|
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
|
|
|
|
| |
|
|
|
| Zveřejněný e-mail: Výzva ... |
| |
| Zdravim vsechny autodrahove nadsence!
Rad bych se zeptal, jestli se daji na nasi draze (nyni 77metru) udelat nejake zavody a ma smysl tuto drahu zverejnit ...
Nase draha bude vetsi, to slibuji,dalsich cca 140 dilu ceka.
Potiz je v ponekud ne profi vzhledu interieru, mame k dispozici pudu co byla v kritickem stavu a behem par mesicu jsme udelali kus prace, mame k dispozici misto na sezeni, bar, lednicku atd.,ale zle je to s vytapenim, jezdime hlavne kdyz je tepleji ...
Radi bychom postavili neco kolem 100m ctyrdrahy, budeme radi kdyz se k nasim vecernim mejdanum nekdo pripoji ...
Bohuzel nemam nafocenou drahu celou,jaksi se nevejde do objektivu:-), ani nemam aktualni delsi podobu trati ...
Tesim se na odpoved, uvitam navrhy a samozrejme pocitame s lepsim zpracovanim mostu, lepsim vzhledem atd.
Díky
Honza Tomasek
Tel.: 724 842 083
E-mail: tomasek (zavináč) mesik.cz | |
| |
|
|
dne July 02 2008 21:49:44
Asi by bylo dobře napsat, kde (ve kterém městě) tu dráhu stavíte.
Jinak přeju hodně zdaru. |
dne July 02 2008 22:34:30
Juro, jetě ne jsem příspěvek zveřejnil jsem autora poádal o to samé |
dne July 03 2008 07:31:38
A já se divím kam ty díly mizí.....kde to vichni sháníte? Aukro je jasné a dál? |
dne July 03 2008 07:36:47
Ale musí se uznat e je to prima dráha....i kdy je závist hnusná tak závidím |
dne July 03 2008 07:57:25
Zaslechl jsem eptem o nějakém spolku nadenců někde v Praze nebo u Prahy co staví na nějaké půdě mega 4dráhu z Itesu a Faro dílů. Jak tam tak Honza popisuje to vybavení (lednička, bar a posezení atd...) tak začínám nabírat téměř stoprocentní podezření e jsou to oni. Hrozně rád bych vás kluci někdy navtívil ikdy jsem ze severu. Ta cesta by mi za to rozhodně stála.
A co se týče toho dotazu jestli má smysl na takové dráze závodit tak sám za sebe si myslím e rozhodně ano. Ale je to spí pro individuální skupinu lidí. Lidi rozmazlený z dřevěné dráhy se větinou k plastu neuchýlí. Kdyby bylo víc takových dráh jako máte vy, tak by to bylo skoro na samostatný ampionát. Osobně bych rád také takou dráhu někde postavil, dokonce ji i mám v nějakých 25 metrech ale nevím kde ji sloit. Nájmy jsou u nás neskutečně drahy na to abych si to mohl dovolit vzít na sebe a lidi tu na to moc neuije.
Tak drim palce a se vám to povede dostavět dle vaich představ. |
dne July 03 2008 08:22:49
No to je pěkný kus práce, blahopřeji. |
dne July 03 2008 11:44:57
Teď si stavím Nascara z Faro dílů, tak bych ho mohl na takové dráze odzkouet, co? |
dne July 03 2008 13:52:51
Jak píe Mitch - závody se tam určitě udělat dají, ale budou mít charakter spí soukromé akce pro skalní nadence plastu a FARA. Pro ostatní bude asi trochu problém se smířit se specifickými omezeními ve výběru dílů, rozchodem trolejí a nedostatkem místa pro provoz okolo dráhy (jak chcete řeit např. nasazování). S podobnými potíemi se potýkají i kluci v ČT - bezvadná parta, perfektní zázemí klubu včetně dokonalého občerstvení, v rámci moností dobře postavená dráha, ale to "rozmazlence z dřevěných drah" stejně asi nepřiláká... |
dne July 03 2008 18:10:17
Jestli dobře vidím na fotce, tak je tam i kříení.
Asi bych se nehnal za kadou cenu za délkou dráhy, ale spí promyslel to nasazování apod.
Jinak hodně sil do dalího snaení. |
dne July 04 2008 10:19:39
Dráha je v Praze x je to tak půl roku (listopad 2007) co jsme tam byli si zajezdit (já, pecan)
Jeliko Honzu Tomáka dobře znám, tak umístění neprozradím (to nechám na něm)
Jinak co se týče dráhy, tak je postavená téměř z nových dílů faro (zakoupených u nás), starí díly jsou postupně vyměňovány za nové.
I z tohoto důvodu jsem kdysi psal, e v ČR existuje delí dráha ne je v ČT. |
dne July 04 2008 11:16:05
Stejně jako v případě Faro dráhy v ČT si myslím, e by to chtělo doplnit zatáčky alespoň o vnějí krajnice.
Co se týká závodů, díky členitosti trati a rádiusům zatáček si myslím, e je to spíe na jedění pro radost.
A není to pohled "roumazlence ze dřeva" ale čtyřdráhu ( sice malou) jak Ites 90, tak Faro jsem měl a tak vím, jak se na ní jezdí |
dne July 04 2008 12:34:06
Opatrně Petře, opatrně. Opatrně se na ní jezdí. A s rozvahou! |
dne July 04 2008 13:02:08
No Mitchi já vím, já vím. Na vnitřní více ne opatrně a na vnějí naplno podél manáku. Děti mi tak obrousili zadní hrany kastle na vech autech |
dne July 04 2008 13:12:52
Manáky? Co to je? To nepouívám. Moc práce na tak velkou dráhu a jeden den provozu. To jedu radi Opratrně Petře a s rozvahou.
A nebo jezdim jen po dvou vnitřních a nemám co řeit. |
dne July 04 2008 14:19:35
No právě, takhle to dopadlo u nás doma : čtyřdráha Ites 90/ Faro je vlastně komlikovaně sestavitelná dvoudráha s krajnicí. Jetě tak nechat na vnitřní dráze pomalu krouit Pace Car! |
dne July 07 2008 11:20:58
AHoj. Já jsem rozhodně pro, aby se v Česku začal jezdit nějaký pohár na českým plastu. Rozhodně bych do toho nenutil závodníky ze dřeva, ale fandů český autodráhy je určitě dost na to, aby to mělo smyls.
Dráha vypadá fakt skvěle. |
dne July 07 2008 13:31:03
Jetě mně napadla jedna věc - zvednout dráhu ze země. Někde na netu jsem viděl, e ji měli postavenou na prázných kastelech od piva. Tak s chutí do toho
A pořád si myslím, e lepí je méně a přehledněji. |
dne July 08 2008 09:53:05
Vítku, vdy ani pořádně nevíme jak je ta půda dohromady veliká. Jo jsou tam patrná místa kde si závodníci budou koledovat o karambol, viz ta křiovatka, ale klasická kříení jsem viděl u i na více takových plastových megadráhách v německu. Je to prostě o tom jaká sorta lidí se na ní sejde a pro co se dohodnou. Vďy i v reálnu ti na dráze můe kdokoliv kdykoliv zkříit dráhu. Tady aspoň ví kdy se to stane, na digitálů to musí být kadou chvíli, e jeden najede do druhého.
Asi je jasný e jako host na takové dráze si člověk vyskakovat nemůe, e se mu něco nelíbí. Buď nastoupí do závodu nebo ne. Jak dráha vypadá si člověk můe zjistit předem take se pak nelze vymlouvat. Na druhou stranu a zas hostující přijedou na návtěvu na tvou dráhu tak se i oni musí podřídit tomu jak ji má zařízenou. |
dne July 08 2008 10:09:01
Já vím, e neznáme podmínky a máme k dispozici jen jednu fotku. Ale ptali se na rady. A vyřeení nasazování, zpřehlednění dráhy a předejití zbytečným karambolům není od věci.
Ad kříení Jedna věc je kříení pro stejnou délku dráhy, druhá na didgitálu a třetí pak klasická křiovatka na čtyřproudé dráze. A to poslední se mi na dráze kde se má závodit nezamlouvá. |
dne July 08 2008 11:33:25
Jo tak to jsme dva. Střed na sebe kolmo jedoucích aut je vdycky smrt aspoň pro jednoho aktéra nehody. Ale klucí se tak rozhodli tak nám nic jiného ne chytré řeči nezbývají. Můem jen poradit.
Pokud mám účelně poradit co se týče nasazování tak bych moná ani tu sloitost dráhy nebral jako velkej handicap. Vitku, vzpomeň si jak to mají vokoučovaný klucí z České Třebové. Stačí la se silným magnetem, dostane se vude a sebere cokoliv co má v sobě aspoň kovovej motor. Nemusí nikam líst a ani se ohejbat. Nic méně je jasný e dráha postavená tak aby byl do kadé zatáčky z řídících pozic perfektní výhled a přístup pro jednoho nasazovače je zas u pak na úkor prostoru a délky dráhy.
Co od tebe beru ale jako velkou pozitivní radu je pokusit se dráhu dostat do vyí úrovně ne je podlaha pokud to jde (cca min 0,5m). Nevim jak vám ale mě se pak kolem dráhy pohodlněj a i bezpečněj pohybuje nehledě na to e se člověk nemusí tolik ohejbat. A kdy by to byl jen velkej stůl jako v ČT tak se da tak jako tak jednou za čas postavit úplně nová dráha.
Ale předpokládám e se dráha v Praze stále jetě vyvíjí a vyvíjet bude. |
| |
|
|
| Pro odeslání je nutné být přihláen.
| |
|
|
|
|
Zapomněli jste heslo? Zaádejte o nové zde.
| |
|
|
|
58
Setkání Liboovice
| |
|
|
| Pro zaslání musíte být přihláen.
Dosud ádné vzkazy.
| |
|
|
| Hosté: 7
ádný člen online
Registr. členů klubu: 255
Neaktivovaných členů: 0
Nejnovějí člen: Gobio
| |
|
|
|