|
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
|
|
|
|
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
31 |
|
|
|
|
|
| |
|
|
|
| Pohár SCALEXTRIC - 4. závod |
| |
| V pátek a sobotu se v Hradci Králové uskutečnil 4. závod letoního Poháru Scalextric. Na startu se selo přes 15 účastníků.
Jetě znovu upozorňuji, e v jedné kategorii se jely 3 odliné skupiny vozů. Vdy u jména závodníka je uvedeno, ve ktere skupině jel. Kategorie 1 jsou vozy Scalextric z krabičky, kategorie 2 jsou vozy Scalextric s tunningem od stejnojmenné značky a kategorie 3 jsou vozy libovolné značky s libovolným tunnigem.
Výsledky jsou ve formátu PDF ke staení zde.
Výsledky Stavěných aut se zakrytými koly:
1. Smainka Antonín - 73.15
2. Vích Pepino - 69.09
3. Moučka Milo - 63.13
4. Tetour Jiří - 55.20 | |
| |
|
|
dne October 02 2009 20:54:19
Děkuji Milooj za půjčení vozu do stavěné kategorie |
dne October 05 2009 11:49:39
Presny pocet ucastniku byl 19, to je hezke. |
dne October 06 2009 09:06:04
To jo, jene z HK v podstatě Standa a Já, Láďové do počtu kvůli vytíení, ostatní hradečáci nikde. Take kdy to vezmu, tak 2 ze Zlína, 2 v ČT, 2 z Bíliny + děti z krouku, Vaek jako hostitel si odjel jednu kategorii. Take celkově nic moc. HK děti taky nebyly, ale to u je úděl těchto závodů. |
dne October 06 2009 14:33:09
Snad to za čas dojde i pořadatelum. |
dne October 06 2009 18:35:40
Nebylo to patné.
Jen by v pravidlech mělo být explicitně uvedeno, e s modelem, který spadá do skupiny 3 se jede ve vech kategoriích. Chvílemi jsem měl pocit, e dopadnu jako Jirka v Praze. |
dne October 07 2009 09:00:17
Spíe by pravidla měla být taková, aby jezdili lidé. Na rok 2010 to nevypadá o mnoho reálněji, organizátoři chtějí pořád "značkový pohár". Osobně dojedu ty 3 vozy ketegorie 2 do jejich ivotnosti (cca do konce roku) a v roce 2010 u toto stavět nebudu. |
dne October 07 2009 09:10:16
Přesně to sem měl na mysli. Závody bez lidí nemají smysl. To je snad jasný i dovozci nebo tomu kdo dělá pravidla. Takhle to značce moc nepomůe. |
dne October 07 2009 11:29:20
Chápu pořadatele značkového poháru,e mají zájem na tom, aby startovaly vozy dané značky.nikoliv cokoliv jiného, taky ale chápu e není mono povolit rozřezání aut,vlepení klecí a pod.Co je na PS dle mého názoru dobréěkný auta,rozmanitost kategoriií.Co je nesnesytelné je kvalita značkového tuningu pro skupinu 2,ale to ji na tomto serveru bylo mnohokrát řečeno.Dle mého názoru by stačila sk.1 pro děti a začátečníky a sk.2pro ostatní/monopost hist.neřeím/.Skupina 2 by měle libovolnou zadní osu,převod,disky a siliokonové gumy bez mikropor.povrchu s daným minimálním průměrem pro danou kategorii/odpadnou diskuze o brouení, a taková komplikace při přejímce to zas není/. Vodítka a motory mohou zůstat,ikdy u motorů je trochu komplikace rádlovaná osa kotvy.Skupinu 3 zruit,ta tam nemá co dělat/ikdy ji letos jezdím. |
dne October 07 2009 12:03:44
To by lo taky. Já bych to ale spí viděl jen na jednu skupinu kde by byl základ Scalextric (ásko a kastle) a libovolný tuning bez monosti úprav základu. Hodně věcí by to zjednoduilo. |
dne October 07 2009 16:08:09
To má samozřejmně pravdu,ale pro toto určitě PS nevznikl.Sk.1 je dle mého názoru nutná minimálně pro děti.Umoňuje jim to bodovat, co by jinak nebylo moné.Je také kategoriií náborovou a pro ty,jen opravdu zajímá čistá krabička. |
dne October 07 2009 19:28:48
Značkový pohár je i Group C i vytrvalostní s Riley od Raceru.
Dovozci se nedivím, e preferuje vlastní pohár. Paradoxní je, e jsem v tomto případě nezaznamenal prodej na místě.
Ani to dělení na tři skupiny mi nevadí. Má svou logiku a asi je to jediný takto koncipovaný podnik, kde má anci i "krabička" - by ne v absolutním pořadí a jen od jednoho výrobce. I 2 pro podporu vlastního tuningu je OK.
A volba co kdo nasadí je věc osobního rozhodnutí.
Jen mi, jak u jsem psal, vadí ta nejistota jestli nebude problém s 3. Kterou volím ne kvůli problematickému tuningu do 2, ale pro jednostnost pouívaných dílů.
To Standa - to co píe je prakticky tuning Slot.it - osa, loiska, převod, pneu + disky a jen motor a vodítko Scalextric. |
dne October 07 2009 19:36:56
Ja pouívam ve volných třídách tuningu s-i asi jenom 1/4.Ale s-i je nejednodueji sehnatelný. |
dne October 07 2009 19:38:58
3 se jedou vdycky/po aféře v Praze/, akorát nedávaj body! |
dne October 08 2009 08:44:17
Poslední účast i příspěvky to řikají jasně. Dneska je jedno proco PS vznikl ale podstatný je to pro co moná zanikne. Zmatenost pravidel a nedúvěra lidí je smrtelná kombinace. |
dne October 08 2009 17:24:11
Prosím vechny, kteří píí komentáře k pravidlům PS, aby si pravidla pro rok 2009 jetě jednou řádně přečetli.
V bodě "4.kategorie modelů" se jasně pie, e vechny kategorie (H,N,R,M,F,Z) se dělí na skupiny 1, 2 a 3.
Skupinu "3" jsme ve vech kategoriích letos vypsali a v kategorii H,R a Z i bodujeme, na ádost těch závodníků, kteří odmítaji značku Scalextric a v loňském roce nemohli bodovat. Znovu se ptám kde jsou ti "trojkaři", kteří mi v loňském roce tvrdili, e je jich větina a na jejich ádost jsme ve dělali. |
dne October 08 2009 17:56:21
Pro Milana-ja samozřejmně vím e v H,R+Z se berou body ve 3,jeliko je limitován minimální počet účastníků v dané skupině,tak je pravdou,e si sháníme soupeře, aby se body braly.Kdyby se tomu dal volný průběh, tak platí,e se body neberou.A to jsme zpátky u té otázky,kterou jsi poloil. |
dne October 08 2009 18:55:58
Při přejímce u starých formulek a formulí jsem měl jiný pocit. A to je taky odpověď na otázku. |
dne October 08 2009 20:31:15
Souhlasím Vítku, samozřejmě jde o to, e musí být minimální počet, co třeba do F1 ve skupině 3 nebyl (pač jsi měl auto jen ty), na druhou stranu by se neměly ozývat věty typu: proč to jezdit a ztrácet čas, kdy se to stejně celkově neboduje. |
dne October 08 2009 21:39:05
Milane, kdyby jste se dreli těch návrhů, myslím e s nima přiel Pepa Katruák, tak by startovní pole vypadalo jinak. Jeliko se ale do pravidel opět vloil hlavně Tonda, tak je výsledek účasti takový jaký je. Nebudu si přehazovat směny a dělat si volno na závody na kterých se pak třeba ani nesvezu. Vdy u se poháru nezúčastňují ani ti, kteří jezdili od vás.
Nezlob se ale to je realita. Lidi budou jezdit to co se jim líbí a kde si hlavně odpočinou od celoročního shonu u svého koníčka a ne aby se přitom jetě hádali. |
dne October 09 2009 08:59:02
Kdy se kouknu do minulého ročníku tak bylo závodníků docela dost. Take jim asi minulá pravidla vyhovovala. Kdo je teda změnil a proč? Z minulích debat je jasné e to nebyli ty na předních místech. Těm bylo jedno e ádný pohár nedostanou a na závody klidně jezdili i z větí dálky. |
dne October 09 2009 16:10:08
Osobně jsem si myslel, e po (po mém soudu dobrých) závodech loni v Hradci na Beneovce, bude Scalextric dobrý pohár s dobrou účastí. Někdy potom z mně neznámých důvodů vzniklo to co vzniklo a okořeněné to bylo situací v Praze. Jirka má naprostou pravdu v tom, e jet na závody s rizikem nesvezení, to je drahý pás.
Nelo by proto vymyslet nějaký mechanismus hodnocení i kdy se nesejde určitý počet jezdců? Třeba je sám dostane 1 bod, sejde se jich pět, tak první dostane 5b, druhý 4b atd. |
| |
|
|
| Pro odeslání je nutné být přihláen.
| |
|
|
|
|
Zapomněli jste heslo? Zaádejte o nové zde.
| |
|
|
|
29
Pohár SCALEXTRIC 3. závod
| |
|
|
| Pro zaslání musíte být přihláen.
Dosud ádné vzkazy.
| |
|
|
| Hosté: 40
ádný člen online
Registr. členů klubu: 255
Neaktivovaných členů: 0
Nejnovějí člen: Gobio
| |
|
|
|