dne February 05 2009 14:05:48
panělé se asi doslechli o naich FARO Favoritech, tak proto 1:28
Teď váně. Osobně v tom nevidím ádný přínos. Pokud píí, e to je kvůli absolutní individualizaci a větí realističnosti při jízdě, pak je to zaměřením spíe na ji zkuené automodeláře a ti mají auta v 1/32 nebo 1/24, tak proč by si měli kupovat dalí jiné měřítko, které tu navíc nikdo jiný neprodává. Pro děti pod stromeček to asi nebude ale vzhledem k ílené ceně modelů. |
dne February 05 2009 15:45:43
Já myslím, e fouká od mini Z. |
dne February 05 2009 18:09:03
Souhlas s Petrem.
U teď je k prodeji samostatná hotová kastlička na MiniZ za "rozumnou" cenu a je i sluný výběr (co by asi na to řekl Honza?).
A nám co máme Carreru to měřítko a tak nevadí. |
dne February 05 2009 18:50:03
e by si výrobci mini Z připravovaly půdu kdyby sniování cen nazastavilo pokles zájmu? |
dne February 06 2009 11:15:27
Neco podobneho tu uz bylo, byla to firma Vanquish, pred nejakymi sesti lety vyrobila par skvelych modelu, dokonce i s diferencialem. Skoro vse to byly modely z Can-Am, t.j. velice zadane v USA, a taky udelali dve formule, urcite slavny Lotus 72. Problemem byla ale velikost 1:28, z toho vyplyvajici nekompatibilita, auto bylo bud velke (pro 1:32), nebo male (pro 1:24). Vysledkem tohto experimentu byl krach firmy. No nevim jak dobre to ma Ninco promyslene... |
dne February 06 2009 14:25:18
Kdysi u tady někdo naznačoval co bylo důvodem pro krach Vanquish. A jestli se nepletu, tak to měřítko nebylo. |
dne February 06 2009 21:32:00
A je důvodod jakýkoliv, musím uznat, e si vyhráli. Ten podvozek je opravdu pěkná práce a náhon od motoru řemenem je síla!
http://www.slotforum.com/forums/index.php?s=a6d1e07ae1adedb7b1283bfb6df6c050&showtopic=38280 |
dne February 06 2009 23:41:59
Taky ten podvozek obdivuju, to u si opravdu říká o diferenciál a dalí vymoenosti ale bojím se tý ceny. To začneme vechno znovu? |
dne February 07 2009 00:47:44
1: 32 není zas o tolik mení, aby to nelo i tady |
dne February 07 2009 09:22:44
S ohledem na to, e to jde mimo pohon jak src, tak MiniZ, tak tomu velkou anci nedávám. To u měl větí anci ten diferenciál od Vanquish. |
dne February 07 2009 10:58:50
To asi je hodně podobné plafitům, jen je jednoduí a humpoláčtějí. Připadá mi, e ta předpokládaná cena je dost mimo realitu a to tam uvádějí jetě dalí monosti úprav. Nakonec to bude jako u vech podobných nápadů - drahý základ k ničemu s jetě draím následným nezbytným tuningem. |
dne February 07 2009 11:16:07
Business funguje jednoduse. Bud to jde nebo ne. Nic mezitim. Neverim tomu ze to bude jeste za 5 let. Daleko vice se prosadi Oxygen, a jine veci, nez za kazdou cenu utikat konkurenci mimo meritko (se vsemi naklady s tim spojene). Podivejte se na nekompatibilni Faro, to je taky omezeno (regionalne), a problemy yname vsichni. |
dne February 08 2009 10:49:35
To e Vanquish zkrachoval kvůli měřítku 1:28 je blábol. Důvody byly zcela jiné, zejména vyplývaly z "vypůjčeného" duevního vlastnictví jiného výrobce. |
dne February 08 2009 10:55:17
Kdy pominu Xlot, nová auta, nové sety, tak mě na Nincu zaujalo spí tohle:
10116 rovinka 50mm
10115 zatáčka R5 / 11,25°
10223 vnějí krajnice pro zatáčku R5 / 11,25°
take Ninco je teď z komerčních výrobců jediná firma, která dokáe udělat 10 proudou dráhu. |
dne February 09 2009 12:57:56
Mě se to moc líbí, ale pro mě koda, Favority 1:28 jsem dávno prodal, nechápu
proč by takhle neel vyrobyt podvozek 1:32
Ten pohon musí být super tichý Ta cena je ale z Marzu!!! |
dne February 09 2009 17:56:57
Ale určitě el, Plafit se v 1:32 dělá také |
dne February 09 2009 18:32:27
Poté co jsem na Slotforu odsledoval fotky z Norimberka, tak si dovolím tvrdit, e asi nejpodstatnějím posunem je, e spousta výrobců začla pouívat "klece" pro motor a osu a Slot.it ji inovoval. |
dne February 09 2009 21:04:00
Jo jo, jak ji před rokem konstatoval Sutor, take teď si můeme typnout, jak dlouho bude trvat, ne budou klece kovové |
dne February 10 2009 08:55:20
Moc brzy bych s kovem v seriové produkci nepočítal, přece jen díky výrobní technologii je pořád podstatný cenový rozdíl mezi výrobou kovové a plastové klece. Dost o tom svědčí i jejich stávající cena - cca 30 EUR oproti 8 EUR.
Stejně je to síla, jak na nás na modelech na autodráhu výrobci vydělávají. Ve srovnání se stacionárními modely typu EXOTO apod. jsou vlastně vzhledově i materiálově ubohé, v základu pro nějaké závodění nepouitelné. Cena tuningových dílů je skoro nesmyslná, stačí si porovnat ceny kvalitnějího SRC spotřebního materiálu. Kdy k tomu jetě člověk přičte permanentní obměnu nabídky vozů a rostoucí počet různých tzv. limitovaných modelů, které se vlastně ničím od normálních nelií, je to geniálně obchodně nastavený tahák na peníze. Ale co by člověk pro své hobby neudělal, e... |
dne March 31 2009 09:48:37
Take první Xsloty jsou v nabídce na Pendle Slot Racing. 3x Porsche, 3x Ferrari za 90 liber kus. |