AUTODRÁHA ON-LINE / SLOTCARSWORLD.CZ - Internetov� server o autodr�h�ch
  
Úvodní stránka ::  Články ::  Seznam krátkých zpráv ::  Diskuzní fórum ::  Fotogalerie ::  Ke stažení ::  Odkazy ::  Vyhledávání
December 26 2024 06:46:20 
 
Kalend
PotSttPSoNe
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

Narozeniny:
AVATARlukowicz
AVATARkuba s

ZVODY

1:32
Porsche Cup
Krunohorsk pohr
Moravsk liga
Slovakia Cup

POSLEDN LNKY
Test Corvette C5R Fl...
Aston Martin DBR9 ...
Test TATRA T602 Tatr...
Porsche 997 RSR od F...
Test TATRA 607/2 (FA...
VW Golf Gr.2 "KAMEI"...
Jak vznikaj modely ...
Slotlandia 2011
Dodge Charger 500 od...
Scaleauto Porsche 91...
Flyslot cars Ferrari...
SCX Volkswagen Touar...
SCX Aston Martin DBR9
SCX Aston Martin - p...
GSLOT - Nov znaka ...
KLUBY A KROUKY
AMC Podbaba 132
esk Tebov
DDM Hradec Krlov
MC SRC Most
Prask klub SCX
SCRC - Praha 7
SRC Brno
KONTAKTY
MEDIA

 
Tatra T602 Tatraplan Sport
 
FARO
Tatra T602 Tatraplan Sport




Faro tento tden pedstavilo dal model ze srie IDEA FARO - Tatra T602 Tatraplan Sport.



Model je osazen motorem Faro Super uloenm inline. Pevody 30x8, pedn osa 2 mm, zadn osa 3 mm, podvozek PA6+10%GFK, vodtko Faro/32-V2 (kat.. 631).Pneu Klasik 22/16x6,5, vnitn drka (kat.. 623), disky PA6, Klasik-plechov 12x6, P+Z, magnety FeNdB, prmr 5x3mm (kat.. 636).





Karoserie - polyuretanov odlitek v kombinaci s PA vlisky,fotolepty a odlitky PUR,
3 vrstvy akrylovho laku, termotransferov samolepky ( 30 mikron ) s permanentnm lepidlem









Rozmry (obrysov, vetn pilota a vfuk):
dlka 127 mm, ka 43 mm, vka 38 mm, hmotnost modelu je 76 gram.

Vechny modely T602 jsou doplnny certifiktem FARO pro limitovan srie.



Podobn jako u monopostu Tatra T607 byly zpracovny vechny znm tvarov verze T602, kter pijdou postupn na trh:



Tatraplan-Sport T602, Cena msta Brna 1949, 25. z 1949, #31 - Bruno Sojka (limitovan srie 50 ks).





Tatraplan-Sport T602, Velk cena eskoslovenska, Brno 25. z 1949, #22 - Bruno Sojka (limitovan srie 300 ks)





Tatraplan-Sport T602, Cena vytrvalosti , Brno 8. jna 1950, #1 - Pavelka/ing. Sojka, vtzn vz (limitovan srie 200 ks)





Tatraplan-Sport T602, Cena vytrvalosti, Brno 8. jna 1950, #2 - Vemiovsk /Kopeck, 3. msto (limitovan srie 100 ks)





V souasnosti probh distribuce model z pedobjednvek, objednvky dol po 1.9.2011 jsou vyizovny prbn, tak jak jsou naskladovny modely z monte.

Dal fotografie jsou dostupn v galerii na www.faro-src.com

Zdroj: Faro - http://www.autodraha-faro.cz/


Komente
HWSlot dne September 11 2011 09:03:23
Coe?? Nikdo dnej koment ?? Oekval jsem jich aspo 200...
Jan dne September 11 2011 11:44:00
Tak jsem pekvapenejsmiley Nic mn, m se lb vechny, a nejvce ervensmiley
viz: www.faro-src.com
Ale......za pt model i kdy limitky....9000,- je pro m mocsmiley co vy na to??
Nemluvm o monopostech, kter mi taky "nkter chyb" smiley
Ivan dne September 11 2011 15:45:25
Tak bych bral vechny, ale dchod to nekryje. Jinak je to moc pkn.
Petr L dne September 11 2011 16:40:53
To Jan: modely jsou 4 - ten erve v prodeji nen, take pokud to stnu, tak za vechny modely d 7200,-

Co jsem slyel hodnocen skutenho modelu, je zpracovn opravdu pikov, take si myslm, i vzhledem k pomrn malmu potu vyrobench model, e je cena vce ne pimen.

Souhlasm s HWS, kdy o nic nelo, tak se tu diskutovalo do bezvdom, te, kdy Faro vyrobilo ji druhou adu pikovch model, skoro jako by to nikoho nezajmalo, nechpu..................
Myslm, e si tato i ta pedchoz srie model Tatra zaslouil minimln konstatovn, e se povedl.
Rodina model Tatra vetn tchto 4 novch model T 602 m ctihodn poet 13 rznch model a to je vzhledem k pi o detail u kadho modelu myslm velmi dobr vkon, kter si ocenn zaslou.
Jan dne September 11 2011 19:54:04
Pete, asi jsem patn formuloval mj pspvek, ceny pln odpovdaj malmu
potu model a kvalit smiley jen pro m je to bohuel hodnsmiley
Rozhodn ode mne, jednoznan velik pochvala "FARU" opakuji moc se mi lb...smiley
JK dne September 12 2011 09:10:02
Moc hezk, ale asi pedevm pro skupinu opravdovch fand Tatrovky, kterch je i v zahrani kupodivu dost. Kadopdn je to ale v naich pomrech ojedinl malosriov edice pro sbratele-fajnmekry a cena a konen i proveden tomu odpovd.

O em chcete v takovm ppad diskutovat?
Prost to nen klasick model na autodrhu, kter tta koup synovi, aby s nm doma dlal crashtestysmiley. Je to prost nco vc ...
Pecan dne September 12 2011 13:55:00
Te jsem dv tatry (No.1 a No.22) vybalil a jsou naprosto asn. Kvalita zpracovn je perfektn. koda e se u m moc dlouho neohejou... smiley
Mitch dne September 13 2011 09:04:03
Souhlasm s Janem. Do doby kdy se vyrbli kody NF-1400 jsem ml od Fara (tedy snad jen mimo Favorit, ty mm pouze 3) vechny barevn kombinace a varianty model co kdy vyrobili. Ferrari, Audy i NF-1400, ale ponaje Tatrou T607 na to kalu protoe na to prost nemm, tch variant je hodn a ikdy je to super kvalita a opravdov raritka tak mm ve sv sbrce pouze jednu. Mimochodem i moc pkn jezd. Jene to se dala tenkrt sehnat za 1350,-, dnes u je na 1700,-.
U Tatry T602 Tatraplan Sport je to o to hor e co model to vlastn nco jinnho. Ano jsou si podobn, ale n stejn, u se neliej jen ve zbarven. A te babo ra do kter jt.

Ale co m stle mrz je to, e co FARO slibovalo u nkdy ped 6 mon 7 lety stle nen. Tatraplan Sport - pkn, T607 - ndhern, ale v mm srdci prost na kodu 130RS nem. A to mla bt u i koda Felicia KitCar, koda Octavia - OctaviaCup, TATRA JAMAL EVO III pro EP, nsledn koda Fabia I WRC a v dob ji souasn koda Fabia S2000 a Snad i koda Octavia II OctaviaCup, nepotaje Aero Mirror Sport a jaksi Spider ze 70let (MTX myslm).

Mrz m, e se eka a jim ji nkdo vyfoukne pa vim tomu, e ji dv nebo pozdji nkdo jinn udl. Nebo jestli ekaj a mn bude tolik jako tm kte tenkrt tolik touili po T602 a te se ji konen dokali.
Vm e je to omlaka pod dokola, ale je to tak.
Jsem moc rd za nov model, ale nen to to co m provzelo dtstvm a tud m to na zadek neposadilo. Z tto doby by mi mnohem vt radost udlala koda 1101 Sport LeMans 1950 (takov esk AC Cobra o cca 10let dve). Sorry FARO smiley
HWSlot dne September 13 2011 09:24:59
A pak e to nepude smileysmileysmiley...a pila i kodfka smiley
Jan dne September 13 2011 09:47:10
To Mitch, co dodat k Tvmu pspvku..... koda 130RS, Spider MTX, Spider koda, Aero Mirror Sport ...u jsem si "netroufal" ani napsat, e jsou opt v nedohlednu, ale kdy jsi to "pipoml" tak se pidmsmiley kodu 130RS, Spider MTX, Spider koda, tyto zvodn specily pamatuji z okruh, to je pro m vzpomnka, ale bohuel nicsmiley
JK dne September 13 2011 10:31:37
Ale no tak - nebute malichern remcalov. dn vrobce nevyhov kadmu, vzor k zaformovn jsou stovky a kad preferuje nco jinho. Oktvku u dlalo SCX, Fabku SCX i Scalextric, a kolik z vs je nakonec m doma (a to stly jen cca 1100,- K). Z hlediska SCX i Scalextric to byly absolutn prodejn propadky, kter jsou dodnes ve vprodejch.
130-tky jsou k mn v lamintu v 1/32 i 1/24, taky se tady dv hromadn stavebn eily a kde je jim konec. Take dn "vyfouknut" pedloh se od ostatnch vrobc fakt ned oekvat.
Ohledn ceny - kvalita prost nen zadarmo a malosriovost tak ne. FARO prost v dnen krizov dob zvolilo cestu individulnch atypickch model pro sbratele, favority za pr kaek jsou u minulost.
Jan dne September 13 2011 16:06:52
To JK, promi, ale co se tk kody 130RS, tak co si pamatuji, nejsem "zde"
tak dlouho, byl o n velk zjem smiley Pece jen, je to ikona na motoristick
historie (velmi spn) J osobn nemm zjem o lamintovou 130kusmiley
Podle m si zaslou profesionln spracovnsmiley (bez urky modelm)

M mrz, e je to opravdu bh na dlouhou trasmiley
http://www.autodraha-faro.cz/faroblog/skoda-130-rs-jako-model-132.html

Tady se podvej, pochop?......smiley
JK dne September 14 2011 09:09:24
Nepochopmsmiley... Kdy m nkdo o n takov zjem a je skuten automodel, tak teba prv z kitu bude mt tu svou pravou profesionln verzi.

Ale jinak samozejm ohledn pvodnch slib FARO m pravdu, ti roky na dopipln masteru by mly stait. Jene v mezidob se taky trochu zmnil svt a zejm i priority vrobce, kter dnes nejsp (jako kad, kdo vyrb nco ivotn zbytnho) bojuje o peit. Navc nikdo z ns nem tuen, jak je to v tomto ppad s poadavky na poskytnut autorskch prv k modelu apod. a proto bych FARO hned neodsuzoval. Co mn osobn pijde jako koda, je to, e R. Kysela ke vem pipomnkm ohledn tohoto auta neobjasn dvody souasnho stavu (a je jasn, e njak existuj). Na druhou stranu si piznejme, e zdej komunita nen rozhodn zsadnjm odbratelem jejich produkce.
Mj nzor je ale hodn ovlivnn faktem, e m ale existence-neexistence 130-tky nijak zvl᚝ netrp a na komerky obecn se sp dvm jako na hezk hraky (bez negativnho podtextu).
Petr L dne September 14 2011 15:28:18
Kdo po 130 tou ml mnoho monost jak si j podit. J a je mi 130 zcela fuk jsem nechal udlat kastle u pana Vaska, ekal jsem, e se pestane breet a zane se serizn stavt. Stejn druh kastl pouv teba MTR32 a kad se me na jeho modelech pesvdit, e z toho jde udlat perfektn model. Ovem dodnes jsem nevidl jedinou 130 hotovou..
Pan Vasko nabzel i MTX a dal zajmav modely, ale po zkuenosti ze 130, jsem to nechal bt.
Take j osobn si myslm, e to s tm zjmem o 130 nebude zase tak hork.

Kolik lid by ve finle zase o Faro napsalo, e je to drah atd. atd. a to si troufm pedpokldat, e koda asi bude daleko nronj co se tk licencnch podmnek, co by se urit pi obvyklm potu kus sri a dokonalosti zpracovn Faro model urit promtlo do vsledn ceny. ei typu, e o n bude ve svt zjem neberu. To o Tatrovky je taky.

Nejvt chyba u Faro je to, e se vdy pochlub dve, ne je jist, e jde model do vroby. Kdyby si to nechaly pro sebe, tak si as od asu "sedneme na zadek" co to krsnho udlali a budeme ekat s m ns zase nkdy pekvap.
No jo, to je holt ten marketing, o kterm mnoho lid tvrd e je k niemu. Realita je takov, e nkdy je dleitj jak vlastn vrobn program.......
Vlo koment
Pro odesln je nutn bt pihlen.
INFORMACE
PRAVIDLA WEBU
Copyright, autorsk prva
Administrtoi

TOPlist

DDM HRADEC KRLOV

Seznam novinek
Kalend
BPA Gallardo + Vsledky
O DDM Bark

PIHLEN
Jmno

Heslo



Zapomnli jste heslo?
Zadejte o nov zde.
NHODN FOTOGRAFIE
06
06
Zajmav domc drhy
RYCHL VZKAZ
Pro zasln muste bt pihlen.

Dosud dn vzkazy.
PTOMNI
Host: 23
dn len online

Registr. len klubu: 255
Neaktivovanch len: 0
Nejnovj len: Gobio