AUTODRÁHA ON-LINE / SLOTCARSWORLD.CZ - Internetov� server o autodr�h�ch
  
ÚvodnĂ­ strĂĄnka ::  ČlĂĄnky ::  Seznam krĂĄtkĂ˝ch zprĂĄv ::  DiskuznĂ­ fĂłrum ::  Fotogalerie ::  Ke staĹženĂ­ ::  Odkazy ::  VyhledĂĄvĂĄnĂ­
December 25 2024 07:48:16 
 
Kalendář
PoÚtStČtSoNe
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
ZÁVODY

1:32
Porsche Cup
Krušnohorský pohár
Moravská liga
Slovakia Cup

POSLEDNÍ ČLÁNKY
Test Corvette C5R Fl...
Aston Martin DBR9 – ...
Test TATRA T602 Tatr...
Porsche 997 RSR od F...
Test TATRA 607/2 (FA...
VW Golf Gr.2 "KAMEI"...
Jak vznikají modely ...
Slotlandia 2011
Dodge Charger 500 od...
Scaleauto Porsche 91...
Flyslot cars Ferrari...
SCX Volkswagen Touar...
SCX Aston Martin DBR9
SCX Aston Martin - p...
GSLOT - Nová značka ...
KLUBY A KROUŽŽKY
AMC Podbaba 132
Česká Třebová
DDM Hradec Králové
MC SRC Most
Pražský klub SCX
SCRC - Praha 7
SRC Brno
KONTAKTY
MEDIA

 
Zveřejněný e-mail: Výzva ...
 
ZajímavostiZdravim vsechny autodrahove nadsence!

Rad bych se zeptal, jestli se daji na nasi draze (nyni 77metru) udelat nejake zavody a ma smysl tuto drahu zverejnit ...



Nase draha bude vetsi, to slibuji,dalsich cca 140 dilu ceka.

Potiz je v ponekud ne profi vzhledu interieru, mame k dispozici pudu co byla v kritickem stavu a behem par mesicu jsme udelali kus prace, mame k dispozici misto na sezeni, bar, lednicku atd.,ale zle je to s vytapenim, jezdime hlavne kdyz je tepleji ...

Radi bychom postavili neco kolem 100m ctyrdrahy, budeme radi kdyz se k nasim vecernim mejdanum nekdo pripoji ...

Bohuzel nemam nafocenou drahu celou,jaksi se nevejde do objektivu:-), ani nemam aktualni delsi podobu trati ...

Tesim se na odpoved, uvitam navrhy a samozrejme pocitame s lepsim zpracovanim mostu, lepsim vzhledem atd.

Díky

Honza Tomasek
Tel.: 724 842 083
E-mail: tomasek (zavináč) mesik.cz
Komentáře
JMS dne July 02 2008 21:49:44
Asi by bylo dobře napsat, kde (ve kterém městě) tu dráhu stavíte.
Jinak přeju hodně zdaru.
Pepino dne July 02 2008 22:34:30
Juro, ještě než jsem příspěvek zveřejnil jsem autora požádal o to samé smiley
jeniiiik dne July 03 2008 07:31:38
A já se divím kam ty díly mizí.....kde to všichni sháníte? Aukro je jasné a dál?
jeniiiik dne July 03 2008 07:36:47
Ale musí se uznat že je to prima dráha....i když je závist hnusná tak závidímsmileysmiley
Mitch dne July 03 2008 07:57:25
Zaslechl jsem šeptem o nějakém spolku nadšenců někde v Praze nebo u Prahy co staví na nějaké půdě mega 4dráhu z Itesu a Faro dílů. Jak tam tak Honza popisuje to vybavení (lednička, bar a posezení atd...) tak začínám nabírat téměř stoprocentní podezření že jsou to oni. Hrozně rád bych vás kluci někdy navštívil ikdyž jsem ze severu. Ta cesta by mi za to rozhodně stála.
A co se týče toho dotazu jestli má smysl na takové dráze závodit tak sám za sebe si myslím že rozhodně ano. Ale je to spíš pro individuální skupinu lidí. Lidi rozmazlený z dřevěné dráhy se většinou k plastu neuchýlí. Kdyby bylo víc takových dráh jako máte vy, tak by to bylo skoro na samostatný šampionát. Osobně bych rád také takou dráhu někde postavil, dokonce ji i mám v nějakých 25 metrech ale nevím kde ji složit. Nájmy jsou u nás neskutečně drahy na to abych si to mohl dovolit vzít na sebe a lidi tu na to moc neužije.
Tak držim palce a se vám to povede dostavět dle vašich představ.
Petr L dne July 03 2008 08:22:49
No to je pěkný kus práce, blahopřeji.
Ivan dne July 03 2008 11:44:57
Teď si stavím Nascara z Faro dílů, tak bych ho mohl na takové dráze odzkoušet, co?
sutor dne July 03 2008 13:52:51
Jak píše Mitch - závody se tam určitě udělat dají, ale budou mít charakter spíš soukromé akce pro skalní nadšence plastu a FARA. Pro ostatní bude asi trochu problém se smířit se specifickými omezeními ve výběru dílů, rozchodem trolejí a nedostatkem místa pro provoz okolo dráhy (jak chcete řešit např. nasazování). S podobnými potížemi se potýkají i kluci v ČT - bezvadná parta, perfektní zázemí klubu včetně dokonalého občerstvení, v rámci možností dobře postavená dráha, ale to "rozmazlence z dřevěných drah" stejně asi nepřiláká...
vitek dne July 03 2008 18:10:17
Jestli dobře vidím na fotce, tak je tam i křížení.
Asi bych se nehnal za každou cenu za délkou dráhy, ale spíš promyslel to nasazování apod.
Jinak hodně sil do dalšího snažení.
Rebas dne July 04 2008 10:19:39
Dráha je v Praze x smiley je to tak půl roku (listopad 2007) co jsme tam byli si zajezdit smiley (já, pecan)

Jelikož Honzu Tomáška dobře znám, tak umístění neprozradím smiley (to nechám na něm)

Jinak co se týče dráhy, tak je postavená téměř z nových dílů faro (zakoupených u nás), starší díly jsou postupně vyměňovány za nové.

I z tohoto důvodu jsem kdysi psal, že v ČR existuje delší dráha než je v ČT.
Petr L dne July 04 2008 11:16:05
Stejně jako v případě Faro dráhy v ČT si myslím, že by to chtělo doplnit zatáčky alespoň o vnější krajnice.
Co se týká závodů, díky členitosti trati a rádiusům zatáček si myslím, že je to spíše na ježdění pro radost.
A není to pohled "roumazlence ze dřeva" ale čtyřdráhu ( sice malou) jak Ites 90, tak Faro jsem měl a tak vím, jak se na ní jezdísmiley
Mitch dne July 04 2008 12:34:06
Opatrně Petře, opatrně. Opatrně se na ní jezdí. A s rozvahou! smiley
Petr L dne July 04 2008 13:02:08
No Mitchi já vím, já vím. Na vnitřní více než opatrně a na vnější naplno podél manáku. smileyDěti mi tak obrousili zadní hrany kastle na všech autechsmiley
Mitch dne July 04 2008 13:12:52
Manáky? Co to je? To nepoužívám. Moc práce na tak velkou dráhu a jeden den provozu. To jedu radši Opratrně Petře a s rozvahou.
A nebo jezdim jen po dvou vnitřních a nemám co řešit. smiley
Petr L dne July 04 2008 14:19:35
No právě, takhle to dopadlo u nás doma : čtyřdráha Ites 90/ Faro je vlastně komlikovaně sestavitelná dvoudráha s krajnicí. Ještě tak nechat na vnitřní dráze pomalu kroužit Pace Car!
Kubajs dne July 07 2008 11:20:58
AHoj. Já jsem rozhodně pro, aby se v Česku začal jezdit nějaký pohár na českým plastu. Rozhodně bych do toho nenutil závodníky ze dřeva, ale fandů český autodráhy je určitě dost na to, aby to mělo smyls.
Dráha vypadá fakt skvěle.
vitek dne July 07 2008 13:31:03
Ještě mně napadla jedna věc - zvednout dráhu ze země. Někde na netu jsem viděl, že ji měli postavenou na prázných kastelech od piva. Tak s chutí do toho smiley

A pořád si myslím, že lepší je méně a přehledněji.
Mitch dne July 08 2008 09:53:05
Vítku, vždy ani pořádně nevíme jak je ta půda dohromady veliká. Jo jsou tam patrná místa kde si závodníci budou koledovat o karambol, viz ta křižovatka, ale klasická křížení jsem viděl už i na více takových plastových megadráhách v německu. Je to prostě o tom jaká sorta lidí se na ní sejde a pro co se dohodnou. Vďy i v reálnu ti na dráze může kdokoliv kdykoliv zkřížit dráhu. Tady aspoň víš kdy se to stane, na digitálů to musí být každou chvíli, že jeden najede do druhého.
Asi je jasný že jako host na takové dráze si člověk vyskakovat nemůže, že se mu něco nelíbí. Buď nastoupí do závodu nebo ne. Jak dráha vypadá si člověk může zjistit předem takže se pak nelze vymlouvat. Na druhou stranu až zas hostující přijedou na návštěvu na tvou dráhu tak se i oni musí podřídit tomu jak ji mᚠzařízenou.
vitek dne July 08 2008 10:09:01
Já vím, že neznáme podmínky a máme k dispozici jen jednu fotku. Ale ptali se na rady. A vyřešení nasazování, zpřehlednění dráhy a předejití zbytečným karambolům není od věci.

Ad křížení Jedna věc je křížení pro stejnou délku dráhy, druhá na didgitálu a třetí pak klasická křižovatka na čtyřproudé dráze. A to poslední se mi na dráze kde se má závodit nezamlouvá.
Mitch dne July 08 2008 11:33:25
Jo tak to jsme dva. Střed na sebe kolmo jedoucích aut je vždycky smrt aspoň pro jednoho aktéra nehody. Ale klucí se tak rozhodli tak nám nic jiného než chytré řeči nezbývají. Můžem jen poradit.
Pokud mám účelně poradit co se týče nasazování tak bych možná ani tu složitost dráhy nebral jako velkej handicap. Vitku, vzpomeň si jak to mají vokoučovaný klucí z České Třebové. Stačí la se silným magnetem, dostaneš se všude a sebereš cokoliv co má v sobě aspoň kovovej motor. Nemusíš nikam líst a ani se ohejbat. Nic méně je jasný že dráha postavená tak aby byl do každé zatáčky z řídících pozic perfektní výhled a přístup pro jednoho nasazovače je zas už pak na úkor prostoru a délky dráhy.

Co od tebe beru ale jako velkou pozitivní radu je pokusit se dráhu dostat do vyšší úrovně než je podlaha pokud to jde (cca min 0,5m). Nevim jak vám ale mě se pak kolem dráhy pohodlnějš a i bezpečnějš pohybuje nehledě na to že se člověk nemusí tolik ohejbat. A když by to byl jen velkej stůl jako v ČT tak se da tak jako tak jednou za čas postavit úplně nová dráha.
Ale předpokládám že se dráha v Praze stále ještě vyvíjí a vyvíjet bude.
Vlož komentář
Pro odeslání je nutné být přihlášen.
INFORMACE
PRAVIDLA WEBU
Copyright, autorská práva
Administrátoři

TOPlist

DDM HRADEC KRÁLOVÉ

Seznam novinek
Kalendář
BPA Gallardo + Výsledky
O DDM Barák

PŘIHLÁŠENÍ
Jméno

Heslo



Zapomněli jste heslo?
Zažádejte o nové zde.
NÁHODNÁ FOTOGRAFIE
11
11
2008 Pohár SCALEXTRIC 2. závod
RYCHLÝ VZKAZ
Pro zaslání musíte být přihlášen.

Dosud žádné vzkazy.
PŘÍTOMNI
Hosté: 47
Žádný člen online

Registr. členů klubu: 255
Neaktivovaných členů: 0
Nejnovější člen: Gobio