|
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
|
|
|
|
| |
|
|
|
| PORSCHE CUP 2009 - 2. závod (Nová Paka) |
| |
| Výsledky ze závodu jsou k dispozici zde.
Závod se odjel v příjemné atmosféře. Prostředí v Nové Pace (vč. výborných kuřátek) hodnotím velice kladně a určitě se na tuto dráhu jetě vrátíme.
Kategoriím Porsche kraloval Standa Něměček z Hradce Králové, který pouze vinou technické závady nevyhrál i kategorii Klasik, jinak kraloval s velkým předstihem.
Po kategorích Porsche se odjel zkusmo i závod Group C, do které nastoupilo přes některé drobné prohřeky proti pravidlům 11 jezdců. Některá pravidla byla závodníkům upřesněna a pravidla tak budou lehce předělána, aby bylo ve 100% jasné. Ačkoliv ke Group C v podstatě auto z krabičky, snesla tato kategorie rovnocené srovnání s "plackami" Porsche. Výsledky jsou vloeny ve výsledcích PC.
| |
| |
|
|
dne April 19 2009 14:52:37
Souhlasím,příjemně strávený den. |
dne April 19 2009 15:44:56
Pokud by se udělovala cena za NEJpěknějí vozy ve startovním poli, pak by Tomá (Tomnem) byl adept na první místo. luté Porsche "Camel". Stejně jako bílo-zelené Porsche "Skoal Bandit". U toho si bohuel nepamatuji jezdce. Ale navíc velmi oceňuji dekály vlastní výroby.
Na poslední fotce jsou to třetí a čtvrtý vůz ve druhé řadě od spodu. |
dne April 20 2009 08:48:27
Ten "Skoal" je myslím Honzy vece.
Zajímavé je to, e někteří zajeli s Group C lepí výsledek ne s Porsche "placka", kde jsou povoleny větí zásahy. |
dne April 20 2009 09:42:18
Jestli to náhodou není tím,e některé dříva propagované koncepce dílů nejsou troku vedle? |
dne April 20 2009 11:57:35
e by naráka na gumy F1? |
dne April 20 2009 13:37:33
To jsou gumy F1,?ja myslel e to byly "gufera" do těch čerpadel co prodává! |
dne April 20 2009 17:04:41
Musím se těch formulových pneu zastat. Na mých autech dělají cca 0,1 a 0,2 sekundy na kolo. Na některých autech moná díky sklidnění i víc. Sám jsem byl ale taky překvapený rychlostí groupC...Sám jsem najel o 3 kola víc ne s plackou.... Fakt je e jsem se s plackou poslení 3-4 dráky potýkal s výrazným klouzáním které se u groupC nedostavilo. Auto bylo hodně původní.... Vyměněné byly akorát vodítko a motor (černený 29t.) a přilepil jsem pneumatiky které byly původně vespod v krabičce. Jinak ve původní...Model jsem zatím nedovaoval.... Mám spí pocit e jsme se dráhu pořád lépe a lépe učily protoe větina z nás byla v Pace na dráze poprvé. |
dne April 20 2009 17:17:42
Květo,to byl samozřejmně hecU mne bylo Gr.C na kolo o 0,3s pomalejí ne "ostrý",a samozřejmně těch pár kol ujetých na nové dráze navíc bylo taky znát.SW koncepce byla tady rychlejí,jeliko se jednalo o plochou dráhu,kdy s tím jezdím na Podbabě ,tak mne vnějí zatáčky v klopenkách tahaj hodně ven,ale čas se dá sjet v technice u pultu,jinak jsem jel ty samý gumy disky a motor. |
dne April 20 2009 23:29:37
Závody byly pěkné, i kdy nás s mladým pronásledovaly technické problémy.
A kuřátka byla taky pěkně vypečená. A navíc ta bramboračka.......=výborný.
Pepíno slíbil, kdy bude mít alespoň 3 kladné ohlasy, e se paka pojede přítí rok zase, tak my dáváme první dva hlasy pro.Doufám, e se jetě někdo připojí. |
dne April 21 2009 00:16:55
Já jsem to pochopil akorát jsem si nebyl jistý e to chápou vichni. Jinak samozřejmně Paka palec vzhůru, kdykoliv znovu......Kuřátka kvalita.....Přítě bych navrhoval otevření dráhy u v pátek odpoledne....... |
dne April 21 2009 12:33:20
Cestou ze závodů přila v autě řeč na vechno moné. A vzpoměli jsme taky na "nedaléké" Liboovice a na první setkání. Na lidi co na něm byli a u se na foru neobjevují - Mitch, Mcfik, Honza ... A taky na to jak se vyvinula a proměnila situce od tohoto prvního setkání.
Mitchem postavená dráha z Itesu a napájená Piko trafy se zbastleným napojením na různé ovladače na jedné straně a osmiproudá dráha s regulací voltáe a napojením jen na banánky na straně druhé. Prohánění samo domo konstrukcí na setkání a sofitikované ladění aut v Nové Pace.
Kdo tento vývoj předpokládal nevím. Událo se toho za velmi krátkou dobu hodně. A já jen doufám, e s dalím vývojem nezmizí příjemná kamarádská atmosféra, která to doprovází. |
dne April 23 2009 12:36:15
Jsem tu novej a zaregistroval jsem se, protoe mě virus "komerčních" aut docela sluně nakazil a zřejmě jedinou schůdnou terapií bude pořízení si pár modelů pro monost začít jezdit s Vámi. Je tedy moné, e Vás některé budu otravovat vetečnými dotazy jak to či ono sehnat nebo jak to či ono seřídit. Nejsem úplný nováček, mám za sebou pár let "funkčního" jedění s "ostrými" SRC, kde jsem zail několik bouří ve sklenici vody a abomyích revolucí. Ta první byla, kdy se potlačilo maketové modelářství na základě pronikání "světových" kategorií, dalí, kdy se zlikvidovala několik let prosperující kategorie SALOON a ta poslední, po které jsem na modelařinu dost zanevřel, byla, kdy se z primárně levné kategorie N-Cup stala kategorie finančně bezmála atakující eurosporty. Tady mi to připadá jako takové gentlemanské setkání, kde snad a tak dalece nejde o umístění jako spí o společenskou záleitost. A to v dnení době vůbec není málo. Je dobře, e mezi sebou máte experta typu Standy, který tam vnáí technického ducha - jeho zkuenosti z SRC a RC jsou neocenitelné. Je skvělé, e k tomu přistupuje velmi rozumně, nikoli způsobem vyhrát za kadou cenu. To byl toti syndrom, který zlikvidoval zmíněné původně velmi prosperující seriály SRC. Nedopuste, aby do Vaich řad infiltrovali nejrůznějí zneuznaní "masters of universe" snaící se měnit zavedená pravidla v rámci vlastního prospěchu. Rovně doporučuji dát bedlivý pozor, aby Vae přátelské jedění nepřerostlo v "mistrovské závody", čím se z předevím kamarádů stávají předevím soupeři. Zail jsem to bohuel ji v několika sportovních disciplínách. Přeji mnoho elánu a sportovního ducha Vaim závodům a v případě, e se rozhodnete pokračovat na dráze v Nové Pace, máte tu dveře otevřené. Je nás toti víc nahlodaných ideou dostupných krásných modelů, by nedosahujících výkonů SRC. Důleitá je ta parta kolem. Času sice není mnoho, ale zbyde-li nějaký, rád jeho část věnuju této zábavě. |
| |
|
|
| Pro odeslání je nutné být přihláen.
| |
|
|
|
|
Zapomněli jste heslo? Zaádejte o nové zde.
| |
|
|
|
12
koda 130 RS
| |
|
|
| Pro zaslání musíte být přihláen.
Dosud ádné vzkazy.
| |
|
|
| Hosté: 10
ádný člen online
Registr. členů klubu: 255
Neaktivovaných členů: 0
Nejnovějí člen: Gobio
| |
|
|
|