AUTODRÁHA ON-LINE / SLOTCARSWORLD.CZ - Internetov� server o autodr�h�ch
  
ÚvodnĂ­ strĂĄnka ::  ČlĂĄnky ::  Seznam krĂĄtkĂ˝ch zprĂĄv ::  DiskuznĂ­ fĂłrum ::  Fotogalerie ::  Ke staĹženĂ­ ::  Odkazy ::  VyhledĂĄvĂĄnĂ­
December 26 2024 21:12:08 
 
Kalendář
PoÚtStČtSoNe
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

Narozeniny:
AVATARlukowicz
AVATARkuba s

ZÁVODY

1:32
Porsche Cup
Krušnohorský pohár
Moravská liga
Slovakia Cup

POSLEDNÍ ČLÁNKY
Test Corvette C5R Fl...
Aston Martin DBR9 – ...
Test TATRA T602 Tatr...
Porsche 997 RSR od F...
Test TATRA 607/2 (FA...
VW Golf Gr.2 "KAMEI"...
Jak vznikají modely ...
Slotlandia 2011
Dodge Charger 500 od...
Scaleauto Porsche 91...
Flyslot cars Ferrari...
SCX Volkswagen Touar...
SCX Aston Martin DBR9
SCX Aston Martin - p...
GSLOT - Nová značka ...
KLUBY A KROUŽŽKY
AMC Podbaba 132
Česká Třebová
DDM Hradec Králové
MC SRC Most
Pražský klub SCX
SCRC - Praha 7
SRC Brno
KONTAKTY
MEDIA

 
PORSCHE CUP ČR 2011 - Výsledky a info o 2. závodu (Praha 6)
 
ZávodyTak konečně se mi podařilo dát do kupy celou zprávu ze závodu.

Více na stránkách PORSCHE CUPU
Komentáře
JMS dne April 14 2011 10:06:47
Pepíno,

dovolil bych si polemizovat o tvém vyjádření proč ti auta nejely.
Drážka pro vodiče je zahloubená frézou o průměru 20mm a stínění má 7mm!
Tudíž 20 mínus dvě stínění po stranách(14mm) je 6mm !
I kdyby třeba 8mm, při nějaké nepřesnosti je rozteč od vnitřní hrany jednoho vodiče k vnitřní hraně druhého.

Nebylo to třeba tím, že ty vodiče jsou zapuštěné pod povrchem dráhy cca 0,8 mm a po nasazení auta do drážky se ti auto opřelo o přední kola a nedosedaly ti kartáče k vodičům?
U lexanových kategorií to hraje velkou roli a někomu to jede líp, když doplní pod vodítko podložku silnější o 0,05mm .
Tak bych to viděl já z mého pohledu, přezto že jsem tam u toho nebyl.
Pepino dne April 14 2011 10:19:57
Juro, já to beru z pozice technického antitalenta. Třeba v Pcích, kde mají myslím také zahloubeno jsem problém neměl.

Kromě mých 4 vozů jsem velké V dělal asi na dalších 2 autech jiných lidí, kterým to také nejelo a obratem bylo po problémech. smiley
Petr L dne April 14 2011 10:36:29
Véčko na kartáčích se dělat musí, podložka pod vodítko je také nutná , zlobí to hlavně v prvnívh třech zatáčkách po startu.
Důležitá je také délka kartáčků, moc krátké i dlouhé dělají problémy
Standa dne April 14 2011 13:12:20
dráha na podbabě-neboli dřevěný Itessmiley, je super a komerčky jsou okrajová kategorie-musíme se přizpůsobit.
Jirka dne April 14 2011 23:07:08
Viděl jsem na fotkách u Ivana na trati i již nějaké ty 997 čky od NSR. Kdo to kočíroval, případně jaké k tomu máte poznatky?
HWSlot dne April 15 2011 08:22:45
Jiriku, ses mohl klidně zeptat i u mne smiley ...výsledovka je na http://porschecup.... a je to ta poslední kategorie - SCALEAUTO smileysmileysmiley
pořadí Dvořák,Němeček, Vích, Švec,Kubálek, Seidl, Karlíček, Tyl smiley
A já to třebas kočíroval po parapetu okna...bo tu dráhu udělali nějakou úzkou smileysmiley
Pavel 128 dne April 15 2011 08:51:52
Jirka asi spíš myslí 997 1:32, ty tam od NSR dvě byly. Ty 1:24 jsou od SCALEAUTO. Jednu pilotoval Mitch a svedli jsme pěkný souboj, který trval až do poslední drážky. Já jel s 997 od NINCA postaveného Pepinem. Mitche jsem sice porazil, ale pokud výsledkovka mluví pravdu, tak s tím 997 od NSR zajel nejlepší čas kategorie a to s pohodlným náskokem 0,6s. Ale asi byl častěji venku, nebo se vyskytl nějaký problém, skončil devátý s nájezdem 87 kol.
Pepino dne April 15 2011 09:09:31
Jirko, jednu 997 měl Mitch (Honzovu) a jednu Standa Lakomý od nás z HK. Je to NSR, takže pro zprovoznění samozřejmě jednodušší než cokoliv jiného. Problémem je použití té nové trojúhelníkové klece (pouze anglewinder a chybí volnost pohybu vpřed). Samozřejmě to rozjezdíme, ale letos chceme dojezdit s NINCEM celou sezonu, pak se uvidí. Kdo chce koupit Porsche teď, jiná volba není.
vitek dne April 15 2011 10:29:03
To by Mitch mohl přidat nějaký vlastní postřeh. smiley
Jirka dne April 15 2011 12:42:39
Díky za info. Už se na ně těším a jsem zvědavej jak to pojede.
Tomnem dne April 15 2011 14:43:42
Porsche 997 NSR 1062 PORSCHE 997 RACING KIT CAR
[url]http://www.topslotsntrains.com/topslotsntrains/final.asp?ref=NSR-1062-PORSCHE-997-RACING-KIT-CAR-&id=7587&manufacturer='NSR'[/url]
Mám objednáno a zaplaceno i s poštovným 53GBP t.j. 1482,-Kč.Dodání 3 až 10 dní.
Petr L dne April 15 2011 17:01:49
No a to je právě ten Rally model co ma ty užší kola smiley
Ale jinak v pohodě, cena super, poštovné mírné, před hodinou jsem dostal email, že mi dva kousky dali na poštu smiley
Tomnem dne April 15 2011 18:08:00
No nevím Petře,nechci se přít,ale myslím,že NSR dělá jen jeden rozměr.To Scaleauto 1:24 má dvě šíře.
vitek dne April 15 2011 18:45:27
Už jsem to tu jednou vkládal v rámci dotazu o dostupnosti v ČR. Tady jsou technické specifikace obou verzí a jak píše Petr, tak jeden z rozdílů jsou zadní pneu.
http://www.slotbox.de/019011po997.jpg
Rally má 19x10 a GT 20x11.
Petr L dne April 15 2011 20:05:42
Pánové, jak jsem psal výše, pominu li kokpit, tak je rozdíl ve vodítku a zadních discích. RSR má disky 5004 17x10 air a rally 5003 17x8
Zde je komplet specifikace, tak, jak ji NSR zveřejnili při představení modelu:
NSR1375 Medium black chassis
NSR1234 Guide drop arm 64mm Xhard violet
NSR1237 Triangular Anglewinder motor support Xhard violet
NSR3017 King EVO 21k long can motor, 21400rpm 322gr-cm
NSR4802 precision and very strong 54mm x 3/32" diameter axles
NSR5003 aluminium 17mm. diameter ‘front - NO air system’ 4/40 set screw front wheels
NSR5004 aluminium 17 mm. diameter 'Air System' 4/40 set-screw rear wheels (5003 Rally version)
NSR5226 ‘No-friction’ hard front rubbers 18 x 8mm
NSR5206 ”Supergrip' rear softer rubbers, 19 x 10mm
NSR4803 Autolubricant & no-friction oilites
NSR7114 Extralight & no-friction 14t pinion
NSR6531 Extralight & no-friction 31t red Anglewinder gear
NSR4843 Low friction racing pickup guide (4842 Rally version)

Kdo nevěří a si to najde sám
Tomnem dne April 15 2011 21:00:14
Věřím a díky za vysvětlení.
Petr L dne April 15 2011 21:27:19
No hlavně aby to byla pravda i ve skutečnosti, kdo to auto bude mít v ruce, prosím oměřte to. Já to budu vědět cca za týden :-))
Standa dne April 16 2011 06:55:42
kauza NSR 997 z mého pohledu-triangulární šasi s padacím vodítkem je nová výzva, nicméně Salvatore s "Montim" nejsou žádný blbové, tak to určitě pojedesmiley..Pro mne je jenom škoda, že zatím neexistuje, a ani nebude existovat konfigurace SW, kterou mám nejradši.Co se týče konfigurace plastových dílů podvozku, vidím to na klec orig a ostatni "hard".
Mám ho objednané v okruhové verzi, budu ho testovat a....letos ho nepojedu!!!!, pojedu starý Ninco, abych zvýšil šance ostatním, v této kategoriismiley....Tak pánové prosím, předveďte sesmiley
kmasita dne April 16 2011 09:49:06
V tom neexistujícím sw bych neviděl problém - viz vaše 997 ninco....dokonce mi přijde že ten AW má menší úhel než než třeba ta starší klec třeba u moslera. Mně tam spíš překáží ten prolis ve kterém je umístěné rameno vodítka - není tam moc místa na dovažování.... Nemám zatím 997 ale Corvettu, ta je o trochu větší, tak že u té 997 to musí být ještě těsnější...
JMS dne April 18 2011 13:12:08
Tak jsme měli taky na podbabě závody a schválně sem změřil tu rozteč od vodiče k vodiči a všude to bylo pod 7mm.
Odskočení stínění od drážky je uděláno záměrně, protože rychlé auta při vypadnutí z drážky nadzvedávají vnitřní hranu stínění .
Takže příště v tréningu vyzkoušet auto bez kastle jestli vám sedí kartáče až na vodiče popřípadě trošku roztáhnout a bude po problému.
Přeju hezké poježdění
Mitch dne April 19 2011 10:50:48
No klucí, já Vám toho k té 997čce od NSR moc neřeknu. Zeptejte se spíš Honzy, kterému tímto mnohokrát děkuji za zapůjčení a dalo by se i říci obětování modelu nezkušenému nováčkovi. Fakt moc díky Honzo. Skvělej zážitek.
Nemám to s čím porovnat, ale pro mě to bylo nejlepší auto co jsem kdy řídil. Měl jsem obyčejnej Parma Turbo Kit regl a neměl jsem nejmenší problém to kočírovat. Doslova jsem si tu jízdu užíval, nechtěl jsem jet naplno pač nešlo o můj model. Byla to taková ta pohodička když sedíte doma v křesle a proháníte něco s magnetem a jste naprosto v klidu pač to jen tak nevyskočí. Vím, že mě hrozně fascinovalo to nádherný plynulý klidný, ale zatraceně pekelný zrychlení a to už na výjezdu ze zatáček. Pak mě uhrančovalo to s jakou chutí a jistotou si to podávalo zatáčky a co do vyvádělo na té druhé táhlé zatáčce, kterou jsem si osobně pojmenoval Parabolika. Na výjezdu z první jsem za to plynule vzal a až do třetí zatáčky to letělo nádherným driftíkem a no a na jejím konci, když jsem šel na brzdy se tomu ta prdelka pěkně a elegantně přehoupla smykem z jedné strany na druhou a dalším kontrolovaným smykem jsem vjel do třetí zatáčky. No prostě úžasný, grandiózní. Perfektně odladěný i vyvážený.
Vlastně to bylo všechno OK až do chvíle než jsem si všiml, že jedu docela rychle a pak jsem zjistil, že to jde i rychleji až jsem si všiml, že jedu konečně s něčím čím předjíždim i soupeře a v ten moment se to celé posralo pač jsem začal závodit (tzn: dělat chyby).
Takže ten čas byl určitě ze začátku závodu, když jsem jel na pohodu a to konečné score najetých kol bylo tím zápalem. Hlavně mě před konce dost stresoval Pavel pač jsem chvílemi jeli snad ve stejném kole a bok po boku. Moc pěkný race, jen bych se měl naučit ovládat.smiley

PS: Musím se přidat k Pepinovi, že na Parabolice, tedy ve druhé táhlé zatáčce, mi vynechávala modrá a orančová drážka. Mě to spíš přišlo jako by ty modiče byli od něčeho upatlaný nebo zašlý. Každopádně jsem také musel mít kartáčky mírně roztáhnuté. Ne tedy jako pro Itesu ale musel. Měl jsem na modelech standart Fly což je jak alobal takže nic moc. Pod vodítky jsem měl podložku 0,5mm.
Pavel 128 dne April 19 2011 13:58:47
To: Mitch, jo, nádherný závod, nejlepší zážitek dne, dostal jsem tě až ve chvíli kdy jsem si řekl "kašlu na tebe smiley" a jedu si svý... Zatím také moc neumím v klidu soupeřit ve stejném kole smiley.
vitek dne April 19 2011 22:55:06
Je dobře Mitchi, žes to napsal a tak jak jsi to napsal. Díky.
JMS dne April 20 2011 15:00:08
Mitchi- pokud jsi tam dal 0,5 podložku, tak je to málo.
Vodiče jsou zapuštěné cca 0,8mm pod povrch.
Dej si auto na podložku s výřezem pro vodítko a musíš mít pod šáskem kolem 0,9mm a taky je třeba zkontrolovat, aby přední kola po nasazení do drážky nenadzvedávaly auto tak, že vodítko nedosedne až k vodičům.
Petr L dne April 20 2011 18:40:38
Jura má pravdu, 0,5 je málo :-))

Před chvílí jsem vybalil to NSR P997 Rally, a koukám, jak koukám kastle vypadá jako RSR, nebo že by ten plnicí otvor v přední haubně měly už i v Rally?
Jinak vodítko zadní kola přesně podle popisu výše. Na nich pneu 20*10, takže žádná trága, no uvidíme jak to pojede :-))
Petr L dne April 20 2011 23:23:53
Jak se probírám hromádkou dílů, docala mne začínají bavit. V jedno modelu je volant a notes pro spolujezdce modrý, v druhém červený, hasičák v jednom bílý, v druhém černý, šaltpáka bílá, v druhém černá, rám kokpitu šedý, v druhém bílý. To asi abych se asi nenudil smiley Ale jinak moc pěkný kousek.smiley
JK dne April 21 2011 09:36:22
Aspoň je od sebe podle šaltpáky na dráze poznᚠsmiley. Noviello ví co dělá.
Tomnem dne April 21 2011 21:20:55
Včera mi ,stejně jako Petrovi,přišel poštou ranní model z Topslotsntrains.Já jsem ještě neměl dostatek klidu na otevření sáčku s díly.
Vlož komentář
Pro odeslání je nutné být přihlášen.
INFORMACE
PRAVIDLA WEBU
Copyright, autorská práva
Administrátoři

TOPlist

DDM HRADEC KRÁLOVÉ

Seznam novinek
Kalendář
BPA Gallardo + Výsledky
O DDM Barák

PŘIHLÁŠENÍ
Jméno

Heslo



Zapomněli jste heslo?
Zažádejte o nové zde.
NÁHODNÁ FOTOGRAFIE
14
14
Zimní pohár 2004/2005 HK
RYCHLÝ VZKAZ
Pro zaslání musíte být přihlášen.

Dosud žádné vzkazy.
PŘÍTOMNI
Hosté: 10
Žádný člen online

Registr. členů klubu: 255
Neaktivovaných členů: 0
Nejnovější člen: Gobio