|
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
|
|
|
|
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
|
|
|
|
|
|
Narozeniny:
| |
|
|
|
|
|
|
| Lola T280 Ford, startovní číslo 7, LeMans 1972.
Výrobce modelu: Sloter Minimodels S.L., panělsko, katalogové číslo: 400207
Předloha
Team: Ecurie Bonnier Switzerland (do závodu nasadil vozy s čísly 7 a 8)
Posádka: Jorge de Bagration / Mario Cabral / Hughes de Fierlant
Skupina: Sports 3000
Kvalifikační čas: 3m54.5
Startovní pozice: 9
Závod nedokončen, odstoupení po 26 kole pro poruchu spojky.
Motor: Ford Cosworth DFV 3.0L V8
Vůz s číslem 8 nedokončil závod pro tragickou nehodu při které zahynul Jo Bonnier.
http://www.youtube.com/watch?v=zlNe5pECpNo
Popis
Model je připevněn vrutem v papírovém boxu. K modelu je přiloen magnet a jako bonus samolepka Sloter.
Rozměry modelu: délka 116 mm, ířka 61 mm (v nejirím místě na konci spojleru), 57 mm nad pření osou, výka 33 mm (včetně ochranného rámu), světlá výka 3mm (před předními pneu) a 5 mm (před zadními pneu), rozvor 74 mm.
Hmotnost: 67g
Pneu přední: ířka 8 mm, průměr 19
Pneu zadní: ířka 11 mm, průměr 21 mm
Převod typu Sidewinder Endbell, převodový poměr 9:34
Zadní osa uloena v kovových loiscích, disky jsou na osu naraeny, převodové kolo je napevno.
Jízdní vlastnosti
Auto jezdilo na dráze Carrera Evolution se zdrojem a ovladači tée řady a taky bylo vyzkoueno na autodráze Faro v České Třebová s ovladačem Parma.
Kdy jsem obdrel model potou a vybalil krabičku, nemohl jsem se ubránit úsměvu. Malinkatý model, který vypadá jako kus sýru na kolečkách, ovem jede velmi dobře. Nemohu si pomoci abych neparafrázoval název filmu - Lola jede o ivot.
Model je ivý, ale díky své velikosti, konstrukci a nízké hmotnosti má tendenci poskakovat na sebemení nerovnosti. A díky výe poloenému těiti má taky tendenci k převracení. K vylepení jízdních vlastností pomohla výměna pneu za silikony od Slot.it. Překvapivě sedí na originálních discích. A taky v rámci DODO (dodělej doma) doraení disků k převodovému kolu a loisku. Tím dolo k odstranění pravolevého posunování zadní nápravy. Jetě o něco lépe jel model po kompletní výměně zadních disků, osy a převodového kola za Slot.it. Pořád ovem platí, e pár gramů navíc by autu neukodilo.
Klady
- kvalitní vodítko a kartáčky
- kovová kluzná loiska zadní nápravy
- precizní potisk karoserie
Nedostatky
- nejsou ani naznačena přední světla, model má jen černé kryty světel
- iroké spáry mezi naznačenými částmi karoserie
- panely zakrytí zadní části vozu jsou křivě osazeny
- anonymní figurka jezdce.
Závěr
Dobrý model atraktivního vzhledu i kdy podle neúspěné předlohy. V kombinaci s číslem 8 a Lolou T280 č.14 Sebring 72 (Sloter), taky pěkná série vozů pilotovaných a nebo se vztahem k závodnické legendě Jo Bonnierovi.
Článek napsal:
Vítek | |
| |
|
|
dne August 10 2008 21:27:27
Moc pěkný,precizní článek.Bez úprav od Slot,itu to asi nejde u ádného modelu. |
dne August 11 2008 09:22:01
Jde to i bez Slot.it. Ale Slot.it je prakticky jako jediný komplexní v nabídce a reálně dostupný. |
dne August 13 2008 14:26:40
Hezký článek.
Moná mi není znám nějaký zásadní fakt z historie motosporu, ale proč je na tom autě místo pro druhého jezdce? Měl tam snad být kvůli tomu, aby pilota budil při vytrvalostních závodech? |
dne August 14 2008 09:52:28
Moc presne si to nepamatuji, ale je to asi takhle: jedno sedadlo - MONOPOST - to jsou formule. Maji sve zavody jako F1, atd. Je rozdil mezi formuli a autem. Jeden z rozdilu jsou dve sedadla, dalsim odkryta kola. Proto maji tyto zavodni auta pro LeMans, a podobne vytrvalostni serie dve sedadla. Napr. Porsche 908, nebo Ferrari 312, Alfa 33, Chevron, atd. |
dne August 14 2008 16:24:35
Fakt pěkný článek,rozměrově se model velice podobá Alfě 33/3 od Slotitu. Doufám,e tě s tou Lolou uvidím v září na PS v HK. Není nad to,porovnat jízdní vlastnosti přímo v závodě. |
dne August 27 2008 15:05:03
To all Díky za 75 shlédnutí - přečtení. Marian je na tom hůř. Jeho článek o Lancii přečetlo 49 lidí. A myslím, e s tím měl fachu. O počtu reakcí v obou případech radi ani nemluvě. Ale i tak díky.
To lubos Bohuel jsou v HK v rozmezí týdne dvě akce - Porsche Cup (jen sobota) a Scalextric (pátek/sobota). Pokud pojedu na obě, tak Scalextric jen v sobotu. A jestli se nepletu, tak auta se zakrytými koly do roku 1972 se jedou u v pátek. Jak psal přesně jinde Ivan - musím etřit. |
dne August 27 2008 15:37:41
Tak jsem ti chtěl udělat Vítku radost, a něco ti sem naklikat a při té příleitosti jsem přiel na to, e počitadlo u náhledu článku (úvodní strana) nějako nefachá. Zkouel jsem to nepřihláenej i přihláenej a bylo tam stále 75 přečtení . Nicméně samotný článeček ti podle počitadla byl 365x otevřenej
A Marian? 226x |
dne August 27 2008 16:43:23
No vida. A já měl deprese a splíny, e to nikoho nezajímá. |
| |
|
|
| Pro odeslání je nutné být přihláen.
| |
|
|
| Pouze pro registrované.
pro vloení hodnocení se přihlate.
Zatím nikdo nehodnotil.
| |
|
|
|
|
Zapomněli jste heslo? Zaádejte o nové zde.
| |
|
|
|
20
2008 Pohár SCALEXTRIC 2. závod
| |
|
|
| Pro zaslání musíte být přihláen.
Dosud ádné vzkazy.
| |
|
|
| Hosté: 8
ádný člen online
Registr. členů klubu: 255
Neaktivovaných členů: 0
Nejnovějí člen: Gobio
| |
|
|
|