AUTODRÁHA ON-LINE / SLOTCARSWORLD.CZ - Internetov� server o autodr�h�ch
  
ÚvodnĂ­ strĂĄnka ::  ČlĂĄnky ::  Seznam krĂĄtkĂ˝ch zprĂĄv ::  DiskuznĂ­ fĂłrum ::  Fotogalerie ::  Ke staĹženĂ­ ::  Odkazy ::  VyhledĂĄvĂĄnĂ­
December 27 2024 12:25:55 
 
Kalendář
PoÚtStČtSoNe
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
ZÁVODY

1:32
Porsche Cup
Krušnohorský pohár
Moravská liga
Slovakia Cup

POSLEDNÍ ČLÁNKY
Test Corvette C5R Fl...
Aston Martin DBR9 – ...
Test TATRA T602 Tatr...
Porsche 997 RSR od F...
Test TATRA 607/2 (FA...
VW Golf Gr.2 "KAMEI"...
Jak vznikají modely ...
Slotlandia 2011
Dodge Charger 500 od...
Scaleauto Porsche 91...
Flyslot cars Ferrari...
SCX Volkswagen Touar...
SCX Aston Martin DBR9
SCX Aston Martin - p...
GSLOT - Nová značka ...
KLUBY A KROUŽŽKY
AMC Podbaba 132
Česká Třebová
DDM Hradec Králové
MC SRC Most
Pražský klub SCX
SCRC - Praha 7
SRC Brno
KONTAKTY
MEDIA

 
NORIMBERK 2009 - Zprávy of FARA
 
NorimberkNa veletrhu jsme si povídali s panem Romanem Kyselou.



Faru se již podařilo sehnat všechny potřebné licence, takže první várka Tatry 607 je již u zákazníků a nyní se vyrábí zbytek.

Pro ty z vás, kteří čekáte na Škodu 130 RS mm zprávu horší. Tento model se nyní "odsouvá" na druhou kolej.

Důvod je však zajímavý, Faro na základě licence od Škodovky připravuje nový model, konkrétně Škodu Fabia S2000, a ta má být vyrobena co nejdříve.

Na trh se dostane resinová verze s detaily pro sběratele a dále pak základní varianta vozu, která bude mít tmavé zasklení a bude bez interiéru. Prosklení a interiér se bude moc dokoupit jako samostatný díl. Stejně tak tomu bylo u Favoritu.

Fabie bude mit dva druhy převodu. Jedna z výše uvedených variant bude mít převod pomocí ozubené gumičky a druhá nestandardně dlouhou převodovou tyč. Fabia bude obsahovat nový motor od firmy Motraxx, který bude uložen v přední části na straně.













Komentáře
Jirka dne February 07 2009 20:02:26
Nějak mi tam schází ta dobrá zpráva. Takže stotřicítka v nedohlednu, nová Fabie s podivně uloženým motorem a převodem. Nic pro závodníky, no Faro už asi definitivně opustím.smiley
Tomnem dne February 07 2009 20:09:57
Chválihodná aktivita,ale Fábie se moc nepovedla.Je to asi ušité horkou jehlou.Na první pohled upoutá ne úplně zdařilý čumák,např.maska chladiče má zcela jiný tvar.smiley
kmasita dne February 07 2009 20:26:02
Předpokládejme nebo spíš doufejme že to není finální podoba, třeba to bylo vyrobeno ještě před tím než dostali licenci a po vzoru čínských výrobců se to mělo jmenovat Skhoda Flavia Z3000
kmasita dne February 07 2009 21:28:11
Jinak samozřejmně díky za info z veletrhu tady jsem ještě našel nějaké galerie http://www.slotcarillustrated.com/v-web/gallery/v/hobby_shows/Nurnberg2009/
Pepino dne February 08 2009 08:42:34
Tvarově to opravdu není finální. Tento tvar vznikl jen na základě fotografií bez jakýchkoliv podkladů.

Fotky dalších výrobců budou následovat, až mě bude trochu lépe a velká reportហbude v RC CARS 3/2009
vitek dne February 08 2009 10:14:48
No komplikovanější už to být nemůže.
Motor vepředu OK, např. Scalextric je tak taky dává a na plastu to nejede zle. Ale na straně??? Jestli tam budou i atyp osy apod. tak se máme na co těšit.
Verzi bez interiéru bych chápal jako nějaký odolný model pro děti. Ale další komplikace s možností doplnit o interiér. Proč? A co může mít na takové kaře resiňák navíc co by nemohl mít model v základu.
Jinak je to dobrý handl. Vy nám S2000 a my Vám povolíme 130.

Ještě, že to tak neprožívají a neřeší i jiné firmy - to by nebylo s čím jezdit smiley
HWSlot dne February 08 2009 10:30:47
Tak si tak řikám, jestli se někdo nesnaží plavat proti proudu a za každou cenu se odlišovat. Skoro všechny firmy už ukládaj motory do pohyblivých klecí,páč to asi jezdí nejlíp.Faro to přeci nebude kopčit, vykoumá VLASTNÍ uložení motoru a pohon.smiley
Lada64 dne February 08 2009 12:29:50
Koncepce auta je konstruovaná tak, aby prostor interieru byl zcela volný, a aby bylo možné po dokoupení setu vložit čirá skla a plastický interier.
Dalším zajímavým řešením jsou výměnné domečky ložisek. Jednotlivé domečky mohou být osazeny ložisky z plastu, mosazi,....až po kuličková ložiska.
Domečky ložisek mi připadaly výrobně docela jednoduché, tak si myslím, že by nebylo až tak složité pracovat i se světlostí modelu.
Prototyp byl osazen převodem Faro, tak předpokládám použití os o průměru 3mm.
Na bokách podvozku je připravené místo pro dovážení modelu a myslím, že tam budu nějaká závaží už v základu.
sutor dne February 08 2009 13:48:19
Občas se mi vnucuje otázka, proč vlastně FARO v Norimberku vystavuje. Zní to možá tvrdě, ale nabídka reálných novinek je ve srovnání s ostatními výrobci prakticky nulová, prezentované modely nejsou svým výběrem, technickým provedením ani povrchovou úpravou ničím výjimečným, navíc potenciální zákazníci se později musí smiřovat s dlouhodobými odklady termínů přislíbených modelů nebo jejich vyřazením z výrobního plánu.
Například Fabii už dávno udělal Scalextric a následně i SCX, takže se nejspíš mimo českou kotlinu už hitem nestane (i scalextricová Fabie se po ukončení výroby doprodávala všude se slevou), stejně tak jako NF v zahraničí asi nikoho příliš nezaujala. Možná, že mám jen smůlu, ale nikde mimo ČR jsem modely FARO nezahlédl a to ani u specializovaných prodejců, o modelářských burzách nemluvě.

Na druhou stranu ale předpokládám, že FARO resp. jeho vlastníci mají velmi dobré znalosti týkající se vlastních možností ve spojení se současnou situací na trhu a na jejich základě volí nejen své výrobní priority a cile, ale i příslušnou formu prezentace. Čeští závodníci hospodářský výsledek firmy svým odběrem výrazněji neovlivní, pamětníci, sběratelé a modeláři možná ano. A tak přeji FARU hodně štěstí v roce 2009 - třeba už jen proto, že je to česká firma ...
Petr L dne February 13 2009 19:17:06
Možná ta účast faro v Norimberku smysl má:

http://www.slotcarillustrated.com/portal/forums/showthread.php?t=28341
Jan dne February 13 2009 19:52:26
Pro mě je FARO spíš nostalgie, protože nevím co řekne model Spideru MTX
dnešním dětem, mě hodně já jsem ho kdysi tvořil na autodráhu z papíru....ale hlavně jsem ho viděl závodit, totéž platí o Š-130.
Tatra je dost dobrá, ale také proto, že ji nikdo jiný nedělá.
Vypadá, že stotřicítky se už asi nedočkám?

Stejně mi to pořád připadá jako z jiného světa. I přes velký zájem o Š-130
je to nakonec pasésmiley Nebo FARO už zaznamenalo, že si zájemci nějakým způsobem (jak to u čechů bývá zvykem, udělej domasmiley) Škodovku opatřily!

I přes to všechno pořád jezdím na FARUsmiley
Petr L dne February 13 2009 21:12:31
Možná, že usoudili, že když jsme nechali udělat kastle u Vaska, již byo tu jejich nebyla taková dračka smileysmileysmiley

P.S. dodnes se nikdo nepochlubil, jak se mu stavba zdařila!!
kmasita dne February 15 2009 23:42:55
V čechách je takový zvyk dělat všechno jinak než jinde. Bohužel to platí i o věcech které všude jinde fungují ke všeobecné spokojenosti. Chápu ideu Faro i když bych byl mnohem radši kdyby ty auta i pěkně jezdily na dráze. Takhle alespoň doufám že budou mít lehké karosérie, slot.it se dá napasovat skoro na všechno smiley
vitek dne February 24 2009 17:03:55
Jako dobrou tečku k této debatě doporučuji FaroBlog s tématem letošního Norimberka.
http://www.autodraha-faro.cz/faroblog/norimberk-a-rok-2009.html
Tomnem dne February 24 2009 17:28:18
V článku na FaroBlogu mě zaujala tato věta:,,Ovšem Škoda Fabia Super 2000 trošku zamíchala s našimi plány u Š130RS a místo okruhové verze jako prvé představíme pravděpodobně vozy z Rallye Monte Carlo 1977."
To je pro mně bezva zprávasmiley.Jen aby se to stihlo než půjdu do důchodu.Z důchodu si to už asi nebudu moc dovolit.smiley
Petr L dne February 24 2009 17:38:34
On je již na Faro letošní Norimberk? a já myslel, jak je u Faro zvykem, že je to pořád ještě ten loňskýsmiley
Vlož komentář
Pro odeslání je nutné být přihlášen.
INFORMACE
PRAVIDLA WEBU
Copyright, autorská práva
Administrátoři

TOPlist

DDM HRADEC KRÁLOVÉ

Seznam novinek
Kalendář
BPA Gallardo + Výsledky
O DDM Barák

PŘIHLÁŠENÍ
Jméno

Heslo



Zapomněli jste heslo?
Zažádejte o nové zde.
NÁHODNÁ FOTOGRAFIE
21
21
Pohár SCALEXTRIC 3. závod
RYCHLÝ VZKAZ
Pro zaslání musíte být přihlášen.

Dosud žádné vzkazy.
PŘÍTOMNI
Hosté: 9
Žádný člen online

Registr. členů klubu: 255
Neaktivovaných členů: 0
Nejnovější člen: Gobio