|
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
|
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
31 |
|
| |
|
|
|
|
|
|
| Detaily Ites modelů
Zdravím vechny příznivce autodráhy a dnes předevím té české ITES/Gonio/Faro.
Jetě ne s čímkoliv začnu tak se musím veřejně omluvit Danovi, bez kterého bych vlastně ani neměl o čem psát. Slíbil jsem mu, e o tom napíu článek, ale u je to tak rok a půl. Bohuel se mi podařilo dotyčné komponenty při stěhování ztratit a a v dneních dnech se mi je podařilo náhodou zas najít. A tak tedy, Dane promiň. Snad s na mě nezlobí.
Tak o čem e se tedy dnes budeme bavit. Určitě se Vám stalo, e jste si sehnali nějaký model od Itesu s tím, e vypadá zachovale a chtěli jste si ho ponechat v původním stavu, ale byla na něm nějaká ta muka. Nebo z opačného konce, máte vrak a chcete z něho zas udělat pěkný i kdy třeba ne úplně původní vůz. Co Vám vak vdy chybělo? Nechte mě hádat. Sem tam jste narazili na ulomené či chybějící zrcátko či hlavu řidiče či neoriginální hlavu řidiče, pač jak vichni jistě víme Ites dělal nejčastěji dvě varianty jezdců na různé typy aut + ojedinělého pilota do formule Europa-Cup. Nemluvě o ulomených či úplně chybějících výfucích Formulí Tyrrell či sacího potrubí motorů Shadow či McLaren.
O co tedy jde.
Jednoho dne v ranných začátcích tohoto webu jsem se seznámil s jedním fandou do veteránů, který má mimo veteránů za koníčka i starou českou autodráhu. Respektive ho baví repase jejích modelů. U ani nevím co jsem si od něj tenkrát objednával, ale vím, e jsem měl problém právě s těmito detaily a tak mi je prostě vyrobil. Pořád jsem si říkal jak to chce proboha udělat a k mému úasu prvotřídně. Dan si prostě větinu detailů zaformoval a teď kdy mu nějaký chybí, tak si ho jednodue odlije z nějaké pryskyřice. Take se vesměs pak stačí odlitek jen odhrotovat, začistit a natřít patřičnou barvou.
Jasně spousta z vás určitě namítne, e u to nikdy nebude jako originál a máte pravdu, ale pořád lepí ne aby to tam nebylo vůbec nebo ne? Nehledě na to, e to můe spoustu vraků zachránit před nenávratným osudem někde na smetiti. I z vraku a této palety doplňků se dá pak postavit celkem vkusný model třeba právě podle skutečné předlohy. Dalí věc je ta, e některé doplňky nemusíte nutně pouít jen na modely Ites ale i při své domácí tvorbě na svých vlastních modelech. Myslím, e právě např. řidič do interiéru se hodí vdycky a model s ním hned vypadá víc jako model ne jen z černými okny. To samé muem říct i o sacím potrubí na různé monoposty s LMS či Can-Am series od 60 do 90 let nebo podobné placky které jsme vídávali i u nás v závodech do vrchu či naich okruzích v 80 letech.
Nabídka
V současné době Vám Dan můe nabídnout výfuky Tyrrell z nové formy, hlavičky pilotů a piloty, sání Shadow a Mc Laren, zrcátka Shadow, výfuky formule Europa-Cup. Připravuje formy na pilota a hlavičku na formuli Europa-Cup. Je schopen Vám vyrobit kryt motoru na Porsche 917K, křídla na Tyrrell a Shadow popř. Ligier, ale to u nejsou odlitky. Jde o plastové desky patřičného tvaru slepené do poadovaného celku.
Pokud by tedy někteří z vás měli zájem o nějaké doplňky pro dostavění vaich nedodělaných či zbylých karoserií můete se na Dana obrátit E-mailem na Daniel.Slapnicka@seznam.cz. Je v seznamu členů. On Vám je určitě rád za nějakou rozumnou kačku vyrobí a pole.
Myslím, e je mezi námi jetě dost fandů naí české autodráhy na to abych tenhle článek povaoval za bezpředmětný a nezajímavý. O zlatých českých ručičkách by se mělo dát vědět.
Nějaké fotečky na ukázku:
Sání McLaren
Pilot let 60-70
Sání Shadow
Pilot let 70-80
Zrdcátka Shadow
Výfuky formule Tyrrell
Jak říkám, doplňku je v nabídce víc, ale já vechny nemám abych je nafotil. Nic méně kvalita těchto náhrad je řekl bych velice zdařilá. Předpokládám, e u zbytku který jsem neviděl to nebude jiné.
Kontakt na tvůrce: Daniel.Slapnicka@seznam.cz | |
| |
|
|
dne April 29 2008 09:38:53
Myslím, e piloti se hodí nejen na doplnění při renovaci Ites.
Neobjevily se stejné odlitky minulý týden na Aukro? |
dne April 29 2008 09:44:41
Čoveče dost moná ano. Protoe jak říkám vyrábí to sám a dost moná nejen pro sebe. Kdo to chce ten se jistě dohodne. |
dne April 29 2008 12:59:38
Diky za dobry tip. Ten jsem potreboval pred rokem, kdy jsem se pokousel renovovat McLareny. Nakonec jsem si spoustu veci udelal sam, ale "uz nikdy vice". Spousta prace... takze klobouk dolu. By mne zajimalo, jesli se renovuju i motorky. Mne to po renovaci moz nejezdilo. |
dne April 29 2008 13:25:33
Ty byli do nedávna v prodeji na Faro stránkách jako úplně nové. Já si myslím e krom uhlíků na něm není co k renovaci. Přetočit komutátor, vybrousit si nové uhlíky a hurá na dráhu. Jetě jsem to tedy neskouel ale podle mě by to neměl být velký problém. |
dne May 11 2008 20:33:52
Zdravim.Děkuji za hezký článek o mých výtvorech.Dnes jsem dotvořil piloty pro Petra L.Kdo bude mít dále zájem o cokoliv o čem Mitch píe,stačí napsat mail nebo soukr.zprávu zde.Jetě podotýkám,e ve co si objednáte budu muset nejdřív vyrobit a tak ve nebude ihned. |
dne May 14 2008 17:33:43
Dnes piloti dorazili, oba typy, s kvalitou jsem spokojený. |
dne May 14 2008 18:50:50
Zajídí lepí časy ne Ty? A nebo jim to moc nejde? |
dne May 14 2008 21:58:39
Vítku kdo, ne kdo? a komu to nejde? |
| |
|
|
| Pro odeslání je nutné být přihláen.
| |
|
|
|
|
Zapomněli jste heslo? Zaádejte o nové zde.
| |
|
|
|
18
koda 130 RS
| |
|
|
| Pro zaslání musíte být přihláen.
Dosud ádné vzkazy.
| |
|
|
| Hosté: 18
ádný člen online
Registr. členů klubu: 255
Neaktivovaných členů: 0
Nejnovějí člen: Gobio
| |
|
|
|