|
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
|
|
|
|
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
31 |
|
|
|
|
|
| |
|
|
|
| NORIMBERK 2009 - Zprávy of FARA |
| |
| Na veletrhu jsme si povídali s panem Romanem Kyselou.
Faru se ji podařilo sehnat vechny potřebné licence, take první várka Tatry 607 je ji u zákazníků a nyní se vyrábí zbytek.
Pro ty z vás, kteří čekáte na kodu 130 RS mm zprávu horí. Tento model se nyní "odsouvá" na druhou kolej.
Důvod je vak zajímavý, Faro na základě licence od kodovky připravuje nový model, konkrétně kodu Fabia S2000, a ta má být vyrobena co nejdříve.
Na trh se dostane resinová verze s detaily pro sběratele a dále pak základní varianta vozu, která bude mít tmavé zasklení a bude bez interiéru. Prosklení a interiér se bude moc dokoupit jako samostatný díl. Stejně tak tomu bylo u Favoritu.
Fabie bude mit dva druhy převodu. Jedna z výe uvedených variant bude mít převod pomocí ozubené gumičky a druhá nestandardně dlouhou převodovou tyč. Fabia bude obsahovat nový motor od firmy Motraxx, který bude uloen v přední části na straně.
| |
| |
|
|
dne February 07 2009 20:02:26
Nějak mi tam schází ta dobrá zpráva. Take stotřicítka v nedohlednu, nová Fabie s podivně uloeným motorem a převodem. Nic pro závodníky, no Faro u asi definitivně opustím. |
dne February 07 2009 20:09:57
Chválihodná aktivita,ale Fábie se moc nepovedla.Je to asi uité horkou jehlou.Na první pohled upoutá ne úplně zdařilý čumák,např.maska chladiče má zcela jiný tvar. |
dne February 07 2009 20:26:02
Předpokládejme nebo spí doufejme e to není finální podoba, třeba to bylo vyrobeno jetě před tím ne dostali licenci a po vzoru čínských výrobců se to mělo jmenovat Skhoda Flavia Z3000 |
dne February 07 2009 21:28:11
Jinak samozřejmně díky za info z veletrhu tady jsem jetě nael nějaké galerie http://www.slotcarillustrated.com/v-web/gallery/v/hobby_shows/Nurnberg2009/ |
dne February 08 2009 08:42:34
Tvarově to opravdu není finální. Tento tvar vznikl jen na základě fotografií bez jakýchkoliv podkladů.
Fotky dalích výrobců budou následovat, a mě bude trochu lépe a velká reportá bude v RC CARS 3/2009 |
dne February 08 2009 10:14:48
No komplikovanějí u to být nemůe.
Motor vepředu OK, např. Scalextric je tak taky dává a na plastu to nejede zle. Ale na straně??? Jestli tam budou i atyp osy apod. tak se máme na co těit.
Verzi bez interiéru bych chápal jako nějaký odolný model pro děti. Ale dalí komplikace s moností doplnit o interiér. Proč? A co můe mít na takové kaře resiňák navíc co by nemohl mít model v základu.
Jinak je to dobrý handl. Vy nám S2000 a my Vám povolíme 130.
Jetě, e to tak neproívají a neřeí i jiné firmy - to by nebylo s čím jezdit |
dne February 08 2009 10:30:47
Tak si tak řikám, jestli se někdo nesnaí plavat proti proudu a za kadou cenu se odliovat. Skoro vechny firmy u ukládaj motory do pohyblivých klecí,páč to asi jezdí nejlíp.Faro to přeci nebude kopčit, vykoumá VLASTNÍ uloení motoru a pohon. |
dne February 08 2009 12:29:50
Koncepce auta je konstruovaná tak, aby prostor interieru byl zcela volný, a aby bylo moné po dokoupení setu vloit čirá skla a plastický interier.
Dalím zajímavým řeením jsou výměnné domečky loisek. Jednotlivé domečky mohou být osazeny loisky z plastu, mosazi,....a po kuličková loiska.
Domečky loisek mi připadaly výrobně docela jednoduché, tak si myslím, e by nebylo a tak sloité pracovat i se světlostí modelu.
Prototyp byl osazen převodem Faro, tak předpokládám pouití os o průměru 3mm.
Na bokách podvozku je připravené místo pro dováení modelu a myslím, e tam budu nějaká závaí u v základu. |
dne February 08 2009 13:48:19
Občas se mi vnucuje otázka, proč vlastně FARO v Norimberku vystavuje. Zní to moá tvrdě, ale nabídka reálných novinek je ve srovnání s ostatními výrobci prakticky nulová, prezentované modely nejsou svým výběrem, technickým provedením ani povrchovou úpravou ničím výjimečným, navíc potenciální zákazníci se později musí smiřovat s dlouhodobými odklady termínů přislíbených modelů nebo jejich vyřazením z výrobního plánu.
Například Fabii u dávno udělal Scalextric a následně i SCX, take se nejspí mimo českou kotlinu u hitem nestane (i scalextricová Fabie se po ukončení výroby doprodávala vude se slevou), stejně tak jako NF v zahraničí asi nikoho příli nezaujala. Moná, e mám jen smůlu, ale nikde mimo ČR jsem modely FARO nezahlédl a to ani u specializovaných prodejců, o modelářských burzách nemluvě.
Na druhou stranu ale předpokládám, e FARO resp. jeho vlastníci mají velmi dobré znalosti týkající se vlastních moností ve spojení se současnou situací na trhu a na jejich základě volí nejen své výrobní priority a cile, ale i příslunou formu prezentace. Četí závodníci hospodářský výsledek firmy svým odběrem výrazněji neovlivní, pamětníci, sběratelé a modeláři moná ano. A tak přeji FARU hodně těstí v roce 2009 - třeba u jen proto, e je to česká firma ... |
dne February 13 2009 19:17:06
Moná ta účast faro v Norimberku smysl má:
http://www.slotcarillustrated.com/portal/forums/showthread.php?t=28341 |
dne February 13 2009 19:52:26
Pro mě je FARO spí nostalgie, protoe nevím co řekne model Spideru MTX
dnením dětem, mě hodně já jsem ho kdysi tvořil na autodráhu z papíru....ale hlavně jsem ho viděl závodit, toté platí o -130.
Tatra je dost dobrá, ale také proto, e ji nikdo jiný nedělá.
Vypadá, e stotřicítky se u asi nedočkám?
Stejně mi to pořád připadá jako z jiného světa. I přes velký zájem o -130
je to nakonec pasé Nebo FARO u zaznamenalo, e si zájemci nějakým způsobem (jak to u čechů bývá zvykem, udělej doma) kodovku opatřily!
I přes to vechno pořád jezdím na FARU |
dne February 13 2009 21:12:31
Moná, e usoudili, e kdy jsme nechali udělat kastle u Vaska, ji byo tu jejich nebyla taková dračka
P.S. dodnes se nikdo nepochlubil, jak se mu stavba zdařila!! |
dne February 15 2009 23:42:55
V čechách je takový zvyk dělat vechno jinak ne jinde. Bohuel to platí i o věcech které vude jinde fungují ke veobecné spokojenosti. Chápu ideu Faro i kdy bych byl mnohem radi kdyby ty auta i pěkně jezdily na dráze. Takhle alespoň doufám e budou mít lehké karosérie, slot.it se dá napasovat skoro na vechno |
dne February 24 2009 17:03:55
Jako dobrou tečku k této debatě doporučuji FaroBlog s tématem letoního Norimberka.
http://www.autodraha-faro.cz/faroblog/norimberk-a-rok-2009.html |
dne February 24 2009 17:28:18
V článku na FaroBlogu mě zaujala tato věta:,,Ovem koda Fabia Super 2000 troku zamíchala s naimi plány u 130RS a místo okruhové verze jako prvé představíme pravděpodobně vozy z Rallye Monte Carlo 1977."
To je pro mně bezva zpráva.Jen aby se to stihlo ne půjdu do důchodu.Z důchodu si to u asi nebudu moc dovolit. |
dne February 24 2009 17:38:34
On je ji na Faro letoní Norimberk? a já myslel, jak je u Faro zvykem, e je to pořád jetě ten loňský |
| |
|
|
| Pro odeslání je nutné být přihláen.
| |
|
|
|
|
Zapomněli jste heslo? Zaádejte o nové zde.
| |
|
|
|
07
Vítkov-Klokočov, 13.-15.7.2007
| |
|
|
| Pro zaslání musíte být přihláen.
Dosud ádné vzkazy.
| |
|
|
| Hosté: 47
ádný člen online
Registr. členů klubu: 255
Neaktivovaných členů: 0
Nejnovějí člen: Gobio
| |
|
|
|