|
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
|
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
31 |
|
| |
|
|
|
|
|
|
| Teda hned na začátku napíu, e jsme závod neodjeli, protoe ádný vůz pravidlům nevyhovoval. Dalí věc, kterou chci hned na začátku napsat, aby nedolo k tomu, e budeme jako hradečáci obviňováni z obcházení pravidel apod, je to, e za celý HK klub chceme do pravidel dopsat k závaí jakékoliv pneu vyvaovací závaí výky 3 mm a pouze kolmé řezy.
Proč to? Protoe po obejití 4 nezávslých pneuservisů jsme např. v HK zjistili to, e kromě zakázaných olověných, se prostě zinkové sehnat nedá. Ano, dá se objednat u velkoobchodů na internetu, ale pokud je v pravidlech, mělo by být běně dostupné a to v HK není. Vude nabízí pouze to s označením FE, tedy elezné !!!
Dále co znamená úprava délky a ířky? Je to řez pouze kolmý, nebo i ikmý úhlopříčně? A není to náhodou i řez do oblouku či vlnovka? Vemi těmito způsoby se dá auto vylepit a získat trochu výhodu oproti standardním kolmým řezům.
Na druhou stranu jsme se po obtelefonování kamarádů naich kamarádů dostali na dodavatele závaí pro pneu v USA, který nabízí výku 1 mm. Take buď to bude hon po co nejniím, nebo se to prostě specifikuje jasně.
A jetě návod, jak poznat to patné závaí, jednodue, pokud se k němu přichytí magnet, je NEPOVOLENÉ.
Zde nabízíme dalí nepovolené úpravy ze včerejí přejímky (bohuel bez fotek, které jsem si právě omylem vymazal).
David Podzimek:
- Zadní křídlo odlomeno a nalepeno v úhlu generujícícm větí přítlak.
- Přední kola ve vzduchu.
Standa Lakomý:
- Nevyhovující min. světlost 0,7 mm po převodem.
Tady to troičku rozepíu. Při pouití klece SICH25 (sidewinder offset 1 mm) můe nastat tato situace. Standa pouil mení typ disků 15x8 (SIPS17) aby se mu sníila světlost. Při pouití velkých disků 17x10 (SIPS19) je toti světlost íleně veliká). A na tyto disky nasadil standarní pneumatiky 19x10 (SIPT03). Tím pádem se dostaneme na nepovolenou světlost 0,5 mm. Tímto tedy doporučujeme při této kombinaci pouít pneumatiky 20x12 (SIPT03).
Láďa Just:
- Chybějící inserty v zadních kolech.
- Motor Scalextric.
- Nepovolený typ materiálu, ze kterého bylo odlito závaí tvaru původního magnetu.
- Chybějící krytky na podvozku, které vyplňují prostor pro Anglewinder klec.
Pepa Vích:
- Přední kola se nedotýkají dráhy (zapříčiněno pouze vystouplými kartáčky).
- Pouití 2 originálních magnetů jako závaí v kleci (nebylo dosud vyjádřeno, zda je či není povoleno).
- Při pouití svítícího kitu (který není pro SLot.it vyadován, ale je třeba pro 24h Brno) nelze auto pořádně dováit, protoe se závaí do auta prostě nevejde. Pokud se dá pod destičku svítícího kitu, ta se zvedne a tlačí na osu předních kol tak, e jsou kola nad dráhou.
Znovu opakuji, neberte toto prosím jako nekonečné vymrzování, pouze chceme pomoci vám vem v tom, abyste při přejímce nezjistili, e vá vůz nevyhovuje !!!
| |
| |
|
|
dne March 20 2009 08:11:11
Pepíno promin,ale řeit tvar závaí,no to je dost silná káva.V Mostě mame k dispozici pro vechny co jsou v klubu pás olova o tlouce 1.2mm a kadý má monost ustřihnout si kus a vytvarovat si ho tak aby ho mohl vlepit do auta.předni kola ve vzduchu no to by být nemělo,křídlo generující větí přítlak-tak tomu jsem se zasmál.Světlost-určitě je třeba dát nějaké minimum,ale není to a tak rozhodující(ja mám pod Jaguarem XJR9 2mm).Jiný motor -tak to je jasně dané,zrovna tak ty inserty.No chtěl bych se někdy v budoucnu zůčastnit PC a byl bych rád kdyby se zároven s tím jel slot.it tak doufám e se ve vyřeí ku spokojenosti a funkčnosti závodů. |
dne March 20 2009 08:25:12
Honzo, taky standardně pouivám olověné závaí jetě nií velikosti (plát ze dvěří na rentgen v nemocnici). Teď jde jen o to, zda striktně PNEU a striktně OLOVO a ZINEK.
Samozřejmě nejideálnějí je to, DOVA SI JAK CHCES A ČÍM CHCE, co je i v Porsche Cupu. Ale Tom chce PNEU, tak řeíme pneu. Tvar je prostě dalí varianta uvedeného a opět výraz DÉLKA a ÍŘKA můe být kadým chápán jinak. A ikomo seříznuté samozřejmě dostane i do míst, kam ani čtverec a ani obdelník nedostane.
Prostě jen nechci zaít (po "scénách" ve dvou mnou navtívených závodech) dalí nesrovnalosti a opakuji, taky jezdím jen pro zábavu.
Nevím, zda jsem to u psal, ale přítí týden jedu na FARO CUP a po přečtení pravidel a komunikaci s nimi, jsme opět nali dalí nesrovnalosti, které jsou chápány kadým odlině a jsou zásadní (karoserie a motor). |
dne March 20 2009 08:47:47
Ja to shrnu do jedny věty: model dováený jiným materiálem,ne je v pravidlech specifikováno, a bez čitelného gravirování na horni ploe závaí/určující pouitý materiál/ neprojde přejímkou. |
dne March 20 2009 08:50:08
Jo a to křídlo,testovali jste to?My jo ,tak víme o čem mluvíme! |
dne March 20 2009 09:01:29
Tohle je taky tvrďárna...."Chybějící krytky na podvozku, které vyplňují prostor pro Anglewinder klec." |
dne March 20 2009 09:06:04
JJ, Květo
Pravidla, sekce PODVOZEK ... není povolena ádná redukce váhy ...
Prostě jsme jen udělali fyzicky přejímku dle pravidel |
dne March 20 2009 09:10:40
Mně spí překvapuje e nikdo neměl třeba vybrouené blatníky protoe to sám mám abych mohl pouít větí kola ( PT03 ) které jediné se nemusí přilepovat. Pokud budu chtít jet musím koupit nové auta ? |
dne March 20 2009 09:21:58
Honza má pravdu a psal to tady i Jura - vázat dováení zrovna na pneuzávaí můe znamenat pro spoustu lidí komplikaci a navíc se to pak dál rozvíjí na absurdní debaty okolo tvaru řezu (kolmé řezy vůči čemu?) a cejchování. Proč tam konečně nenecháte jen to vymezení materiálu?
Jinak některé zjitění při přejímce moc nechápu (motor Scalextric, odlévaný magnet) - je vidět, e míra kreativity v HK při výkladu pravidel je opravdu na úrovni. Budeme se muset asi taky víc snait... |
dne March 20 2009 09:24:53
To Květa:
To si pi, e nás s vybrouenými blatníky Pepino zařízne. Zase budeme muset dětem utrhnout trochu jídla od pusinek a zdvihnout prodejcům trbu. |
dne March 20 2009 09:32:41
Mladej Láďa el do závodu víceméně s autem, se kterým jinak jezdí PC |
dne March 20 2009 09:33:41
Jj, zaříznu
Já mám Květo na P956 pro PC velké disky a 19x10 pneu a do blatníků se vejdu. |
dne March 20 2009 09:35:18
Tem motor Scalextric,to je jasné,to je tzv.zkouka ,co na přejímce vydrej. A to odlévané závaí dle orig vzoru?No to proto,aby bylo amagnetické,zejména u SW a 13d motoru,s ji tak zoufalými magnety,dojde při jeho obloení relativně silnými trakčními magnety k totálnímu rozhození magnetického balancu motoru+jetě je magneticky brzděna zadní osa. |
dne March 20 2009 09:36:01
No Pepíno ty pravidla nevymýlel je to přesný přepis od TZ. Je masochista i na sebe "Přední kola se nedotýkají dráhy (zapříčiněno pouze vystouplými kartáčky)" tohle bych vůbec neřeil..... |
dne March 20 2009 09:37:41
A ten řez,seřízni si závaí v 15 stupních,a ne v 90 a uvidí. |
dne March 20 2009 09:54:29
To Standa:
Právě proto jsem to psal - jedna věc plodí dalí varianty úniků a debat okolo nich. U to vcidím, e takhle se bude debatovat okolo zaputění závaí do děr po magnetech apod. Zatím jsme to jezdili pro zábavu, teď z toho bude najednou F1.
Je to pořád dokola, nakonec by snad bylo nejlepí povolit dováení uvedenými materiály v libovolné síle pouze v prostoru do 25 mm okolo osy vodítka - bylo by po dohadech a ve snadno měřitelné. |
dne March 20 2009 09:59:15
Tak pánové, naviděnou za dva či tři roky, a si ujasníte pravidla ve vech pohárech, které chcete jezdit. Dospívám do stádia, e nejnormálnějí pravidla jsou v krunohoru a ve scalextricu. |
dne March 20 2009 10:02:37
Je to pořád dokola, nakonec by snad bylo nejlepí .......vrátit se tak cca o dva,tři roky z5. Postavit si doma Ites a jezdit jen DOMÁCÍ AUTODRÁHU s pár sousedama a jejich manelkama |
dne March 20 2009 10:15:34
Honzo,má samozřemně pravdu,ale pravidla jsou daná,a ten poadavek naeho klubu na specifikaci řezu a výky je jasná,a v podstatě vechno ostatní eliminuje,To zapoutění je samozřejmně nesmysl,to je práce s výkou materiálu.My chceme jenom zamezit diskutacím po závodě. |
dne March 20 2009 10:27:21
Kluci nedovedu si představit jak řezat to titěrné závaí pod úhlem 15stupňů. |
dne March 20 2009 10:38:40
Upne to do frézy jetě v celým bloku. |
dne March 20 2009 10:41:47
Nebo nalepí na podlou,a pak utrhne, atd....... |
dne March 20 2009 10:47:55
Začínám na to ve mít stejný názor jako Tom a Ivan. Jetě, e mám i jiná hobby. |
dne March 20 2009 10:49:56
No a tohle modelaření by zruil ten kolmý řez.! |
dne March 20 2009 10:55:42
Ok, nechme toho.
Ve kromě závaí je jasné, počkáme na Tomáe a pak a se kadý zařídí po svém. Na PC v Nové Pace se Group C dle pravidel Slot.it od T.Z. pojede, na výe uvedené bude zaměřena kontrola.
Během celého dne bude k dispozici u mě oficiálně měřicí technika (upléra, destička, tyčka 0,7 a 1 mm) pro kontrolu vaich vozů před přejímkou, abyste měli prostor pro případné úpravy.
Jak jsem psal u PC, bude on-line přihlaovací formulář pro PC vč. Group C.
A přeji vem příjemný víkend, jak jinak ne s autodráhou !!! Mě čeká dalí část krajiny pro domácí okruh. |
dne March 20 2009 11:39:56
No Stando i tohle by se dalo řeit podle stávajících pravidel přeci pokud někdo sfrézuje závaí pod ůhlem 15 st. tak to je podle mně u úprava výky (a jasná záměrná levárna). Na druhé straně kdy to ucvakne kletěma tak tam větinou je větinou taky ikmá ploka která tam vznikne jako otlak od kletí atd. Je jenom na rozhodčím aby ty dvě věci od sebe při přejímce zásadně oddělil a ty první nepustil do závodu. Myslím e to nebude problém. Pepíno je trochu v jiné situaci ne TZ jeliko ty pravidla nepsal. Alespoň v mých očích má stejně jako větina ostatních obraz poctiváka kterého by spousta podvodů ani nenapadla a proto se snaí striktně dret napsaných pravidel. Myslím e A se pojede opravdový Slot.it cup tak Tomá Zedníček (jako promotér) udělá první přejímku hodně podrobně (stejně jako to udělal Pepíno) a ty "sporné" věci rychle utne. Ty pravidla bych osobně taky trochu upravil sám ale vím e jenom proto aby lépe vyhovovali mé osobě. Přesto si myslím e jsou napsané hodně dobře. Tomá není nějaký zelenáč který se dá jen tak lechce oálit. Mrzí mi e spousta z Vás Slot.it cup zatracuje u předem (četli někteří z přispívajících vůbec ty pravidla?) a to prakticky jenom díky této diskuzi která podle mne nevypovídá vůbec o ničem a na to kolikrát nesmyslné tlachání jste si u taky mohly zvyknout Přeji hezký den a hlavy vzhůru |
dne March 20 2009 12:34:14
Poslední příspěvek.Ano má pravdu,je to jasná levárna,ale bavíme se o tom proto tak záměrně,aby to někoho nenapadlo,vzniklo to u nás v klubu při diskuzích nad pravidly.Ono za 32let jedění RC a SRC jsem zail opravdu mnoho,Toto jsou jenom zkuenosti.Jsem přesvedčen e T.Z. se k tomu postaví citlivě a logicky,a e ve finále to bude tak,e např.15stupňů nebude nikdo řeit.Ale taky vím co jse stane,toto je specifikace pravidel spí SRC,ne plastikářů,kde je minimálně 1/3 na ústní dohodě.TOTO JE VYÍ FORMA.Na přejímku v NP seurčitě dostaví jedinec,který bude mít závaí z Krunohoru/zdůrazňuji ,nic proti němu/ a bude překvapen e neprojde.Proto to záměrně eneme "ad absurdum".Aby to bylo jasný.Vimni si např.nenápadné věty od Pepína: e bude k dispozici oficiální měřící technika pořadatele.Proč:někdo neprojde,začne se hádat e máme měrkyblbě a nakonec začne vyadovat certifikaci uplery z metrologického ústavu s kulatým razítkem.Pozor,toto jsem ji několikrát zail i na mezinárodní ú-rovni.Proto je lepí mít v pravidlech o dvě věty více,a neholedbat se tím e jsou geniální tím e jsou na jednu A4/nekritizuju pravidla Slot-it/,to je jenom příklad.Krunohor je uzavřená komunita,kde si vechno řeknou,PC má irí rozptyl,mnozí z účastených berou informace jenom odsud,proto nevadí ztratit pár slov předem.Tím končím. |
dne March 20 2009 13:01:52
Na první pohled to vypadá jako, e se řeí prkotiny. Ale uvědomme si, jak precizní jsou pravidla lexanek (název pro jednoduchost) a jak dlouho a bolestivě vznikaly. A řeí v detailech např. i velikost přítlačného křídla, o losování motorů nemluvě.
Tzv. debaty o pravidlech patří ke kadé modelařině, kde se snaí modeláři soutěit za rovných podmínek. A daným pravidlům se buď lidi podřizují a nebo ne a tvoří si vlastní a vlastní kategorie a soutěe etc. e to s sebou přináí zlou krev je jasné.
Tady se taky bavíme o tom, jak zprovoznit v zásadě hračku určenou ve valné větině případů na plastovou dráhu pro jedění na dřevěné dráze. A tady třeba i to promílané dováení není takovou prkotinou.
Dalí věc. Pro C od Slot.it jsou určeny jen černé klece na motor, edobílé, tzv offset jsou určeny pro vozy GT a mají rozdílnou výku o 1mm. I to můe být důvodem, proč někomu nesedí kola v daném modelu. A taky je offset nepovolená klec - viz. Pravidla Dráky motoru - věta první (tak to vidím já). |
dne March 20 2009 13:34:10
No jen si tak říkám,a se rozjede slot.it seriál kam v historikách konkrétně Ferrari 312PB nacpu originál závaí.(mimo magnetů v kleci motoru)tam mi to je na ..... . |
dne March 20 2009 13:40:22
Vítku přečti si jetě jednou ty pravidla původně jsem si to myslel taky. Tady http://www.slot-it.com/Download/news_2008_2.pdf je k několika autům ta tabulka které klece jdou pouít. Stando doufám e nebudeme muset časem jezdit na závody s právníkem. Doufám e na ty situace co popisuje nedojde... |
dne March 20 2009 14:10:30
OFICIÁLNÍ ZMĚNA PRAVIDEL:
Je povolenou pouze vyvaovací těliska ZN výky 3mm a to tak, ze k dováení jednoho modelu lze pouít max. 20g v libovolné kombinaci z těchto tělísek.
Tělíska musí zůstat v původním tvaru, nelze je upravovat a musí být nalepeny na oboustranné pásce (páska můe být neoriginální).
Přesné znění bude brzy zveřejněno !!! |
dne March 20 2009 14:40:33
Tak pánové, ve vlastním velmi vzácném volnu kdy se konečně občas uthnu a jedu si někam zajezdit abych se pobavil se opravdu nemíním zaobírat takovu kravinou jako úhel řezu nebo výka závaí. Na to mám opravdu volného času málo. Take vám drím palce, uijte si to.
Jo a na okraj, v pravidlech je psáno:
"Disky musí být standardní, ádné vrtání nebo jejich dodatecné odlehcování není dovoleno.
Jsou povoleny disky pouze originálních velikostí, tedy nijak rozmerove upravovány."
Předpokládal jsem, e je hlavně myleno, e se pouije původní rozměr od výrobce a kreativita je ve zvoleném typu materiálu, ne, e se bude měnit velikost disku. To je myslím daleko větí problém, ne výka závaí, protoe změnou průměru disků se mění světlost a i jízdní vlastnosti modelu. Ovem to asi nikomu nevadí a řeí se tu jak řezat závaí a jak má být vysoké. To fakt nechápu. A hlavně by mne zajímalo, jak do větího, nebo meního disku lze pouít originál insert, kdy ten se vyrábí pouze na originál rozměr disku a jak toto projde přejímkou. |
dne March 20 2009 14:45:12
Petre, nejak nechapu tvuj vyse uvedeny vyklad pravidel?
Podle me je tam napsano, ze proste jezdis na SLOT.IT (Al, Mg, Pl) discich s inserty a nesmis na ne sahnout.
Ale jinak si to samozrejme radi uzijeme. |
dne March 20 2009 15:32:12
No pánové nevím,nevím.Kam se vytratila radost z jedění.Připadá mi to jako hledání problémů za kadou cenu.Závaí jsou vyřeená,teď jetě určit uhel nastavení křídla.A jakou teplotu můou mít pneumatiky?Je to jetě vůbec o komerčkách? |
dne March 20 2009 15:52:17
Tome, radost tu porad je. Bohuzel lide do jednoduche diskuze o zavazi zanasi dalsi nesmyslne veci a v pravidlech hledaji i to, co tam neni nebo naopak hledaji to, co tam normalne je.
Nezlob se, ale stejne tak tvoje narazka, nyni se tu zacne resit kridlo, pricemz je jeho uhel proste dam dirama na uchyceni v karoserii a tim, ze se nesmi nic delat z karoserii. Zmena uhlu jednoznacne prinasi vyssi rychlost (odzkouseno), ale v pravidlech je to proste vymezeno.
Na jednu stranu lidi nadavaji, kdyz se resi pravidla, na druhou stranu nadavaji na zavodech, ze nejsou pravidla dana a dodrzovana.
Co vlastne chcete? Misto, abys jste byli radi, ze zde bude dalsi zajimavy zavod pro zajimava auta a nebudete otraveni tim, ze vam nekdo bude nadelovat 2 s na kole, tak zbytecne vymyslite nesmysly.
Jsou tu pravidla, jestli bude Tomas zavody poradat nevim, my jedeme po PC v Nove Pace dle pravidel, ktere zverejnim o vikendu a taktez podle nich budeme jezdit v HK. Kdo ma zajem, bude vitan, kdo ne, necht si jezdi kde chce, treba i v ........................ hlubokem lese. |
dne March 20 2009 15:59:48
Radost se nevytratila. Jen to např. já mám do Nové Paky velmi z ruky a dojet a dozvědět se, e je auto mimo je dost drahý pás. Take pečlivě a v klidu sleduji kam to doběhne.
Kluci byli natvaní jen kdy jeli na Scalextric přes Prahu.
Já u teď vím, e nalepené olověné závaí 2,5 g je mi na h... a budu ho muset pracně urvat a sehnat Pepinem zmíněné kusy.
Ale je MNOHEM lepí, e to vím teď a ne v Nově Pace.
To Květa. Já vyel z katalogu Slot.it, kde je Offset 1mm pro vozy GT-LMP - CH24, CH30 a CH26 a kdyto pro Group C je CH13, CH29, CH18, CH03 a CH15. Originální pravidla jsou jen pro úhlové uloení motoru. Na Tvém odkazu je to trochu jinak.
Jinak Vás mohu pánové ubezpečit, e tato debata je stále vedena velmi korektně (zkuenosti odjinud mám MNOHEM HORÍ) a myslím, e snahou vech je domluvit se a ujasnit si. Take třeba i Standovu debatu o závaíčkách neberu jako prudění. Ono je fakt dost blbý někam přijet a uslyet: "Bohuel, ale nesplňujete ..... |
dne March 20 2009 19:30:41
Pepino, doel jsem k tomu jednodue. Přečetl jsem si pravidla a Tomáův příspěvek na dané téma a měl jsem radost, e se konečne nael systém závodů, kde nebude furt někdo řeit a prudit, protoe bez zásadních úprav auta nejedou, nebo jedou jen některá atp. a e bez spec. dílů to nejde a ty nejsou běně, neustálé vyjímky viz kauza s lexanem v kokpitech u vás v Hradci atd.atd. Z toho mi jasně vycházelo, e díky tomu, e Slot.it jsou sluně jezdící modely, nechají se tak jak jsou a rozhodne, kdo bude mít lépe odladěné vůle, převod, rozloení váhy a cit v ruce. Skousnul jsem i to, e white kit je potřeba stříknout na bílo, i kdy jsem přesvědčený, e třeba P956 v modré Shiesser má základ, také nelakovanou modrou kastli s potiskem pruhů a tak stavěné auta bude díky lakování v nevýhodě, raději se ani neptal, jak bude kdo kontrolovat jestli černá na kokpitu je původní lexan, nebo černý lak abych nebyl za debila a nedal zase monost dopňovat pravidla o nějaké ílené upřesńování.
Naplánoval jsem si koupit nová auta a pěkně je pečlivě opečovat a hurá jezdit v pohodové atmosféře, protoe máme vichni stejný materiál, tak co řeit.
K mému údivu opět ti stejní, kteří zanesli do závodů komerček to věčné upřesňování a opečavávání různých detailů a hledání skulin a jiných cest a přinesli do komerček móresy odjinud o kterých se tady jetě nedávno mluvilo jako o tom, co si sem nechceme nechat zatáhnout, celou jistě dobře míněnou záleitost překlopili v okamiku směrem, který moc klidu a pohody nevěstí.
Kdy se podívám na jedění jetě nedávno, byla to spí společenská událost, pravidla víceméně rámcová s jakousi obecnou akceptací výkladu. Přejímka v klidu, závody perfekt. Teď abych si pořídil brusku s úhloměrem na závaí, olovo co mám ve vech autech stejné hodil do koe a el někam shánět jakási autorizovaná závaí, která leckde budou vadit nebo místa je vdy nejméně tam, kde závaí má být a jetě mi je bude furt někdo přeměřovat. Maketovost stejně bude v háji, protoe kadé auto bude mít jiná kola ne originál a inserty co do nich nikdy nepatřily, jenom proto, e tam nějaké být musí.
A kde je ta radost? Kde jsou ty silné hlasy o jedění čistých aut z krabičky a nespravedlnosti ostatních pravidel?, Vdy se to řítí zase někam, bůhví kam. |
dne March 20 2009 20:13:01
Ccc... je s podivem, jak par prispevatelu nepochopilo myslenku pravidel. Ja jsem rad, ze jsou pravidla, alespon vim co nemuzu, a tim i vim co muzu. A pravidla pak vedou i k omezeni investic, protoze je jasne co je dovolene a co ne.
Navic, kdzy to funguje v Italii, UK, Nemecku, Spanelsku, Rakousku ... tak zrovna v Cechach to nema fungovat? Drzim palce, at se serial Slot.it rozjede. Tomas Zednicek, Pepino nebo i Standa (a to budte radi ze do toho nekeca Lada) to mysli dobre.
Mne jen vyhovuje ze je zavazi standardizovane. Vim pak, ze kam ho nevlepim ja protoze se nevejde tak ho nevlepi nikdo. Co je na tom spatne? |
dne March 20 2009 20:20:55
Mne jen vyhovuje ze je zavazi standardizovane. Vim pak, ze kam ho nevlepim ja protoze se nevejde tak ho nevlepi nikdo. Co je na tom spatne?
V tom případě mi připadá zcela, ale opravdu zcela zbytečné autíčka dovaovat. |
dne March 20 2009 20:23:30
Váení přátelé,
Tecnická přejímka a návazně tento článek vznikl jako snaha o představení aut postavených podle pravidel nově vypsané kategorie.
Kolegové se snaili o přestavbu aut přesně podle pravidel a tady chtěli poukázat na moné problémy při jejich stavbě.
Ládin (z nedostatku mého času) předloil k přejímce model v povolených úpravách pro Porsche Cup.
Pepíno chtěl tímto článkem nabídnou rady ostatním a Standa s letitou praxí z "lexanek" chtěl nabídnout ostatním své poznatky.
Vechny tyto kroky byly řeeny v celkové pohodě a s úsměvem.
Nikdo nectěl nikoho natvat a ani prohřeky proti pravidlům nabyly směřovány tak, aby někdo získal výhodu.
Standa dokonce ani své auto nedonesl, protoe (jak sám říkal) "Auto zatím nemá podle pravidel".
A ani Pepíno nevytáhl některý ze svých neupravených modelů z vitrýny, aby s ním mohl odjet ukázkové kolo a vyhrát se slovy: "Vdycky jsem chtěl jezdit komerčky z krabičky"
Ve co se včera v klubu událo mělo otevřít monost shodných úprav pro vechny, poradit vem, co je vhodné a co je zakázané a tím hlavně
ZLEPIT ATMOSFÉRU NA ZÁVODECH A TAKÉ PO NICH.
Bohuel, byl tento článek pochopen jinak a tím je vlastně kontraproduktivní.
(Silně se zvýila návtěvnost stránky na úkor pohody.)
Zkuste se prosím znovu vichni zamyslet nad přínosem tohoto článku, nezavrhujte novou kategorii a ani její účastníky a zkuste sami upravit auto podle pravidel. Podle mě mylenka odzkouení této kategorie podle pravidel ze zahraničí je přínosná pro nás vechny, proto si Pepíno zaslouí pochvalu za její propagaci i za ukázku moných chyb při úpravách modelů. |
dne March 21 2009 06:50:11
Pepino,kdyz to ctu asi by bylo opravdu nejlepsi,aby se jezdilo s auty s krabicek,bez zavazi a cehokoliv jineho. Jedine tak se tu nebudou resit ptakoviny. Tak jak auto je po rozbaleni,aby jelo zavod-kdyz pojede blbe,pojede blbe vsem. Zkoumat jake jsem koupil zavazi,to me fakt nebavi,magneticke neni,nebudu hledat znacky,co ktera znamena. kdyz uz jste dovazovani povolili,melo se nechat libovolne,takhle je to na nic. No kdyz to tak sleduju,alespon budu mit vice casu na ryby,obcas se svezu u T.H. a obcas se prijedu podivat na par lidi kolem komercek na nejaky zavod,jak je to zase v pohode. A az bude, pojedu zase na zavody,takhle pokracuji ve stavbe aut na krusnohor a navazovani novych montazi na ryby Jak jsem psal jinde,az bude na zavodech atmosfera,jako byla na prvnim zavode PC u Pepina,zase me to bude bavit |
dne March 21 2009 09:30:49
Lado (notes), problem je v to, ze spousta lidi celou tuto diskuzi nepochopila a treba si spatne precetli ty pravidla. Zadne LIBOVOLNE zavazi tam nikdy nebylo, bylo tam neco, co nebylo jednoznacne a mohlo dochazet k diskuzim (hadkam) pri prejimkach, proto jsme za HK tlacili na T.Z., aby to bud povolil zcela libovolne (dej ci tam kolik chcec cehokoliv) nebo specifikoval. A ten to ted vzhledem k prispevkum SPECIFIKOVAL. Nevidim v tom zadny problem. Kazdy ted vi co muze a jak pise Vitek, nemusi jet 250 km nekam, kde ho pak vyhodi.
Jak pise Marian, vsude se to jezdi (sice na plastu) bez problemu, jen v Cechach proste musime mit problemy s cimkoliv.
Kazdeho volba, zda na zavody pojede nebo ne. Ja osobne budu jak na Scalextricu ted v HK (3.4.), tak v Nové Pace na PC (18.4.) a pojedu tam i Group C dle pravidel zde zverejnenych. Stejne tak vetsina kluku z HK a myslim ze ta pohodova atmosfera vznikne prave proto, ze vsichni vedi, co maji delat. |
dne March 21 2009 09:36:18
Souhlas s Pepinem.
Jen stále čekám na vyjádření pořadatele Scalextricu jestli se (bez ohledu na body) v Hradci pojedou ve vech případech i 3. |
dne March 21 2009 10:01:02
Pepino, v pravidlech bylo:
Závaí mue být pridáno pouze uvnitr vozu a musí být bezpecne zajiteno lepidlem nebo oboustrannou páskou. Jako závaí
lze pouít pouze olovená nebo zinková vyvaovací telíska, pouívaná pro vyvaování kol v pneuservisech. Mue u nich být
zmenena délka a írka, nikoliv výka. Jiný zpusob dovaování není prípustný.
Nechápu proč to tak nemohlo zůstat , vývoj okolo a výsledek procesu je modelový příklad toho, jak se dá ve zbytečně zesloitět, jenom proto, e se někomu nelíbí, e by někdo mohl sehnat nií závaí a přez to se vejít do pravidel. A diskvalifikovat model kterému chybí ty dva mikrokousky plastu na podvozku, to fakt myslíte váně? Kde zůstal zdravý rozum? |
dne March 21 2009 11:45:47
Asi to sem a tak úplně nepatří, ale kdy u se Vítek zmínil:
Počet startujících v jednotlivých kategoriích a skupiách by se dal odhadnout podle internetových přihláek před závodem. Pepíno u na tomto systému pracuje na Porsche Cup, tak při disciplinovanosti větiny účastníků bude moné dopředu odhadnout, jaké je obsazení a snad i počty vjednotlivých kategoriích.
Píu tento dotaz do téma poháru Scalextric. |
dne March 21 2009 12:18:12
To Marian> předpokládám, e jsi originál pravidla četl a tak jistě ví jak jsou striktní, ale z druhé strany mají logiku a proto jim to funguje.
Ta nae diskutovaná varianta byla měkčí, pokud by zůstaly tak jak byly a zabránilo by se tomu pekelnému tourání a rozesírání, nebyl by problém a bylo by to krásné. |
dne March 21 2009 13:54:38
Závaí podle upravených pravidel se dají sehnat na http://www.master-shop.cz/samolepici-zavazi-zn-60-g-zbozi-70608.htm |
dne March 21 2009 14:19:58
Obejdu si u nás pár pneuservisů - to se musí dát sehnat i jinde.
To Lada64 Mně nejde o počet v kategorii, ale aby to nedopadlo jako v Praze, kdy soutěícím řeknou, e se trojka nejede, oni se sbalí atd. Nehledě na to, e stejně jako ve velkém automobilovém sportu mohou jet auta různé kategorie stejný závod, ale hlavně jedou na svou třídu - viz. LM a GT1, GT2, LMP1 a LMP2. Podobně v rally. |
dne March 21 2009 15:42:16
to Petr .L -jak si myslí,e by dlouho trvalo,ne by někdo přiel na to,e závaí je mono seřezávat naikmo,cpát ho někam pod motor a podobně????Laďa 64 ma proti mně KRIMI-SRC minulost ani ne na "tejden podmínky", a přiel na to téměř paraelně.Ti ostatní by na to přili max po prvním závodě.Proto jsme to nakopli rovnou,aby se mohl odbourat potncionálně dalí podnět na diskutaci o pravidlech po závodech.Nic víc! |
dne March 21 2009 15:45:20
Ze slova potencionálně mně vypadlo e,Pepo opravto a tohle vyhoď.dik |
dne March 21 2009 16:33:59
Stando, a co jako? tak by si ho seříznul a nacpal pod motor. Pokud by to bylo ku prospěchu jízdních vastností, tak by to asi v klidu udělali vichni, pokud ne, tak by to nikoho nezajímalo.
Take teď má super neprůstřelné pravidlo, nikdo si nenacpe závaí pod motor a ve v důsledku vede k tomu, e se nedá pouít běně dostupné sériově vyráběné nízké závaí a tak vichni kdo budou mít pod kastlí úzko, tak budou vyilovat s úhloměrem a řeit jak to udělat. Výsledkem je, e některá auta budou v nevýhodě, protoe mají v potřebných místech málo místa a vekerá snaha o rovnost podmínek a pestrosti pole jde zase do háje, protoe ti co chtějí vyhrát takový model nepouijí. Mlátí se to z roho do rohu, kadá restrikce plodí vznik dalích jetě ílenějích řeení a ty následně dalí restrikce.
Stějně tak v PC. Tam zase aktuálně dolo k doplnění antén do seznamu dílů, které nemusí auto mít, zachvíli se někomu rozsvítí a bude tlačit doplnění přídavných světlometu co má leckterý model na střee a na kastli, pak někomu bude vadit klika na kufru, znak na chladiči a zachvíli má pravidla 2x delí. |
dne March 21 2009 16:50:36
Jenome v ten moment by začla diskutace o tom,kdy u to je úprava výky,a kdy není a celý systém by byl zas labilní.Proto jsme navrhovali kolmý řez,aby se s tím dalo jetě pracovat.To není výkřik do tmy,to jsme si to promysleli,ne to Pepa dal do hlavičky vlákna.Bohuel to neprolo,tak se nedá nic dělat.Ovem,e budou problémy se zástavbou,s tím s tebou souhlasím,ale pravidla jsou zřejmně/nevím to jistě/ji daná,Kadej se poper,jak umí! |
dne March 21 2009 16:54:36
Parádní diskuze o prkotinách, ale jak píe Standa můe být nakonec i vyhrocená do krajností s certifikovanou uplérou a právníky.
Spočítal jsem si kolik je tady v téhle diskuzi zapojeno lidí a doposud jsem napočítal 13.
Z toho minimálně 3 jen napsali příspěvek a nějak velký zájem o seriál nemají, ale to není podstatné.
Tak malý počet lidí by se snad měl dohodnout a nespekulovat o materiálu, tvaru, nedejboe o výrobci závaí, které pouije.
Je mi jasné, e Standa vnesl do tzv hraček profesionální přístup a chce vytěit maximum moného v rámci pravidel.
Ale dalí věc je, e se opravdu vyselektují v daných kategoriích typy aut, které jdou dobře vytunit (dováit)a potom pojedou závod pouze stejné auta.
Taky si dovolím popsat postřeh od JPV Rossema, který nejlepím závodníkům přiděluje povinné gramáe závaí a třeba na cesáku ho musí přilepit pod střechu a to je potom hokej.
Domluvte se na libovolném materiálu a tvaru, třeba na celkové váze modelu a máte po zbytečných dohadech, co je povoleno a co ne. |
dne March 21 2009 17:09:36
To JMS-Má pravdu,to přece muselo přijít,zaili jsme to oba před 25rokama v SRC,.já potom jetě jednou v RC.Je neuvěřitelný,jak se to furt opakuje,jako podle kopíráku.Je vyzkoueno,aty mně to uřčitě potvrdí, e tzv.system STOCK závodů s přísnými pravidly po počátečním reptání je nakonec nejvíc populární a nejezděnějí.To co je moc PROFI a moc o modelaření je pak vymezeno jenom pro pár lidí.Tak to vydrte,a pak to bude dobrý.FAKT JE TO DLOUHODOBĚ VYZKOUENO,není to smrt oboru. jedno jestli ty pravidla jsou taková,nebo maková. |
dne March 21 2009 17:35:20
A není to náhodou vude tam, kam nakoukne Standa? Nevím co máme vydret. A vám v Hradci dojde fantazie? Tak mi vysvětlete proč to mohlo vydret 2 a půl roku bez takovýhle íleností.Ty hádky okolo pravidel jsou pořád jenom okolo vaeho klubu a proč si to nevyříkáte osobně kdy se můete sejít doma a nemusíte kdejakou prkotinu zveřejňovat. Spoustu lidí to u odradilo a přiznám se i včetně mě. |
dne March 21 2009 17:50:12
Jirko,ja přece nekritizuju Krunohor,ani jiné stávající závody,ja jenom vyjadřuju sluným způsobem svůj názor na vznik nové kategorie PC,v diskuzním fóru k tomu určeném.Já ti přece neříkám,e to děláte blbě,a vdycky jsem zdůrazńoval,e naopak jste skupina,kde to máte dotaený.To mne patně chápe,to bych bykl nerad. |
dne March 21 2009 18:03:05
Jiří má naprostou pravdu,e pár lidí by se mělo domluvit.Musejí,ale vichni chtít to samé.Jedna skupina chce pohodové závody s hračkami,podle jednoduchých a stručných pravidel.Je jim jedno pod jakým uhlem si kdo závaí seřízne,atd.Druhá skupina chce závody(neříkám,e nepohodové),kde by se z hraček stalo něco jako ,,komerční SRC",kde v pravidlech bude přesně vyjmenováno co se smí a co ne.Tím nechci nikoho hanit ani odsuzovat,je to prostě pro kadou skupinu jiný náhled na věc.
Pohár Slot.it má podle mě dobře napsaná pravidla a diskuze se vede skutečně o prkotinách.Láďa píe,,Kolegové se snaili o přestavbu aut přesně podle pravidel.Při pohledu na výčet závad při přejímce se mi tomu nechce věřit.V pravidlech je napsáno,,Vozy musí být představeny komisaři se zadním spoilerem umístěným na odpovídajícím místě."a přesto tam byl vůz se patně nalepeným křídlem.Původně jsem si myslel,e se tak stalo ve spěchu nedopatřením.Následná obhajoba,e to bylo testováno,mne vyvedla z omylu.Nic ve zlém,ale tomu nerozumím. Tohle nově vznikajícímu závodu kodí víc ne ,,kodlivé"olovo v závaích.
Zkusme se přestat podezírat z nepovolených úprav a začněme si uívat ty vzácné chvilky kdy nám to frčí. |
dne March 21 2009 18:59:41
Ma pravdu,pár lidí se můe domluvit,ale v této kategorii to nejde,jeliko pravidla uřčuje její promotér této kategorie,nikdo jiný a to je T.Z.Můe se podívat na tyto stránky,vzít si z toho nějaký informace,pomyslet si o nás různý věci,často oprávněně,a stejnak si udělá co chce.My ty pravidla přijmem a na závody buďto přijedem a nabo ne, a čas ukáe. nemá to souvislost s ádnými jeďenými kategoriemi u nás,přijede na PC,odjde si svoje 3 kategorie a Slot-it nepojede,jako kdy nebyl. |
dne March 21 2009 19:06:13
Originál Slot.it pravidla jsou napsána na závody na plastu, je tam stanovena minimální hmotnost kastle, a uloení motoru + motor a pastorek. Dováení je zakázáno. Největím modelařením je pak vestavba svítícího setu. To ja pak vyrovnanost. Tady sice řeíme "prkotiny", ale snad tím předejdeme problémům následně.
Ad motorové klece. Rozdíl mezi Offsetem 1mm - edobílá klec a Standart s černou klecí je ve vzdálenosti mezi středem osy a spodkem podvozku. Offset ji má 8,5mm a černá klec 7,5mm. Co to znamená je asi jasné. Dám li do Offsetu pneu průměru 19mm, pak je světlá výka 1mm, v případě průměru 20mm získám sice 2mm světlé výky, ale bůh ví jak to sedí v kastli - nezkouel jsem. Ale je zajímavé, e Jaguary XJR9 co mám doma mají klece černé a pneu 19mm a McLaren GTR pak klec edou a pneu 20mm.
Tady to je webu http://www.slot.it/INGLESE/KitPart/hrs.html
Ovem za maximální úlet povauji problém v chybějících kouscích plastu, které se z podvozku vyndají při montái úhlového převodu (a dokáou i vypadnout při manipulaci s inline motorem). Jak je ale napasovat zpátky nevím! |
dne March 21 2009 19:07:19
To: Tomnem - to auto tam se spatnym kridlem tam mel 10-lety kluk, ktery ani nevedel, ze se nejaky Slot.it po Rallye pojede.
To. PetrL - notes psal libovolne, ja odpovedel, ze libovolne to nebylo, neboj, ja ty pravidla cetl a mam je. A nezlob se na me, ze to pisu takto naprimo, ale kdyz vezmu od lonskeho zari PC, Scalextric, PC, PC, a v novem roce PC a Scalextric, na kolika zavodech z toho jsi byl?
Rozhodne me nebavi psat po desate to same, kazdy akorat hledate problemy tam, kde nejsou.
V HK mame rallye, ktere jezdi bez problemu jiz 15 zavodniku, mame PC s totalni volnosti a ted jsme se jen VYJADRILI KE ZVEREJNENYM PRAVIDLUM TAK, aby nedochazelo k problemum pri prejimkach a jsme za to lyncovani.
Pokud vam vadi, ze mezi sebou mame Standu, ktery je zavodnik a proste jen vyuziva nedokonale napsana pravidla tak, aby mohl vyhravat, pak je to jen a jen vas problem. A to, ze radi nam, jak stavet auto, je pro nas jen prinosem a toto je muj posledni prispevek k teto diskuzi.
Kdo ma zajem a nema problem s 20g ZN 3mm pneu zavazi, budu jen rad, kdyz se teto kategorie zucastnite, protoze v tom nevidim, jako nekteri zde, zadny problem. |
dne March 21 2009 19:35:15
to Vítek: to s těma plastama to tam asi nebude/nemohu potvrdit/ no a nedovaujou zřejmně proto e to jsou pravidla na plast/myslím/. |
dne March 21 2009 21:00:03
To Pepino, také napřímo, koda, e jsi tu poznámku nemyslel jako ert, to bych ocenil, ale takhle.....
Ji na podzim jsem hlásil, e pravděpodobně vůbec nebudu mít do léta čas čas jezdit, mám i lecos jiného na starosti, ale moná i proto mám trochu odstup a jenom zírám, co se ve zatím semlelo a podle mne ne zrovna pozitivního. Pokud jsem tak mimo, proč v zásadě to samé co komentuji já vadí i některým, kteří jezdí prakticky ve co se dá? |
dne March 21 2009 22:59:29
Vítku jenom pozor McLaren GTR není group C a nemůe s ním startovat v tomhle závodě. A v budoucnu "Slot.it" CUP v katagorii GT/LM
Jak jinde popisuje TZ kategorie budou:
Classic, Gr.C, GT/LM, a vytrvalostní (individuální hodinovka) DPC, tedy Sideways Riley MkXX. |
dne March 21 2009 23:03:43
tak kdyz tady naprimo tak naprimo : nejezdim a dlouho jeste ani nebudu jezdit na zavody abych se umistoval do desateho nebo dokonce lepsiho mista,jezdim,protoze se mi to proste jako konicek libi. Je mi fakt jedno,jestli si do auta da nekdo olovo nebo zlatou cihlu,jestli bude nekdo mit uhel kridla tak a nebo mak,jestli ma pod autem 1,25987456mm nebo 2,058945666514 mm -fakt je mi to fuk a to resi jen ti,co chteji mit jasno,co vsechno se nesmi,protoze pak reknou: tohle tam neni tak se to smi. Ale co mi tedy moc vadi,abych jel treba stovky km na zavody,kde vim,ze se statecne poperu o preposledni a posledni misto a tak to i beru a na miste se dozvim,ze nejaka prkotina na aute neodpovida a ze jsem ztratil den a stajne se nesvezu. Tak to jezdeme s total serii z krabicky a je to -coz se samozrejme nekterym lidem libit nebude. Nechtel jsem jit do velkych aut pro striktni predpisy a myslel jsem,ze v komerckach je pohoda. Zjistuju,ze to asi je jedno kam clovek vleze,ze ten prvni zavod PC byl naprosta vyjimka a ze nekteri,kteri proste MUSI vyhravat delaji z tohoto oddechoveho konicka zase mistrovstvi sveta !!! SKODA |
dne March 21 2009 23:34:34
Notesi klídek ono to nebude tak horký, kdy si přečte ty pravidla tak zjistí e kromě toho e vechno musí být od slot.itu tam zase tolik věcí na ohlídání není. Pepíno tam ukázkově vypsal vechny závady. Samozřejmně kdy tam má jiný motor tak tě nepustí ale například kdy se ti nebudou dotýkat přední kola tak si to dojde upravit a přejímnkou projde. Co se týče toho dovaování, přemýlel jsem o tom co tady u někdo navrhnul. Moná by stálo za to určit jenom určité místo kde by se závaí mohlo dát ( někde kolem vodítka)aby slouilo jenom na vyváení auta ( aby nevyskakovalo vodítko ) ale aby neslouilo rozloením na více míst ke sniování těitě. |
dne March 22 2009 11:05:29
S umístěním závaí jen do míst kolem vodítka je to zase jen teorie.
Kadý pilot má svůj styl jízdy a někomu třeba vyhovuje, kdy dá zátě před zadní nápravu, někdo i za ní.
Taky záleí na typu auta-rozvoru, délce auta, délce kastle za zadní nápravou a dalích parametrech, které se dají dováením ovlivnit a doladit.
Myslím,e se zbytečně dohadujete.
Udělejte skupinu bez úprav a bez závaí a skupinu s libovolnou úpravou díly Slot-it včetně libovolného dovaování a máte pokoj |
dne March 22 2009 11:22:12
Proboha Notesi co resis, vzdyt PC je jak byl. V pohode. Tri kategorie si v Nove Pace v pohode odjedes v ramci PC. Pouze po PC bude zkusebne jeden zavod Slot.it. PC ma jine pravidla nez Slot.it.
Mimochodem se Slot.it Porsche 956 nebo 962 z krabicky muzes v pohode odjet jak PC tak Slot.it. Nevyhrajes, ale zajezdis si, a to jde i v mem pripade (rozhodne se zatim na zavazi vy...) |
dne March 22 2009 11:28:36
mariane co resim??? auta a pravidla urcite ne...jen ty vztahy kolem zavodu,ze to neni o pohode,coz je podle me velka skoda. Jinak jsem snad jasne napsal,ze je mi fuk,co kdo ma ci nema v aute. Takze v tomto smeru neresim fakt nic. Tolik na vysvetlenou. |
dne March 22 2009 11:50:50
Tu pohodu mají přinést právě jasná pravidla, aby nikdo nedopadl jako například Jirka, e přijede na závody, tam se dozví, e se skupiny 3 nejedou ve vech kategoriích, odjede tedy domů a nakonec se jetě ve výsledcích dozví, e se ty skupiny jely, ale z důvodu malého počtu účastníků se stejně jet neměly a tudí nebudou bodované.
Proto i tento článek, aby se na netu vysvětlily moné chyby a na závodec u byla jen pohoda a jezdilo se.
A kdy budou pravidla takhle čitelná kontrolovatelná a taky kontrolovaná, zminimalizuje se monost nepřijetí modelu do závodu z důvodu patného vysvětlení pravidel. Zůstanou pak hlavně monosti chyb z neznalosti pravidel - to je pak smůla - a nebo z poruování pravidel - a to je pak snaha o podvod.
V Tvém případě se určitě nejedná o ádnou z těchto moností, tak nevín z čeho máte strach.
Doma si připraví auto, přijede na závody, zná pravidla, ví, co se smí a nesmí a e se to bude kontrolovat. Nepřekvapí tě jiný výklad pravidel technickým komisařem, nebude muset dělat dodatečné úpravy na odzkoueném modelu v provizorních podmínkách depa na závodech a navíc v časové tísni, atd. atd. Podmínky budou pro vechny stejný a pak u je to jen o rukou a pozitivním naladění. CO VÍC SI PŘÁT? |
dne March 22 2009 14:27:54
Pro Pepina
To. PetrL - notes psal libovolne, ja odpovedel, ze libovolne to nebylo, neboj, ja ty pravidla cetl a mam je. A nezlob se na me, ze to pisu takto naprimo, ale kdyz vezmu od lonskeho zari PC, Scalextric, PC, PC, a v novem roce PC a Scalextric, na kolika zavodech z toho jsi byl?
A na kolika těch samejch závodech byl Vítek, Marian, JMS ?
Rozhodne me nebavi psat po desate to same, kazdy akorat hledate problemy tam, kde nejsou.
Kdo je hledá? Já, Kmasita, notes, Tomnen nebo Jirka?
|
dne March 22 2009 16:55:35
Pokud mi zdraví dovolí, jezdím na KP a jel jsem i SC, chystám se i na PC a jako bývalý pracovník v metrologii bych nemohl uznat měřidla dodaná pořadatelem pokud nebudou certifikována podle ISO. Certifikace měřidel je jistě důleitějí ne certifikace závaí. Jinak chci poznamenat, e i kdy jsem k tomu nkterými kolegy z KP ádán, své modely nijak neupravuji a podle toho jsou výsledky je dosahuji. Přesto mně to nevadí a rád přijídím.
Jene včera se mi líbila Honda v Děčíně a tak asi dám nový motor a jetě letos se vrátím k SRC.
Pod poslední příspěvek Ivana se plně podepisuji. |
dne March 22 2009 17:22:44
Tak to není z bláta do loue,ale rovnou do oceánu.Tam je mraky parametrů, které se měří.a jinak ,to je přesně ekvivalent Slot it kategorie v SRC,a je velmi populární,kadej aď si to přebere sám. |
dne March 22 2009 17:38:42
To HWSlot: JMS pise dost obecne a spise nas vsechny podporuje a Vitek s Marianem se snazi najit to pozitivni a prijet a nehledat za kazdou cenu blbosti
Stejne vsichni na PC prijedete a myslim, ze nekteri z vas pojedou i Group C |
dne March 22 2009 17:38:58
Chlapi, pojďte zaloit svůj parlament a svý strany a to má nějakou úroveň. U by jsem snad toho mohli nechat ne. |
dne March 22 2009 17:47:44
Loni jsem byl jak prvním závodě PC v HK, tak na Scalextrixu v HK a pak Východočeské lize v ČT. KP nejezdím a pochybuji, e by někdo od Mostu jezdil závody někde u Hranic na Moravě. Jak sis mohl přečíst, tak pokud se pojede 3 kategorie, tak přijedu jak do HK na Scalextric a taky do Nové Paky na PC a Slot.it. A doufám, e ani nevynechám dalí PC.
A dovolím si poznámku za JMS. Ten se komerčkám ve smyslu závodění nevěnuje, ale jeho zkuenosti a rady jsou nedocenitelné. A to čeho v SRC dosáhnul si zaslouí úctu a uznání a tam mu s prominutím nesahá ani po kotníky. Teď jen pevně věřím, e se vypořádá s nemocí a při nějaké příleitosti se uvidíme. |
dne March 22 2009 18:33:13
Vítku, nevím kde jsi sebral jistotu, e můe srovnávat kdo komu kam sahá. Znám oba pány a s oběma, Ivanem i JMS, se dobře a v klidu o autodráze bavívám. I oba mi dobře poradili, Ivan v komerčkách a Jura v Hondě. Co se týká tvé osoby - vzpomeň si na reakci svých kolegů z CPM po skončení akce s vystřihovánkami aut NASCAR. Vyslouil sis kvalifikaci nehrajícího kapitána. Vichni a na jednoho postavili, kdo byl ten co nepostavil? Ha. |
dne March 22 2009 18:53:44
Zdar Ivan44 - hele kluku, hlavně zdarví !!!
Vítku - jse úplně, ale zcela úplně mimo! Mi je fuk, na kolika závodech jsi byl a kde, mi je fuk, jestli PetrL byl na 200 závodech nebo na ádným, můj příspěvek byl věnován jen Pepinovi, bo jeho argumentace na adresu PetraL se mi zdála v tomto kontextu zcela, ale zcela neadekvátní. Stejnak ohledně tvojí "poznámky za JMS". |
dne March 22 2009 18:55:46
Ivan44 - samo jsem chtěl napsat zdraví !!!Hlavně zdraví |
dne March 22 2009 18:58:05
hoi,
skončete s nějakým vyčítáním, kdo kolik znamená, kolik toho udělal a snate se konečně dohodnout na tématu téhle diskuze.
Stejmě je jasné, e jak to dohodne Pepíno s Tomáem, tak to bude! |
dne March 22 2009 19:01:12
dávejte komkrétní návrhy...... |
dne March 22 2009 20:46:20
PetrL: asi jsem neměl takto argumentovat, promiň, ale prostě mám stejný problém s Luborem v HK, kterého si taky váím a jsem i rád, e máme opačný názor, protoe pak vdy najdeme správné řeení. Prostě moc "kecáte" a přitom bych vás raději viděl osobně na závodě a pokecal ... i s tebou o Porsche a dalích věcech .
Jirka: To není patný nápad http://obcan.ecn.cz/index.shtml?w=u&x=132555. Já si beru Stranu za jasná pravidla, pak je potřeba opoziční Udělěj si sám a jete někdo Za přesnou upléru
HWSlot: dobře, Ivane, tak já ti ten 1 závod Ferrari Cup letos uspořádám, ale bude v HK
Dobrou, jdu točit do TV ...... ne na NOVU, do SlotcarsTV |
dne March 22 2009 21:35:49
Pepino - za poslední tvůj příspěvek 100 bodů !!! Takhle jsem tě asik před dvěma lety poznal.
A u nemám dál k tomu co dodat. |
dne March 22 2009 22:05:47
pepino : super konecne se to obraci v legraci,doufam,ze to tak bude i na zavodech
PS ale ty pruty na ryby si beru pro jistotu sebou |
dne March 22 2009 23:10:40
Take jsem odeslal registraci na MV se jménem "Strana mírného pokroku v mezích pravidel KP". Hned jsem se zvolil předsedou a jako zápisný musí kadý člen přinést potvrzení od Sběrných surovin, e odevzdal alespoň půl kila závaí ze zdraví kodlivého olova. |
dne March 23 2009 00:06:57
To Pepino, OK já vím, nemá to jednoduché, to je riziko těch vepředubohuel já se do léta nikde moc neukáu, tak to probereme na podzim.
To JMS, kdy se to ji vyklidnilo radi bych do toho znova neoural, námětů ji padlo víc ne dost, dalí kolo debat bude mít asi cenu a se něco opravdu odjede.
To Jirka: pokud se budeme organizovat, já tedy jdu do : Strany velmi mírně závodících seniorů
To Ivan 44: neupravovat je také cesta, ale kdy mi to nedá, chvíli na to koukám a pak do toho stejně říznu |
dne March 23 2009 08:02:47
To HWSlot Omlouvám se, ale včara mi to ujelo. Víkendové přepracování.
Ale nápad na Ferrari Challenge na bázi pravidel PC je můj.
To Ivan44 Vysvětlení některých věcí máte v SZ. |
dne March 23 2009 17:21:22
Teď technický dotaz. Jak jste posuzovali hodnotu přítlaku se změněným úhlem zadního křídla? Jednalo se pouze o porovnání jízdy jedním závodníkem, nebo dolo k numerické kontrole za pouití měřidel ( i necertifikovaných )? Já myslím, e konstatování /ted to jede líp" je netechnické. Předpokládal bych měření na tenzometrické váze, nebo aspoň na počítací váze co pouívají v obchodech a nějakého zdroje konstatního či regulovatelného proudu vzduchu. Tyto hodnoty bych pak bral jako vypovídající. Jinak je to subjektivní názor a pokud se týká mne, já bych asi s oběma způsoby uloení křídla zajel stejné časy. A k certifikované upléře . doma pouívám označenou digitální, ale i neoznačené posuvky z doby svého učení. |
dne March 24 2009 12:23:56
Ivane,a osobně,jinak můj klub je www.slot-bpa.com,tak to s tou aerodinamikou ber jako úchylku celého klubu., a e ty uplery jsou rozjetý,to ví sám.Byla to částečně nadsázka,ale jenom částečně.U nebudu reagovat. |
dne March 24 2009 12:48:23
Ve slově aerodynamika jsem ve spěchu napsal blbý i.omluva! |
dne March 24 2009 15:11:35
Jó, na ty stránky se občas dívám. Teď zrovna zvauji jaké karosérie vybrat pro svého áčka na MČR pro kategorii PR/24 a G12.
V tom předchozím jsem také zabrousil do humoru, moýná pro někoho černého. Jinak podobné nesváry kolem pravidel pamatuji ji ze Svazarmu, hlavně kolem výkladu ákovských pravidel. |
dne January 19 2010 08:06:27
Náhodou jsem narazil na tuto diskusi a v ní na tolik správných mylenek a názorů. A tak podtrhnu dva za vechny: "vdy pravidla lexanek sám je neznám) vznikala dlouho a bolestivě" a "zlepit atmosféru na závodech a po nich". Prostě jsme velký děcka, co by rády vyhrávaly a tve nás, kdy vyhrává pořád jen jeden dva, a e kdy se na to připravím je porazit, tak mě k tomu ani nepustí. Asi se mezi sebou dobře znáte a občas dojde k jiskření, ale i to je součást procesu, zvaného tvorba pravidel. Tak vám přeji pevné nervy a klidnou mysl. |
| |
|
|
| Pro odeslání je nutné být přihláen.
| |
|
|
|
|
Zapomněli jste heslo? Zaádejte o nové zde.
| |
|
|
| Pro zaslání musíte být přihláen.
Dosud ádné vzkazy.
| |
|
|
| Hosté: 13
ádný člen online
Registr. členů klubu: 255
Neaktivovaných členů: 0
Nejnovějí člen: Gobio
| |
|
|
|