AUTODRÁHA ON-LINE / SLOTCARSWORLD.CZ - Internetov� server o autodr�h�ch
  
ÚvodnĂ­ strĂĄnka ::  ČlĂĄnky ::  Seznam krĂĄtkĂ˝ch zprĂĄv ::  DiskuznĂ­ fĂłrum ::  Fotogalerie ::  Ke staĹženĂ­ ::  Odkazy ::  VyhledĂĄvĂĄnĂ­
December 25 2024 19:04:41 
 
Kalendář
PoÚtStČtSoNe
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
ZÁVODY

1:32
Porsche Cup
Krušnohorský pohár
Moravská liga
Slovakia Cup

POSLEDNÍ ČLÁNKY
Test Corvette C5R Fl...
Aston Martin DBR9 – ...
Test TATRA T602 Tatr...
Porsche 997 RSR od F...
Test TATRA 607/2 (FA...
VW Golf Gr.2 "KAMEI"...
Jak vznikají modely ...
Slotlandia 2011
Dodge Charger 500 od...
Scaleauto Porsche 91...
Flyslot cars Ferrari...
SCX Volkswagen Touar...
SCX Aston Martin DBR9
SCX Aston Martin - p...
GSLOT - Nová značka ...
KLUBY A KROUŽŽKY
AMC Podbaba 132
Česká Třebová
DDM Hradec Králové
MC SRC Most
Pražský klub SCX
SCRC - Praha 7
SRC Brno
KONTAKTY
MEDIA

 
Pohár SCALEXTRIC - 4. závod
 
ScalextricV pátek a sobotu se v Hradci Králové uskutečnil 4. závod letošního Poháru Scalextric. Na startu se sešlo přes 15 účastníků.

Ještě znovu upozorňuji, že v jedné kategorii se jely 3 odlišné skupiny vozů. Vždy u jména závodníka je uvedeno, ve ktere skupině jel. Kategorie 1 jsou vozy Scalextric z krabičky, kategorie 2 jsou vozy Scalextric s tunningem od stejnojmenné značky a kategorie 3 jsou vozy libovolné značky s libovolným tunnigem.

Výsledky jsou ve formátu PDF ke stažení zde.

Výsledky Stavěných aut se zakrytými koly:
1. Smažinka Antonín - 73.15
2. Vích Pepino - 69.09
3. Moučka Miloš - 63.13
4. Tetour Jiří - 55.20
Komentáře
Pepino dne October 02 2009 20:54:19
Děkuji Milošoj za půjčení vozu do stavěné kategorie smiley
Marian dne October 05 2009 11:49:39
Presny pocet ucastniku byl 19, to je hezke.
Pepino dne October 06 2009 09:06:04
To jo, jenže z HK v podstatě Standa a Já, Láďové do počtu kvůli vytížení, ostatní hradečáci nikde. Takže když to vezmu, tak 2 ze Zlína, 2 v ČT, 2 z Bíliny + děti z kroužku, Vašek jako hostitel si odjel jednu kategorii. Takže celkově nic moc. HK děti taky nebyly, ale to už je úděl těchto závodů.
JK dne October 06 2009 14:33:09
Snad to za čas dojde i pořadatelum.
vitek dne October 06 2009 18:35:40
Nebylo to špatné.
Jen by v pravidlech mělo být explicitně uvedeno, že s modelem, který spadá do skupiny 3 se jede ve všech kategoriích. Chvílemi jsem měl pocit, že dopadnu jako Jirka v Praze.
Pepino dne October 07 2009 09:00:17
Spíše by pravidla měla být taková, aby jezdili lidé. Na rok 2010 to nevypadá o mnoho reálněji, organizátoři chtějí pořád "značkový pohár". Osobně dojedu ty 3 vozy ketegorie 2 do jejich životnosti (cca do konce roku) a v roce 2010 už toto stavět nebudu.
JK dne October 07 2009 09:10:16
Přesně to sem měl na mysli. Závody bez lidí nemají smysl. To je snad jasný i dovozci nebo tomu kdo dělá pravidla. Takhle to značce moc nepomůže.
Standa dne October 07 2009 11:29:20
Chápu pořadatele značkového poháru,že mají zájem na tom, aby startovaly vozy dané značky.nikoliv cokoliv jiného, taky ale chápu že není možno povolit rozřezání aut,vlepení klecí a pod.Co je na PS dle mého názoru dobrésmileyěkný auta,rozmanitost kategoriií.Co je nesnesytelné je kvalita značkového tuningu pro skupinu 2,ale to již na tomto serveru bylo mnohokrát řečeno.Dle mého názoru by stačila sk.1 pro děti a začátečníky a sk.2pro ostatní/monopost hist.neřeším/.Skupina 2 by měle libovolnou zadní osu,převod,disky a siliokonové gumy bez mikropor.povrchu s daným minimálním průměrem pro danou kategorii/odpadnou diskuze o broušení, a taková komplikace při přejímce to zas není/. Vodítka a motory mohou zůstat,ikdyž u motorů je trochu komplikace rádlovaná osa kotvy.Skupinu 3 zrušit,ta tam nemá co dělat/ikdyž ji letos jezdímsmiley.
JK dne October 07 2009 12:03:44
To by šlo taky. Já bych to ale spíš viděl jen na jednu skupinu kde by byl základ Scalextric (šásko a kastle) a libovolný tuning bez možnosti úprav základu. Hodně věcí by to zjednodušilo.
Standa dne October 07 2009 16:08:09
To mᚠsamozřejmně pravdu,ale pro toto určitě PS nevznikl.Sk.1 je dle mého názoru nutná minimálně pro děti.Umožňuje jim to bodovat, což by jinak nebylo možné.Je také kategoriií náborovou a pro ty,jenž opravdu zajímá čistá krabička.
vitek dne October 07 2009 19:28:48
Značkový pohár je i Group C i vytrvalostní s Riley od Raceru. smiley
Dovozci se nedivím, že preferuje vlastní pohár. Paradoxní je, že jsem v tomto případě nezaznamenal prodej na místě.
Ani to dělení na tři skupiny mi nevadí. Má svou logiku a asi je to jediný takto koncipovaný podnik, kde má šanci i "krabička" - by ne v absolutním pořadí a jen od jednoho výrobce. I 2 pro podporu vlastního tuningu je OK.
A volba co kdo nasadí je věc osobního rozhodnutí.
Jen mi, jak už jsem psal, vadí ta nejistota jestli nebude problém s 3. Kterou volím ne kvůli problematickému tuningu do 2, ale pro jednostnost používaných dílů.
To Standa - to co píšeš je prakticky tuning Slot.it - osa, ložiska, převod, pneu + disky a jen motor a vodítko Scalextric. smiley
Standa dne October 07 2009 19:36:56
Ja používam ve volných třídách tuningu s-i asi jenom 1/4.Ale s-i je nejednodušeji sehnatelný.
Standa dne October 07 2009 19:38:58
3 se jedou vždycky/po aféře v Prazesmiley/, akorát nedávaj body!
JK dne October 08 2009 08:44:17
Poslední účast i příspěvky to řikají jasně. Dneska je jedno proco PS vznikl ale podstatný je to pro co možná zanikne. Zmatenost pravidel a nedúvěra lidí je smrtelná kombinace.
Milan dne October 08 2009 17:24:11
Prosím všechny, kteří píší komentáře k pravidlům PS, aby si pravidla pro rok 2009 ještě jednou řádně přečetli.

V bodě "4.kategorie modelů" se jasně piše, že všechny kategorie (H,N,R,M,F,Z) se dělí na skupiny 1, 2 a 3.

Skupinu "3" jsme ve všech kategoriích letos vypsali a v kategorii H,R a Z i bodujeme, na žádost těch závodníků, kteří odmítaji značku Scalextric a v loňském roce nemohli bodovat. Znovu se ptám kde jsou ti "trojkaři", kteří mi v loňském roce tvrdili, že je jich většina a na jejich žádost jsme vše dělali.
Standa dne October 08 2009 17:56:21
Pro Milana-ja samozřejmně vím že v H,R+Z se berou body ve 3,jelikož je limitován minimální počet účastníků v dané skupině,tak je pravdou,že si sháníme soupeře, aby se body braly.Kdyby se tomu dal volný průběh, tak platí,že se body neberou.A to jsme zpátky u té otázky,kterou jsi položil.
vitek dne October 08 2009 18:55:58
Při přejímce u starých formulek a formulí jsem měl jiný pocit. A to je taky odpověď na otázku.
Pepino dne October 08 2009 20:31:15
Souhlasím Vítku, samozřejmě jde o to, že musí být minimální počet, což třeba do F1 ve skupině 3 nebyl (pač jsi měl auto jen ty), na druhou stranu by se neměly ozývat věty typu: proč to jezdit a ztrácet čas, když se to stejně celkově neboduje.
Jirka dne October 08 2009 21:39:05
Milane, kdyby jste se drželi těch návrhů, myslím že s nima přišel Pepa Katrušák, tak by startovní pole vypadalo jinak. Jelikož se ale do pravidel opět vložil hlavně Tonda, tak je výsledek účasti takový jaký je. Nebudu si přehazovat směny a dělat si volno na závody na kterých se pak třeba ani nesvezu. Vždy už se poháru nezúčastňují ani ti, kteří jezdili od vás.
Nezlob se ale to je realita. Lidi budou jezdit to co se jim líbí a kde si hlavně odpočinou od celoročního shonu u svého koníčka a ne aby se přitom ještě hádali.
JK dne October 09 2009 08:59:02
Když se kouknu do minulého ročníku tak bylo závodníků docela dost. Takže jim asi minulá pravidla vyhovovala. Kdo je teda změnil a proč? Z minulích debat je jasné že to nebyli ty na předních místech. Těm bylo jedno že žádný pohár nedostanou a na závody klidně jezdili i z větší dálky.
vitek dne October 09 2009 16:10:08
Osobně jsem si myslel, že po (po mém soudu dobrých) závodech loni v Hradci na Benešovce, bude Scalextric dobrý pohár s dobrou účastí. Někdy potom z mně neznámých důvodů vzniklo to co vzniklo a okořeněné to bylo situací v Praze. Jirka má naprostou pravdu v tom, že jet na závody s rizikem nesvezení, to je drahý špás.
Nešlo by proto vymyslet nějaký mechanismus hodnocení i když se nesejde určitý počet jezdců? Třeba je sám dostane 1 bod, sejde se jich pět, tak první dostane 5b, druhý 4b atd.
Vlož komentář
Pro odeslání je nutné být přihlášen.
INFORMACE
PRAVIDLA WEBU
Copyright, autorská práva
Administrátoři

TOPlist

DDM HRADEC KRÁLOVÉ

Seznam novinek
Kalendář
BPA Gallardo + Výsledky
O DDM Barák

PŘIHLÁŠENÍ
Jméno

Heslo



Zapomněli jste heslo?
Zažádejte o nové zde.
NÁHODNÁ FOTOGRAFIE
13
13
Pohár SCALEXTRIC 4. závod
RYCHLÝ VZKAZ
Pro zaslání musíte být přihlášen.

Dosud žádné vzkazy.
PŘÍTOMNI
Hosté: 33
Žádný člen online

Registr. členů klubu: 255
Neaktivovaných členů: 0
Nejnovější člen: Gobio