|
Po | t | St | t | P | So | Ne |
|
|
|
|
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
31 |
|
|
|
|
|
| |
|
|
|
|
|
|
| NINCO Austin Healey Hardtop Le Mans |
| |
| Ji del dobu jsem po tomhle autku pokukoval. Tohle je asi ten typ model, kterch bysem ml rd ve svoj sbrce nejvc. Domnvm se, e to byla doba na vvoj novch auk jako stvoen. Tento typ by ml bt z roku 1964. Udv vkon 150 konk a max. rychlost 185 km/hod.
Pvodn jsem chtl model Austin Healey Hardtop "Snetterton". Kombinace "king racing green" a bl stechy mi k tomuto autku pasuje jak .... no prost fajn.
Nicmn shoda okolnost tomu chtla, e kdy jsem si el vybrat njak autko, tak byl posledn dodvce zbo od Ninca i tento model - Austin Healey Hardtop MKII LEMANS
Autiko je:
- 52 mm irok
- 44 mm vysok
- 121 mm dlouh
- 75 g vc
Zadn i pedn kola - 22/6, pevod 9 x 27, motor SPEEDER NC-5 - 20000 ot/min pi 14 V, 1 magnet mezi motorem a pedn npravou.
Karoserie je ji standartn zpracovan. Tzn. dosti kvalitn. Jen na chromovanch rmecch pednch svtel jsou ern otepy. Zato figurka pilota mne podstatn vc uspokojuje, ne u model BMW M3. Dokonce m i nznak upinn v oblieji.
Podvozek je umlohmotn, jak bv u tchto model obvykl. Zadn nprava je uloena v mosaznch pouzdrech a cel je zamaknut do pedlisovanch otvor. Motor je uloen kolmo k zadn ose, takt jen v zaklapvacm systmu.Zde jsem zvdav, za jak dlouho se uloen "vybh". Bohuel se mi u jinch model Ninca stalo, e u takto uloenho modelu mi motorek za jzdy zaal ze zklapek vyskakovat.Natst Ninco pouv motrky se zvitovmi otvory vedle osy. Take sta jen provrtat pslun silnm vrtkem do plastovho drku otvor a skrze nj motrek jednodue piroubovat.
Take to mme podvozek i karoserii. Te to oboje eroubovat tymi roubky a meme vyrazit na drhu.
Motrky NC-5 povauju u seriov vyrbnch model za nejlep.A je to znt i u tohodle modelu. Zrychlen "jak kdy kopne k", a brzda? Z maximlky skoro na fleku. Standartn as na jedno kolo - 10.200s . To je safra moc !!! Jak to? Vdy je to rychl kra jako ert. Piblin stejn velik model od Carrery - Ferrari 166/212 MM jezd asy tak o 1,- a 1,200 s rychlej !!!
Take jsem se zaal na jzdu vce soustedit. A zjistil jsem e veker zatky jedu skoro smykem, ale stejn je to od poznn pomalej, ne s Ferrarkem. Jakmile zatku chci projet rychleji, autko mi jede smykem - tedy je siln petiv. A je to v dsledku umstn magnetu. Vzhledem k rozmrm autka, uloen zadn npravy a dlce motoru, bylo mono umstit standartn kulat magnet a v pedn polovin podvozku, tm k pedn ose. Ale na druhou stranu je na autko bezva pohled, jak driftuje zatky !!!
Autko je mono zakoupit zde. | |
| |
|
|
dne April 08 2007 22:46:58
Dobrej lnek HWSlote, jestli se nepletu tak zvj pln prvn, vid? Jen tak dl. Aut je fakt krasavec |
dne April 09 2007 16:50:34
Mm na Vs dva dotazy:
1. Tet a pt fotografie jsou Vae dlo? Jestlie ano, jak jste pouil pozad? Fotografie dky tomu vypadaj velmi realisticky.
2. Bylo by dobr piloit parametry okruhu (minimln dlku, lpe i jeho tvar). Dle tabulku s vkony ostatnch Vaich aut na jeden okruh. Zkombinoval bych dal NINCO, jednu CARRERU, Scalextric, eventueln FLY. Vechno veterny.
Jinak jen tak dle. Myslm, e se jedn o prvn podrobnj test NINCA.
PS Ten motor pr m velmi dobr kroutc moment ji od 10V. |
dne April 09 2007 18:29:02
Dobr lnek. Dky za nj.
Mn by osobn zajmalo, podle eho usuzuje, e pouit motorek je ze seriov vyrbnch nejlep.
Otzkou taky zstv, jestli by autu nesvdil jin pevodov pomr.
Z hlediska zpracovn se mi moc nepozdv pedn maska a ukonen dvou zelench pruh vzadu na kapot. Ale mon jen klamou fotografie. |
dne April 09 2007 19:01:34
Mitch - dkes za pochvalu, nicmn je to tady mj tum ptej lnek
LS -
1/ano, fotil jsem to j. Na balkn, take to pozad je opravdu reln
2/to by neml bt problm, ale njak jsem potal s tm, e vte vici kde a jakou mm drhu. Vkony ostatnch aut jsou zatm jen chaotick. Lap Timer jsem znovu naistaloval okolo 18.3.07
Jinak jsem tu psal jet recenzi na BMW M3
vtekpevn usuzuji podle vlastnch zkuenost. U mne dokonce napadlo o seriovejch motrkch napsat lnek.
Psal jsem:"karoserie je ji STANDARTN, tj dost kvalitn zpracovan". Jist m njk chybky, jinak bysem napsal PIKOV zpracovan |
dne April 09 2007 20:34:47
Sorry myslel jsem tm takto podrobn test vozu. Ale pak jsem si vzpoml i na nelichotiv zkuenosti s M3. kadopdn toto je velmi dobr jen tak dl. |
dne April 09 2007 23:37:44
Pkn lnek, moc pkn autko.
J mm nejlep zkuenost s umstnm magnetu (nebo dvou)mezi motorem a pevodovm kolem ped zadn osou, tak moc vpedu nen pln vyuit a zpsobuje jen peten pedn osy (nebo vodtka), zatmco zadn kola se zbhdarma protej a nadmrn driftuj, jakoby tam magnet ani nebyl.... |
| |
|
|
| Pro odesln je nutn bt pihlen.
| |
|
|
|
|
Zapomnli jste heslo? Zadejte o nov zde.
| |
|
|
|
04
Pohr SCALEXTRIC 1. zvod
| |
|
|
| Pro zasln muste bt pihlen.
Dosud dn vzkazy.
| |
|
|
| Host: 18
dn len online
Registr. len klubu: 255
Neaktivovanch len: 0
Nejnovj len: Gobio
| |
|
|
|