|
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
|
|
|
|
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
31 |
|
|
|
|
|
| |
|
|
|
|
|
|
| Podvozek na autodráhu s vyuitím dráku motoru od FARA |
| |
| Opět jsem čerpal z bohaté studnice nápadů člena tohoto fóra Ivana z Děčína. On a jetě PetrL na fóru přináeli nápady, jak by se dal drák motoru vyuít pro samostavbu modelu na dráhu. Ivan mi poskytnul dokumentaci k jeho vizi, jak by mohl takový podvozek vypadat. Jen na okraj, Ivan má pohled na podvozek jako svůj avatar. Pro dalí zájemce jsou plánky na mém diskusním fóru a pokud bude zájem, určitě nebude Ivan nic namítat, e vechny nákresy bude mono stáhnout v tutorialu k tomuto podvozku.
Dnes jsem měl dovolenou, a jak jinak ji strávit ne se svým koníčkem. Tak jsem se pustil do stavby. Doma se mi povaloval starý drák motoru, který byl ji upravován pro Favorit s motorem Falkon. Větina členů ví o mém postoji k převodům do Favorita, ale zatnul jsem zuby a vrhnul se do práce. Chvíli jsem váhal, jestli bočnice budou z ocelového plechu nebo cuprextitu, ale lenost ve vyřeila a tak jsem je vyřezal a dobrousil z cupráku.
Větinou nepracuji jen na jedné věci, ale dělám tak na třech věcech najednou (zvyk z letecké modelařiny). A tak jsem svou práci dokončil někde kolem 22. hodiny a hned napsal krátký článeček. Jak to dopadlo, můete vidět na dvou fotografiích.
Pochopitelně jsem se snail poupravit některé detaily, ale zároveň zachovat filozofii Ivanova návrhu. Určitě jsem hýbal s rozvorem (místo 85 mm jsem jej zmenil na 80 mm), protoe jej pouiji na karoserii Porsche 956 v měřítku 1:28.
A jako obvykle, kdy něco poslední dobou stavím, je z toho tutoriál pro ostatní zájemce. Tak jsem učinil i nyní a po této ochutnávce budete moci najít návod na stavbu od soboty 27.10. na mém webu pod tlačítkem TUTORIALS a CHASSIS FC2. Proč FC2 ? Odpověď je jednoduchá, vyhovuje naim pravidlům Favorit Cup kategorie FC2. Jen na okraj, naeho prvního závodu 3. ročníku se zúčastnilo 30 jezdců.
Jetě dovětek, diskuze o technických problémech stavby budu vést jen na mém fóru. Nemohu reagovat na dvou místech.
Článek napsal:
tom59herder | |
| |
|
|
dne October 28 2007 10:11:10
Čekal jsem kdy se něco takového objeví...I já mám doma u podvozek od Fara a osičky nachystány a přemýlel jsem nad nějakým takovým projektem.No asi(i kdy nebudu první)tak začnu...
Jinak good nápad. |
dne October 28 2007 16:24:14
U Ivana i Toma je vidět, e toho ji dost viděli a hlavně postavili. Jednoduché, pro kadého dostupné řeení. Doufám pánové, e jetě časem přidáte test jízdních vlastností. |
dne October 28 2007 21:37:04
Co jsem od Toma slyel kdy mi ho v děčíně ukazoval tak na dřevě to jeden přímo skvostně. Super Faro při 12V se mohlo hnát téměř na doraz a chassie drelo. Kdybych měl citovat Toma tak asi nějak takto: "Teprve s Falconem by to začla být pořádná legrace." |
dne October 29 2007 05:43:14
Díky Tome. |
dne October 29 2007 07:26:16
Kategorie FC1 a FC2 přebírám do programu svého krouku. Tyto bude doplňovat jetě kategorie G12 podle pravidel svazu modelářů s meními ulehčeními pro mladí áky. O ivotnosti těchto "starých plechů" mně přesvědčil krouek na Praze 7 a fotografie Pavla Kulovaného. |
| |
|
|
| Pro odeslání je nutné být přihláen.
| |
|
|
|
|
Zapomněli jste heslo? Zaádejte o nové zde.
| |
|
|
|
23
Pohár SCALEXTRIC 3. závod
| |
|
|
| Pro zaslání musíte být přihláen.
Dosud ádné vzkazy.
| |
|
|
| Hosté: 40
ádný člen online
Registr. členů klubu: 255
Neaktivovaných členů: 0
Nejnovějí člen: Gobio
| |
|
|
|