|
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
|
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
31 |
|
| |
|
|
|
|
|
|
| Nechci tu popisovat, co je v kadém prodejním letáku, ale chci se zmínit o tom, co mne v dobrém i patném zaujalo.
Začnu s tím dobrým. Tak určitě je to povrch. Ninco má nejdrsnějí povrch dráhy ze vech výrobců co znám (FARO, Carerra, SCX, Scalextric). Zkouel jsem na něm jezdit i s auty bez magnetů a dá se to (na české hladké dráze, se mi kolikrát jen protočila kola a autíčko se ani nerozjelo).
Pak je to spojování jednotlivých dílců. Je čtyřbodové, ze spodní strany tratě. A po zacvaknutí do "zámečků" je spoj tak pevný, e jsem bez problémů jednou rukou přenesl 8 spojených dílů do jiné místnosti bez jakéhokoli pokození některého z osmi dílců !!!
Tuhost - tak zde si nejsem jistý, jestli je to kladná vlastnost, či nikoliv. Tra Ninca svoji tuhostí připomíná snad a výrobek z gumy. Velice měkký materiál. Své plus to má v tom, e na tra klidně můete lápnout a nic se nestane. (Paklie nezprohýbáte vodící trolejky). Nic se neulomí, nepraskne, jen se to trochu prohne a zas narovná. Na druhou stranu, tato tra velice snadno kopíruje i ty nejmení nerovnosti na podkladu. Ale zase na tu první stranu - kladnou - autíčka jsou na trati skoro neslyitelná - jen bzučej motůrky.
Bohuel, i tento výrobek má svoje zápory. V důsledku měkkosti materiálu, jsou na 40cm rovinkách "lavory" - jeden a dva a to u z výroby. Při nízkých rychlostech není problém, ale v delím rovném úseku, autíčko začne nepříjemně nadskakovat. Jsem zvědav, jestli se to časem "usadí" nebo budu muset tyto dílce nějak vyztuovat.
A dalí "vada na kráse" je nestejný rozměr vodící dráky. Na obou koncích kadého dílu se dosti zuuje ji tak uzká vodící dráka (2,4mm). Take se můe zapomenout na to, jezdit na této dráze s autíčky, která májí vodítko 2,4 a více mm iroké. Viz. foto. (pouito se svolením autora Honzy)
| |
| |
|
|
dne December 04 2006 22:09:53
Dobrý článek (jen okrajově pravopis). Připravuju podklady pro 2 články (oprava Shadow a úprava podvozků pro přichycení foáku). Do kterýho se mám pustit? |
dne December 05 2006 07:37:09
Na první pokus moc dobrý a po technické stránce i zajmavý. Těmi lavory myslí jako vyjetý koleje jako na normální silnici, propadlá dráha podél vodičů nebo jsou to hrby napříč dráhou, protoe zrovna v těch místech je vespod dráha napříč vystuená? |
dne December 06 2006 23:58:45
Mitchi - nevím, jak popsat " lavor". Kolej je kolej a lavor je lavor. A je to spí v místech, kde dráha vystuená není. |
dne December 14 2006 21:27:15
Hm hezké.Já si pod pojmem LAVOR představuju propalinu na traovém dílci (podle článku jsou nezvykle měkké).Zaujalo mě přichycení dílců (zacvakávací) a ířka napájecích kolejí |
dne January 03 2007 23:34:49
Ahoj, potvrzuji informaci o zůení vodicí dráky. Kdy jsem dráhu prvně postavil tak jsem s hrůzou zjistil, e se tam moje nové auto od Carrery (Ford Mustang 1967) nevejde, resp. neprojede. Tak přiel na řadu pilník a trocha ruční práce a asi po 1/2 hodině ve bylo v pořádku a můj Mustang se po dráze prohání jak na road 66. . To je taky rada pro ostatní kdo by Ninco pořizovali. Jinak mi tato dráha připadá kvalitní a měkost jednotlivých dílů dráhy spíe jako výhoda. |
dne January 11 2007 23:18:51
dickie to zůení vodící dráky u mě trápí ze veho nejmíň - vodítko hodím na mikrobrusku a je to.
Ale jak jsem zjistil, nejen e ty dílce maj "lavory", ale taky "kopce" !!!!A jsem pjal podezření, jestli to Ninco nedělá v zájmu ochrany naschvál. Jde toti o to, e mi v určitý zatáčce jiný autíčka ne Ninca, nezatáčela. Trvalo mi hodně dlouho, ne jsem problém idetifikoval. A zjistil jsem, e je to tím "kopcem" na který najedou přední kola, autíčko se nadzvedně i s vodítkem a jede si klidně rovně !!! Ne tak autíčka od Ninca - ty mají (aspoň ty co mám já) vodítko na pruince.
Jinak, pro ty co by si chtěli Ninco pořídit, tak jim to budu rozmlouvat !!!! |
| |
|
|
| Pro odeslání je nutné být přihláen.
| |
|
|
|
|
Zapomněli jste heslo? Zaádejte o nové zde.
| |
|
|
|
03
Vítkov-Klokočov, 13.-15.7.2007
| |
|
|
| Pro zaslání musíte být přihláen.
Dosud ádné vzkazy.
| |
|
|
| Hosté: 9
ádný člen online
Registr. členů klubu: 255
Neaktivovaných členů: 0
Nejnovějí člen: Gobio
| |
|
|
|