|
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
|
|
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
31 |
|
|
|
|
|
|
|
Narozeniny:
| |
|
|
|
|
|
|
| Dole na obrázcích je dráha ji s odmontovanými mantinely, jsou popsané díly a konstrukce a dráha, v úterý minulý týden jsme na tom dělali s Luborem. Ve čtvrtek pak Lubor s Láďou dráhu rozřezali a připravili, abych si ji mohl odvézt. Zároveň se strhly měděné pásky, které se prodají a doplatí za to nájem.
Včera jsem s otcem vzali dodávku a dráhu převezli ke mě domů do stodoly, kde je uloena na neurčito.
FARO dráha se vrací do Plzně, ostatní si tak nějak rozebereme a v HK tak zůstane ji jen dřevěná čtyřdráha na Baráku.
Podívám-li se na web klubu do výsledků, odjeli tam kluci asi 8 závodů, v červenci zavřeli a bylo otevřeno ji jen na vyádání. Osobně si myslím, e moje rozhodnutí na zruení klubu ke konci 2010 bylo správné a stojím si za ním, protoe bylo jen otázkou času, kdy se to zavře. Trvalo to rok.
Přesto času stráveného v klubu nelituji a nelituji ani utopených financí. Bez dráhy bych nepoznal prima lidi, nenaučil bych se dělat auta.
Nejraději pamatuji na první Porsche Cup a i na několik prima závodů Scalextric poháru. Tři roky po sobě jsme jeli dětský pohár atd. Prostě nostalgie.
Na druhou stranu bych moná do teď jezdil s Porsche od Fly na Scalextric tunningu, nic by se technicky nezvrhlo a byl bych zsatánce úplně jiného styl závodů a měli bychom větí účast (viz článek níe).
No nic, konec psaní, jdu pracovat. Jo a jetě info, dneska mě najdete v klubu při DDM Barák.
| |
| |
|
| Zatím nebyl vloen ádný komentář.
| |
|
|
| Pro odeslání je nutné být přihláen.
| |
|
|
|
|
Zapomněli jste heslo? Zaádejte o nové zde.
| |
|
|
|
16
Papír na domácí dráze
| |
|
|
| Pro zaslání musíte být přihláen.
Dosud ádné vzkazy.
| |
|
|
| Hosté: 13
ádný člen online
Registr. členů klubu: 255
Neaktivovaných členů: 0
Nejnovějí člen: Gobio
| |
|
|
|