|
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
|
|
|
|
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
31 |
|
|
|
|
|
| |
|
|
|
|
|
|
| Jak jsem minule slíbil,je tu dalí díl o elektrice,elektronice, elektropřísluenství - prostě elektro....
Zdroj - mno, při koupi prvního Ninco setu jsem byl docela nadenej, e dodanej zdroj je 14V. Tak, jestli koupím jetě jeden set, tak budu mít dva 14V zdroje, tj. na kadou dráku jeden, uvaoval jsem. Bohuel mě firma Ninco vyvedla z omylu a dala najevo, e člověk musí být neustále ostraitý. V druhém setu, který jsem koupil, byl zdroj jen 12V. Take mám dva zdroje, ale pouít můu vdy stejně ne jeden.
Přípojný dílec. Vypadá moc pěkně. Můeme připojit dva zdroje, na kadou dráhu zvlá. Má i přepínač polarity, co je docela fajn pro případ, e vás u jízda jedním směrem nudí. Tak přepnout a ups na druhou stranu. Uvnitř je to napojený přes tiáček a .... bohuel je normovanej asi jen pro vlastní, Ninco zdroje. A tedy i pouze pro autíčka se slabím odběrem. Chtěl jsem na svojí nové dráze vyzkouet i nějaký silnějí káry. Zapojil jsem i víc tvrdí zdroj ne tvrdý (jednorázově 10A) a milej tiáček se trochu ohřál, zčernal a přepálil. Take jsem přiel o pěkný červený zapojení a musel jsem zprovoznit moji starou krabičku se zdířkama na banánky a také předělat ovladače.
Ovladače - velikostí odpovídají ruce dospělého člověka. Samotná "spou" je tak dostatečně veliká,aby vám prst nepřečníval a její konec se do prstu nezařezával. Je také dostatečně zaoblená, take i při delím jedění, nečiní na prstech otlaky, případně puchýře. S přípojným dílem je ovladač spojen točeným kabelem.
Vnitřek ovladače je osazen keramickým válečkem, na kterém je navinut odporový drát,co dává docela velkou záruku, proti přehřátí.A pochopitelně je také na straně, po které "nejezdí spou " odporový drátek zajitěn proti posunu zabarvením. Také kablík, který je připájen na "spouti" (jezdci) je ze dvou kusů. Počítá se zřejmě s tím, e se časem bude ulamovat a krátit, a bude tak krátký, e se jednodue dá ten kousek novej a nebude se muset zkracovat celá přívodní ňůra.
Tak co nějaký ty zápory? Jsou, jasně e jsou. Jedna točený přívodní kabel k ovladači. Nemůete toti s ovladačem nějak moc daleko od dráhy.Stočený je cca. 40 cm dlouhý. Ale napnout jej můete tak max.na 50 cm. Víc ne. Jinak hrozí buďto zvednutí dráhy nebo vytaení konektoru z přípojného dílu.Chvilku jsem takhle jezdil a motala se mi pak ika, jak po pár pivech.
Take, odříznout, odletovat a přiletovat nový kabel, dostatečný pro to, aby člověk nebyl nosem přilepenej ke dráze.
Ovladače mám 4 a bohuel u dvou - honosně nazvaných 55 PLUS (zatím jsem nezjistil čeho plus) je odporový drát navinutý tak, jako bych to dělal já sám doma na koleně.
Take, tímto bych asi svoje pojednání o mojí Ninco dráze ukončil Mám jetě nějaké náměty na články, ale ty se týkají spí recenze aut. Páč i s těma jsem měl docela problémy. | |
| |
|
|
dne January 12 2007 03:09:50
Zdá se, e jsi tím Nincem čím dál tím méně nadený....? |
dne January 14 2007 23:39:39
No, Honzo - abysem se přiznal, tak u v komentáři u druhého dílu po svojich zkuenostech dráhu Ninco vřele NEDOPORUČUJU |
dne January 18 2007 13:14:13
A teď zásadní otázka na tělo!!! Kdy srovná své skuenosti z českou dráhou a Nincem tak co ti výjde? Procentuálně od 0 do 100% od nejhorího moného ohodnocení a po tvůj ideál. Př: 40% Ites 60% Ninco a proč? |
dne January 18 2007 13:21:40
Jetě má 2 monosti a to Scalextric a Carreru. Víc u toho snad není. Moná SCX, ale to si nejsem tak úplně jistej jak moc se to lií od Scalextricu.
Neber to e si tě nějak dobírám, ale momentálně si tu asi jedinej kterej má tolik zkueností s dráhami dvou různých výrobců.
Na druhou stranu kdy na Nincu jezděj mezinárodní ampionáty tak to tak děsný být nemůe. |
dne January 18 2007 13:49:32
Mitch: kdokoliv se můe zastavit u nas na kramu a podivat se z jakyho materialu je tvoreny Ninco, Scalextric, SCX, Carrera. Mame tu totiz vsechny drahy vystaveny (vetsinou), minimalne tu mame jednotlivy dily na ukazku... takze je moznost si vyzkouset i spojovani do sebe atd. |
dne January 18 2007 13:56:35
Jinak pro zajimavost....
ninco lze pres redukci ninco pripojit k scx original
ninco lze pres redukci ninco a redukci scalextric pripojit k scalextricu
scalextric lze pres redukci scalextric pripojit k scx
tyto tri znacky lze tedy spolu vzajemne kombinovat
a muj nazor, ktera znacka je na jezdeni nejlepsi... je to scalextric s pridanymi krajnicemi - hladky povrch a pomerne tvrdy material
hodnotim vsak jen dily drahy (rovinky, zatacky, krajnice, atd.) nikoliv ovladace, napajeni, pocitadla, atd. |
dne January 18 2007 17:34:44
Rebas a v kerýmpa ty krámu prodává? Heh?
Po vech zkuenostech, který mám, bych el u jedině do Carrery. SCX i Scalextric jsou dost úzký. Sice se daj nastavit krajnicema, ale jednak se zvedne cena a druhak v prostředku to nerozíří. Take je jetě nějakej jinej výběr ne ta Carrera? |
dne January 20 2007 09:46:01
Too Rebas - ha, u asi vím, kerejpa vy ste - pane řiditel |
dne January 20 2007 11:14:49
HWSlot: jj
scalextric opravdu není nejlevnějí...
ono taky záleí na tom, jestli tu dráhu pořád skládáte a rozkládáte... a mnoho dalích věcí kolem.
Ideální řeení by bylo, kdyby se dělala nějaká dráha v měřítku 1:24 jako carrera, materiál a zámky jako scalextric, povrch dráhy jako ninco a vybavení dráhy jako scx. |
dne January 20 2007 19:56:23
Ideální řeení by bylo, kdyby se dělala nějaká dráha v měřítku 1:24 jako carrera, materiál a zámky jako scalextric, povrch dráhy jako ninco a vybavení dráhy jako scx.
|
dne January 20 2007 23:14:05
A jetě kdyby to mělo takovej pěknej web jako FARO |
| |
|
|
| Pro odeslání je nutné být přihláen.
| |
|
|
|
|
Zapomněli jste heslo? Zaádejte o nové zde.
| |
|
|
|
03
2008 Pohár SCALEXTRIC 2. závod
| |
|
|
| Pro zaslání musíte být přihláen.
Dosud ádné vzkazy.
| |
|
|
| Hosté: 22
ádný člen online
Registr. členů klubu: 255
Neaktivovaných členů: 0
Nejnovějí člen: Gobio
| |
|
|
|