dne November 26 2010 00:58:28
Teda při ví úctě .... to jsou ale patvary evolventy... |
dne November 26 2010 07:58:13
No to dělá ta korekce¨a způsob výroby asi také nebude odvalem. |
dne November 26 2010 08:03:32
Ovem přes to vechno ty převody fungují a dobře |
dne November 26 2010 08:49:53
Je to divný ale i při vech těch deformacích modulu kvuli jednotnému průměru převody dycky fungovali a nebyli ani moc citlivý na ránu. Uvidíme jakej bude plast u těch novejch. Snad to číňani trefěj správně . |
dne November 26 2010 13:23:57
Já vím e to je korekcema... Mám odzkoueno +/- jeden zub od nominálního průměru, e je naprosto o.k. Ale u některejch kousků na foto je to hoodně jinde. Jen takovej dotaz na jezdce, kolik času cca vydrí ty převody obecně (nejen ty s extra patvarem)?
Nějak si nedovedu představit slunou delí funkčnost jakýhokoliv převodu z hliníkový slitiny i kdy připoutím e tady se to snaej eliminovat eloxem. U plastovejch to je přesně jak píe JK, záleí jak to v hrnci uvařej... |
dne November 26 2010 13:55:19
Teda vím e to bude patná zpráva ale vydrej po dobrym zajetí prakticky nafurt. U komerček moc velký zatíení nemaj ale říkali mi e v Praze nekdo jezdil plastovej inline slot.it i na Jurově formuli a dlouhodobě s meními problémy ne profi 0,4M. Asi ale bude nutný pouívat i pastorek od stejnýho výrobce aby se korekce navzájem eliminovali. |
dne November 26 2010 14:11:14
Za poslední tři roky jsem měnil převod pouze z důvodu změny převodových poměrů. Pouze umyji a před jeděním namau
Oproti NSR kde bylo vidět u P917 opotřebení na pastorku ji po 14 dnech jedění, drí Slot.It opravdu dobře. |
dne November 26 2010 14:52:11
no nám vydrel ten hliník celou 24 hodinovku v Brně a opotřebení bylo znatelné jen z důvodu prasknutí áska a tím znásilňování převodu a pastorku.
Ale po slepení áska to jelo dál a do konce. |