|
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
|
|
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
|
| |
|
|
|
|
|
|
| SCX Aston Martin - přestavba |
| |
| Ahoj vem, nabízím vám fotky mé přestavby Aston Martin SCX podle pravidel Krunohoru.
Ty dráky vodítka jsou řezané vodním paprskem z obyčejného ocelového plechu. Jenom na ně letuji vysoustruené válečky, někdo pouívá trubičky atd. Váha dráku vodítka včetně roubků je 7g.
Co není na fotkách vidět je uchycení přední nápravy. Pouívám původní plastové scx pouzdra otočené o 180 stupňů. Mají takové vybrání, do kterého mamáčknu s velmi malým přesahema bronzová futra struená na slot-it osy (2,38 mm).
Jetě jak je na fotkách vidět jsou zruené dva rouby, které drí karosérii hned za předními koly. Původní kokpit je nahrazený identickým z lexanu .... prodává se za cca 70,- Kč.
Co také není na první pohled viditelné je zůení podvozku v prostoru zadní osy aby se tam vely iroké kola.
Auto jezdí překvapivě dobře, podobně jsem předělal také Nascar od scx a chystám se na dalí. Myslím, e ta scx auta jsou pro přestavbu na dřevo docela vhodná. Musí se sice vyrobit ten drák vodítka, ale zase máte jistotu, e ho neulomíte :-)
Karoserie jsou pěkné a lehké. Jezdí docela dobře i s původní klecí motoru, která se ale hodně rychle uvolní a nutí do bastlení kvůli velkým vůlím, které kdy se s nima nic nedělá končí vypadáváním celé klece.
Jsou tam samozřejmně i jiné nedostatky. Slot.it prodával redukce i s motory, které měly prodlouené osy, aby dosáhly a do centrovací dráky v převodu. Teď u se dá koupi jenom ta redukce a standartní motůrky mají krátké hřídele, take se musí nějak vyřeit centrování pastorku a zadního převodu. Co se dá za pomoci několika rozpěrek vyřeit. Je to ale slabé místo a často se stává, e při vypadnutí se to trochu hne a výsledkem je zničené převodové kolo.
Slot.it klec tohle ve vyřeí a ty dvě hoďky s lupenkovou pikou a pilníkem za ten výsledek stojí.
Článek napsal:
Květa Maita | |
| |
|
|
dne September 23 2009 20:46:10
Bohuel pro konkurenční závodníky jezdí tohle auto a moc dobře. |
dne September 23 2009 20:49:39
Mám totoné auto a jdu do toho :-) |
dne September 24 2009 09:39:32
Hezký. koda e má SCX tak blbě řeenou přední nápravu. Lepils ty futra do dráku? |
dne September 24 2009 15:11:33
Ty futra jsem původně nelepil ty válečky co tam vkládám o kterých je psáno výe ve perfektně vymezily a zafixovali ale po několika ranách dolo k vylomení té vydličky ve které to drí tak e dolo na na lepidlo.... |
dne September 24 2009 16:03:48
Myslel jsem si e to bude slabý místo. Skoro by mi přilo lepí nemít to tak pevně chycený aby to při větí ráně mělo kam uhnout a nelámalo se to. Ty vteřináky plast jetě víc skřehčí. Můe se v krunohoru udělat konstrukce přední nápravy jinak ne je ta od výrobce třeba připájením trubičky na drák? |
dne September 24 2009 16:40:12
Konstrukci lze předělat ale pouze z plastů + libovolné loislo |
dne September 24 2009 17:58:30
Úplně stejného Astona jsem u taky vyuil pro přestavbu. Kokpit jsem ponechal. Z původního podvozku jsem nechal jen přední spojler a zadní difuzory a obojí přirouboval na kastli. Tu jsem osadil na podvozek od MTR32 určený pro jeho Astony. Motor Falcon a převod, disky+pneu Slot.it. Originální drák vodítka jsem udělal nový pro vodítka Slot.it.
Pár lidí u to vidělo, ale pro jistotu dám fotku do fotogalerie.
Tady bych měl jen jednu výhradu. Vím, e auto splňuje pravidla pro KP, ale ty formulové kola a disky na zadní nápravě mi nesedí. Je to podobné jako u Tomáe Němečka a jeho Porsche Carrera.
To Květa Jak jsi spokojen s tím motorem od Scaleauto?
Takto změněné auto mělo jezdit v rámci VP. Bohuel se jetě nenael nikdo, kdo by se přidal s takovouto podobnou variantou stavěných. Do stavěných v rámci Scalextric nepatří, prote tam zase chtějí celistvý podvozek. Sakra práce. |
dne September 24 2009 18:55:21
Motory Scaleauto jezdím ve vem, spokojenost. |
dne September 25 2009 11:03:17
Fakt tam jde libovolný loisko? Já sem myslel e jsou povolený jen kluzný a kuličkáče ne. Dovauje jetě někde jinde ne váhou dráku? |
dne September 25 2009 11:13:39
Libovolná loiska kromě kuličkových. |
dne September 25 2009 14:29:12
Jak je psáno v pravidlech |
dne September 25 2009 16:35:10
Jak jsem slíbil - fotky jsou ve Fotoalba členů klubu pod názvem Aston Martin SCX. Jen pro členy - po přihláení. |
| |
|
|
| Pro odeslání je nutné být přihláen.
| |
|
|
|
|
Zapomněli jste heslo? Zaádejte o nové zde.
| |
|
|
|
74
Setkání Liboovice
| |
|
|
| Pro zaslání musíte být přihláen.
Dosud ádné vzkazy.
| |
|
|
| Hosté: 22
ádný člen online
Registr. členů klubu: 255
Neaktivovaných členů: 0
Nejnovějí člen: Gobio
| |
|
|
|