|
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
|
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
31 |
|
| |
|
|
|
|
|
|
|
dne January 11 2011 23:03:13
troku víc foto....
a info.....
ásko, kola,motor,převod atd? |
dne January 12 2011 08:16:03
Juro, tato oranová verze se prodává jako "racing kit" a obsahuje ve podstatné (3 převody, lexan interiér). Je tam červený FLAT motor (anglewinder).
Nevím, co dalího mohu prozradit |
dne January 12 2011 09:42:05
no objektivně řečeno, pak jsem testoval i ostatní dráhy, a ukázalo se e na ostatních, ikdy středových drahách bylo asi o 0,3s pomalejí, jeliko měly hodně vyjeté mazání, ale i tak čas po 6s na Baráku je pro komerčku velmi dobrý, vzlátě je-li vyváena dle pravidel S-i cupu.
Nicméně musím konstatovat, e mne R8 s flatovýmAW příjemně překvapila svými jízdními vlastnostmi, kde plně vyuívé svého nízkého těitě.
je ovem otázkou, jestli na drahách, kde je potřeba vysoký výkon motoru/a to rozhodně HK není/ bude model s flatovým motorem rychlostně stačit. |
dne January 12 2011 13:16:02
Stando ahoj ja jsem samozremne koupil i boxera ale mam strach ze ten tessi prevod nebude v zatackach tak fungovat .... |
dne January 12 2011 14:19:58
Tady se mi to jeví tak, e převody z origo sady/tedy ten nejlehčí modrej/ budou fungovat jedině, kdy se pojedou malé disky a
bude mení průměr kol.Jinak by se muselo sáhnout po nových, plastových, aby to nevycházelo moc těký.protoe ,jak známo , udaný převodový poměr nic neříká, bez udaného průměru kol-tedy rozhodující je ujetá vzdálenost na 1 otočku motoru.PS: jak mi řeklT.Z.-bude v pravidlech-mení disky+20x10 gumy. vetí disky+20x11. |
dne January 12 2011 19:55:08
Pravidla pro tuto kategorii jetě na stránkách T.Z. nejsou, kde je moné se s nimi seznámit? |
dne January 12 2011 21:32:07
Ivane, zatím pouze v ústním podání. |
dne February 05 2011 12:59:10
Nevím jaké bude rozdělení aut do skupin,ale Audi R8C není vůz GT. |
dne February 05 2011 14:49:14
Audi R8C, stejně jako Mercedes CLR a Toyota GT-One jely v 1999 ve 24 LM ve třidě GTP. Tato třída nebyla ani v roce 1998. Tam Toyota GT-One nebo Porsche 911 GT1-98, Mercedes-Benz CLK LM, McLaren F1 GTR a Panoz GTR-1 jely ve třídě GT1. A ani v 2000, kdy byly třídy GT a GTS a ani jedno z těchto aut u nejelo.
Američané to viděli trochu jinak a u v 1999 jelo Porsche 911 GT1 i Panoz GTR-1 ve třídě LMP. Ale jetě v 1998 to byly GT1.
Take snad jedině z LM 99 lze dovodit to GT Jinak s Tebou Tome souhlasím - není to GT. Ono se stačí podívat na Audi R8R - to je jen nekapotovaná verze C. |
dne February 05 2011 15:02:21
Přesný název třídy byl LMGTP (Le Mans Grand Touring Prototype). A byla vytvořena pro uzavřené speciály, kterým by jinak "malé" LMP2 nemohly konkurovat. |
dne February 05 2011 16:24:33
Jinde ve světě,kde se jezdí pohár Slot.it je třída GT určena pro modely vozů:McLaren F1 GTR,Nissan R 390 GT1 a Ferrari F 40. |
| |
|
|
| Pro odeslání je nutné být přihláen.
| |
|
|
|
|
Zapomněli jste heslo? Zaádejte o nové zde.
| |
|
|
|
29
Pohár SCALEXTRIC 3. závod
| |
|
|
| Pro zaslání musíte být přihláen.
Dosud ádné vzkazy.
| |
|
|
| Hosté: 6
ádný člen online
Registr. členů klubu: 255
Neaktivovaných členů: 0
Nejnovějí člen: Gobio
| |
|
|
|