AUTODRÁHA ON-LINE / SLOTCARSWORLD.CZ - Internetov� server o autodr�h�ch
  
ÚvodnĂ­ strĂĄnka ::  ČlĂĄnky ::  Seznam krĂĄtkĂ˝ch zprĂĄv ::  DiskuznĂ­ fĂłrum ::  Fotogalerie ::  Ke staĹženĂ­ ::  Odkazy ::  VyhledĂĄvĂĄnĂ­
December 27 2024 11:20:36 
 
Kalendář
PoÚtStČtSoNe
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
ZÁVODY

1:32
Porsche Cup
Krušnohorský pohár
Moravská liga
Slovakia Cup

POSLEDNÍ ČLÁNKY
Test Corvette C5R Fl...
Aston Martin DBR9 – ...
Test TATRA T602 Tatr...
Porsche 997 RSR od F...
Test TATRA 607/2 (FA...
VW Golf Gr.2 "KAMEI"...
Jak vznikají modely ...
Slotlandia 2011
Dodge Charger 500 od...
Scaleauto Porsche 91...
Flyslot cars Ferrari...
SCX Volkswagen Touar...
SCX Aston Martin DBR9
SCX Aston Martin - p...
GSLOT - Nová značka ...
KLUBY A KROUŽŽKY
AMC Podbaba 132
Česká Třebová
DDM Hradec Králové
MC SRC Most
Pražský klub SCX
SCRC - Praha 7
SRC Brno
KONTAKTY
MEDIA

 
SCX Aston Martin - přestavba
 
Ahoj všem, nabízím vám fotky mé přestavby Aston Martin SCX podle pravidel Krušnohoru.

Ty držáky vodítka jsou řezané vodním paprskem z obyčejného ocelového plechu. Jenom na ně letuji vysoustružené válečky, někdo používá trubičky atd. Váha držáku vodítka včetně šroubků je 7g.

Co není na fotkách vidět je uchycení přední nápravy. Používám původní plastové scx pouzdra otočené o 180 stupňů. Mají takové vybrání, do kterého mamáčknu s velmi malým přesahema bronzová futra stružená na slot-it osy (2,38 mm).

Ještě jak je na fotkách vidět jsou zrušené dva šrouby, které drží karosérii hned za předními koly. Původní kokpit je nahrazený identickým z lexanu .... prodává se za cca 70,- Kč.

Co také není na první pohled viditelné je zůžení podvozku v prostoru zadní osy aby se tam vešly široké kola.

Auto jezdí překvapivě dobře, podobně jsem předělal také Nascar od scx a chystám se na další. Myslím, že ta scx auta jsou pro přestavbu na dřevo docela vhodná. Musí se sice vyrobit ten držák vodítka, ale zase máte jistotu, že ho neulomíte :-)

Karoserie jsou pěkné a lehké. Jezdí docela dobře i s původní klecí motoru, která se ale hodně rychle uvolní a nutí do bastlení kvůli velkým vůlím, které když se s nima nic nedělá končí vypadáváním celé klece.

Jsou tam samozřejmně i jiné nedostatky. Slot.it prodával redukce i s motory, které měly prodloužené osy, aby dosáhly až do centrovací drážky v převodu. Teď už se dá koupi jenom ta redukce a standartní motůrky mají krátké hřídele, takže se musí nějak vyřešit centrování pastorku a zadního převodu. Což se dá za pomoci několika rozpěrek vyřešit. Je to ale slabé místo a často se stává, že při vypadnutí se to trochu hne a výsledkem je zničené převodové kolo.

Slot.it klec tohle vše vyřeší a ty dvě hoďky s lupenkovou pikou a pilníkem za ten výsledek stojí.













































Článek napsal:
Květa Mašita
Komentáře
Jirka dne September 23 2009 20:46:10
Bohužel pro konkurenční závodníky jezdí tohle auto až moc dobře.smiley
Pepino dne September 23 2009 20:49:39
Mám totožné auto a jdu do toho :-)
JK dne September 24 2009 09:39:32
Hezký. škoda že má SCX tak blbě řešenou přední nápravu. Lepils ty futra do držáku?
kmasita dne September 24 2009 15:11:33
Ty futra jsem původně nelepil ty válečky co tam vkládám o kterých je psáno výše vše perfektně vymezily a zafixovali ale po několika ranách došlo k vylomení té vydličky ve které to drží tak že došlo na na lepidlo....
JK dne September 24 2009 16:03:48
Myslel jsem si že to bude slabý místo. Skoro by mi přišlo lepší nemít to tak pevně chycený aby to při větší ráně mělo kam uhnout a nelámalo se to. Ty vteřináky plast ještě víc skřehčí. Může se v krušnohoru udělat konstrukce přední nápravy jinak než je ta od výrobce třeba připájením trubičky na držák?
kmasita dne September 24 2009 16:40:12
Konstrukci lze předělat ale pouze z plastů + libovolné ložislo
vitek dne September 24 2009 17:58:30
Úplně stejného Astona jsem už taky využil pro přestavbu. Kokpit jsem ponechal. Z původního podvozku jsem nechal jen přední spojler a zadní difuzory a obojí přišrouboval na kastli. Tu jsem osadil na podvozek od MTR32 určený pro jeho Astony. Motor Falcon a převod, disky+pneu Slot.it. Originální držák vodítka jsem udělal nový pro vodítka Slot.it.

Pár lidí už to vidělo, ale pro jistotu dám fotku do fotogalerie.

Tady bych měl jen jednu výhradu. Vím, že auto splňuje pravidla pro KP, ale ty formulové kola a disky na zadní nápravě mi nesedí. Je to podobné jako u Tomáše Němečka a jeho Porsche Carrera.

To Květa Jak jsi spokojen s tím motorem od Scaleauto?

Takto změněné auto mělo jezdit v rámci VP. Bohužel se ještě nenašel nikdo, kdo by se přidal s takovouto podobnou variantou stavěných. Do stavěných v rámci Scalextric nepatří, protže tam zase chtějí celistvý podvozek. Sakra práce. smiley
kmasita dne September 24 2009 18:55:21
Motory Scaleauto jezdím ve všem, spokojenost.
JK dne September 25 2009 11:03:17
Fakt tam jde libovolný ložisko? Já sem myslel že jsou povolený jen kluzný a kuličkáče ne. Dovažuješ ještě někde jinde než váhou držáku?
Jirka dne September 25 2009 11:13:39
Libovolná ložiska kromě kuličkových.
Petr L dne September 25 2009 14:29:12
Jak je psáno v pravidlechsmiley
vitek dne September 25 2009 16:35:10
Jak jsem slíbil - fotky jsou ve Fotoalba členů klubu pod názvem Aston Martin SCX. Jen pro členy - po přihlášení.
Vlož komentář
Pro odeslání je nutné být přihlášen.
Hodnocení příspěvku
Pouze pro registrované.

pro vložení hodnocení se přihlašte.

1 1 50% [1 Hlas]
2 2 50% [1 Hlas]
3 3 0% [0]
4 4 0% [0]
5 5 0% [0]
INFORMACE
PRAVIDLA WEBU
Copyright, autorská práva
Administrátoři

TOPlist

DDM HRADEC KRÁLOVÉ

Seznam novinek
Kalendář
BPA Gallardo + Výsledky
O DDM Barák

PŘIHLÁŠENÍ
Jméno

Heslo



Zapomněli jste heslo?
Zažádejte o nové zde.
NÁHODNÁ FOTOGRAFIE
04
04
McFíkovo
RYCHLÝ VZKAZ
Pro zaslání musíte být přihlášen.

Dosud žádné vzkazy.
PŘÍTOMNI
Hosté: 16
Žádný člen online

Registr. členů klubu: 255
Neaktivovaných členů: 0
Nejnovější člen: Gobio