|
Po | t | St | t | P | So | Ne |
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
|
|
|
|
| |
|
|
|
|
|
|
| Scalextric Maserati MC 12 |
| |
| Jednou jsem tak listoval katalogem a do oka mi padnul tenhle model. A i v tomhle zbarven.
Moc jsem njak neeil detaily a sp jsem zaal koumat, kde by se dal koupit. Chvilinku to trvalo - opravdu moment - byl jsem v obchod a drel model v ruce.
A tu mi dolo, e to pro m nebude asi to prav. Mrknutm oka zjistte, e to autko je njak velik. A to z dn fotky ani z dnho katalogu nezjistte. Tedy aspo j ne. Ale pro vs tu mm rozmry:
Dlka - 160 mm
ka - 65 mm
Vka -35 mm
Vha - 94 gr
Karoserie vypad dobe zpracovan a je vhodn doplnna kovovmi dlky, jako jsou mky chladi v pedn sti vozu, i brzdov kotoue. Jsou letn,i pochromovan a modelu to dodv vt vrohodnosti. Jen nevm, jestli je to z fotek dobe patrn.
S podvozkem tto koncepce se setkvm u komernch autek poprv. Je ze t st - pedn, zadn a modul s motorem a zadn npravou.
Modul je na pedn asti uchycen zaklapnutm jazku a v zadn jedn vrutem. Take celkov demont zadn npravy vetn motoru je otzka vyoubovn jednoho vrutu a rozpojen elektroinstalace. A to je eeno jednoduchm konektorem.
Z toho pak vedou dvoubarevn vodie jednak k vodtku a druhak k pednm a zadnm svtlm.Tm jsme se dostali k osvtlen vozu. "Xenonov" pen a erven zadn svtla fakt umocuj pocit z jzdy.Njak mi ale u tohoto modelu chbj zadn podbhy. Veker neistoty, kter odltaj z pneumatik se dostvaj pmo na tiek se svtly.
V tto komern verzi je autko osazeno motorem tocm "jen" 18 tisc . A to vhledem k velikosti a vze vozu a mon tak zvolenmu pevodu dl z tto "suprkry" takovho trochu loudala. Akcelerace nic moc, rychlost na del rovince tak nen nijak zvratn. Zatky se daj projdt celkem svin. Magnet, kter je sice perfektn usazen mezi motorem a zadn npravou, ale asi nen z nejsilnjch nebo nen v dostaten vzdlenosti od drhy neudr autko v zatkch "v napt", ale put ho do lehkch smyk.
A u m je s tmto modelem jet jeden problm. Vzhledem k velikosti a rozvoru nprav - 87 mm - na svoj Ninco drze obas krtm "bichem" a tak se mi trochu msty pibruje. A tak mi vyjdlo z drky. Tak jsem musel originl vodtko nahradit Nicno vodtkem s pruinkou. Mon z tto fotky to bude trochu vidt.
Co dodat zvrem? Zkuenostma se lovk u. Pro mne to znamen, e si u asi dn autko jen podle fotek z katalogu nekoupm. e, m vt modlek, tm to na moj drze he jezd. Jet nemm oveno, jestli to plat i naopak.
A taky, e si to takhle jednou jedu po "strakonick" v pravm pruhu okolo Cukrku a v levm zrctku najednou vidm njakou "placku". Pak mrknu do oknka a kolem se peen Maserati MC12 !!! edobov s RZ stedoeskho kraje. Pak jsme sjeli smrem na Venory a opravdu je to docela irok a dlouh kra neb ml co dlat, aby se v zatkch nestrefil do protijedoucch vozidel. J bysem s tm po eskch silnikch rozhodn jezdit nechtl.
Autko je mono zakoupit zde. | |
| |
|
|
dne August 12 2007 22:01:20
JJ, Maserati je pkn placka. Kdy jsem ji vidl poprv, skoro jsem se tch rozmr zdsil |
dne August 13 2007 09:11:16
To auto se v 1:32 bl menm autm v 1:24. Ale i ve skutenosti je "kolos". Docela by mn zajmalo nakolik se vrobce odchlil od skuten pedlohy. |
dne August 13 2007 16:58:35
No to Maserati je ve skutecnosti tak velke a vyrobce +/- dodrzel rozmery.Proto zavodni Maserati nemohou jezdit v Le Mans a v ELMS,protoze se tam rozmerove proste nevejdou ( delka pres 5 metru a sirka pres 2 metry ).Vyjimku maji pouze v sampionatu FIA GT,kde vcelku slusne boduji.Loni tym Vitaphone vyhral v jezdcich i znackach a letos k tomu ma nakroceno tez.Nakolik je to dobre auto na zavodeni nasvedcuje i to,kolik tymu s nim letos jezdi. |
dne August 13 2007 17:04:16
Jo jeste mne napadlo,ze si opravdu Ti vyrobci usnadnuji zivot,protoze skutecne zavodni Maserati ma od lonskeho roku uplne jinak reseny zadni difuzor ( i toto auto ) a tady je stale tak,jak byl,kdyz udelali u Scalexticu prvni Maserati ze serialu ALMS a cestovni verzi.No asi to ale nastve jen znalce,ale pro mne je to dost zasadni zadrhel.Moje Maserati ( MTR32 )je uz delane jinak. |
dne August 14 2007 08:42:17
Docela by mn zajmalo jak je na tom toto Maserati v porovnn s auty od Carrery. |
dne August 15 2007 10:05:31
vitek - ale s jakejma?? "od Carrery" je hrooozn irokej pojem. Mm jich nkolik.....nkter jezdj lp, nkter h. Stejn tak i s karoskou. |
dne August 15 2007 13:36:42
Pochopiteln, e s Maserati od Carrery. |
dne August 15 2007 14:52:18
Tak to je jednoduch - ani bych chtl dlat vrobci reklamu, bohuel jakkoliv shodn proveden modelu vyznv z hlediska jzdnch vlastnost tm jednoznan pro Scalextric (a to i na Carrera drze), vzhledov rozdl nen zase tak markantn. |
dne August 16 2007 21:15:17
A zde je pr foteek skutench voz. Kochejte se.
http://www.forocoches.com/foro/showthread.php?t=469985
http://www.forocoches.com/foro/showthread.php?t=422951
http://www.forocoches.com/foro/showthread.php?t=405558
A jeden italsk souboj
http://www.forocoches.com/foro/showthread.php?t=451195 |
dne September 26 2010 21:41:26
Sice je to zde star zleitost - ale MC12 se pod prodvaj, tak zde je m zkuenost - aut je na drze skvl, je sice krapet vt, ale je lehk na zadek a jzda s nm je jednou z nejzbavnjch.... Popravd u ns pat k nejjednjm autkm na scalextricsu (i kdy samozejm nen nejrychlej - ale to vbec nevad). Rozhodn stoj za to |
dne September 27 2010 10:49:22
Tak jsem ho po tech(mon mn ) letech zasejc dal na drhu - te na Carreru - a to aut mlem vzltlo. Zapnul jsem LapTimer a bhem 10 kol se dostal na as 7,643s. Vmna za Porsche 956 od Slot.it a as 7,560s
No a pak jsem se mrknul na MC12 ze spodu - hmmm - komplet zadn nprava Slot.it a od tej samej firmy oranovej motrek . Ani nevm, kdy jsem to do tej MC12 nainstaloval |
| |
|
|
| Pro odesln je nutn bt pihlen.
| |
|
|
| Pouze pro registrovan.
pro vloen hodnocen se pihlate.
Zatm nikdo nehodnotil.
| |
|
|
|
|
Zapomnli jste heslo? Zadejte o nov zde.
| |
|
|
|
04
Papr na domc drze
| |
|
|
| Pro zasln muste bt pihlen.
Dosud dn vzkazy.
| |
|
|
| Host: 3
dn len online
Registr. len klubu: 255
Neaktivovanch len: 0
Nejnovj len: Gobio
| |
|
|
|