|
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
|
|
|
|
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
31 |
|
|
|
|
|
| |
|
|
|
|
|
|
| SCX Volkswagen Touareg Dirt Effect |
| |
| Není nad to, mít děti. Je 6 hodin ráno, jsem vzbuzený a přemýlím, na co se vrhnout. Pomalinku se nám blíí konec letoního ročníku závodu Dakar 2010, ve které jetě včera vedl Carlos Sainz o 2 min 48 sek. před kolegou z týmy Nasserem Al Attiyahem. Oba jezdci, stejně jako zatím třetí v pořadí, Mark Miller, jedou na továrních vozech Volkswagen Tuareg. A přesně tento vůz si dnes představíme.
Doma byl k dispozici model se startovním číslem 305, jeho osádku tvoří C. Sainz a A. Schulz. Výrobní číslo REF. 63050. Vůz startoval v evropském poháru Baja Anta da Serra v Portugalsku.
Model je ve standardním měřítku 1:32, ale má úctihodné rozměry. Výka 55 mm, délka cca 133 mm a ířka 62 mm. Hmotnost je pak blíí 110g.
Zpracování je na dobré úrovni. Model má metalickou barvu a je na něm aplikován dirt efekt, tedy znečitění, které je na karoserii i pneumatikách. Potisk je kvalitní bez viditelných nedostatků. Pneumatiky na plastových discích mají průměr 24 mm a íři 11 mm a jsou z tvrdé gumy.
Přední svíticí xenonová světla, zadní dvě dvojice červených. Parádní zástěrky z měkkého materiálu, uvnitř pilot a navigátor.
Model je osazen motorem RX 10.3. Poháněny jsou obě nápravy. Osa motoru je dlouhá na obě strany, pastorek poté pohání dalí hřídel s pastorkem a ta teprve převod 27 z. Celkově jdou převody celkem ztuha a auto se velice pomalu rozjídí. Na druhou stranu má velkou sílu a vyjede i velice náročné stoupání. Auto je osazeno magnetem.
Povozek, ke kterému se dostane po odroubování čtyř vrutů, je tvořen ze dvou dílů. Je to plastová konstrukce, do ní je osazen středový díl s loisky a motorem. Ve je upraveno tak, aby bylo moné dosahovat pří jízdě velkých náklonů. Kola pak mají navíc vlastní tlumiče a ve je tvořeno tak, aby bylo moné si uít off-road jízdu.
Vodítko je připevněno jako samostatný díl, jakási ohebná lyina, a před zadní nápravou a výkyvné je v úhlu 45°. Svojí vlastní pruinou je lyina udrována v maximálním vychýlení a po usazení na dráhu se vlivem hmotnosti vozu dostane do klasické rovné pozice. Toto umoňuje jízdu přes vysoké pevné překáky.
Jak ji jsem zmínil výe, jízda je oproti běným modelům prostě jiná. Je to dáno samozřejmě velikostí vozu a zároveň i pohonem. 4WD převody jdou ztuha a autu se nechce rozjet. Kdy se rozjede, je to tank, který překoná pevné překáky pod koly úplně bez problémů. Kdy jsem model viděl jezdit po své rozestavěné rallye dráze, nějak jsem si ho oblíbil a v garái se u staví speciální off-road okruh pro právě tyto modely.
| |
| |
|
|
dne January 16 2010 11:00:15
Pěkná recenze, auto nevypadá patně, ale není to můj álek kávy |
| |
|
|
| Pro odeslání je nutné být přihláen.
| |
|
|
| Pouze pro registrované.
pro vloení hodnocení se přihlate.
Zatím nikdo nehodnotil.
| |
|
|
|
|
Zapomněli jste heslo? Zaádejte o nové zde.
| |
|
|
|
10
Pohár SCALEXTRIC 5. závod
| |
|
|
| Pro zaslání musíte být přihláen.
Dosud ádné vzkazy.
| |
|
|
| Hosté: 50
ádný člen online
Registr. členů klubu: 255
Neaktivovaných členů: 0
Nejnovějí člen: Gobio
| |
|
|
|