dne January 21 2010 09:24:59
Pěkný pavouk - tyto auta fakt můu. A jak jsem předpokládal - převod je schovaný pod malou "boulí" na kapotě.
Jetě bych doplnil, e vůz je z 1000 Km de Catalunya - tedy z prvního závodu evropské LeMans série 2008 (pro detailisty - jelo se 6.4). V tomto závodě se jim asi moc nedařilo - dojeli 15 se ztrátou 21 kol na vítěze.
A tady je fotka skutečného vozu:
http://www.racingsportscars.com/WatermarkedImageHandler.ashx?dir=photo/2008&img=Barcelona-2008-04-06-026.jpg&txt=Phil%20Boulton&wi=&mode=Null |
dne January 21 2010 10:04:03
Na té fotce zezadu se mi zdá, e je tam nějak moc barvy, ale můe to být dáno jen fotkou. |
dne January 21 2010 12:17:30
Pěkný model, dobré detaily jen ta vlajka má divnou modrou |
dne January 21 2010 13:50:32
Ono by se nalo víc detailů - např pilot je tak nějak mení, jako by to auto řídilo dítě |
dne January 21 2010 15:03:57
Tak kdy u si to tady Petře nakous, tak se k těm pilotům trochu vyjádřím. Od té doby co předěláváme kokpity na lexanové a tedy vyjímám původní oféry, překvapily mne obrovské rozdíly v jejich velikosti. Největí postavy má asi scalextric a řekl bych i nejvíce odpovídající měřítku. O něco mení má Fly a nejmení asi Slot. it. To se jim to pak staví rychlý autíčka kdy za volant strkají mimina. |
dne January 21 2010 16:33:45
A není ta rychlost slotitů tim e mimina dobře řídí? |
dne January 21 2010 17:22:23
Oni ani vichni jezdci (a jezdkyně - viz. Danica Patrick (Indy, Nascar) - 45kg i přilbou a kombinézou - pod tu si prý nic nebere ) nejsou stejní, ale to myslím, e firmy neřeí.
Myslím, e jezdec by měl mít tak 55 mm - max. 69 - a to u by byl pořez
To Jan - na fotkách modelu jsou vechny barvy světlejí - oproti fotce z odkazu - tak to snad bude dobrý. A toto můe být i nějaký - nazvu to finální prototyp. |
dne January 21 2010 17:34:55
V tomto kontextu musí být zajímavá figurka V.Pecha ml.do ral.auta.Mono pouít1:24 |
dne January 21 2010 18:26:08
Vzhledem k tomu, e to je vzdálený příbuzný z manelčiny strany, tak musím kontrovat. Zapla pánbůh, e závody nejezdí ty. To by jsme se nedováily. |
dne January 21 2010 20:52:24
Hlavně motokáry |
dne January 22 2010 18:40:48
Nevybrali si patnou předlohu - toto auto jezdilo u Embassy Racing, Bruichladdich Radical, van der Steur Racing Inc. a Rollcentre Racing. A toto je podle mého taky atraktivní předloha http://www.racingsportscars.com/WatermarkedImageHandler.ashx?dir=photo/2006&img=Donington-2006-08-27-022.jpg&txt=David%20Hetherington&wi=&mode=Null |
dne September 29 2010 21:52:49
Nezkouel u někdo do toho auta zabudovat motorovou klec od Slot.it. Takhle to vypadá zespodu
http://www.director-online.de/Slotcars/others/images/scaleauto/sc6005-radical-sr9-barcelon08-3.jpg
Tady je zabudovaná pro offset anglewinder
http://www.slotcarillustrated.com/portal/forums/picture.php?albumid=833&pictureid=13114
Take pro offset inline by tam měla jít???? |
dne September 30 2010 13:11:36
Vítku, ona je tam pokud se nepletu ta klec Slot.It ji od výroby....
http://www.slotforum.com/forums/index.php?showtopic=45382 |
dne September 30 2010 13:26:20
Tedy Scaleauto klec ve Slot.It standardu.......... |
dne September 30 2010 13:42:25
Jestli jsem to tedy správně pochopil, tak Scaleauto si vyrábí vlastní klece (spí klec), které montuje do auta a ta klec je zaměnitelná s klecemi Slot.it. Tzn., e je to totálně kompatibilní se Slot.it a není nutné provádět ádné úpravy. Samozřejmě, e to platí jen pro toto auto. |
dne September 30 2010 15:30:39
No vypadá to tak |
dne September 30 2010 23:27:15
Pokud funguje ta kompatibilita se Slot.it, tak by la pouít klec na krátký motor a moná i na sidewinder. Ale to by se muselo vyzkouet jestli se jetě vedle kola vejde pod kastli převod. Mohl by Katalog sice rázně naznačuje, e ne, ale ... |
dne October 01 2010 08:56:30
SW neni o převodu ale o motoru. |