AUTODRÁHA ON-LINE / SLOTCARSWORLD.CZ - Internetov� server o autodr�h�ch
  
ÚvodnĂ­ strĂĄnka ::  ČlĂĄnky ::  Seznam krĂĄtkĂ˝ch zprĂĄv ::  DiskuznĂ­ fĂłrum ::  Fotogalerie ::  Ke staĹženĂ­ ::  Odkazy ::  VyhledĂĄvĂĄnĂ­
December 25 2024 07:47:02 
 
Kalendář
PoÚtStČtSoNe
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
ZÁVODY

1:32
Porsche Cup
Krušnohorský pohár
Moravská liga
Slovakia Cup

POSLEDNÍ ČLÁNKY
Test Corvette C5R Fl...
Aston Martin DBR9 – ...
Test TATRA T602 Tatr...
Porsche 997 RSR od F...
Test TATRA 607/2 (FA...
VW Golf Gr.2 "KAMEI"...
Jak vznikají modely ...
Slotlandia 2011
Dodge Charger 500 od...
Scaleauto Porsche 91...
Flyslot cars Ferrari...
SCX Volkswagen Touar...
SCX Aston Martin DBR9
SCX Aston Martin - p...
GSLOT - Nová značka ...
KLUBY A KROUŽŽKY
AMC Podbaba 132
Česká Třebová
DDM Hradec Králové
MC SRC Most
Pražský klub SCX
SCRC - Praha 7
SRC Brno
KONTAKTY
MEDIA

 
PORSCHE CUP 2010 - Výsledky 2. závodu (Praha 6 - Podbaba)
 
ZávodyOproti závodu v Nové Pace se na start postavilo silné jezdecké pole a to se odrazilo i do výsledků jednotlivých kategorií.

Výsledky PORSCHE CUP

Průběžné výsledky PORSCHE CUP

Doplňkový závod RILEY











Pro zajímavost ještě doplním srovnání celkových nájezdů na stupních vítězů z letoška a z loňského roku.

Komentáře
Ivan dne April 19 2010 09:41:42
Už ve vláknu k tomuto závodu jsem napsal, že mítink byl velmi zdařilý. Zúčastnění měli jistě příjemné pocity z prožité soboty a z nerozbitých modelů.
Jan dne April 19 2010 09:50:38
Pěkné, nádherné, supersmiley Vynikající účast, škoda, že marodímsmiley, určitě se bylo na co koukatsmiley
Standa dne April 19 2010 10:14:07
Jak je vidno, na PC se vyplatí přijet, a dá se vyhrát.Moje převaha byla tentokrát fuč, což je významně dobře pro rozvoj seriálu.Kluci v HK se hodně naučili, stačila výborná příprava Květy, jedna smůla/protočený převod na startu hist.po 11závodech bez jakéhokoliv naznačení předem/, a krize v Z kdy auto najednou nebylo schopno projet zadní rovinku na červené a bílé, což mělo za následek asi 8x vypadnutí,/přece tam nepojedu jako s hn..smileysmiley/
a bylo to. Tu výkonostní krizi si ze špičky dle výsledků dal v nějaký kategorii ale každý. Jela se "velká palba", což je vidět v nájezdech potřebných na vítězství , jejích nárust proti loňskusmiley
JK dne April 19 2010 12:05:22
S čim se jeli historiky? Všechno na prvních místech NSR?
Standa dne April 19 2010 12:23:32
ano, na bedně jen NSR, v Clasic pouze Ninco Pro, ale kdyby neopravoval H.Švec, tak by třetí byl on s Pro-Slotem, placky a Z jsou samozřejmně jasný.
Petr L dne April 19 2010 13:27:59
Pokud se dobře pamatuji, tak Honza jel
FLY Porsche 908 Flunder - Le Mans 1969 ne?
Standa dne April 19 2010 13:40:46
Mᚠpravdu,třetí byl on o metr před S.Lakomým s NSR, chyba, vypadl mně ,jelikož nebyl na vyhlášení.
Petr L dne April 19 2010 17:07:39
No a právě když porovnᚠtechniku NSR a to, jak je udělané šasí Fly je to o to zajímavější.
Honza65 dne April 20 2010 08:08:59
Květo koukám že malej Karlík se učí poznávat dráhy,jednou nás pěkně prožene a budem se koukat na jeho auta akorát ze zadu!!!smiley
HWSlot dne April 20 2010 09:54:13
Honza65 - a když si vezmeš, že v tomhle věku v historikách už porazil i Standu Němečka, tak se máte fakt na co těšit smileysmileysmileysmileysmiley
Honza65 dne April 20 2010 10:47:09
Tak to mi ani nedošlo,no jo nastupuje nová generace.smileySi za chvili budu jezdit tak akorát doma na plastu.
kmasita dne April 20 2010 11:16:23
Jste velký šprýmaři smileysmileysmiley Děkuji ještě opožděně Pepínovi, napsal mladému diplom a vyhlásil ho jako prví dítě. Byl to pro něj ohromnej zážitek...... Jinak ještě ke Standovi. Jeho technika si vybrala slabší chvilku. Naučil nás všechny co o to měly zájem upravovat auta na dnešní úroveň což se v praxi otáčí proti němu. Ty najetá kola mi samotného překvapují ale po jednoduché analíze na to přijde každý. Je to hlavně pneumatikama. Vždycky jsme jezdili "silikony" a měli pocit že to je to pravé. Bohužel velice proměnná kvalita lišící se dodávku od dodávky a bohužel vždy spíše k horšímu donutila i mně po vzoru Standy a Hradeckých sáhnout jinam. Moje poznatky jsou takové:
Pneumatiky se dají na rozdíl od silikonů lépe přilepit, dají se bez problémů srovnat či zakulatit na brusce což je další velké plus. Každý kdo někdy lepil gumy ví o čem mluvím.smiley
U silikonů se mi stalo že měli v části kde sedí na ráfku otřepy a nerovnosti tak že jsem z pitlíku použil třeba jenom 1 gumu. Tím že se silikon prakticky nedá brousit se stím nedalo nic dělat.
V neposlední řadě to je pocit a radost z jízdy. Auto je čitelnější jede tak nějak měkčeji, nedrnčí atp. Rozumným krokem bylo v pravidlech PC předepsání minimálního průměru kola. Uvidíme co ukáže čas a další vývoj.
vitek dne April 20 2010 11:28:10
Pneumatiky x silikony - nějak tomu nerozumím. Co se myslí pod pojmem pneumatiky? Díky za vysvětlení.
Standa dne April 20 2010 12:01:10
Květa-to otočení mi nevadí, jsem tomu rád.a bude hůř!!...smileypro mne.
kmasita dne April 20 2010 12:23:44
Stando nemám o tebe strach jak se říká co tě nezabije to tě posílí.
Vítku jezdí se všechny měkčí materiály od slot.it P6, P3 a F15 nebo F22. V PC se nesmí jezdit ty "F".
JK dne April 20 2010 14:37:43
Gumy se u komeček budou porád dál vyvíjet. Jediná rozumná cesta je určit minimální a maximální rozměry. Zákazy nějakejch směsí nebo úprav jsou nesmysl a dycky je problém s kontrolou. Teď jsou to "F" a zítra to budou "G" nebo "X"smiley.
vitek dne April 20 2010 15:35:38
Aha, tak to jo. F jsem vyzkoušel na formuli, jsou OK. S výhradami, které mi posledně v Hradci objasnil Standa.
Ale jak psal Květa - co balení to jiný kvalita - něktré pneu jsou neznačené, takže občas obtížná identifikace co je na autě.
Mylsím, že JK má pravdu. Omezení rozměrem je do budoucna rozumné řešení. A pak vyloučení klasických mechů.
Jinak Ivanovo pozitivní hodnocení je dobrou vizitkou. Udělil ho dlouholetý účastník různých závodů, který asi zažil mnohé. A taky klobouk dolů před Standovým postojem: "Moje převaha byla tentokrát fuč, což je významně dobře pro rozvoj seriálu." Velmi si tohoto postoje cením i když se mně až tolik netýká smileysmiley
Pepino dne April 20 2010 15:45:50
Navíc se letos škrtá nejhorší výsledek, takže i ti, kteří nebyli v Nové Pace můžou pořád soutěžit o celkové prvenství :-)

Na "F" je prostě vidět, že jsou pórovité, tedy "polomechové", proto nejsou povoleny. Ale pravidla se každoročně lehce upravují dle přání závodníků, uvidíme příště :-)
JK dne April 20 2010 15:46:46
Ono te stejnak jednou skončí u těch moseksmiley. Koukni kolik nových směsí se objevilo za poslední púlrok.
Jak se třeba pozná u krušnohoru broušení od ojetí nebo opotřebení?
Standa dne April 20 2010 16:03:09
Nevím, ale jedu n a KR do Děčína, tak až budu v poledne zpátky doma v HK tak ti napíšu SZsmileysmiley
Jirka dne April 20 2010 19:16:47
Mě se ta cesta ohledně volných pneumatik zrovna správná nezdá. To co mě baví na komerčkách je právě to, že je jednou postavíte a pak doladíte do nějaké optimální formy. Samozřejmě před každým závodem musíte auto doladit na konkrétní dráhu, její současné namazání apod. Proto se v Kšp už trénuje v pátek aby všichni měli stejné možnosti a tím odpadla převaha domácích. To všechno je ale o honění desetinek a pak převážně záleží na umění jezdce, protože většině to jede tak nějak stejně a rozdíly mezi prvními deseti je jen pár kol.
Použitím jiných gum než silikonových, se dostanete se stejným autem o půl a více vteřiny na kolo rychleji, což je setsakra rozdíl. Tedy použití správných gum je daleko podstatnější než správná volba motoru s převodem. Ovšem jiné gumy se sjíždí daleko více než silikonové a tedy náklady budou výrazně větší. Když si vezmu příklad šesti kategorií v Kšp, vynásobím to dvěma, protože jezdím se synem a to určitě budeme muset obouvat více aut než je jen těch dvanáct, protože na rozdílné tratě máte rozdílné typy aut (pokud chcete jezdit ve špičce).
Letos jsme začali jezdit makety a jak jsme záhy zjistili, tak správná volba pneumatik je rovněž nejdůležitější. Tady máte ale pouze dvě kategorie a tak se to snad dá utáhnout. V komerčkách to však bude jak už jsem uvedl daleko dražší. Nevím jak by bylo obtížné rozeznat při striktních pravidlech správnou směs pneumatik. V Kšp jsme si zatím všichni věřilil a znali kdo co jezdí, proto mě taky tento seriál baví nejvíc. Pokud se ale všeobecně vnese do komerček tendence, že kdo má nejlepší gumy ten vyhrává a druhý na něj bude ztrácet deset, patnáct kol, přestává to pro mě být zábavné a budu silně zvažovat zda má smysl dál jezdit po závodech. Ono je to už takhle drahé a pokud se to neudrží v nějakých rozumných mezích, tak špičkovým (nebo bohatým) závodníkům nebude mít kdo nasazovat.
Vím, že s tímto názorem nejsem sám a některé z nás tento nový trend již od závodění odradil.smiley
kmasita dne April 20 2010 19:48:02
Jirko s tou trvanlivostí například u P6 a P3 to nebude tak zlé, naopak už dávno jsme společně konstatovali že nové formulové silikony už na druhém závodě fungují o poznání hůř a kdo nemá staré zásoby tak má smůlu. Nechci v Krušnohoru žádnou revoluci, je ale potřeba aby si to všichni vyskoušely aby věděli o co jde a pak aby se rozumně rozhodlo.
Jirka dne April 20 2010 22:33:26
Když mluvíš s klukama, kteří dělají src už podstatně delší dobu než my, tak nám řeknou, že spousta dobře rozjetých kategorií skončila právě na tom jakoby vylepšování a zrychlování (za každou cenu). Vždycky se najde nějaká mezera v pravidlech. Co třeba původní Krušnohorský pohár? Nebojím se, že třeba mě nezbydou peníze abych kompletně přezul celý vozový park a asi mi hlavně kvůli Danovi nic jiného nezbyde, ale co těch dalších dvacet, třicet lidí, který to tak "nežerou" jako my. Takhle mají šanci se občas dostat třeba do první desítky, ale když je budeš předjíždět o parník, tak se nám na to vykašlou.
Uvidíme po příštím Krušnohoru až je ty se Standou deklasujete.
Standa dne April 21 2010 07:05:40
No Jirko, s tím deklasováím bych to tak neviděl:na Kr.jsem nikdy nebyl,jedu z poslední skupiny,auta mám z loňska ze Scal.2+3předělaná,hist. pojedu z S-i F dle specifikace ser.T.Z.Na většině aut budu mít loňská S1, a jenom dvě pojedu na P6.Přijedu ráno, svezu se 5min, kdoví jestli s každým autem,na Kingoj jsem naposledy jel v roce 1993 s G7.....no tak nevím??
nyní moje osobní zkušenost a názor:S1 letošní šerže mi jedou blbě/může to být jenom můj pocit/, P6 jedou líp a ojíždění není velké, F, zejména 15 jsou gumy v kondici na jeden závod´........
Honza65 dne April 21 2010 08:12:54
No pánové jste tady ohledně těch pneu pěkně rozpovídali.Tak taky trošku přidám do mlýna.Předně-Stando v sobotu se jede trénink pouze ráno,cca. tak do 8,30h.pak mᚠmožnost dát do depa,,na kontrolu"třeba dvě auta pro jednu skupinu,potom mezi jízdama trénink již není,pouze před jízdou mᚠ2minuty warmup během kterého mᚠk dispozici všechny nasazovače a konečné rozhodnutí s kterým autem pojedeš.Proto se většina účastníků schází již v pátek a ladí,a ladí.smiley.No a další ohledně pneu,nevím jaky povrch dráhy je třeba v Jihlavě,ale na Podbabě je epoxid a tam jak je vidět fungují takové pneu,v Děčíně bude fungovat takové pneu,v Mostě zase jiné atd.a to je potom přesně jak píše Jirka.Bude záležet kdo jaké má možnosti a ostatní budou pouze a jen ten,,chvost".Tak se nám může stát že to ten,,chvost" přestane bavit a třeba nebudem mit nasazovače,protože se nás sejde pár.A teď jak se říká BABO RAĎ.smiley
Standa dne April 21 2010 08:33:21
No řešení by bylo, všichni S-i-S1, no jo, ale kdo má blbou šarži má smůlu...a je to nastejno
Pepino dne April 21 2010 08:54:42
A proto je řešením v rámci startovného dostávat od pořadatele pneu stejné šarže na přejímce a jezdit s nenalepenýma, čímž nám budou auta skákat a gumy se svlékat. Podle mě není možnost to sjednotit.

Osobně si třeba myslím, že moje ztráta v kategoriích, kde mám auta "v pořádku" není dána pneumatikou, ale mačkáním a nedoknalým dovážením. Osobně jezdím jen S1 a S2. F jezdit nebudu, protože nechci investovat do kol na každý zývod a P nemám vyzkoušené (jejich výdrž), ale myslím, že bude větší než na plastových dráhách, kam jsou primárně určeny.
JK dne April 21 2010 10:14:14
Mě příde že se tahle debata najednou zbytečně zvrhla jen na gumy. Nikdo už ale neřeší že všichni najednou přezbrojily na NSR a slotit a taky stopro nejezdí s nejslabším motorem. Proto jsem se ptal na složení historiků a ze všech startujících se asi jediný výběrem aut vymiká ostatním a přece dojíždí na bedně. Je to teda jenom technikou?

Asi to bude platit i v kšp že špička investuje do novinek páč jinak nemá šanci. Těm dvaceti - třiceti který to podle Jirky nežerou se na umístění moc nezmění protože teď proti ostatnim stejně stojej na místě. Je to furt dokola. Nový klece, lexanový interiery, disky, převody, elektronický régly a další. Proč teda najednou vaděj gumy eště navíc normálně dosažitelný a drahý o který do nedávna nikdo neměl zájem? Zvlášt když uznáváte že každá dráha má jiný požadavky na gumy a silikony se po jedné jízdě zhoršují. To bude znamenat že ty podle Jirky bohatší si je budou pořizovat na každej závod nový. Já si mislim že pokrok se zastavit nedá. Jirka i Honza maj určitě svou pravdu ale stejný podmínky pro všechny sou utopie a levný komerčky taky.

I kšp někoho múže omezovat když musí startovat z poslední skupiny jen proto že nemá najetý body (lap je lepší) nebo třeba nemá čas jezdit v pátek a jak píše Honza ladit, ladit a ladit. Přezto tam lidi jezděj a podříděj se tomu bez řečí.
Pepino dne April 21 2010 10:43:05
Co se týče výběru modelů, je to podle mě dáno tímto:

PLACKA = v podstatě jiné auto než Slot.it není v nabídce (Fly 911 GT1 už se ani nedá sehnat a RS Spyder ještě nikdo nezkoušel)

HISTORIC = lenost. Prostě a jednoduše NSR s motorovou klecí je snadnější rozjet než FLY bez klece. Přesto to lze (viz. 3. Švec, 5. Veselský)

KLASIK = vloni a předloni jezdili všichni Fly 911, najednou Standa rozjel NINCO 997 (v podstatě ho půl roku dával do kupy) a teď všichni přezbrojili, jede to stejně jako placka od Slot.it a světe div se, je tam anglewinder bez klece. Na těch, kteří auto staví sami je vidět, že to nejede a Květa s FLY 911 na 4. místě.

Z = tam jsou prostě jen 2 vozy od FLY a 935 má lepší světlost.

Standa několikrát veřejně opakoval (a já tomu věřím), že nejde o pneu, ale o světlost a o to se autu trochu věnovat.

Co se týče závodů, vždycky se musís přizpůsobit, když chceš závodit, jinak to ani nejde.
JK dne April 21 2010 11:17:11
Pepino to je jasný a právě to je ono. Zajímavý je že se nikdo nediví nad tim že se normálně prúběžně zbrojí v autech, motorech převodech a réglech přestože je to o dost drašší ale normální gumy od slotit vadí. Taky mi nikdo z kšp neodpověděl na to jak pozná broušení od ojetísmiley a co teda s křivejma výliskama gum od výrobce. Proč je broušení a srovnání povrchu problém když si to múže každej udělat třeba na minivrtačce.
K tomu Klasiku - Standa psal že tam jel H. Švec taky s něčím jiným a nedopadl by špatně. Příde mi že to není až tak o penězích ale hlavně o tom mít chu k experimentu i když nemusí být zrovna úspěšnej.
Standa dne April 21 2010 11:28:05
Třeba k těm rejglům, já jezdím Parma Turbo z roku 1992 s sériovým odporem 25ohm.....no ale Rilley s tím nezajedu, ta akcelerace je proti el.rejglům zoufalá, pasivní odpor/0,5ohm/na plno je taky hodně.
vitek dne April 21 2010 11:29:38
Jen bych doplnil Pepina. RS Spyder od Sclaxtrix jel vloni v Jihlavě na Scalextix - tam jsem ho viděl (a sám i zkoušel upravit a pak prodal). V autě je velmi málo místa pro převod. Naopak RS Spyder od Avant Slot se jeví velmi perspektivně. Jejich Pescarolo Judd jezdí překvapivě dobře a podvozek by měly mít obě auta stejný.
kmasita dne April 21 2010 15:29:03
JK to broušení a ojetí poznᚠna silikonech na 2 metry. Ojetý silikon je hladký jako sklo a má ostré hrany. Někdy má takové malé náznaky jakého si drolení středu ale ty i ty jsou úplně hladké. Nikdy se nesjedou třeba o milimetr. Silikony jako takové se skoro nedají brousit tak že nastupuje vždy trochu násilí atd. Výsledek má potom podélné rýhy podle kterých to bezpečně poznáš. Dokonce jsou i na těch Standových smiley Beru tvojí otázku jako takové rýpnutí (v dobrém) jinak pokud Tě to zajímá opravdu můžu poslat na mail fotky.....Co se týče součastnosti tak broušení silikonů je pasé protože nové šarže mají silikon jenom ve slabé vrstvě a pod ní něco co na dráze prostě nefunguje.

Jinak co se týče výběru autíček problém je v tom že prakticky není moc na výběr. Honza Švec jede s Proslotem kterého koupil náhodou někde na burze, je buhví jak starý a normálně se už nedá koupi, natož náhradní díli jako třeba nový podvozek. Tím "normálně nemyslím projíždění ebay a objednávání buhví od kud....Fly to je dneska skoro to samé, ty auta co jedou jsou vlastně takový veteráni, a třeba nový podvozek je taky nesehnatelný. A to je ve verzi bez motorové klece jedna z nejexponovanějších součástí a spravovat do nekonačna nelze. Nebo třeba náhradní klec taky už nelze sehnat. Je to samozřejmně moc velká škoda ty auta jsou moc hezká.....Ještě nedávno byly v prodeji ty laciné "fastkity" které přímo k předělávání vyzývaly. Trochu tomu brání taky stavební předpisy PC protože neumožňují "zamodelaření" motorové klece nebo použití jiného podvozku. Nechci tímto kritizovat předpisy jenom konstatuji důvod. Plastových autíček se sice zdá být spoustu ale pro závodní ježdění a úpravy s tím spojené se hodí málokteré...... Člověk pa zjistí že na výběr moc nemá....Ona i ta P997 co používají Hradečtí i pro svoji "LIGU" je problematická co se týče k schánění. K dispozici jsou u prodejců jenom celá barená auta které mají velký a těžký kokpit. Ten nízký lehký byl jenom kytových kastliček které už nejsou. Podle předpisů lze použít pouze originální kokpit tak že náhrada za kopii prakticky není možná.....
Naproti tomu všemu jsou auta od Slot.it a Nsr kde prakticky většina dílů je dostupná okamžitě a za relativně akceptovatelné ceny - například podvozek Slot.it 135,- Kč

Jinak si myslím že ty pravidla a už Krušnohoru nebo Porsche Cupu jsou věcí pořadatele a mi k tomu samozřejmně můžeme různě "kafrat" ale je jenom na jejich zvážení ( a i riziku) jak to nakonec bude.
Třeba v Krušnohoru si myslím panuje velice dobrá a otevřená diskuze (nechci tím říct že PC ne!!) a kluci ke všemu vyslechnou názor okolí a podle mně rozhodnou co nejrozumněji. Vyhovět všem ale samozřejmně nejde. 57 bodujících závodníků v roce 2009 je snad dobrou vyzitkou....
Standa dne April 21 2010 15:53:09
Jenom doplním Květu-ty Pro-sloty se už nedělaj, ale jsou v doprodeji všude v Evropě, T.Z.má dva typy, a prodává je za 820,-Kč, maj specifickou konfiguraci klece, a musej se do nich objednat speciální široká ložiska buďto NSR, nebo S-i.
Ty Ninco-pro jsou teď trošku nedostatkový, v republice jich loni bylo poměrně dost, potom co mi ale začlo dobře jezdit, nějak všechny zmizely.Když si ale koupíš Pro-race kastli a podvozek, tak si dohromady za cca.650Kč koupíš základ, a vyjde tě to nejlíp, žádný zbytečnosti co nepoužiješ,
kmasita dne April 21 2010 15:56:03
Taky doplnění smiley ty široký prosloty u nás nekoupíš, to co má T.Z. jsou úzké nudle jako jezdíte...smiley
JK dne April 22 2010 08:53:08
To Kveta: Díky za informace. Jasný že sem si s broušením a ojetím rejpnul páč mi to přišlo jako nesmyslný zákaz a jak sám píšeš je to navíc dnes už pasé. Stačilo jen určit třeba minimální průměr a maximální šíři a už ste mohly použít i křivý gumy. V tom je určitě PC dál a přitom mi dlouho přišlo že kšp je otevřenější. Ale je jasný i to že každej pořadatel si určuje pravidla podle svýho zájmusmiley.
Standa dne April 22 2010 18:13:48
Já vím že je to s tím pořád dokolasmileyale já jsem loni na druhej PC nalepil nový S1 zabrousil na 19,6/asi z 19,7/ a jezdil seriál Pc a Scal. střídal dle průměru na různých autech až na pr.18,8mm/loni nebyl na PC limit průměru/, až mi na PC v HK na NSR hist.tzv .došly během závodu....no a diagnostické rýhy dávno nebyly, kolečka jsem ojezdil...To jenom konstatuju,a nemusí se ktomu nikdo vyjadřovatsmiley
Honza65 dne April 23 2010 07:34:40
Loni jsem na šestihodinovce v Děčíně nazul nové formulové pneu Sipt 16,po odjetí závodu a dalším ježdění jsou dnes totál hladké.S bruskou na ně není šáhnuto,pouze jsou ojeté.Obuté jsou na disku Spirit,a k dnešku je jejich průměr 21,9mm.Musím říc že co se týče pneu,patří k tomu nejlepšímu co mám.Asi jsem koupil dobrou šarži.smiley
JMS dne April 23 2010 07:44:15
Necci vám do toho kecat,
ale kola jsou základ dobrého poježdění.
Nepomůže rychlý motor, ani dovažování atd.
Pokud šmatlají,je to tragedie.
V Itálii jsem viděl jaké měli na komerčkách pěkné udělátko-jeden díl plastové dráhy,na tom udělanou zarážku,aby auto neujelo, v místě zadních kol nalepený lapováček a pěkně na autě zabíhali kola.
Kola pokapávali nějakým olejíčkem s lapovací pastou a auto tam vrčelo celý den.
Když kola očistil, tak tam žádné rýhy neměl a kola se leskly jak sklo.

No a jak píše Standa-pokud se kola zabrousí a následně zajedou, tak žádné rýhy nenajdete.
Standa dne April 23 2010 07:53:47
Já musím jenom doupřesnit: v mém případě se jednalo o 20x11 na aerodisku NSR kde ta guma během jízdy pracuje, s formulovými nemám zkušenost, jelikož je kvůli jejich velké rotační hmotnosti nepoužívám./ s vyjímkou Z-Fly, kdy na celkové váuze asi 102gr.to nehraje tak velkou roli/.
Honza65 dne April 23 2010 08:21:42
aJo důkladná příprava je nutná,s tím nezbývá nic jiného než sounlasit.Proto vzhledem k tomu že dnes odjiždíme na Děčínskou šestihodinovku tak od časného rána tady sedím a ladím,a ladím.Jen tak mimochodem,Stando měl jsem pocit(zvěsti)že od vás HK.taky dorazíte a jak je mi známo tak bohužel nic.smiley
Standa dne April 23 2010 08:41:56
Bohužel ne, je tam malej problém se mnou, já zásadně odmítám jezdit tyhle akce "na náhodu". Takže, kdyby se jel první Kr. a já bych se zorientoval v situaci/stejnak bych auto stavěl já/, tak bychom asi přijeli, takhle to vidím asi až za rok, alu určitě v budoucnu nᚠstart nevylučuji....za týden přijedu "odkroužit" Kr, tak získám první poznatky.
Pepino dne April 23 2010 09:07:17
Jak píše Standa, termín i lidé byli OK, ale bez techniky nemá smysl závodit. Ačkoliv, upřímně, jet 1. den kvaldu a 2. den závod mně osobně u 6hodinového závodu moc nevyhovuje :-(

Každopádně, když někam jet, tak už jen pro pohár smiley
JK dne April 23 2010 10:54:06
Takže je to zas na začátku. Jedinej Standa se musí třást před přejímkou protože brousí. Ostatní jen poctivě ojíždějsmiley. Někdo "ojííždí" jinej brousí a výsledek je stejnejsmiley.
Petr L dne April 23 2010 11:09:31
Možná, že není potřeba vymýšlet různá udělátka, pořádně protáhnout model po dráze z NINCO vyleští pneu také velmi dobře smiley
Pavel 128 dne April 23 2010 11:49:41
Nestálo by za to přidávat do výsledkových listin (z jednotlivých závodů, ne do průběžných) i auto se kterým závodník jel? Třeba 956 SlotIt, nebo 917 NSR, byla by to myslím zajímavá informace, zvláště když jsem výše četl, že se někteří borci s FLY vklínili mezi NSR.
Jirka dne April 23 2010 13:12:20
Hradec nejede do Brna?
lubos dne April 23 2010 13:21:25
Bohužel, Hradec se nebyl schopen domluvit. smileysmileysmiley
Standa dne April 23 2010 13:26:04
Za kluky nemohu mluvit, já z pracovních a rodiných důvodů mohu jezdit max jednodenní závody.smiley
Jirka dne April 23 2010 13:37:23
SRABIsmileysmileysmileysmileysmiley.
Pepino dne April 23 2010 14:08:01
Bohužel.
Měl jsem 2 varianty teamu v jedné mně 2 lidé odřekli (Standa + Standa) a v druhé variantě je problém v tom, že letos to celé platit jako vloni nebudu (myslím komplet techniku) a jak víme, prostě to není o 1 hotovém autě.
Honza65 dne April 23 2010 15:07:56
To Pavel 128-určitě to je dobrá připomínka,ale ohledně webu src-most mam již takhle problém dostat do výsledkovky vše co potřebuji tak aby se to zobrazilo v kuse na jedné stránce,bohužel nic dalšího se tam nevejde.Leda-že bych to zmenšil a to vcelku dost.Něco podniknu,ten nápad se mi líbí.smiley
Pepino dne April 23 2010 15:28:17
Já třeba mám loňský PC se všemi auty zapsaný, je tam vidět jak v průběhu roku 2009 všichni přezbrojili na jiné vozy dle vítězů. Ale nemyslím si, že je to až tak důležité.
vitek dne April 23 2010 17:46:58
To Pavel 128 Ono je krom toho i název výrobce nic neříkající. Protože úprav a dílů je tolik, že z původního auta často zůstane jen karoserie a podvozek. smiley
To JMS Díval jsem se na googlu na to lapování. Jak jsi to mile nazval lapováček. Princip technologie je mi jasný. Ale co tam používali právě na to lapování? Co bylo tím brusným prvkem. Myslím, že by se to nemuselo dělat na autě, ale možná by stačila konstrukce s motorovou klecí Slot.it, kde by se jen nasazovaly disky s pneu.
Ivan dne April 24 2010 09:38:00
JK napsal: I kšp někoho múže omezovat když musí startovat z poslední skupiny jen proto že nemá najetý body (lap je lepší) nebo třeba nemá čas jezdit v pátek a jak píše Honza ladit, ladit a ladit. Přezto tam lidi jezděj a podříděj se tomu bez řečí.
Jezdit v KšP lapy?, a proč se nejezdí. Výkonost závodníků v kšp je víceméně ustálená. a pořadatelé umožňují účast v podstatě každému příchozímu. Zájem o účast narůstá, no a kdo pozdě přijde, brzy jede. Že se dá i z poslední skupiny vylézt na bednu a získat více bodů pro zařazení do lepčí skupiny v příštím závodě je v historii kšp několkrát potvrzeno.
Pokud by se měly jet lapy, tak proč. Poprvé pro zařazení do skupin, ale to není až tak nutné jak jsem napsal víše. Pro omezení startu jen pro určité množství závodníků? A kolik by jich mšlo být? Kšp se jezdí na 4,6 i 8 drahách. A tak by se nabízelo číslo 24. To je nejmenší společný násobek počtu drážek a také dobrý počet pro střídání závodník nasazovač. Jenže odjetí lapu pro 36 závodníků, a tolik jich třeba na kategorii GTLM přichází, zabera cca 1,5 hodiny času. Za tu dobu odjedou pohodlně i čtyři skupiny závodníků i na čtyř proudovce. A to je nejpádnější argument, podle mého soudu, proč se lapy asi nikdy nepojedou. Ono se jede celkem kategorií šest a průměrná účast je 22 - 24 závodníků v každé kategorii. Navíc si troufám napsat, že závody kšp jsou pružnější než byl závod na Podbabě. Je pravdou, že se ale nedělají polední přestávky jako tomu bylo na PC.
Prosím, berte to jenom jako můj osobní postřeh a názor.
Standa dne April 24 2010 12:09:31
Já z toho nemám problém,systém závodu beru jako fakt, který je nutno akceptovatsmiley
Vlož komentář
Pro odeslání je nutné být přihlášen.
INFORMACE
PRAVIDLA WEBU
Copyright, autorská práva
Administrátoři

TOPlist

DDM HRADEC KRÁLOVÉ

Seznam novinek
Kalendář
BPA Gallardo + Výsledky
O DDM Barák

PŘIHLÁŠENÍ
Jméno

Heslo



Zapomněli jste heslo?
Zažádejte o nové zde.
NÁHODNÁ FOTOGRAFIE
08
08
Vítkov-Klokočov, 13.-15.7.2007
RYCHLÝ VZKAZ
Pro zaslání musíte být přihlášen.

Dosud žádné vzkazy.
PŘÍTOMNI
Hosté: 46
Žádný člen online

Registr. členů klubu: 255
Neaktivovaných členů: 0
Nejnovější člen: Gobio