci se s nm dalo zajet prmrn vsledek, na Podbab byl model prakticky neschopn doshnout jakhokoliv rozumnho vsledku a pipomnal spe nezenou stelu. Jedinm opravdu rozumnm eenm pokud nebude model jezdit doma na plastu, kde dky magnetm, menm rdiusm a nim rychlostem jezd vcelku pkn je vmna za podvozek z Racing kitu. Nen to sice zrovna ekonomick een, ale na nic lep jsem nepiel.
Z druh strany karoserie z Racing kitu je jako stvoen pro konverzi na P 934 a tak to nakonec zase nen takov let |
dne November 10 2008 11:38:12
Umstn motor "jako ve skutenosti" na modelech pro autodrhu je mon zajmav idea, ale nejsp kadho, kdo chce jezdit na dev, pi prav aut jedin natve. Kdy jde o vsledek, pak je vize pran se s takhle pohnnou npravou jako v relu, jen na kodu. m rychlej a rovnj povrch, tm zetelnji vechny neduhy vylezou na povrch.
Jsou prost asto odlin auta do vitrnek a pro sbratele, jin pro zvodnky... |
dne November 10 2008 13:58:05
Vyjma Faro, kde se p. Kysela k tto idee hls, si sp myslm, e se u nkterch model ( hlan tch mench )odsune motor za zadn osu hlavn proto, e pek kokpitu. Modelovost pohledov je myslm u vrobc jako Fly dleitj, ne dodren originlnch jzdnch vlastnost, ty stejn dokonale eliminuj magnety, take by cel snaha pila vnive. |
dne November 11 2008 12:37:15
A u je dvod pro takov uloen motoru jakkoliv, vdy se jedn o auta, u kterch bude vsledek jejich pestavby na devo nic moc.
Prvn nkup je vtinou jet zleitost emoc , ale po prvn podobn nepoveden investici si u vtina lid d pozor na to, aby ped koup s preferenc hezkho vzhledu upednostnila praktick parametry - takov postar 911 od Ninca sice tak pkn nevypad, ale zato jezd. A nov 997 (Ninco, Scalextric) nebo 911 od SCX u i hezky vypadaj, jezd a jsou navc i v prmru vrazn levnj. |
| |
|
|
| Pro odesln je nutn bt pihlen.
| |
|
|
|
|
Zapomnli jste heslo? Zadejte o nov zde.
| |
|
|
|
06
Zimn pohr 2004/2005 HK
| |
|
|
| Pro zasln muste bt pihlen.
Dosud dn vzkazy.
| |
|
|
| Host: 9
dn len online
Registr. len klubu: 255
Neaktivovanch len: 0
Nejnovj len: Gobio
| |
|
|
|