Moravská liga - Zbytečně ztracený den aneb kdo fouká, ten jede
Přitom den začal dobře, cesta z Hradce Králové do Olomouce proběhla bez problémů. Na místě jsem se setkal opět s některými závodníky, které jsem delí dobu neviděl, 18 lidí pěkná účast a konečně početnějí startovní pole pro modely 1:24.
První sprcha přila hned při testování aut. Ani jedno z mých třech aut nejelo. Na rovinkách měly vozy problém se rozjet, v zatáčkách zcela nesmyslně vypadávaly a při akceleraci se vozy stavěly na zadní.
Prostě příli mazání. Někteří kluci si mně hned stěovali, e tu od rána trénují a nastavují a pak zničehonic přili zástupci organizátorů a celou dráhu několikrát přemazali a tudí veekerý čas vynaloený na přípravu je v tahu.
Bohuel na pokusy o debatu na téma o očitění dráhy nikdo nereagoval. Trochu jsme se při přejímce snaili dráhu rozjet velkými čtyřiadvacetinami na mechách, ale moc to nepomohlo. Standoj se dokonce při tréninku tak zahřál motor u P917 NSR, e od toho povolila klec motoru a tím se rozhodily převody.
Začlo se tedy závodit v kategorii GT. Hned v první skupině nedojeli tři závodníci pro poruchu motoru. Prostě se spálil. Mě čekalo něco podobného v dalí skupině. Na P997, které mám dva roky, jezdím s ním vechny závody PC a naí ligy prostě shořel motor (Slot.it krátký 30t). Toté následovalo u dalích skupin.
Stejný výsledek byl při kategorii LM, kdy jsem v 2 segmentu auto raději stáhl ze závodu, protoe by motor také shořel (Slot.it Flat dlouhý 22t). Auto do historiků jsem obratem odebral z přejímky s tím, e do dalího závodu ani nenastoupím.
V průběhu času, kdy jsem byl na dráze jsem zail celkem 10 odstoupení, z čeho 8 bylo shořelých motorů a 2 x motor rozhodil klec a tím pádem převody.
Z nepochopitelných důvodů se nikdo z organizátoů závodu nesnail o nápravu či omluvu, ale spíe bylo ve k smíchu. Po odstoupení Standy ze závodu LM a také nenastoupení do historiků jsem dokonce zaslech cosi o "srabáctví".
Pokud to spočítám osobně, tak kromě ztraceného dne je to startovné a dva motory, tedy vyhozených cca 800,- Kč (a to jsem neplatil cestu).
Proč celá situace vznikla si netroufám napsat. Někomu vak auta jela bez sebemeních problémů. Standa vak tímto přiel o monost celkového vítězství v kategoriích ML (protoe se ádný nejhorí výsledek nekrtá).
Myslím si vak, e o tom, v jakém stavu bude dráha, měly být předem informování závodníci protoe takovéto nestandardní podmínky jsem v komerčkách jetě nezail.
Pokud to někdo udělal naschvál s tím, e si pak do auta dá dlouhý motor a půl kila závaí, tak je to podraz největí. Ale o tom nechci vůbec přemýlet.
Mrzí mě také třeba to, e patné světlo padá i na majitele dráhy v Mariánském údolí, protoe si svoji dráhu není schopen udret v provozuschopném stavu a dovolí někomu ji takto znesjízdnit.
Pro mě je výsledkem bohuel to, e na ML ji nepojedu. Jel jsem tam s tím, e mi nejde o vítězství (nemám na to auta), ale chci si odpočinout.
Na videu se můete podívat, jak to při závodě vypadalo při měnění dráek.
Prosím i o vyjádření závodníků, zda se jim zdály podmínky standardní a závod je bavil?
lukasenkovdne September 28 2011 20:35:20
Nj, tak takhle to vypadá, kdy se jednou nepovede namazat dobře dráha a dojede pan spisovatel, pak to odnese celej seriál jen kvůli tomu, e někdo musí vydat ohromnej článek jak tam bylo ve na ..... Je mi z toho smutno.. Jen mě docela mrzí, e tu nejsou i články o tom kdy se naopak někde někomu podaří závod dokonale organizačně zvládnout.. Moná by se nad tím měl autor zamyslet a ne hned dělat nějakému seriálu patnou pověst kvůli jednomu závodu.. Kdy se mě osobně někde něco nelíbí, tak tam nejezdím a dál to nikde nerozepisuju proč atd.. Vdy v modelařině nejde ve podle představ a i organizátor nemůe vdy vechno na 100% zvládnout.. Děkuji vem kolegům závodníkům za pěkně strávený sváteční den..
Standadne September 28 2011 20:43:59
Take, jak se to jeví mně-chlapci z pořadatelského sboru si milně vyloili, jak je mono se dopracovat k vítězství-postavíme si auto které jede jenom na super přemazaný dráze, pokud standartně namazaná dráha nevyhovuje-trhněte si vichni my si budem dráhu mazat tak dlouho, dokud nám to nepojede...e vám to vem shoří, to nás nezajímá, jelko my máme vude Kingy 30 a více tisíc, a e minulé závody bylo vechno jinak, to je vá problém.
Omlouvám se Romanovi Motyčkovi, za to e jsem nezaplatil 2 kafe, ,jeliko jsem na to zapomněl, přítěmu dám kilo.Dále se omlouvám Petrovi e jsem z něj měl srandu, e se odhlásil kvůli depresi z vývoje komerček. Já mám dneska větí!Dále musím souhlasit s Jirkou H., e takto to je patně, nebo to co dnes předvedli pánové z Brna je opravdu hlína.
Standadne September 28 2011 20:50:36
Abys tomu rozumněl přesně:Nám nevadí to, e jste záměrně přemazali dráhu z důvodů, které byly vem jasné, ale arogantní postoj k řeení problému.
lukasenkovdne September 28 2011 20:54:50
Aha, no schválně jsme to tak namazali, proto jsme 3 Brňáci nedojeli LMP.. Proč jste nepřili s řeením? Jak to vyřeit? Říkat e je to patně to věděli vichni, ale co s tím udělat to jste nepřili nikdo, ani ty vae 24 to nerozjely a to bylo jediný řeení se kterým jste doli..
Standadne September 28 2011 21:05:15
Odmytí bylo odmítnuto, LMP jste nedojeli proto, jeliko se vám samotným se to vymklo z rukou, jeliko jste si mysleli, e u ta kejda bude rozjezděná, a nebyla a celá ta komedie byla kvůli těm GT s Kingovejma motorama, proto jste taky otočili pořadí kategoriií,...ale to je logické i bez přemazání, to je v pořádku.
Pepinodne September 28 2011 21:40:45
Ano, pan spisovatel dělá patnou pověst, protoe na tom závodě byl a kdyby se vzal benzín a dráha umyla, tak nebylo co řeit. Co by mělo být oraganizátoroj jasné hned poté, co se uvařil první motor a neměl by k tomu potřebovat večerní články na internetu. Navíc návrh na omytí dráhy tam padnul asi 100 x.
A bohuel jsem tu proto, abych psal o tom, co se děje a neděje, pokud si Lukái myslí, e je v článku něco neobjektivního či nepravého, napi mi co?
Navíc, je to věcí kadého, zda má zájem o svém "povedeném" závodě něco napsat nebo ne. Proč nic nenapíete? Článek sem můe vloit kdokoliv. To, e jedu 2x za rok na ML (protoe se mi jinak časově nehodí a navíc nemám auta) a pokádé je něco patně není přece vina tohodle webu.
lubosdne September 28 2011 21:41:17
Stando, to tvý obviňování pánů z Brna je hodně ubohý. Dráhu jsme namazali hned ráno, po půl hodině jedění přiel poadavek, nejméně od poloviny lidí, aby se dráha znovu přimazala, e to kloue. Proto se namazalo podruhé, bohuel u to bylo moc. Take ty kecy o schválně přemazané dráze si odpus.
JMSdne September 28 2011 22:24:01
Nechápu.....
Kdo si chce popravit chu, tak v sobotu zase razím do Vídně- zájemci se dobře pobaví.
Dnes se tam dokonce mazaly karty a hrály stolní hry
V sobotu se jedou na Redqueen dva závody Flexiků s Falconem7, ale Carrera a 5 proud podobný Revůci je k dispozici
vitekdne September 28 2011 23:05:04
"3" lidi se tu budou dohadovat a XX "královsky" bavit čtením jejich dohadování.
Karamba!
Mrkněte na odkaz co mám v podpisu a bavte se.
JMSdne September 29 2011 09:12:06
To je teda opravdu počteníčko....
Tak to dopadá, kdy se s Hračkou začne závodit!!!
A k tomu jetě na dřevěné dráze v kombinaci s vymoenostma wingů.....
Pro přítě povolte boční spoilery a volné motory, jak G7, protoe pokud to budete hnát olovem a mazáním, tak budete muset zabudovat taky vodní chlazení....
Myslel jsem, e kdy se na ML objevuje Laco a dalí lidi z daleka, e je to pohodový závod, ale????
Teď asi změní hodně lidí názor a ML se zcvrknena pár lidí ....
Podobně jsou znechuceni lidi z 24 hodinovky v Brně a tak vidím, e pokud se s tím neudělá nic -bude vás jezdit 5 a půl a nakonec skončíte na plastu, někde v garái.
Je to smutné, ale realita
A co pravidla na přítí ročník 24 hod.?
Vídeňáci i jeden tým z německého Banewitz se pořád ptají?
Samozřejmě by si rádi připravili vhodné auta a měli předem jasno-co je povoleno atd....
Pepinodne September 29 2011 09:45:15
Je třeba si uvědomit, e článek na internetu ani nikoho nepřivede a ani neodradí. Kdo chce ML jezdit, jezdí, kdo nechce, nejezdí. Tak jako u dalích seriálů. Pokud se někdo z účastníků rozhodne tak či onak, je to jen jeho věc na základě nějakého podnětu. Kadý zde má monost napsat osobní názor na vzniklý problém. A rád bych, aby se to teď třeba stalo. Třeba je to normální jev a ostatním 16 lidem to nevadilo.
Standadne September 29 2011 10:34:10
já osobně na dalí závod té pojedu,s Rudou jsem o tom mluvil,a ujistil mne, e podobné experimenty se nebudou opakovat.
JKdne September 29 2011 11:46:05
Na mě to působí buď jako naprosto nepochopitelný lapsus pořadatelů z mateřského klubu nebo cílené "podlehnutí" zájmu několika lidí, kteří dopředu velmi dobře věděli, co a proč dělají.
Na dráze, která je namazaná standardně jako na Hondu nebo Cahozu se ádný motor v plasácích neupeče ani náhodou, take tady to někdo musel namazat jako na wingy (přesně jak píe Jura - nápadně se to podobá postupu při 24h, stačí se podívat do výsledků, komu to bylo jednoznačně ku prospěchu). Vůbec nepochopím, e pořadatel po prvních odpálených motorech dráhu neumyl a nepřemazalo se normálně.
Přitom na plasáky normálně maeme cca na 75% oproti SRC a bohatě to stačí.
Kdy tady Jirka psal o čtvrtkilových autech a eventuálních podvodech s motory, povaoval jsem to u plastáků za nesmysl právě proto, e za standardních podmínek se vyí váha a výkon nedá smysluplně převést na dráhu (a PC má i omezení na max. P gumy). Byl jsem asi naivní, protoe jsem nevěřil, e by někdo mohl domácí prostředí zneuít tak trapným způsobem. Jak je vidět, bude se s podobnými triky muset asi počítat - kadý chce vyhrát a dnes u asi taky za kadou cenu.
src ceska trebovadne September 29 2011 12:05:57
Jak zde na foru nedávno napsal Jura - cituji zjednodueně: "komerčky na plast". Na plastu u nás máme jednoznačně magnetický přítlak maximálně 200g. To je lehce změřitelné a přes to vlak nejede. Můe a nemusí tento limit vyuít. Namazaná dráha je a hotovo a i kdy jak tak čtu nahoře, by někdo chtěl méně "lepivosti", má smůlu.
lubosdne September 29 2011 13:09:05
Nejlepí počteníčko je číst komentáře od lidí, kteří na konkrétní akci ani na 24h nebyli, ale velice trapné a ubohé úvahy zde publikují. Dráha byla pronajatá a namazaná standartním způsobem. Ten, kdo tuto dráhu zná, ví, e se velice patně mae- jednou vsakuje moc, podruhé méně. Nevím, jestli sebou závodníci vozí několik litrů benzínu, aby se dráha znovu umyla, kdy se nepovede namazat, asi ano, kdy zde jsou tak chytré řeči.
JMS - nevím, z čeho jsou lidé znechuceni z 24h Brno. Napi, konkrétně z čeho! Asi z toho, e se na závod nedostatečně připravili.
Já jsem znechucen z toho, e někteří závodníci neunesou poráku a druhé obviňují z podvodů.
Standadne September 29 2011 13:52:56
Lubo, teď aby nedolo k omylu-nevím jestli to o neschopnosti přijmout poráku bylo nebo nebylo miněno na mně ?...já osobně s tím přece nemám problém, podívej se na moje vlastní komentáře ke Si-cupu....ale tady se nezávodilo!!!!Pokud to nebylo na mne, tak pardon!
Pepinodne September 29 2011 13:59:43
Stando, to určiě nebylo na tebe.
Přiznávám se bez mučení, neunesl jsem poráku. Vlastně při "ouchávání" vech svých motorů jsem v nich zapoměl nějaký vysoce vznětlivý materiál. A ten moná přeskočil i do aut jiných účastníků. Sakra, u nemůu vyhrát celý seriál ML. Co teď s tím?
Nějak jsem nepochopil, proč by sebou měli závodníci vozit litry benzínu? Můe mně to někdo vysvětlit? Jo na očitění dráhy. Aha, a já do teď myslel, e dráhu je majetkem jejího provozovatele, ten se o ní stará a má na to prostředky. Asi by se to teda měla přidat do pravidel, e kadý účastník si má sebou vzít povinně 1l benzínu, který odevzdá při přejímce.
Ale fakt je to legrační a je mi třeba líto Vítka, který je pod ML organizačně tak nějak také podepsán.
Já osobně z toho usuzuju prostě tyto závěry a třeba si mě ukamanujte:
1 - buď to bylo plánované
2 - nebo totální neschopnost organizátorů a majitelů připravit dráhu
3 - nebo totální nechu organizátorů řeit vzniklý problém (stačilo omýt, pokud nebyl benzin, zajed pro něj ... i ve svátek mají obchody otevřeno a časová prodleva by nebyla tak hrozná) nebo povolit přestavbu ji přejmutých aut pro zmenení adheze
A osobně bych to řeil buď anulováním celého závodu nebo krtnutím nejhorího výsledku ML a omluvou účastníkům za vzniklou kodu. Ale nejsem to já, take to nechme vem svatým.
JKdne September 29 2011 14:06:57
To Lubos:
Myslím, e si i pro nestartující stačí porovnat výsledky MÚ z posledních závodů a je jasno. Cui prodest...
lubosdne September 29 2011 14:16:29
Pepino, jak jsem psal výe, dráhu jsme měli pronajatou a opravdu jsme u neměli benzín na dalí umytí. V MÚ je pouze jeden aktivní člen, proto jsme si to namazali sami. Doufám, e teď u tu situaci chápe. Vichni věděli, v jakém stavu je dráha a nasadili pneu F15. Proč si teda nedali pneu pouze silikony? Milo Moučka a někteří dalí nasadili silikony a ádné problémy neměli.
Pepinodne September 29 2011 14:24:27
Já měl třeba na shořelém Nincu P6, se kterými jezdím vude bez problémů (2xHK, Podbaba, Pce, Hlinsko, Brno, Nová Paka).
A normálně, kdy je někde namazáno hodně, tak se to umyje nebo sjede. Stejně tak mě připadlo, e byly namazány i rovinky. A zároveň by měly být podmínky stejné, tedy namazat jako první a pak teprve pustit zájemce na dráhu (a ne jim ji namazat po tréninku). A pokud se bude přimazávat, měli by to schválit vichni účastníci. A proč vlastně na místě přezouvat dle dráhy, kdy komerčky jedou vude normálně stejně a připravuju si je tak předem doma?
A to se dostáváme opět k tomu, e to tedy znamená mít pro 1 auto S1/P6/F15/F22 x 3 auta na jednotnou přejímku. Trochu mazec, ne?
Standadne September 29 2011 15:17:17
Jak u jsem napsal, nejvíc mi vadil ten arogantní přístup.Kdy jsem tě přiel poádat, e bych potřeboval přezout, e to hoří,e
tě ádám o dodatečnou přejímku-nelze ,neexistuje,pouze v jízdním čase,pravidla neumońujou atd.Ve warm-upu jsi stal vedle mne, a upozorňovals -pozor, jetě nemůe,a v jízdím čase...totální neochota flexibilně reagovat na mimořádnou situaci nějakým vstřícným gestem pro vechny. To není ani ve světě F1,i tam to řeej operativně.
To já bych osobně nedokázal, mně by to bylo blbý.Ale ber to jako ,jenom můj názor;.to je pocitová záleitost, ne legislativní.Jo a Milo to zvládnul,s S kolama jsem teda opravdu nepočítal.
lubosdne September 29 2011 18:02:15
Pepino, co to tady furt plácá za nesmysly. Ty jsi nečetl mé předchozí příspěvky?
Tak ti to tedy znovu zopakuji:
- dráha nela umýt- nebyl benzín, kdyby se jelo do Olomouce pro benzín a znovu namazalo, tak by se začalo a v poledne, ne-li později.
- dráha nebyla namazaná a po tréninku(nevím,jak jsi na takový nesmysl přiel), ale během tréninku, po namazání se jetě hodinu trénovalo.
- přimazání dráhy ádalo více jak polovina startujících
- komerčky nejedou vude stejně
Stando, kdy jsi jezdil závody SRC, tak si jistě dobře pamatuje, e opravovat auto nebo měnit pneu tě nechali pouze v jízdním čase. Tak nevím o jakým arogantním přístupu to mluví!
Standadne September 29 2011 18:10:19
No a to je právě asi ten můj omyl,já jsem si myslel, e právě tohle ten velkej svět SRC není, do toho se mi nechtělo....a koukám, on u je.Tak promiň:
Jandne September 29 2011 18:19:49
No nazdar... já si do teď myslel, e závody "velkých dětí" jsou pro zábavu, ale
co tady čtu, je opravdu "síla"
Pepinodne September 29 2011 19:15:24
Luboi, mnou dokola plácané nesmysly jsou pořád jen o tom, e je mi milejí zajet do Olomouce, poté zkrátit rozjíďky o minutu ne vyhodit cca za 4tis. materiálu lidí, co si přijeli zazávodit. To prvně.
Za druhé, např. Pepa Katruák mně říkal, e oni trénovali ráno a dráha jste namazali a po jejich tréninku. A pokud myslí tím dostatečným tréninkem to, e dám auta na dráhu a ani jedno mně nejede kvůli přemazání, co si představuje, e budu s autem dělat v tu chvíli. Logičtějí je, a taky se to tak praktikuje, e se dráha omyje. A info o tom e nemáte benzín tu padlo a v diskuzi. Na místě jsem to oficiálně od nikoho neslyel. Navíc, kadý nějaký benzín máme a i já měl skoro celou plechovku. Ale opět o benzin nikdo nepoprosil. Take to je to, co tu pořád dokola řeím a plácám.
lubosdne September 29 2011 19:38:36
Tato diskuse nikam nevede, take můj poslední příspěvek:
Pepa Katruák trénoval před oficiálním zahájením tréninku, tedy před 8h.
Nikdo nepřiel s nějakým řeením, pouze Standa dal návrh, aby se to rozjezdilo velkými auty a to jsme udělali. Po bitvě je holt kadý generál, to u je asi taková česká vlastnost.
A to, e tady uráíte brňáky, e vyhrávají podvodama a podrazama ( viz. 24h Brno nebo teď MÚ), to je asi vlastnost tohoto webu.
Pepinodne September 29 2011 19:44:53
OK, já jsem jen stěující si spisovatel, Standa srab (jak si ho při odchodu ty nazval) a vlastě v takovémto stavu chtělo mít dráhu více ne polovina jezdců, take je vlastně ve v pořádku, vichni byli spokojeni a neschopnost sehnat benzín a zamlčování zde ze své strany toho, e bylo omytí dráhy navrhováno minimálně po celou polovinu závodu je prostě normální. Beru to jako standard a zařídím se podle toho.
JMSdne September 29 2011 20:12:19
Kdyby někdo potřeboval mazání, tak jetě nějaké mám......
A benzín to snad vozí na závody kadý!
Při troe dobré vůle stačilo pouze setřít zlehka dráhu namočeným hadrem v benzínu a na dráze zůstane film, který pro komerčky ůplně stačí.
Taky záleí co to bylo za mazání jestli tvrdé, tak vás lituju.
Úplně nejideálnějí je Koford medium - na litr a půl benzínu jedna flaka.
Na Eurocupu v Bruhlu dolo k podobné situaci-Dráha byla umytá asi měsíc a těsně před závodem ji majitel nastříkal mazáním jako obvykle.
Bohuel za ten měsíc nasedalo na dráhu dost velké mnoství prachu a v kombinaci s mazáním se tahle kaička nanesla na kola a auta klouzaly.
Proto jsme přeruili tréning a dráhu umyli a já jsem ji znova nasprejoval.
Vichni byli spokojeni, ale taky vichni vzali hadry a podíleli se na umytí!
Stačí tak málo!
Milandne September 29 2011 21:56:35
Ahoj, ji delí dobu jsem nenapsal ádný příspěvek do diskuze, ale dnes jeden napíi.
Nejprve připomenu situaci z předcházejícího závodu ML v MÚ. Tehdy jsme v pátek dráhu umyli, následně nastříkali mazáním a zajeli. V sobotu se určité skupině zdála dráha málo namazaná a tak se jetě jednou přimazala. Následně Standa N. spálil dva motory v tréninku, ostatní přestali rychle s tréninkem a dráha se částečně umyla. Z této situace se měl pořadatel poučit.
Nyní ke včerejímu závodu ML.
Je pravda, e pár lidí odtrénovalo před oficiálním zahájením tréninku. Pořadatel zodpovědný za nachystání dráhy, dle mého názoru, nemůe dorazit v čase oficiálníhiho zahájení tréninku, začít sám trénovat a následně přimazat dráhu ná základě toho, jak mu auta sedí na dráze. A toto jetě jednou zopakovat.
První kategorie se jela na 4x5min. a začaly hořet motory. O tom se mluvilo ji před startem. Hořely ale větinou vysokootáčkové krátké motory. Druhá kategorie malých aut se jela na 4x3minuty a ve se opakovalo. Poslední kategorie se jela na 4x1,5minuty a na motorech se dalo vařit kafe.
Dle mého názoru byl závod neregulérní z následujících důvodů:
1.Nestejné podmínky při tréninku-mazání dráhy v ofic. čase tréninku.
2.Hodně namazaná dráha vyhovovala dlouhým motorům a připraveným.
3.Zkracování rozjíděk-vyhovovalo rychlejím autům s malou výdrí na přemazané dráze.
JMSdne September 30 2011 07:16:34
Pánové,
protoe jsem viděl situaci pouze z téhle diskze a nebyl jsem tam zdálo se mi to prostě divné.....
Ale teď kdy Milo napsal, e se nakonec zkracovaly jízdy, aby vůbec někdo dojel mě utvrdilo, e to přemazání bylo cílené!
Opravdu stačilo tak málo!
Ta čtyřproudá dráha je umytá za pár minut!
Standadne September 30 2011 09:28:42
....chtěli jsme vykouřit krtka, co se povedlo i s autíčkem,ale bohuel jsme si při tom zapálili zahrádku i s barákem....to ve k tomuto tématu...
lukasenkovdne September 30 2011 11:18:37
To: JMS, kdyby bylo cílené přemazání dráhy, tak by jsme neubírali na jízdním čase, protoe Brno přece jelo dlouhé motory, které by to vydrely , ale kdy ti 10 lidí řekne zkrate to a dojedem aspoň jednu kategorii, tak se zkracovalo..
Pořád vichni chtěli nějaké řeení, aby motory nehořely a kdy se po dohodě zkrátil jízdní čas je to zase patně.. Podle Vás bylo jediné řeení umýt dráhu, ale kdyby jsme to udělali budete zase nadávat e končíme v 8 večer atd.. Vdycky by se tu někdo nael kdo by měl problém..
To: Milan, pořadatel dojel více jak půl hodiny před oficiálním zahájením.. A bylo jen na něm, jak dráhu namae.. To e jsem dal nástřik moc silný je moje chyba a sám jsem na ni doplatil..
Byl bych moc rád, kdyby jste si uvědomili, e mazat dráhu umíme vichni větinou tu svoji, kde přesně víme kolik benzínu a kolik mazání, nebo tu kde je stejný povrch který známe.. Ale bohuel v MÚ je trochu jiný povrch, který mazání nasaje a dráha je skoro suchá, bohuel teď se jel těsně před ML jiný závod a dráha u byla nacuclá.
Přítě bychom mohli vypsat výběrové řízení na namazání dráhy v MÚ ,a se případná vina a hlavně obviňování e jsme to udělali schválně můe svalit na někoho jiného ne na pořadatele..
lukasenkovdne September 30 2011 11:27:19
To: Milan k předchozímu závodu v MÚ, pro informaci pro ostatní, kdy brňáci dojeli dráha u byla přemazána.. To se to zdálo málo namazané úplně někomu jinému.. S tím jsme neměli nic společného
Standadne September 30 2011 12:32:11
Lukái,tady se směujou 2 věci najednourvní je , e se prostě z nějakých důvodů přemazalo...skutečně se můe stát i omylem, tak jak se stalo na prvním závodě....ale to co následovalo potom, to bylo patně,a radikálně se liilo....to natvalo ostatní
JMSdne September 30 2011 12:32:17
No Lukine,
odpověď jaká taká, ale zkracování jízd je vůdči těm, co si zaplatili startovné dost nefér a nezlob se -já osobně bych u na takové závody nepřijel.
Dalí zaráející fakt je ten, e se dráha přimazávala během tréningu!
To jste ji přimazali na to co zůstalo po závodě MO?, který se tam jel 10. září?
Pokud ano, tak jste udělali velkou chybu, protoe dráha byla zajeta a nagumována mechovkama a hlavně v jiné rozteči -stopě a po 14 dnech navíc zapráené.
To by taky odpovídalo, e to napřed klouzalo a po přestříkání to u lepilo moc.
lukasenkovdne September 30 2011 12:35:38
Jirko, ne po MO u byla umyta ale výkend předtím se tam jel slot.it..