|
Po | t | St | t | P | So | Ne |
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
31 |
|
|
| |
|
|
|
|
|
|
| FLY Porsche 934 Le Mans 1977 |
| |
| Tsn ped setknm pznivc autodrh jsem se rozhodl pro zakoupen dalho vozu Porsche do sv sbrky. Kontaktoval jsem Rebase a ten mi pmo v Liboovicch pedal vz panlsk firmy Fly Car Model: Porsche 934.
Jedn se o vozidlo Porsche 930/71 F6 2993cc Turbo GT tmu J.M.S. Racing Team, s kterm v roce 1977 vybojovala posdka Cyril Grandet (F)/Jean-Louis Bousquet (F)/Philippe Dagoreau (F) 19. msto ve sv kategorii se ztrtou 89 kol na vtze.
Model je velice precizn proveden a to v. kompletn figurky pilota.
Snad jedinou vadou na krse je drobn chyba v potisku karosrie na obou zadnch blatncch. Jedn se pravdpodobn o tiskovou chybu pmo z vroby, protoe pln totonou chybu ve stejnch mstech jsem vidl na 2 dalch modelech na internetovch obchodech v SRN.
K modelu se mi nepodailo sehnat dn technick daje. Krabika nic neobsahovala a dn archiv Fly jsem zatm nenalezl. Poslouilo tedy moje pravtko.
Dlka: 135 mm
ka: 60 mm
Vka: 39 mm
Rozvor: 73 mm
Pedn pneumatiky maj prmr 19 mm a ku 9 mm. Zadn maj prmr 20 mm a ku ctihodnch 13 mm.
Pekvapilo m detailn zpracovn celho podvozku.
Po odroubovn vech tyech vrut se odklop cel karoserie, ke kter je pipevnn na tvrdo cel interir v. pilota.
Druh pekvapen m ekalo u motoru. Ten je toti umstn a za zadn npravou modelu. Pevodov pomr jsem spotal na 11:27. Oznaen motoru, jeho vrobce i otky nejsou oznaeny.
Pedn osa kol je vkyvn vzhru. Je to zapinno vtmi prezy drk osy po obou stranch.
Jzdn vlastnosti m zatm zklamaly. Hlavn problm je v tom, e chod obou pevod je pli "kostrbat". Skoro to vypad, jako kdy do sebe oba pevody vbec nezapadaj. K odstrann problmu jsem se zatm nedostal, proto dal srovnn nemohu provst.
Autko je mono zakoupit zde. | |
| |
|
|
dne August 13 2007 09:02:46
U FLY se v posledn dob nemohu zbavit dojmu, e zan pomalu, ale jist ztrcet svou pvodn image vrobce kvalitnch a vrnch model. Kdy pominu skutenost, e poet jm uvdnch novinek je v porovnn s ostatnmi minimln, nejhor je snad permanentn sniovn kvality monte jejich aut - nkter jsou na tom tak patn, e se tm rozpadaj a bez zsadnch prav se skoro nerozjedou (to je zejm hlavn u set, kde by lovk s ohledem na jejich cenu oekval pelivj vstupn kontrolu). e to nen jen lokln problm, to mi potvrdili i prodejci v Nmecku, kde odbyt model FLY postupn kles (snad s vjimkou jejich truck, kde konkurence neexistuje).
Naprosto nevhodn je i souasn balen do praskajcch paprovch box u limitovanch i specilnch edic, zvl pi porovnn obdobnch vrobk nap. u Scalextric - pitom cena tchto vlastn zcela bnch adovch aut prakticky se v dnm detailu (s vjimkou barevnho proveden) nelicch od ostatn produkce je vyroubovna zcela neadekvtn vysoko. |
dne August 13 2007 09:04:42
Moc Ti tu situaci se znakou Porsche nezvidm. To jsou snad spolen s Ferrari nejvyrbnj modely aut.
Docela by mn zajmalo co vedlo vrobce k "experimentu" s motorem za zadn npravou. |
dne August 13 2007 09:46:08
Na detailn fotce uloen motoru je vidt, co jsem vidl na jednom zahr. webu - prava zkrcen osy motoru,kter pesahuje a k pneumatice.
Mm od Fly Forda GT s podlnm uloenm motoru (ped osou), ale mi tam kouk jen cca.1 mm a tak jsem nechpal, co to tam na tch fotkch , a taky pro, vlastn zkracovali. No te u to vm. |
dne August 13 2007 09:58:57
Auto vypad krsn- ostatn jako kad Porsche, npad s detainm provedenm spodku vozu je dobr. Trochu let je na podvozku npis Porsche 911. Na prvn pohled mu k dokonalosti chyb asi je otvor na plnn paliva v kapot, tan oko v pednm nraznku a nty v rozench blatncch, ale to jsou detaily, kter nelze oekvat. Co mne ale pekvapuje a co bych neekal, je absence potisku bok pneumatik.
Motor za zadn npravou je ale let, je jasn, e motor ustoupil detailu kabiny. Na foto karoserie zespodu je to vidt, tam msto na motor ji nen. Porsche je holt hodn mal, v 1:32 m rozvor o 5-10mm krat, ne jeho vrstevnci.
Evidentn je to sp na poliku, ne auto na jedn. Mon by stlo za to, kdyby vrobci auta trochu rozdlily teba alespo na polikovky a auta na jedn. Asi by to leckomu uetilo nepjemn pekvpko. Ale na oko je krsn.
Ve stejnm roce na LeMans jela ve stejn kamufli i 935 Turbo s slem 40. |
dne August 13 2007 13:41:41
JJ, o t 935 vm (viz: http://www.autodraha.org/images/articles/935.jpg)
Ano, ten npis Porsche 911 je vn let. |
dne August 13 2007 14:16:31
On to nen ani tak let, jako vyuvn totonch dl pro jakoby rzn proveden aut bez ohledu na realitu podkladu. Po prvotnm okouzlen kvalitou laku to zane bt zejm ve chvli, kdy mte nkolik aut stejnho typu, kter by se sprvn mla vzjemn odliovat v zvislosti na asovch pravch apod., ale ve skutenosti jde pod jen o tent barevn klon. A pak vytejme FARU, e se sna vytit z favoritu, co se d... |
dne August 13 2007 19:56:21
To Pepino, tady jsou oba 934 i 935
http://www02.exoto.com/Collectibles/RacingLegends/Porsche935/HistoryRLG18107.asp |
dne August 14 2007 08:28:47
Ne-potisk pneu me mt dva dvody. spora za neprovedenou pracovn operaci a nebo nevyeen vztahy s vrobcem pneu a pouitm jeho loga. Toto je dajn dvod pro nap. Revell nem pneu dekly na Nascarech.
A znovu se nm tady vrac "spor" jestli src auto je primrn na jedn a nebo do vitrnky. Jestlie pistoupme na prvn (moje pozice), pak ns ekaj kompromisy. Ve druhm ppad je pak u lep jt cesto nefunknch sbratelskch model. |
dne August 14 2007 13:55:51
To Vitek:
Zastvm taky nzor, e auto by mlo pedevm jezdit a pak teprve bt krsn pro oko. Bohuel (viz ve) zanm mt pocit, e FLY se v posledn dob zan pohybovat nkde mezi - jzdn dnes nen ve srovnn s ostatnmi nic moc a vzhledov pomalu, le jist zaostv. Kdy u bych ml zvolit jezdiv auta, tak si FLY asi nevyberu (ppadn je budu muset dost nkladn upravit), kdy SRC auta do vitrny, pak si radji msto nkolika podobnch aut koupm 1 Racera (ten navc dky armatue Slot.it bude i jezdit). Pro movit sbratele excelentnch a vrnch model je tady nap. ji vzpomnan EXOTO... Prost pro kadho z ns se nco najde... |
dne March 22 2008 11:03:13
Umstn motrku, je podle m velice dobr pokus o realistick jzdn vlastnosti
voz s motorem za zadn npravou
Zvod s Porsche, potej, e je petiv |
| |
|
|
| Pro odesln je nutn bt pihlen.
| |
|
|
|
|
Zapomnli jste heslo? Zadejte o nov zde.
| |
|
|
|
07
Vtkov-Klokoov, 13.-15.7.2007
| |
|
|
| Pro zasln muste bt pihlen.
Dosud dn vzkazy.
| |
|
|
| Host: 34
dn len online
Registr. len klubu: 255
Neaktivovanch len: 0
Nejnovj len: Gobio
| |
|
|
|