AUTODRÁHA ON-LINE / SLOTCARSWORLD.CZ - Internetov� server o autodr�h�ch
  
ÚvodnĂ­ strĂĄnka ::  ČlĂĄnky ::  Seznam krĂĄtkĂ˝ch zprĂĄv ::  DiskuznĂ­ fĂłrum ::  Fotogalerie ::  Ke staĹženĂ­ ::  Odkazy ::  VyhledĂĄvĂĄnĂ­
May 02 2024 03:38:28 
 
Kalendář
PoÚtStČtSoNe
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
ZÁVODY

1:32
Porsche Cup
Krušnohorský pohár
Moravská liga
Slovakia Cup

POSLEDNÍ ČLÁNKY
Test Corvette C5R Fl...
Aston Martin DBR9 – ...
Test TATRA T602 Tatr...
Porsche 997 RSR od F...
Test TATRA 607/2 (FA...
VW Golf Gr.2 "KAMEI"...
Jak vznikají modely ...
Slotlandia 2011
Dodge Charger 500 od...
Scaleauto Porsche 91...
Flyslot cars Ferrari...
SCX Volkswagen Touar...
SCX Aston Martin DBR9
SCX Aston Martin - p...
GSLOT - Nová značka ...
KLUBY A KROUŽŽKY
AMC Podbaba 132
Česká Třebová
DDM Hradec Králové
MC SRC Most
Pražský klub SCX
SCRC - Praha 7
SRC Brno
KONTAKTY
MEDIA

 
Slot.It převody
 
Slot.it
Slot.It - nové převody





sidewinder 18mm

černý GS1832 32 zubů




úhlové

zlatý GA1628e 28 zubů
fialový GA1629e 29 zubů
Červený GA1630e 30 zubů




úhlové - plast/hliník univerzální

černý GA1627-pl 27 zubů
žlutý GA1628-pl 28 zubů
fialový GA1629-pl 29 zubů




speciální převody pro Audi R8C

zelený GA1524-pl 24 zubů
Oranžový GA1525-pl 25 zubů
modrý GA1526-pl 26 zubů



Zdroj Italia Slot, Slot.It
Komentáře
ALSracing dne November 26 2010 00:58:28
Teda při vší úctě .... to jsou ale patvary evolventy... smiley smiley
Ivan dne November 26 2010 07:58:13
No to dělá ta korekce¨a způsob výroby asi také nebude odvalem.
Petr L dne November 26 2010 08:03:32
Ovšem přes to všechno ty převody fungují a dobře smiley
JK dne November 26 2010 08:49:53
Je to divný ale i při všech těch deformacích modulu kvuli jednotnému průměru převody dycky fungovali a nebyli ani moc citlivý na ránu. Uvidíme jakej bude plast u těch novejch. Snad to číňani trefěj správně smiley.
ALSracing dne November 26 2010 13:23:57
Já vím že to je korekcema... smiley Mám odzkoušeno +/- jeden zub od nominálního průměru, že je naprosto o.k. Ale u některejch kousků na foto je to hoodně jinde. Jen takovej dotaz na jezdce, kolik času cca vydrží ty převody obecně (nejen ty s extra patvarem)?
Nějak si nedovedu představit slušnou delší funkčnost jakýhokoliv převodu z hliníkový slitiny i když připouštím že tady se to snažej eliminovat eloxem. U plastovejch to je přesně jak píše JK, záleží jak to v hrnci uvařej... smiley
JK dne November 26 2010 13:55:19
Teda vím že to bude špatná zpráva smiley ale vydržej po dobrym zajetí prakticky nafurt. U komerček moc velký zatížení nemaj ale říkali mi že v Praze nekdo jezdil plastovej inline slot.it i na Jurově formuli a dlouhodobě s menšími problémy než profi 0,4M. Asi ale bude nutný používat i pastorek od stejnýho výrobce aby se korekce navzájem eliminovalismiley.
Petr L dne November 26 2010 14:11:14
Za poslední tři roky jsem měnil převod pouze z důvodu změny převodových poměrů. Pouze umyji a před ježděním namažu smiley
Oproti NSR kde bylo vidět u P917 opotřebení na pastorku již po 14 dnech ježdění, drží Slot.It opravdu dobře.
JMS dne November 26 2010 14:52:11
no nám vydržel ten hliník celou 24 hodinovku v Brně a opotřebení bylo znatelné jen z důvodu prasknutí šáska a tím znásilňování převodu a pastorku.
Ale po slepení šáska to jelo dál až do konce.
Vlož komentář
Pro odeslání je nutné být přihlášen.
INFORMACE
PRAVIDLA WEBU
Copyright, autorská práva
Administrátoři

TOPlist

DDM HRADEC KRÁLOVÉ

Seznam novinek
Kalendář
BPA Gallardo + Výsledky
O DDM Barák

PŘIHLÁŠENÍ
Jméno

Heslo



Zapomněli jste heslo?
Zažádejte o nové zde.
NÁHODNÁ FOTOGRAFIE
Škoda Favorit Policie
Škoda Favorit Policie
Česká autodráha
RYCHLÝ VZKAZ
Pro zaslání musíte být přihlášen.

Dosud žádné vzkazy.
PŘÍTOMNI
Hosté: 2
Žádný člen online

Registr. členů klubu: 255
Neaktivovaných členů: 0
Nejnovější člen: Gobio