|
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
|
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
31 |
|
Narozeniny:
| |
|
|
|
|
|
|
| Prvně doma. Dráha ve stodole bude a nejdříve koncem tohoto roku a já potřebuji testovat a fotit. Sklep zatím nevyhovuje, proto jsem doma zabral atnu, která navazuje na moji pracovnu a začal stavět.
Kvůli přesunům a prozatimním totálním chaosu po stěhování to teď u mě vypadá asi takto. A zkuste si v tom něco najít :D
Dráha bude celkem malá, Scalextric digi/analog s přepínáním (nejnovějí Power Base) a napojeno na PC program SLOT GP.
Určitě jste si také vimli inzerce na ná e-shop.
Ačkoliv jsem tu před časem psal, e na webu inzerovat sám sebe nebudu, situace se prostě změnila. Prvně se doposud nenael ádný inzerent pro tento web a za druhé se situace s mým prodejem v HK stala neřeitelnou při stávajícím způsobu prodeje. Prostě nelo objednávat po 1-2 součástkách a po 1 autě dle přání zákazníků. Manelka také zrovna skončila se svých e-shopem na kreativní potřeby pro děti, kdy se sice prodávalo, ale na 30 korunových polokách se vydělávat nedá a člověk víc projede na potu.
Proto jsme tento e-shop zavřeli a spustili autodráhový e-shop, který bude obsluhovat částečně i moje manelka.
A mít takovýto velký web a neinzerovat svůj obchod, to bych byl sám proti sobě. Nikdy se sice nevyrovnám velikosti obchodu Rebase, ale v HK u lidé vědí, kam mají zajít.
Dalím důleitým děním jsou aktuálně pravidla komerčních závodů. Po 1. závodu PC se zvedla řada diskutujících, e by měla být pravidla napsána tak či onak apod.
Situace kolem komerčních dráhovek se pomalu stává neudritelnou. Ve se posouvá od pohodového závodění do závratných rychlostí a nejnovějích materiálů. Mluvili jsme o tom v klubu a mě vadí jen to, e auta z krabičky prostě nejezdí na dřevě a je třeba pouít silikony, které navíc nejsou naroubovat na původní disky. Auto z krabičky, to je moje idea. Nic víc, nic míň.
A nebo poté vidím budoucnost pouze v závodech konkrétních značek. Kdo bude chtít závodit, prostě na pravidla přistoupí nebo si odjede jen svých pár závodů. Tzn. SLOT.IT pohár dle evropských pravidel, kde je ve dáno či SCALEXTRIC, ale jen do max. skupiny 2, tzn. ve od Scalextricu. Pak je ve dáno a nelze spekulovat.
Protoe pokud chceme míchat značky a zároveň jetě výrobce tunning dílů do jednoho auta, situace s pravidly bude taková, e budou mít 50 stránek a bude tam konkrétně vypsaná kadá součástka.
Jinak se samozřejmě těím na víkendový Scalextric Pohár v Praze a také vás chci pozvat na 2. závod Porsche Cupu, který se pojede v Nové Pace, kde se komerční autíčka dosud nejela. | |
| |
|
|
dne March 05 2009 01:17:36
Pepino nesuď komerčky pouze jen ze situace vaeho klubu nebo podle extrémě rychlé dráhy na Podbabě kde se jelo několik posledních závodů. Myslím, e na technické trati jde pořád hlavně o ruce a hlavu. A to, e bez silikonů to na dřevě nejde víme u snad dávno ne. A přijjeď u konečně někdy na Krunohor a získá taky trochu jinou zkuenost. |
dne March 05 2009 06:31:23
Jirko, zajet na Krusnohor je jen o case, ktery ted moc nemam, ale po pravde, pravidla jsou me absolutne nejdal, proste podle me to uz nejsou komercky a ztraci se puvodni idea a myslim (teda vim), ze podobny nazor ma vice lidi (a ted nemyslim hradecaky ) |
dne March 05 2009 09:23:32
Pepo,to je přesně to,na co jsem tě upozorňoval,kdy jsem k vám do klubu začal v listopadu chodit.Je to jenom otázka dotaených pravidel,které to alespoňčástečně osekaj.Není to ale jenom o tom,Fabia Scal jezdila minulý rok 10,5s a teď dokáe zajet 8,80s,jediný rozdíl je 25k motor,místo 20k a s tímto to jelo taky 8,9,jinak ádný díly,jenom ruce a hlava.Bohuel to jsou závody,a ne jízda pravidelnosti.Podívej se na pravidla co se jezděj v itálii,úasně dotaený,úasně tvrdý.Tím nekritizuju krunohor,to jsou pravidla,které si jezdci udělali sami,a tím jsou dotaená u z principu,jedná se o uzavřenou komunitu,tak tam nemůe být problém,jak je vidět,funguje to. |
dne March 05 2009 09:58:22
No nejdříve jsem se chtěl rozepsat, ale představa, co se zase spustí mne přibrzdila. Take jen pár poznámek:
Pokud si vezmu, co jsem i při mém skoro nezávodění za dva roky roztřískal na dráze a představím si, e bych opravy musel řeit tak, abych vyhověl pravidlům vycházejícím z ideí jedění čistých aut z krabičky, tak bych chtěl vidět, jak mi obhájíte ty nízké náklady na závody. 90% oprav bych musel díky nemonosti zakoupit ND řeit zakoupením nového auta. A na tom nevidím nic úasného ani ekonomického.
A ten sportovní záitek, to také je jen přání, větina aut z krabice jede jak tak s magnetem na plastu. Na dřevě je to jen o tom dojet a nevypadnout, závodění nepřipadá v úvahu. Take buď se budu trápit s autem, které se mi líbí a sbohem závody, nebo si koupím auto které jede a pak utrácím za něco, co bych si jinak nekoupil a za rok a se výrobci pochlapí, ho strčím do uplíku a koupím si nové, které jede líp, abych udrel krok s ostatními.
Take to s nízkorozpočovým jeděním má také pramálo společného.
Jo a silkony, bez těch mi nechtějí jezdit ani děti doma na plastu a to nejezdí závody, ale pro radost. |
dne March 05 2009 10:38:13
Vite ja mam nekdy pocit,ze se zde vic resi porad ta ekonomika kolem uprav nez samotne upravy. Protoze kazdy zavodnik si chce co nejvice uprav-funkcnich uprav udelat doma na kolene a porad byt konkurenceschopny. Tim ho to vyjde na "par korun". To ovsem nemuze byt zase v zajmu nekterych prodejcu,kteri zase ve vlastnim zajmu potrebuji,aby se jezdilo co nejvice uniforme s jejich original dily,coz znamena mene prace na modelu ale ve finale vice penez za dily. Proto se asi predstavy o pravidlech tak moc lisi,proto to vetsinou jinak vidi lidi od reglu Ajinak lidi od prodeje.....toto by se melo probrat uprimne a na rovinu a pak se i ta pravidla povedou jako rozumny kompromis |
dne March 05 2009 10:43:25
K PRAVIDLUM je zalozeno nove vlakno v diskuzi MOJE PRAVIDLA !!! |
dne March 05 2009 10:54:32
Láďo, prodej a závody jdou ruku v ruce, to je prostě fakt.
Pokud chce doma bastlit, má v ČR několik závodů stavěných aut v 1:32, kde je v podstatě dovoleno ve, bastlení prostě do komerček nepatří. Je hezké, e si udělá osu z tuhy do propisky, ale takto je moné se realizovat prostě jinde.
Nebo co je podle tebe funkční úprava u stávajících závodů? A jak to vidí ty, jakočlověk od réglu. Napi do vzniklé diskuze. |
| |
|
|
| Pro odeslání je nutné být přihláen.
| |
|
|
|
|
Zapomněli jste heslo? Zaádejte o nové zde.
| |
|
|
|
08
2008 Pohár SCALEXTRIC 2. závod
| |
|
|
| Pro zaslání musíte být přihláen.
Dosud ádné vzkazy.
| |
|
|
| Hosté: 11
ádný člen online
Registr. členů klubu: 255
Neaktivovaných členů: 0
Nejnovějí člen: Gobio
| |
|
|
|