|
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
|
|
|
|
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
31 |
|
|
|
|
|
Narozeniny:
| |
|
|
|
|
|
|
| Problémy s kvalitou pneumatik S1 a S2 od Slot.it |
| |
| Tímo chci navázat na debatu ohledně pneumatik, ve které byla několikrát zmíněna aktuální "nekvalita" silikonových pneumatik (směs S1 a S2) od firmy Slot.it
Závodníci si obecně stěují, e poslední are pneumatik nejsou tak dobré jako v loňském roce.
Zde je snímek silikonové pneumatiky S1 po odjeté 1 minutové kvalifikaci a závodě 8 x 3 minuty (celkem tedy 25 minut), kdy ji po 2/3 závodu měl závodník problémy.
Na pneumatice se tvoří sjeté ploky, které jsou navíc tvrdé. Silikonová směs je tedy na pneumatice pouze ve velmi slabé vrstvě.
Pokusím se oslovit oficiální cestou lokálního distributora, popř. přímo výrobce o vyjádření ke kvalitě těchto pneu.
------------------------
OFICIÁLNÍ VYJÁDŘENÍ OD DISTRIBUTORA ZNAČKY SLOT.IT DO ČR:
Jestlie něco pouívám, je jedno co to je - např.elektrický přístroj, existuje nějaký manuál nebo doporučení k pouití dané věci. Těko se dá například kvalitně pouít zařízení na 220V AC jmenovitého napětí v kombinaci s 12V DC zdrojem.
Obdobná situace nastala v pouívání pneumatik typu S1 a S2 od firmy Slot.it.
Ale popořadě: kdy jsme začali jezdit plastová autíčka 1:32 na dřevěné dráze, jezdili jsme na nalakované, suché a hladké dráze. Pochopitelně na sériových pneumatikách. V momentě, kdy jsme objevili silikony Slot.it, nestačili jsme se divit rozdílu. Take jsme vichni zúčastnění (Eda, MichalB, AleB, MarekK, já, atd) začali jezdit silikony. To bylo cca. před devíti lety, v roce 2002 po povodních jsem tuto dráhu prodal. Začalo se jezdit na dalích autodráhách a začalo se s mazáním drah, stavěním nových drah atd. A zde dolo k zásadnímu rozdílu: ji to nebyly nalakované, suché a hladké dráhy, ale namazané dráhy s různým povrchem typu pomerančová kůra atd. Nicméně v podvědomí závodníků stále zůstaly pneumatiky typu S1 a S2 jako to pravé ořechové. Nemělo smysl nikoho přesvědčovat, aby vyzkouel i jiné gumy. To, e S1 a S2 přestávají po určité době fungovat, jsme věděli ji dávno. První, kdo na mou poznámku pozitivně zareagoval, byl Standa N. Následně odebral P3 a P6, které jsme měli skladem a bylo to...
Nechci nikomu sahat do svědomí, ale pokud chce psát o nekvalitě zboí, musí si předevím uvědomit, zda dotyčnou věc pouívá tak, jak se pouívat má.
Pneumatiky S1 - S2 = Non abrasive and clean track, tedy hladká a čistá dráha.
Tedy: S1 a S2 jsou typy pneumatik určené prioritně k poutí na autodráhách se zcela hladkým, suchým lakovaným povrchem. Na takovéto dráze se potom projeví efekt daný silikonovým povlakem na pneumatice a tento povlak se nebude sjídět tak, jak je to na jedné fotce, zobrazující rádoby nekvalitní výrobek.
Jestlie tyto pneumatiky někdo pouívá na jiný, ne předepsaný povrch dráhy, musí počítat s následky ve formě kratí ivotnosti silikonového povlaku a to jak vlivem mechanickým, tak chemickým.
Zde jetě jedna poznámka: Pepino si jistě vzpomene na to, jak jsem byl mimo z toho, e zakázal pneu F15, 22 a 30 na "Porsche Cup". Toto jsou toti pneumatiky předurčené pro pouití na vechny druhy povrchů, tedy i na namazané dřevěné dráhy.
A jsme opět u toho, proč na tento web nechodím. Zavádějící informace a kritika bez znalosti předmětného.
Přeji hezký den, Tomá Zedníček.
------------------------
Děkujeme Tomáovi za příspěvek.
Ptal jsem se Tomáe jetě na tu monost, e si myslíme, e Slot.it pouívá aktuálně na pneu jiného dodavatele. Na toto nám nebylo odpovězeno.
Lidé, kteří jsou kolem mě a na které dám pořád zastávají názor, e S1 vloni a S1 letos je něco úplně jiného. S pneumatikami S2 jezdím já a nemám ádný problém. Navíc v HK na Beneovce jsme během roku vyměnili i mazání na dráhu, které nám "rozeířá" barvu, ale s pneu to nic nedělá. Problém ploek na obrázku se objevil na dráze v Jihlavě při letoním Slot.it závodu.
Take kudy z toho ven? Opět se tedy dostáváme do situace mít připravené pro kadé auto více pneu a a na místě řeit dle namazání, jaký typ směsi vybrat, co bude finančně nákladné. | |
| |
|
|
dne April 29 2010 07:52:11
S těma S1 mám obdobnou zkuenost, ty S2 nevím, ádný letoní jsem neměl.můe se taky jednat o problematiku jedné várky od subdodavatele a výrobce o tom neví/no ikdy tomuhletomu sám nevěřím/ |
dne April 29 2010 07:55:09
Co dodat, kdy nebude kvalita ani od firmy, Slot.It, která se "věnuje výhradně" výrobě autíček.......na závody, tak to je hodně patné (řečeno sluně!!!)
Co s tím, kdy (podle mě) cena není zrovna "lidová"
Kdy nic jiného, tak kontrola kvality má dovolenou |
dne April 29 2010 08:15:31
Jetě nedávno se tu k podobným prolémům objevovaly reakce typu-" a co by jste tak chtěli? dyk sou to jenom hračky " |
dne April 29 2010 08:30:41
Podívejme se na to normálně, aféry obdobného typu provázejí automodel sport odjakiva.Zejména oblíbené jsou u RC aut:například letos jednu z největích sérií halových závodů v ČR, /Speed Passion chelenge/ provázelo praskání disků jednotných předepsaných kol. jedné série/sada za á650,-/.Pořadatel se z reklamací moh pos..., kritika na netu neskutečná, atd...Někdy se takto nenápadně vymněňují ji neádoucí výrobky za novějí atd.Těko říct, pro nás to je jednoduché,přezouváme, i za cenu finančních ztrát, |
dne April 29 2010 09:59:38
A co takhle zkusit jiné pneu, třeba Yellow Dog |
dne April 29 2010 11:29:15
Změna je dobrý nápad - ovem otázkou je dostupnost. Tomá Zedníček má na Slotmastru navíc jen MITOOS, SLOTING PLUS a ORTMANN. Malou zkuenost mám jen s těmi posledními a bění zákazníci Slot.it by jimi byli asi zděeni. Díky technologii výroby je jedna strana pouitelná po opracování jen jako vnitřní, jsou na nich "otřepy" a hází taky. Kromě toho by asi byla ádoucí změna, která by umonila vyuít stávající disky Slot.it. Neb kromě pneumatik změnit i disky - to je silný kafe.
Kromě toho je rozdíl i v pneu současné produkce. Zrovna před časem jsme na klubu hledali stejné k jedněm dobře jedoucím a nic. Ovem velmi dobře vypadalya jely NSR - teď ale nevím, která směs.
A pak je tu dalí monost - zkusit jiné směsi od Slot.it - P3 a P6.
Ptal jsem se - bohuel bez odpovědi - na lapování, ale pokud je silikonu jen vrstvička, tak to taky není cesta. |
dne April 29 2010 11:50:05
No já preventivně zuji stará auta, co moc nikdy nejela, včetně dětských digitálů a mám alespoň na dobu ne to pořeíme z čeho obouvat |
dne April 29 2010 15:39:31
Ze své zkuenosti,pneu Ortmann-ano na tzv.doutniky,jeli jsme s nima závod v Mostě a fungovali sluně,člověk musí dát pozor na různé otřepky a dalí nerovnosti,asi vlivem lisování,po odstranění těchto nerovností ok.Mitoos-disky ok,moná lepí ne slot-it,ALE pneu se nedaji pouít,aspoň tedy na dřevo.Funguji tak 2-3kola po očitění pak se nalepí a je konec.A jeliko disky jsou rozměrově udělány na jejich pneu,je vcelku problém na ně nasadit něco jiného.To jsou mé postřehy co se týče zkouek jiných pneu ne slot-it,a teď BABO RAĎ. |
dne April 29 2010 15:48:15
Já mám Ortmanna na doutníku taky. A po srovnání jede dobře. Tedy s ohledem na ířku 5mm. A na Porsche 906 - ale ty jetě nebyly na dráze. Ortmann vede i rozměry na disky Slot.it - ne jen na originální disky konkrétních aut. |
dne April 29 2010 17:08:50
upozornění-pneu Ortmann není silikon, ale polyurethan/v měkčím provedení palubka do velkéhoho auta/. čili,vlastní běhoun je jenom jeho zahutěná povrchová lupka, která vzniká při polymeraci ve formě.Probrosi -li, tak jse na tvrdým "molitanu".kteréj nejede/aha,to u jsem dneska někde četl/ |
dne May 05 2010 11:36:00
Vysvětlení je hezký ale neodúvodňuje rozdílnou mechanickou odolnost v půběhu roku. Ale dodret dlouhodobě stejnou kvalitu a vlastnosti u gum to je problém vech výrobců. |
dne May 05 2010 14:40:24
No a nejhorí je, e v pátek při tréninku a ladění vám funguje jeden druh pneumatik a v sobotu v průběhu závodu pak u jiný. Bude to jako v lyování s voskama, kdo zvolí správnou směs, ten vyhraje. |
dne May 05 2010 15:13:39
No jo to ale má stejný vude a u komerček to asi etě nebude tak straný. Nejlepí je jezdit a v sobotu . A doma tě budou mít radi. |
dne May 05 2010 17:00:58
Pepino, kdy si čtu znovu ten text, tak mě napadlo zda vám to opravdu nedělá to jiné mazání na dráhu kdy vám to i dokáe rozerat barvu. |
dne May 05 2010 17:08:17
Mně se tyhle ploky - mapy taky dělali, zjistil jsem e to bylo tím e pneu byla křivá (různě tlustá). Nejezdilo to na ní od začítku...Srovnal jsem ji trochu na brusce a dobrý. Nevím ale datum výroby ale koupená byla letos. |
dne May 05 2010 17:35:13
Jirko, právě e rozdíly byly viditelné hlavně na Podbabě, v Jihlavě atd. |
dne May 06 2010 16:07:32
Moná, e by hodně pomohlo, kdyby se někde dalo najít k čemu je který typ pneu opravdu určený, protoe tabulka pneu Slot.It není na informace moc bohatá a těch pár poznámek, které tam jsou moc nepomůe.
Já třeba dodnes nevím:
- kde zjistit rozdíl mezi P1,P2 a P3,
- kde zjistit rozdíl mezi S1 S2
- k čemu jsou určené F 15, F22, F30
- u P6 je napsáno Scalextric, Carrera, Wood, pěkný rozptyl a na jaké dřevo jsou kdy P1,P2 a P3 jsou na hladké dřevo?
Take jediné co vím teď zcela přesně je, e Z0 jsou na přední kola, e na namazané dřevo nemůu pouít S1 a S2 a na Ninco mám obout P4 nebo P5 .. |
dne May 06 2010 16:20:55
Původně jsem nechtěl vůbec reagovat, ale to cos napsal mi mluví z due. V zahraničí je obvyklé, e na DF firmy - dovozci, výrobci, prodejci .. buď zjevně nebo skrytě informují o své produkci. Trpělivě vysvětlují, polemizují. Více či méně ustávají kritiku. Informují.
A pak se dozví: "A jsme opět u toho, proč na tento web nechodím. Zavádějící informace a kritika bez znalosti předmětného." A kdo měl tu znalost předmětného dodat? Moná bychom se tou znalostí vyhli debatě o kvalitě. |
dne May 06 2010 16:47:46
No Vítku nevím. e bych na fórech ve světe naráel na trpělivě vysvětlující dovozce atp. to fakt nemohu říct. Jedinou světlou vyjímkou je Dave Kennedy v Americe. ( Aktuálně bývalý SCX a nově Carrera ) Jinak o výrobcích není moc slyet.
Ovem na obhajobu Slot.It je třeba říct, e Maurizio Ferrari např. na SlotForum reaguje často. Ovem pneu tam nikdo co já vím neprobíral.....
No a do vlastních řad, tady to do letoka také nikoho moc nepálilo, take moná platí i to staré : kdo se neptá, nic se nedozví |
dne May 06 2010 18:55:16
Jak jsem psal - někdy zjevně, někdy skrytě. A občas zapomínám - píu obecně o modelařině a ne jen o dráhovkách. |
dne May 06 2010 19:53:36
Kluci zase se debatuje o h...e! Odpověď T.Z. chápu, on něco nakoupí a prodá. Objednává pořád to samé a chodí mu katalogově to samé...... Odpověď o změně materiálu či technologie můe dát jenom slot.it . Obávám se e ho 10 lidí z čech asi zajímat nebude a donutí ho jedině finanční stránka. |
dne May 06 2010 20:20:42
Květo, ale já Tomáe také chápu a s jeho odpovědí nemám ádný problém, pouze jsem si dovolil podotknout, e pokud bychom věděli na co která pneu opravdu je a jaký je v nich rozdíl, bude celá debata co se zde semlela zcela bezpředmětná.
A vědět co k čemu opravdu je mi zase tak moc jako informace na h...o nepřipadá. Z toho co se zde objevilo si můu vybrat. Obout P3, P6, F19, F22, F30 ? kdy a proč nevím.
Čekal jsem spí, e by se zde mohly objevit informace, které pomůou to pořeit a ne e debatuji o h....ě |
dne May 06 2010 23:39:29
Petře klídek přijde mi to jenom jako boj z větrnými mlýny pagetám je to fuk....a nevěřím e můeme v té situaci cokoliv změnit.... |
dne May 07 2010 08:41:24
Kadej si to musí holt vyzkouet sám a počítat s tim e se to i v budoucnu bude mněnit. Tak u to v SRC chodilo a chodí. Jednoznačný návody neexistujou a veobecná spokojenost taky ne. |
| |
|
|
| Pro odeslání je nutné být přihláen.
| |
|
|
|
|
Zapomněli jste heslo? Zaádejte o nové zde.
| |
|
|
|
06
Podbaba NASCAR 2008
| |
|
|
| Pro zaslání musíte být přihláen.
Dosud ádné vzkazy.
| |
|
|
| Hosté: 21
ádný člen online
Registr. členů klubu: 255
Neaktivovaných členů: 0
Nejnovějí člen: Gobio
| |
|
|
|