AUTODRÁHA ON-LINE / SLOTCARSWORLD.CZ - Internetov� server o autodr�h�ch
  
ÚvodnĂ­ strĂĄnka ::  ČlĂĄnky ::  Seznam krĂĄtkĂ˝ch zprĂĄv ::  DiskuznĂ­ fĂłrum ::  Fotogalerie ::  Ke staĹženĂ­ ::  Odkazy ::  VyhledĂĄvĂĄnĂ­
December 25 2024 18:04:35 
 
Kalendář
PoÚtStČtSoNe
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
ZÁVODY

1:32
Porsche Cup
Krušnohorský pohár
Moravská liga
Slovakia Cup

POSLEDNÍ ČLÁNKY
Test Corvette C5R Fl...
Aston Martin DBR9 – ...
Test TATRA T602 Tatr...
Porsche 997 RSR od F...
Test TATRA 607/2 (FA...
VW Golf Gr.2 "KAMEI"...
Jak vznikají modely ...
Slotlandia 2011
Dodge Charger 500 od...
Scaleauto Porsche 91...
Flyslot cars Ferrari...
SCX Volkswagen Touar...
SCX Aston Martin DBR9
SCX Aston Martin - p...
GSLOT - Nová značka ...
KLUBY A KROUŽŽKY
AMC Podbaba 132
Česká Třebová
DDM Hradec Králové
MC SRC Most
Pražský klub SCX
SCRC - Praha 7
SRC Brno
KONTAKTY
MEDIA

 
Dráha Ninco - III. díl
 
Jak jsem minule slíbil,je tu další díl o elektrice,elektronice, elektropříslušenství - prostě elektro....

Zdroj - mno, při koupi prvního Ninco setu jsem byl docela nadšenej, že dodanej zdroj je 14V. Tak, jestli koupím ještě jeden set, tak budu mít dva 14V zdroje, tj. na každou drážku jeden, uvažoval jsem. Bohužel mě firma Ninco vyvedla z omylu a dala najevo, že člověk musí být neustále ostražitý. V druhém setu, který jsem koupil, byl zdroj jen 12V. Takže mám dva zdroje, ale použít můžu vždy stejně než jeden.

Přípojný dílec. Vypadá moc pěkně. Můžeme připojit dva zdroje, na každou dráhu zvl᚝. Má i přepínač polarity, což je docela fajn pro případ, že vás už jízda jedním směrem nudí. Tak přepnout a šups na druhou stranu. Uvnitř je to napojený přes tišáček a .... bohužel je normovanej asi jen pro vlastní, Ninco zdroje. A tedy i pouze pro autíčka se slabším odběrem. Chtěl jsem na svojí nové dráze vyzkoušet i nějaký silnější káry. Zapojil jsem i víc tvrdší zdroj než tvrdý (jednorázově 10A) a milej tišáček se trochu ohřál, zčernal a přepálil. Takže jsem přišel o pěkný červený zapojení a musel jsem zprovoznit moji starou krabičku se zdířkama na banánky a také předělat ovladače.




Ovladače - velikostí odpovídají ruce dospělého člověka. Samotná "spouš" je tak dostatečně veliká,aby vám prst nepřečníval a její konec se do prstu nezařezával. Je také dostatečně zaoblená, takže i při delším ježdění, nečiní na prstech otlaky, případně puchýře. S přípojným dílem je ovladač spojen točeným kabelem.


Vnitřek ovladače je osazen keramickým válečkem, na kterém je navinut odporový drát,což dává docela velkou záruku, proti přehřátí.A pochopitelně je také na straně, po které "nejezdí spouš " odporový drátek zajištěn proti posunu zabarvením. Také kablík, který je připájen na "spoušti" (jezdci) je ze dvou kusů. Počítá se zřejmě s tím, že se časem bude ulamovat a krátit, až bude tak krátký, že se jednoduše dá ten kousek novej a nebude se muset zkracovat celá přívodní šňůra.


Tak co nějaký ty zápory? Jsou, jasně že jsou. Jedna točený přívodní kabel k ovladači. Nemůžete totiž s ovladačem nějak moc daleko od dráhy.Stočený je cca. 40 cm dlouhý. Ale napnout jej můžete tak max.na 50 cm. Víc ne. Jinak hrozí buďto zvednutí dráhy nebo vytažení konektoru z přípojného dílu.Chvilku jsem takhle jezdil a motala se mi pak šiška, jak po pár pivech.
Takže, odříznout, odletovat a přiletovat nový kabel, dostatečný pro to, aby člověk nebyl nosem přilepenej ke dráze.
Ovladače mám 4 a bohužel u dvou - honosně nazvaných 55 PLUS (zatím jsem nezjistil čeho plus) je odporový drát navinutý tak, jako bych to dělal já sám doma na koleně.


Takže, tímto bych asi svoje pojednání o mojí Ninco dráze ukončil Mám ještě nějaké náměty na články, ale ty se týkají spíš recenze aut. Páč i s těma jsem měl docela problémy.
Komentáře
Honza dne January 12 2007 03:09:50
Zdá se, že jsi tím Nincem čím dál tím méně nadšený....?
HWSlot dne January 14 2007 23:39:39
No, Honzo - abysem se přiznal, tak už v komentáři u druhého dílu po svojich zkušenostech dráhu Ninco vřele NEDOPORUČUJU smileysmiley
Mitch dne January 18 2007 13:14:13
A teď zásadní otázka na tělo!!! Když srovnᚠsvé skušenosti z českou dráhou a Nincem tak co ti výjde? Procentuálně od 0 do 100% od nejhoršího možného ohodnocení až po tvůj ideál. Př: 40% Ites 60% Ninco a proč?
Mitch dne January 18 2007 13:21:40
Ještě mᚠ2 možnosti a to Scalextric a Carreru. Víc už toho snad není. Možná SCX, ale to si nejsem tak úplně jistej jak moc se to liší od Scalextricu.
Neber to že si tě nějak dobírám, ale momentálně si tu asi jedinej kterej má tolik zkušeností s dráhami dvou různých výrobců.
Na druhou stranu když na Nincu jezděj mezinárodní šampionáty tak to tak děsný být nemůže.smiley
Rebas dne January 18 2007 13:49:32
Mitch: kdokoliv se může zastavit u nas na kramu a podivat se z jakyho materialu je tvoreny Ninco, Scalextric, SCX, Carrera. Mame tu totiz vsechny drahy vystaveny (vetsinou), minimalne tu mame jednotlivy dily na ukazku... takze je moznost si vyzkouset i spojovani do sebe atd.
Rebas dne January 18 2007 13:56:35
Jinak pro zajimavost....
ninco lze pres redukci ninco pripojit k scx original
ninco lze pres redukci ninco a redukci scalextric pripojit k scalextricu
scalextric lze pres redukci scalextric pripojit k scx

tyto tri znacky lze tedy spolu vzajemne kombinovat

a muj nazor, ktera znacka je na jezdeni nejlepsi... je to scalextric s pridanymi krajnicemi - hladky povrch a pomerne tvrdy material

hodnotim vsak jen dily drahy (rovinky, zatacky, krajnice, atd.) nikoliv ovladace, napajeni, pocitadla, atd.
HWSlot dne January 18 2007 17:34:44
Rebas a v kerýmpa ty krámu prodáváš? Heh?

Po všech zkušenostech, který mám, bych šel už jedině do Carrery. SCX i Scalextric jsou dost úzký. Sice se daj nastavit krajnicema, ale jednak se zvedne cena a druhak v prostředku to nerozšíříš. Takže je ještě nějakej jinej výběr než ta Carrera?smiley
HWSlot dne January 20 2007 09:46:01
Too Rebas - ha, už asi vím, kerejpa vy ste - pane řiditelsmileysmiley
Rebas dne January 20 2007 11:14:49
HWSlot: jj

scalextric opravdu není nejlevnější...

ono taky záleží na tom, jestli tu dráhu pořád skládáte a rozkládáte... a mnoho dalších věcí kolem.

Ideální řešení by bylo, kdyby se dělala nějaká dráha v měřítku 1:24 jako carrera, materiál a zámky jako scalextric, povrch dráhy jako ninco a vybavení dráhy jako scx. smiley
Pepino dne January 20 2007 19:56:23
Ideální řešení by bylo, kdyby se dělala nějaká dráha v měřítku 1:24 jako carrera, materiál a zámky jako scalextric, povrch dráhy jako ninco a vybavení dráhy jako scx.

smileysmileysmiley
HWSlot dne January 20 2007 23:14:05
A ještě kdyby to mělo takovej pěknej web jako FARO smileysmiley
Vlož komentář
Pro odeslání je nutné být přihlášen.
INFORMACE
PRAVIDLA WEBU
Copyright, autorská práva
Administrátoři

TOPlist

DDM HRADEC KRÁLOVÉ

Seznam novinek
Kalendář
BPA Gallardo + Výsledky
O DDM Barák

PŘIHLÁŠENÍ
Jméno

Heslo



Zapomněli jste heslo?
Zažádejte o nové zde.
NÁHODNÁ FOTOGRAFIE
15
15
2008 Pohár SCALEXTRIC 2. závod
RYCHLÝ VZKAZ
Pro zaslání musíte být přihlášen.

Dosud žádné vzkazy.
PŘÍTOMNI
Hosté: 18
Žádný člen online

Registr. členů klubu: 255
Neaktivovaných členů: 0
Nejnovější člen: Gobio