AUTODRÁHA ON-LINE / SLOTCARSWORLD.CZ - Internetov� server o autodr�h�ch
  
ÚvodnĂ­ strĂĄnka ::  ČlĂĄnky ::  Seznam krĂĄtkĂ˝ch zprĂĄv ::  DiskuznĂ­ fĂłrum ::  Fotogalerie ::  Ke staĹženĂ­ ::  Odkazy ::  VyhledĂĄvĂĄnĂ­
December 25 2024 07:08:31 
 
Kalendář
PoÚtStČtSoNe
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
ZÁVODY

1:32
Porsche Cup
Krušnohorský pohár
Moravská liga
Slovakia Cup

POSLEDNÍ ČLÁNKY
Test Corvette C5R Fl...
Aston Martin DBR9 – ...
Test TATRA T602 Tatr...
Porsche 997 RSR od F...
Test TATRA 607/2 (FA...
VW Golf Gr.2 "KAMEI"...
Jak vznikají modely ...
Slotlandia 2011
Dodge Charger 500 od...
Scaleauto Porsche 91...
Flyslot cars Ferrari...
SCX Volkswagen Touar...
SCX Aston Martin DBR9
SCX Aston Martin - p...
GSLOT - Nová značka ...
KLUBY A KROUŽŽKY
AMC Podbaba 132
Česká Třebová
DDM Hradec Králové
MC SRC Most
Pražský klub SCX
SCRC - Praha 7
SRC Brno
KONTAKTY
MEDIA

 
Moravská liga - Zbytečně ztracený den aneb kdo fouká, ten jede
 
Závody


Přitom den začal dobře, cesta z Hradce Králové do Olomouce proběhla bez problémů. Na místě jsem se setkal opět s některými závodníky, které jsem delší dobu neviděl, 18 lidí pěkná účast a konečně početnější startovní pole pro modely 1:24.

První sprcha přišla hned při testování aut. Ani jedno z mých třech aut nejelo. Na rovinkách měly vozy problém se rozjet, v zatáčkách zcela nesmyslně vypadávaly a při akceleraci se vozy stavěly na zadní.

Prostě příliš mazání. Někteří kluci si mně hned stěžovali, že tu od rána trénují a nastavují a pak zničehonic přišli zástupci organizátorů a celou dráhu několikrát přemazali a tudíž vešekerý čas vynaložený na přípravu je v tahu.

Bohužel na pokusy o debatu na téma o očištění dráhy nikdo nereagoval. Trochu jsme se při přejímce snažili dráhu rozjet velkými čtyřiadvacetinami na mechách, ale moc to nepomohlo. Standoj se dokonce při tréninku tak zahřál motor u P917 NSR, že od toho povolila klec motoru a tím se rozhodily převody.

Začlo se tedy závodit v kategorii GT. Hned v první skupině nedojeli tři závodníci pro poruchu motoru. Prostě se spálil. Mě čekalo něco podobného v další skupině. Na P997, které mám dva roky, jezdím s ním všechny závody PC a naší ligy prostě shořel motor (Slot.it krátký 30t). Totéž následovalo u dalších skupin.

Stejný výsledek byl při kategorii LM, kdy jsem v 2 segmentu auto raději stáhl ze závodu, protože by motor také shořel (Slot.it Flat dlouhý 22t). Auto do historiků jsem obratem odebral z přejímky s tím, že do dalšího závodu ani nenastoupím.

V průběhu času, kdy jsem byl na dráze jsem zažil celkem 10 odstoupení, z čehož 8 bylo shořelých motorů a 2 x motor rozhodil klec a tím pádem převody.

Z nepochopitelných důvodů se nikdo z organizátoů závodu nesnažil o nápravu či omluvu, ale spíše bylo vše k smíchu. Po odstoupení Standy ze závodu LM a také nenastoupení do historiků jsem dokonce zaslech cosi o "srabáctví".

Pokud to spočítám osobně, tak kromě ztraceného dne je to startovné a dva motory, tedy vyhozených cca 800,- Kč (a to jsem neplatil cestu).

Proč celá situace vznikla si netroufám napsat. Někomu však auta jela bez sebemenších problémů. Standa však tímto přišel o možnost celkového vítězství v kategoriích ML (protože se žádný nejhorší výsledek neškrtá).

Myslím si však, že o tom, v jakém stavu bude dráha, měly být předem informování závodníci protože takovéto nestandardní podmínky jsem v komerčkách ještě nezažil.

Pokud to někdo udělal naschvál s tím, že si pak do auta dá dlouhý motor a půl kila závaží, tak je to podraz největší. Ale o tom nechci vůbec přemýšlet.

Mrzí mě také třeba to, že špatné světlo padá i na majitele dráhy v Mariánském údolí, protože si svoji dráhu není schopen udržet v provozuschopném stavu a dovolí někomu ji takto znesjízdnit.

Pro mě je výsledkem bohužel to, že na ML již nepojedu. Jel jsem tam s tím, že mi nejde o vítězství (nemám na to auta), ale chci si odpočinout.





Na videu se můžete podívat, jak to při závodě vypadalo při měnění drážek.



Prosím i o vyjádření závodníků, zda se jim zdály podmínky standardní a závod je bavil?
Komentáře
lukasenkov dne September 28 2011 20:35:20
Nj, tak takhle to vypadá, když se jednou nepovede namazat dobře dráha a dojede pan spisovatel, pak to odnese celej seriál jen kvůli tomu, že někdo musí vydat ohromnej článek jak tam bylo vše na ..... smiley Je mi z toho smutno.. Jen mě docela mrzí, že tu nejsou i články o tom když se naopak někde někomu podaří závod dokonale organizačně zvládnout.. Možná by se nad tím měl autor zamyslet a ne hned dělat nějakému seriálu špatnou pověst kvůli jednomu závodu..smiley Když se mě osobně někde něco nelíbí, tak tam nejezdím a dál to nikde nerozepisuju proč atd.. smiley Vždy v modelařině nejde vše podle představ a i organizátor nemůže vždy všechno na 100% zvládnout.. Děkuji všem kolegům závodníkům za pěkně strávený sváteční den..
Standa dne September 28 2011 20:43:59
Takže, jak se to jeví mně-chlapci z pořadatelského sboru si milně vyložili, jak je možno se dopracovat k vítězství-postavíme si auto které jede jenom na super přemazaný dráze, pokud standartně namazaná dráha nevyhovuje-trhněte si všichni my si budem dráhu mazat tak dlouho, dokud nám to nepojede...že vám to všem shoří, to nás nezajímá, jelkož my máme všude Kingy 30 a více tisíc, a že minulé závody bylo všechno jinak, to je vᚠproblém.
Omlouvám se Romanovi Motyčkovi, za to že jsem nezaplatil 2 kafe, ,jelikož jsem na to zapomněl, příštěmu dám kilo.Dále se omlouvám Petrovi že jsem z něj měl srandu, že se odhlásil kvůli depresi z vývoje komerček. Já mám dneska větší!Dále musím souhlasit s Jirkou H., že takto to je špatně, nebo to co dnes předvedli pánové z Brna je opravdu hlína.
Standa dne September 28 2011 20:50:36
Abys tomu rozumněl přesně:Nám nevadí to, že jste záměrně přemazali dráhu z důvodů, které byly všem jasné, ale arogantní postoj k řešení problému.
lukasenkov dne September 28 2011 20:54:50
Aha, no schválně jsme to tak namazali, proto jsme 3 Brňáci nedojeli LMP.. Proč jste nepřišli s řešením? Jak to vyřešit? Říkat že je to špatně to věděli všichni, ale co s tím udělat to jste nepřišli nikdo, ani ty vaše 24 to nerozjely a to bylo jediný řešení se kterým jste došli..
Standa dne September 28 2011 21:05:15
Odmytí bylo odmítnuto, LMP jste nedojeli proto, jelikož se vám samotným se to vymklo z rukou, jelikož jste si mysleli, že už ta kejda bude rozjezděná, a nebyla a celá ta komedie byla kvůli těm GT s Kingovejma motorama, proto jste taky otočili pořadí kategoriií,...ale to je logické i bez přemazání, to je v pořádku.
Pepino dne September 28 2011 21:40:45
Ano, pan spisovatel dělá špatnou pověst, protože na tom závodě byl a kdyby se vzal benzín a dráha umyla, tak nebylo co řešit. Což by mělo být oraganizátoroj jasné hned poté, co se uvařil první motor a neměl by k tomu potřebovat večerní články na internetu. Navíc návrh na omytí dráhy tam padnul asi 100 x.

A bohužel jsem tu proto, abych psal o tom, co se děje a neděje, pokud si Lukáši myslíš, že je v článku něco neobjektivního či nepravého, napiš mi co?

Navíc, je to věcí každého, zda má zájem o svém "povedeném" závodě něco napsat nebo ne. Proč nic nenapíšete? Článek sem může vložit kdokoliv. To, že jedu 2x za rok na ML (protože se mi jinak časově nehodí a navíc nemám auta) a pokáždé je něco špatně není přece vina tohodle webu.
lubos dne September 28 2011 21:41:17
Stando, to tvý obviňování pánů z Brna je hodně ubohý. Dráhu jsme namazali hned ráno, po půl hodině ježdění přišel požadavek, nejméně od poloviny lidí, aby se dráha znovu přimazala, že to klouže. Proto se namazalo podruhé, bohužel už to bylo moc. Takže ty kecy o schválně přemazané dráze si odpus. smiley
JMS dne September 28 2011 22:24:01
Nechápu.....
Kdo si chce popravit chu, tak v sobotu zase razím do Vídně- zájemci se dobře pobaví.
Dnes se tam dokonce mazaly karty a hrály stolní hrysmiley
V sobotu se jedou na Redqueen dva závody Flexiků s Falconem7, ale Carrera a 5 proud podobný Revůci je k dispozici
vitek dne September 28 2011 23:05:04
"3" lidi se tu budou dohadovat a XX "královsky" bavit čtením jejich dohadování.
smiley Karamba! smiley

Mrkněte na odkaz co mám v podpisu a bavte se. smiley
JMS dne September 29 2011 09:12:06
To je teda opravdu počteníčko....
Tak to dopadá, když se s Hračkou začne závodit!!!
A k tomu ještě na dřevěné dráze v kombinaci s vymoženostma wingů.....
Pro příště povolte boční spoilery a volné motory, jak G7smileysmileysmiley, protože pokud to budete hnát olovem a mazáním, tak budete muset zabudovat taky vodní chlazení....
Myslel jsem, že když se na ML objevuje Laco a další lidi z daleka, že je to pohodový závod, ale????
Teď asi změní hodně lidí názor a ML se zcvrknena pár lidí ....
Podobně jsou znechuceni lidi z 24 hodinovky v Brně a tak vidím, že pokud se s tím neudělá nic -bude vás jezdit 5 a půl a nakonec skončíte na plastu, někde v garáži.
Je to smutné, ale realitasmiley
A co pravidla na příští ročník 24 hod.?
Vídeňáci i jeden tým z německého Banewitz se pořád ptají?
Samozřejmě by si rádi připravili vhodné auta a měli předem jasno-co je povoleno atd....
Pepino dne September 29 2011 09:45:15
Je třeba si uvědomit, že článek na internetu ani nikoho nepřivede a ani neodradí. Kdo chce ML jezdit, jezdí, kdo nechce, nejezdí. Tak jako u dalších seriálů. Pokud se někdo z účastníků rozhodne tak či onak, je to jen jeho věc na základě nějakého podnětu. Každý zde má možnost napsat osobní názor na vzniklý problém. A rád bych, aby se to teď třeba stalo. Třeba je to normální jev a ostatním 16 lidem to nevadilo.
Standa dne September 29 2011 10:34:10
já osobně na další závod též pojedu,s Rudou jsem o tom mluvil,a ujistil mne, že podobné experimenty se nebudou opakovat.smiley
JK dne September 29 2011 11:46:05
Na mě to působí buď jako naprosto nepochopitelný lapsus pořadatelů z mateřského klubu nebo cílené "podlehnutí" zájmu několika lidí, kteří dopředu velmi dobře věděli, co a proč dělají.
Na dráze, která je namazaná standardně jako na Hondu nebo Cahozu se žádný motor v plasácích neupeče ani náhodou, takže tady to někdo musel namazat jako na wingy (přesně jak píše Jura - nápadně se to podobá postupu při 24h, stačí se podívat do výsledků, komu to bylo jednoznačně ku prospěchu). Vůbec nepochopím, že pořadatel po prvních odpálených motorech dráhu neumyl a nepřemazalo se normálně.
Přitom na plasáky normálně mažeme cca na 75% oproti SRC a bohatě to stačí.

Když tady Jirka psal o čtvrtkilových autech a eventuálních podvodech s motory, považoval jsem to u plastáků za nesmysl právě proto, že za standardních podmínek se vyšší váha a výkon nedá smysluplně převést na dráhu (a PC má i omezení na max. P gumy). Byl jsem asi naivní, protože jsem nevěřil, že by někdo mohl domácí prostředí zneužít tak trapným způsobem. Jak je vidět, bude se s podobnými triky muset asi počítat - každý chce vyhrát a dnes už asi taky za každou cenusmiley.
src ceska trebova dne September 29 2011 12:05:57
Jak zde na foru nedávno napsal Jura - cituji zjednodušeně: "komerčky na plast". Na plastu u nás máme jednoznačně magnetický přítlak maximálně 200g. To je lehce změřitelné a přes to vlak nejede. Můžeš a nemusíš tento limit využít. Namazaná dráha je a hotovo a i když jak tak čtu nahoře, by někdo chtěl méně "lepivosti", má smůlu.
lubos dne September 29 2011 13:09:05
Nejlepší počteníčko je číst komentáře od lidí, kteří na konkrétní akci ani na 24h nebyli, ale velice trapné a ubohé úvahy zde publikují. Dráha byla pronajatá a namazaná standartním způsobem. Ten, kdo tuto dráhu zná, ví, že se velice špatně maže- jednou vsakuje moc, podruhé méně. Nevím, jestli sebou závodníci vozí několik litrů benzínu, aby se dráha znovu umyla, když se nepovede namazat, asi ano, když zde jsou tak chytré řeči.
JMS - nevím, z čeho jsou lidé znechuceni z 24h Brno. Napiš, konkrétně z čeho! Asi z toho, že se na závod nedostatečně připravili.
Já jsem znechucen z toho, že někteří závodníci neunesou porážku a druhé obviňují z podvodů.
Standa dne September 29 2011 13:52:56
Lubo, teď aby nedošlo k omylu-nevím jestli to o neschopnosti přijmout porážku bylo nebo nebylo miněno na mně ?...já osobně s tím přece nemám problém, podívej se na moje vlastní komentáře ke Si-cupu....ale tady se nezávodilo!!!!Pokud to nebylo na mne, tak pardon!
Pepino dne September 29 2011 13:59:43
Stando, to určiě nebylo na tebe.

Přiznávám se bez mučení, neunesl jsem porážku. Vlastně při "ošuchávání" všech svých motorů jsem v nich zapoměl nějaký vysoce vznětlivý materiál. A ten možná přeskočil i do aut jiných účastníků. Sakra, už nemůžu vyhrát celý seriál ML. Co teď s tím?

Nějak jsem nepochopil, proč by sebou měli závodníci vozit litry benzínu? Může mně to někdo vysvětlit? Jo na očištění dráhy. Aha, a já do teď myslel, že dráhu je majetkem jejího provozovatele, ten se o ní stará a má na to prostředky. Asi by se to teda měla přidat do pravidel, že každý účastník si má sebou vzít povinně 1l benzínu, který odevzdá při přejímce.

Ale fakt je to legrační a je mi třeba líto Vítka, který je pod ML organizačně tak nějak také podepsán.

Já osobně z toho usuzuju prostě tyto závěry a třeba si mě ukamanujte:

1 - buď to bylo plánované

2 - nebo totální neschopnost organizátorů a majitelů připravit dráhu

3 - nebo totální nechu organizátorů řešit vzniklý problém (stačilo omýt, pokud nebyl benzin, zajed pro něj ... i ve svátek mají obchody otevřeno a časová prodleva by nebyla tak hrozná) nebo povolit přestavbu již přejmutých aut pro zmenšení adheze

A osobně bych to řešil buď anulováním celého závodu nebo škrtnutím nejhoršího výsledku ML a omluvou účastníkům za vzniklou škodu. Ale nejsem to já, takže to nechme všem svatým.
JK dne September 29 2011 14:06:57
To Lubos:
Myslím, že si i pro nestartující stačí porovnat výsledky MÚ z posledních závodů a je jasno. Cui prodest...
lubos dne September 29 2011 14:16:29
Pepino, jak jsem psal výše, dráhu jsme měli pronajatou a opravdu jsme už neměli benzín na další umytí. V MÚ je pouze jeden aktivní člen, proto jsme si to namazali sami. Doufám, že teď už tu situaci chápeš. Všichni věděli, v jakém stavu je dráha a nasadili pneu F15. Proč si teda nedali pneu pouze silikony? Miloš Moučka a někteří další nasadili silikony a žádné problémy neměli.
Pepino dne September 29 2011 14:24:27
Já měl třeba na shořelém Nincu P6, se kterými jezdím všude bez problémů (2xHK, Podbaba, Pce, Hlinsko, Brno, Nová Paka).

A normálně, když je někde namazáno hodně, tak se to umyje nebo sjede. Stejně tak mě připadlo, že byly namazány i rovinky. A zároveň by měly být podmínky stejné, tedy namazat jako první a pak teprve pustit zájemce na dráhu (a ne jim ji namazat po tréninku). A pokud se bude přimazávat, měli by to schválit všichni účastníci. A proč vlastně na místě přezouvat dle dráhy, když komerčky jedou všude normálně stejně a připravuju si je tak předem doma?

A to se dostáváme opět k tomu, že to tedy znamená mít pro 1 auto S1/P6/F15/F22 x 3 auta na jednotnou přejímku. Trochu mazec, ne?
Standa dne September 29 2011 15:17:17
Jak už jsem napsal, nejvíc mi vadil ten arogantní přístup.Když jsem tě přišel požádat, že bych potřeboval přezout, že to hoří,že
tě žádám o dodatečnou přejímku-nelze ,neexistuje,pouze v jízdním čase,pravidla neumožńujou atd.Ve warm-upu jsi stal vedle mne, a upozorňovals -pozor, ještě nemůžeš,až v jízdím čase...totální neochota flexibilně reagovat na mimořádnou situaci nějakým vstřícným gestem pro všechny. To není ani ve světě F1,i tam to řešej operativně.
To já bych osobně nedokázal, mně by to bylo blbý.Ale ber to jako ,jenom můj názor;.to je pocitová záležitost, ne legislativní.Jo a Miloš to zvládnul,s S kolama jsem teda opravdu nepočítal.
lubos dne September 29 2011 18:02:15
Pepino, co to tady furt plácᚠza nesmysly. Ty jsi nečetl mé předchozí příspěvky?
Tak ti to tedy znovu zopakuji:
- dráha nešla umýt- nebyl benzín, kdyby se jelo do Olomouce pro benzín a znovu namazalo, tak by se začalo až v poledne, ne-li později.
- dráha nebyla namazaná až po tréninku(nevím,jak jsi na takový nesmysl přišel), ale během tréninku, po namazání se ještě hodinu trénovalo.
- přimazání dráhy žádalo více jak polovina startujících
- komerčky nejedou všude stejně
Stando, když jsi jezdil závody SRC, tak si jistě dobře pamatuješ, že opravovat auto nebo měnit pneu tě nechali pouze v jízdním čase. Tak nevím o jakým arogantním přístupu to mluvíš!
Standa dne September 29 2011 18:10:19
No a to je právě asi ten můj omyl,já jsem si myslel, že právě tohle ten velkej svět SRC není, do toho se mi nechtělo....a koukám, on už je.Tak promiň:
Jan dne September 29 2011 18:19:49
No nazdar...smiley já si do teď myslel, že závody "velkých dětí" jsou pro zábavu, ale
co tady čtu, je opravdu "síla"smiley
Pepino dne September 29 2011 19:15:24
Luboši, mnou dokola plácané nesmysly jsou pořád jen o tom, že je mi milejší zajet do Olomouce, poté zkrátit rozjížďky o minutu než vyhodit cca za 4tis. materiálu lidí, co si přijeli zazávodit. To prvně.

Za druhé, např. Pepa Katrušák mně říkal, že oni trénovali ráno a dráha jste namazali až po jejich tréninku. A pokud myslíš tím dostatečným tréninkem to, že dám auta na dráhu a ani jedno mně nejede kvůli přemazání, co si představuješ, že budu s autem dělat v tu chvíli. Logičtější je, a taky se to tak praktikuje, že se dráha omyje. A info o tom že nemáte benzín tu padlo až v diskuzi. Na místě jsem to oficiálně od nikoho neslyšel. Navíc, každý nějaký benzín máme a i já měl skoro celou plechovku. Ale opět o benzin nikdo nepoprosil. Takže to je to, co tu pořád dokola řeším a plácám.
lubos dne September 29 2011 19:38:36
Tato diskuse nikam nevede, takže můj poslední příspěvek:
Pepa Katrušák trénoval před oficiálním zahájením tréninku, tedy před 8h.
Nikdo nepřišel s nějakým řešením, pouze Standa dal návrh, aby se to rozjezdilo velkými auty a to jsme udělali. Po bitvě je holt každý generál, to už je asi taková česká vlastnost.
A to, že tady urážíte brňáky, že vyhrávají podvodama a podrazama ( viz. 24h Brno nebo teď MÚ), to je asi vlastnost tohoto webu. smiley
Pepino dne September 29 2011 19:44:53
OK, já jsem jen stěžující si spisovatel, Standa srab (jak si ho při odchodu ty nazval) a vlastě v takovémto stavu chtělo mít dráhu více než polovina jezdců, takže je vlastně vše v pořádku, všichni byli spokojeni a neschopnost sehnat benzín a zamlčování zde ze své strany toho, že bylo omytí dráhy navrhováno minimálně po celou polovinu závodu je prostě normální. Beru to jako standard a zařídím se podle toho.
JMS dne September 29 2011 20:12:19
Kdyby někdo potřeboval mazání, tak ještě nějaké mám......
A benzín to snad vozí na závody každý!
Při troše dobré vůle stačilo pouze setřít zlehka dráhu namočeným hadrem v benzínu a na dráze zůstane film, který pro komerčky ůplně stačí.
Taky záleží co to bylo za mazání jestli tvrdé, tak vás lituju.
Úplně nejideálnější je Koford medium - na litr a půl benzínu jedna flaška.
Na Eurocupu v Bruhlu došlo k podobné situaci-Dráha byla umytá asi měsíc a těsně před závodem ji majitel nastříkal mazáním jako obvykle.
Bohužel za ten měsíc nasedalo na dráhu dost velké množství prachu a v kombinaci s mazáním se tahle kašička nanesla na kola a auta klouzaly.
Proto jsme přerušili tréning a dráhu umyli a já jsem ji znova nasprejoval.
Všichni byli spokojeni, ale taky všichni vzali hadry a podíleli se na umytí!
Stačí tak málo!smiley
Milan dne September 29 2011 21:56:35
Ahoj, již delší dobu jsem nenapsal žádný příspěvek do diskuze, ale dnes jeden napíši.

Nejprve připomenu situaci z předcházejícího závodu ML v MÚ. Tehdy jsme v pátek dráhu umyli, následně nastříkali mazáním a zajeli. V sobotu se určité skupině zdála dráha málo namazaná a tak se ještě jednou přimazala. Následně Standa N. spálil dva motory v tréninku, ostatní přestali rychle s tréninkem a dráha se částečně umyla. Z této situace se měl pořadatel poučit.

Nyní ke včerejšímu závodu ML.

Je pravda, že pár lidí odtrénovalo před oficiálním zahájením tréninku. Pořadatel zodpovědný za nachystání dráhy, dle mého názoru, nemůže dorazit v čase oficiálníhiho zahájení tréninku, začít sám trénovat a následně přimazat dráhu ná základě toho, jak mu auta sedí na dráze. A toto ještě jednou zopakovat.

První kategorie se jela na 4x5min. a začaly hořet motory. O tom se mluvilo již před startem. Hořely ale většinou vysokootáčkové krátké motory. Druhá kategorie malých aut se jela na 4x3minuty a vše se opakovalo. Poslední kategorie se jela na 4x1,5minuty a na motorech se dalo vařit kafe.

Dle mého názoru byl závod neregulérní z následujících důvodů:
1.Nestejné podmínky při tréninku-mazání dráhy v ofic. čase tréninku.
2.Hodně namazaná dráha vyhovovala dlouhým motorům a připraveným.
3.Zkracování rozjížděk-vyhovovalo rychlejším autům s malou výdrží na přemazané dráze.
JMS dne September 30 2011 07:16:34
Pánové,
protože jsem viděl situaci pouze z téhle diskze a nebyl jsem tam zdálo se mi to prostě divné.....
Ale teď když Miloš napsal, že se nakonec zkracovaly jízdy, aby vůbec někdo dojel mě utvrdilo, že to přemazání bylo cílené!
Opravdu stačilo tak málo!
Ta čtyřproudá dráha je umytá za pár minut!
Standa dne September 30 2011 09:28:42
....chtěli jsme vykouřit krtka, což se povedlo i s autíčkem,ale bohužel jsme si při tom zapálili zahrádku i s barákem....to vše k tomuto tématu...smiley
lukasenkov dne September 30 2011 11:18:37
To: JMS, kdyby bylo cílené přemazání dráhy, tak by jsme neubírali na jízdním čase, protože Brno přece jelo dlouhé motory, které by to vydržely smiley, ale když ti 10 lidí řekne zkrate to a dojedem aspoň jednu kategorii, tak se zkracovalo..

Pořád všichni chtěli nějaké řešení, aby motory nehořely a když se po dohodě zkrátil jízdní čas je to zase špatně.. Podle Vás bylo jediné řešení umýt dráhu, ale kdyby jsme to udělali budete zase nadávat že končíme v 8 večer atd.. Vždycky by se tu někdo našel kdo by měl problém..

To: Milan, pořadatel dojel více jak půl hodiny před oficiálním zahájením.. A bylo jen na něm, jak dráhu namaže.. To že jsem dal nástřik moc silný je moje chyba a sám jsem na ni doplatil..

Byl bych moc rád, kdyby jste si uvědomili, že mazat dráhu umíme všichni většinou tu svoji, kde přesně víme kolik benzínu a kolik mazání, nebo tu kde je stejný povrch který známe.. Ale bohužel v MÚ je trochu jiný povrch, který mazání nasaje a dráha je skoro suchá, bohužel teď se jel těsně před ML jiný závod a dráha už byla nacuclá.
Příště bychom mohli vypsat výběrové řízení na namazání dráhy v MÚ ,a se případná vina a hlavně obviňování že jsme to udělali schválně může svalit na někoho jiného než na pořadatele.. smiley
lukasenkov dne September 30 2011 11:27:19
To: Milan k předchozímu závodu v MÚ, pro informaci pro ostatní, když brňáci dojeli dráha už byla přemazána.. To se to zdálo málo namazané úplně někomu jinému.. S tím jsme neměli nic společného smiley
Standa dne September 30 2011 12:32:11
Lukáši,tady se směšujou 2 věci najednousmileyrvní je , že se prostě z nějakých důvodů přemazalo...skutečně se může stát i omylem, tak jak se stalo na prvním závodě....ale to co následovalo potom, to bylo špatně,a radikálně se lišilo....to naštvalo ostatnísmiley
JMS dne September 30 2011 12:32:17
No Lukine,
odpověď jakហtakáž, ale zkracování jízd je vůdči těm, co si zaplatili startovné dost nefér a nezlob se -já osobně bych už na takové závody nepřijel.
Další zarážející fakt je ten, že se dráha přimazávala během tréningu!
To jste ji přimazali na to co zůstalo po závodě MO?, který se tam jel 10. září?
Pokud ano, tak jste udělali velkou chybu, protože dráha byla zajeta a nagumována mechovkama a hlavně v jiné rozteči -stopě a po 14 dnech navíc zaprášené.
To by taky odpovídalo, že to napřed klouzalo a po přestříkání to už lepilo moc.
lukasenkov dne September 30 2011 12:35:38
Jirko, ne po MO už byla umyta ale výkend předtím se tam jel slot.it..
Vlož komentář
Pro odeslání je nutné být přihlášen.
INFORMACE
PRAVIDLA WEBU
Copyright, autorská práva
Administrátoři

TOPlist

DDM HRADEC KRÁLOVÉ

Seznam novinek
Kalendář
BPA Gallardo + Výsledky
O DDM Barák

PŘIHLÁŠENÍ
Jméno

Heslo



Zapomněli jste heslo?
Zažádejte o nové zde.
NÁHODNÁ FOTOGRAFIE
08
08
Podbaba NASCAR 2008
RYCHLÝ VZKAZ
Pro zaslání musíte být přihlášen.

Dosud žádné vzkazy.
PŘÍTOMNI
Hosté: 43
Žádný člen online

Registr. členů klubu: 255
Neaktivovaných členů: 0
Nejnovější člen: Gobio